Сабақ: 8.4В Көміртек және оның
қосылыстары
|
Мектеп: №38
мл
|
Күні: 03.05.21ж
|
Мұғалімнің аты-жөні: Сейтказиева Гулмаржан
Кайдаргалиевна
|
Сынып: 8
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Көміртектің жалпы
сипаттамасы
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
|
8.4.3.1 – көміртек
неліктен көптеген қосылыстарында төрт байланыс түзетінін
түсіну
-
– табиғатта көміртек және оның қосылыстарының таралуын
сипаттау
|
Сабақтың мақсаттары
|
қосылысында төрт
байланыс түзетінін түсіндіру. Көміртектің қосылыстарының
атауы
мен формулаларын
білу;
|
Бағалау критерийлері
|
-
Көміртектің көптеген
қосылыстарда төрт байланыс түзетінін түсіндіреді.
-
Табиғатта көміртек және оның қосылыстарының таралуын
сипаттай алады
|
Пәнаралық байланыс
|
Адам ағзасына кіретін
элементтерді (О, С, Н, N, Са, Р, К) (Химия
7с)
Тыныс алу үдерісін түсіндіру (Химия 7с)
|
Құндылықтармен байланыс
|
Шығармашылық пен сын
тұрғысынан ойлауға, қарым-қатынас жасауға, өзгелердің
мәдениетіне
және көзқарастарына құрметпен қарауға, өмір бойы оқуға
дайын болуға баулу.
|
Тілдік мақсат
|
Тілдік
дағдылар: Оқушылар көміртекке
сипаттама беріп, табиғи қосылыстарын
атап, тапсырмалар
орындайды.
|
Терминология: элемент, жай зат,
бейметалл,
қосылыс,
магнезит, кальцит, доломит.
|
Сөз
тіркестері:
Көміртек бос
күйінде ......, ....., және ........ түрінде
кездеседі.
Көміртектің табиғаттағы
айналымы тіршілік үшін өте маңызды процесс
–..фотосинтез......
арқылы
іске асады.
|
Алдыңғы білім
|
7.5.1.3-адам ағзасына
кіретін элементтерді (О, С, Н, N, Са, Р,
К)
7.5.1.4- тыныс алу үдерісін түсіндіру тақырыптары бойынша
түсініктері бар
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған
жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
|
Ресурстар
|
Басы
8 мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу,
сыныптағы оқушыларды түгендеу
ІІ.
Үй
тапсырмасын сұрау
«Classtime»
бағдарламасы арқылы тексеру
Оқушылар аталған
түсініктерге анықтама береді.
-
1.Бейорганикалық
қосылыстардың негізгі кластары нешеге
жіктеледі?
-
2.Негіздік оксидтер
қатары
-
3.Үшінші топ
элементтері оксидтерінің жалпы формуласы
-
4.Сілті
ертіндісіндегі фенолфталеин түсі
-
5.Негіздер қатарын
сәйкестендіріңіз
-
6.Тек қышқылдар
берілген қатар
-
7.SO2 сәйкес келетін
қышқыл
-
8.Тұздардың
жіктелуін сәйкестендіріңіз
-
9.Схемаға сәйкес
айналымды жүзеге асыру үшін қажет реагенттерді таңда Mg –MgO –
MgCL
-
10. Генетикалық
байланыс дегеніміз не?
-
Жалпы
балл 10
балл
Бағалау: Дайын үлгі арқылы
өзін-өзі бағалау
ІII. «4 сурет, 1
сөз» арқылы жаңа тақырыпқа өту. АКТ мүмкіндіктері
арқылы «Стоп
кадр» әдісі бойынша
«Көміртектің жалпы сипаттамасы» тақырыбына бейнеролик
көрсету.
Балаларға сұрақтар
қою:
Балалар, мына
бейнероликтен не байқадыңдар?
Не жайында
айтылған?
Ол қандай элемент?
Периодтық кестенің қай периодында және қай тобында
орналасқан?
Бағалау: ауызша мадақтау арқылы
жүргізіледі.
Оқушыларға оқу мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
«Classtime»
бағдарламасы
видео
көрсетілім
|
Ортасы
28
мин
|
«Ойлан,
тап»
Тапсырма №1 Көміртектің берілген
қосылыстардағы
тотығу дәрежесін
анықтаңдар: CO2,
CH4,
CaCO3, CO.
Бағалау: Дайын жауаптар арқылы
бағалау
Жеке жұмыс.
Тапсырма №2
Дұрыс тұжырымды
анықтаңыз
Көміртектің
аллотропиялық
түр өзгерістері
|
Құрылысы
|
Физикалық
қасиеттері
|
|

|
|
|

|
|
|

|
|
Бағалау: Дайын жауап үлгісі
арқылы тексеріледі
Тапсырма
№3
1.Көміртек
диоксидінің салыстырмалы молекулалық массасын
есептеңіз
2.CH₄
затындағы көміртектің массалық үлесі (%)
3 100г CaCO₃
айырылғанда түзілген CO₂ массасын есептеңіз
Дескриптор:
-
CO₂ салыстырмалы
массасын есептейді
-
Метанның құрамындағы
көміртектің массалық үлесін есептейді
-
Реакция теңдеуін
жазады
-
Көміртегі оксидінің
массасын есептейді
|
«Ойлан,
тап»
әдісі
М.Қ.Оспанова
Т.Г.Белоусова
Қ.С.Аухадиева
Жалпы білім
беретін
мектептің
8-сыныбына
арналған
оқулық
Алматы «Мектеп»
2018
Дайын жауап
үлгісі
|
Соңы
4
мин
|
Рефлекция
«Падлет» стратегиясы
«Чемодан» -
сізге сабақта не ұнады, бүгінгі сабақтан өзіңізге не
алдыңыз?
«Ет тартқыш»
– сізге әлі де не түсініксіз, тағы неге оралу
керек?
«Себет» –
сізге сабақта не ұнаған жоқ, сізге не түсініксіз?
Үйге
тапсмырма: «Менің ағзамдағы
көміртек» тақырыбына эссе жазу
|
«Сандар
сөйлейді»
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау –
Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай
жопарлайсыз?
|
Бағалау –
Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыстар,
қауіпсіздік
және еңбекті қорғау
ережелері,
АКТ-мен байланыс.
Құндылықтардағы байланыс
|
1.
Көміртек
неліктен көптеген қосылыстарында төрт байланыс түзетінін түсіндіру,
табиғатта көміртек және оның қосылыстарының таралуын
сипаттау бойынша көмек көрсету
топтық, жұптық жұмыстар арқылы жоспарланды.
2.Барлық
оқушыларға - Көміртектің периодтық жүйедегі орнын, атом құрылысын
білу. Көміртек көптеген қосылысында төрт байланыс түзетінін
түсіндіру. Көміртектің қосылыстарының атауы мен формулаларын білу
тапсырмалары ұсынылады.
Оқушылардың
көпшілігіне - Көміртектің табиғаттағы айналымын сипаттау, ал аса
қабілетті оқушыларға Көміртектің табиғаттағы айналымының сызбасын
құру тапсырмасы жоспарланды.
|
-
Дайын үлгі арқылы
өзін-өзі бағалау жүргізіледі.
-
Ауызша мадақтау арқылы
жүргізіледі.
-
Дескриптор арқылы өзара
бағалауы жүргізіледі.
-
Дайын үлгі арқылы
өзін-өзі бағалау жүргізіледі
|
АКТ,
|
Рефлексия
|
Төмендегі
бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол
ұяшықтағы
Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
- Сабақ/оқу
мақсаттары шынайы ма?
- Бүгін
оқушылар не білді?
- Сыныптағы
ахуал қандай болды?
- Мен
жоспарлаған саралау шаралары
тиімді болды
ма?
- Мен
берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
- Мен өз
жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
|
Қорытынды
бағамдау
|
Қандай
екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да
ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай
екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да
ескеріңіз)?
1.
2.
Сабақ
барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды жетілдіруге
көмектесетін не білдім?
|