Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ тақырыбы:
Көміртек және оның қосылыстары.
Жалпы мақсаты:
Барлық оқушылар: Көміртектің периодтық жүйедегі орнын, атом құрылысы, табиғатта таралуы, химиялық, физикалық қасиеттері, ашылу тарихы, қолданылуы, аллотропиялық түр өзгерісі туралы түсінік береді.
Көпшілік оқушылар: Көміртектің ПЖ орны, атом құрылысы, табиғатта кездеуі мен таралуына сипаттама береді
Кейбір оқушылар: Аллотропиялық түр өзгерістерін, оның маңызын, қолданылуын біледі.
Көрнекілік, сұрақ-жауап, СТО элементтері, Венн диаграммасы, семантикалық карта, презентация
Сабақтың Барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Зейінді шоғырландыру2 минут
Ұйымдастыру кезеңі:Сыныптажағымдыатмосферанықалыптастыру.Оқушылардытүгелдеп, назарынсабаққааудару.Көміртектің аллотропиялық түр өзгерістері арқылы топқа бөлу.Бағалаупарақшасынтаратып беру.
Сабаққа назары аударылады
Жоспарлы жаттығу5 минут
Үйтапсырмасынсұрау.I. Кімжылдам?1. Азот тыңайтқыштарының маңызы.2. Фосфор тыңайтқыштарының маңызы.3. Калий тыңайтқыштарының маңызы.4. Органикалықтыңайтқыштарғаненіжатқызуғаболады?5. Еліміздетыңайтқышөндірістеріқай қалаларда орналасқан?6. ҚаратауфосфоритіненминералдықтыңайтқыштаралудыңнегізінқалағанҚазақстандықғалым, академик...7. Преципитат дегеніміз не?8. Мынақосылыстардағыфосфордыңтотығу дәрежесі қандай:P2O5,PH3,K3PO4,PCl3,Ca3P2,H3PO4;II.
Венн диаграммасыСО СО2
1.Берілген сұрақтарға жауап береді.
2.Семантикалық картаны толтырады
Венн диаграммасымен жұмыс жасайды
Ақпарат беру 25 минут
Жаңа сабақ.Оқушыларға қысқаша мәлімет беру.Көміртек (ІІ) оксиді – түссіз, иіссіз, улы газ. Суда нашарериді, басқазаттармен реакцияға түспейді. Оны иіс газы деп те атайды. Отын шала жанғандабөлінгениіс газы организмдегемоглобинніңоттектітасымалдауынамүмкіндікбермейді. СО – тұзтүзбейтін, бейтарап оксид.СО2-көмірқышқыл газы, иіссіз, түссіз газ, тынысалғанда, органикалықзаттаршірігенде, жанукезінде түзіледі. Зертханадақышқылдардыңмәрмәрғанемесеборғаәсеретуіарқылыалынады. Ауаданауыр, жоғарықысымда сұйылады, ал өтетөменгітемпературадақарсияқтымассағаайналады.СО2-қышқылдық оксид, сондықтансілтілерменәрекеттеседі.СО2+Са(ОН)2→СаСО3↓+Н2ОБұл реакция көмірқышқылгазынасапалық реакция болыптабылады.СО2негіздікоксидтерменәрекеттеседі:СО2+СаО→СаСО3Суменәрекеттескендекөмірқышқылы түзіледі:СО2+Н2О→Н2СО3III.Жоғалғанформулалар.1. С + ..... → СО22. СО + ..... → 2СО23. С + СuО → ..... + СО 4. СаСО3 + ..... → СаСl2 + Н2О + СО25. ...... → СаО + СО26. ..... + СО2→ Н2СО 37. СО2+ ...... → СаСО3 8. СО2+ ...... → СаСО3 + Н2ОIV. Деңгейліктапсырмалар.№1. 1 моль NaHCO3 қыздырғанда(қ.ж) СО2 қандайкөлемі түзіледі?№2. 15% қоспасы бар 200г СаСО3 ыдырағандаҚ.ж. Неше литр СО2бөлінді?№1. Өзгерісті жүзеге асырыңызС → СО → СО2 → Na2CO3 →NaCl№2. Адам тынысалғандасағатына 54 г СО2 шығарады. Көмірқышқыл газыныңкөлеміқаншаболады?№1. Метандағы (СН4) көміртектің массалық үлесі қандай?№2. СН4 , СО2, СО, С тотығу дәрежелерін анықта.
Дәптермен жұмыс
Тәжірибе
V. Шытырманрекциялар.VI. Зертханалық жұмыс. Көміртекті анықтау. Көмірқышқылгазынанықтау.
1.Берілген тапсырмалар арқылы реакция теңдеулерін құрады.2.Білімдерін іс жүзінде зерттейді
VII. «Үш тіл-тұғырым» Көміртек –углерод- carbonКөмір (ІІ,ІҮ) оксидтері – оксиды углерода (ІІ,ІҮ) – carbon oxides (ІІ, І Ү)Көмір қышқылы – угольная кислота - metacarbonic acid
Қорытынды
Керібайланыс:
Алмаларға өз тілектерімізді жазып, ағашқа ілеміз. Бұл дегеніміз ағашта алмалар көбейген сайын біздің білімдеріміз арта береді деген мағынаны білдіреді.
Ой түйіндеу
Бағалау: Сабақбарысындаәртапсырмабойынша оқушылар өз өзінің және сыныптасының бағалау парақшасы арқылы бағалайды.
Үйгетапсырма: §222-24оқу. Есептер мен жаттығуларжинағынан 6-1, 6-9 тапсырмалардыорындау
Көміртектіңтаралуы мен табиғаттаайналымытуралыбейне материал көрсету.
Қосымша шығармашылық жұмыс жасайды
Рефлексия:Не білдім?
Қандайекінәрсетабыстыболды12Қандайекі
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз