Коммуникация сабағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коммуникация сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы:«Коммуникация»

Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.

Тақырыбы: Ормандағы аңдар.

Мақсаты: Балалардың жабайы аңдар туралы түсініктерін тереңдету. Оларды ажыратуға үйрету. Аңдарды

сипаттауға жаттықтыру, тақпақтар арқылы сөздік қорларын байыту, тәрбиешіні тыңдай

отырып, өздігінен байланыстыра сөйлем құрастыруды. Табиғатқа деген сүйіспеншілік сезімін

ояту.

Әдіс тәсілдер: а) Түсіндіру

ә) Сұрақ-жауап

б) Ойын.

Көрнекіліктер: Суреттер, ертегі кейіпкерлері.

Оқу іс-әрекеттің кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық – қозғаушылық

















Ұйымдастырушылық- ізденістік
















































Ұйымдастырушылық- ізденістік.






















Рефлекциялық – түзетушілік.

Балаларды шаттық шеңберге тұрғызып, қонақтармен амандасу.

Қол алысып, қане біз, достасайық бәріміз.

Армысың алтын күнім,

Армысың балабақшам.

Сіздерді көргенімізге қуаныштымыз.

Үлкенге де сіз

Бәріңізге амандасып

Басымызды иеміз.


Ал, балалар қазір жылдың қай мезгілі еске түсіріп жіберейікші!

  • Қыс айларын атап беріңдерші?


  • Табиғатта қыс мезгілінде қандай құбылыстар болады?

  • Балалар тыңдаңдаршы бір дыбыс шығады!


Телевизор қосылып, аңдар балаларды қонаққа шағырады.

  • Ал, балалар орманға қонаққа барайық па, қандай көлікпен барамыз?

Жолда балаларға сұрақтар қою.

  • Орманда қандай аңдар тұрады?

  • Балалар аю қыста не істейді, нені жақсы көреді? Ал, қасқырдың, түлкінің, қоянның түстері, қандай, нені жақсы көреді?


Ой, орманның ауасы қандай тамаша!

Тышқан шығады. Тышқан балалармен амандасады. Тышқан орман аңдары қайда кеткен, балалар аңдарды көреміз деп қуанып келіп еді.

Мен сендердің келе жатқандарыңды естіп аңдарды тығып тастадым, менің тапсырмаларымды орындасаңдар аңдар келеді.

- Балалар орманда қандай аңдар өмір сүреді?

Аңдар балалармен амандасып орындықтарына отырады. Балалар біз сендерге әртүрлі тапсырмалар дайындап қойдық, ол тапсырмалар жасырулы, апайларың сендерге оқып түсіндіріп берсін.

  1. Аңдар туралы тақпақтар білесіңдер ме?


Ақ қоян ау, ақ қоян

Ұзын құлақ, сақ қоян

Қаша берсең орманға

Қорқағым деп ат қоям.

Түлкі түлкі қутыңдайсың,

Айналаңнан тың тыңдайсың

Қанша қулық асырсаңда,

Қасқырдан еш құтылмайсың.


Қасқыр орманда жортады

Аяздан ол қорқады

Аспанға қарап ұлиды

Малды ауылды ториды.


Ормандағы аюдың

Құлыпынайы көп екен

Теріп-теріп алайық

Қалтамызға салайық.


Балалар бойымызды жазып сергіту сәтін жасап жіберейік.

Қоян, қоян секеңдейсің

Мұздан қарғып өтем дейсің

Не болды ал, үстің?


  1. «Ненің баласы» ойыны.

Мақсаты: балалардың білімдерін жетілдіру.

Барысы: балаларға суреттерді көрсете отырып, сұрақ қою.

Түлкі баласы – жәутік

Қасқыр баласы – бөлтірік

Қоян баласы – көжек.


  1. «Не артық»ойыны

Мақсаты : балаларды орман тұрғындарын үй жануарларынан ажырата білуге дағдыландыру.

Барысы: бала жабайы жануарлардың ортасынан үй жануарларын табу керек.


  1. «Аңдар туралы қандай ертегі білесіңдер?»

Балалар сендер өте білімді екенсіңдер, біз сендерге кішкене қойылым көрсетейік. Түлкі ағаштар арасынан ірімшік тауып алады. Ол ірімшікке достары да таласады. Сол кезде оларға ірімшікті тең бөліп жеу керектігін тәрбиеші үйретіп аңдарға бөліп береді. Балалар аңдарға рахмет айтып балабақшаға қайтады.



Қорытынды. Балалар, сендерге бүгінгі саяхатымыз ұнады ма?

  • Орманда қандай аңдар тұрады екен? Тағы орманға саяхатқа барамыз ба? Балаларды белсенді қатысқаны үшін мақтап мадақтау.

Шаттық шеңберге тұрады. Қимылмен көрсетеді.








-Қазір жылдың қыс мезгілі.

-Желтоқсан, қаңтар, ақпан.

-Күн суытады, қар жауады, боран соғады.



-Автобуспен барамыз.



-Аю, қасқыр, түлкі, қоян.


-Аю қыста ұйықтайды, балды жақсы көреді.

-Олар етті, сәбізді жақсы көреді.








-Аю, қасқыр, түлкі, қоян өмір сүреді.





Балалар аңдарға арналған тақпақтарын айтып береді.



















Қимылмен жасайды.




Ойынды жаппай ойнайды.







Аю, қасқыр, түлкі, сиыр т.б.




«Үш аю», «Жеті лақ пен қасқыр», «Үйшік», «Бауырсақ».







Балалар сұрақтарға жауап береді.


Күтілетін нәтиже:

Орындайды: Жабайы жануарларды сипаттап айтуды.

Түсінеді: Жабайы жануарлар туралы берілген мәліметтерді.


Қолданады: жабайы жануарларды үй жануарларынан ажырата білуді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2018
524
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі