Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Күні:

    Сынып:5

    Пәні:

    Сабақ 1

    Мектеп

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Компьютермен жұмыс істеу кезінде өзіне қалай зиян келтірмеу?


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.4.1.1 - қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау

    Сабақ мақсаты

    техника қауіпсізідгі ережелерін бұзу кезінде өзінің денсаулығына зиян салдарын анықтау

    компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолдану

    Бағалау критерийі

    техника қауіпсіздігі ережелерін біледі және айтады: жұмыс кезінде, жұмыстан кейін, кабинетте жұмыс алдында ережелерді сақтайды

    техника қауіпсіздігі ережелерін бұзу кезінде себептер мен салдарының өзінің денсаулығы үшін салдарын айқындайды;

    компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолданады.

    Тілдік мақсаты


    Оқушылар істей алады:

    дұрыс сымбаттылық мәселесінің маңыздылығын талқылауды (сөйлеу дағдысы мен тыңдау)

    денсаулығын сақтап қалуға көмектесетін жаттығулар кешенін суреттеуге (жазу дағдысы)

    Пәндік лексика мен терминология

    Көру нашарлауы, сымбатының бұзылуы, сіңір созылуы, денсаулық пен қауіпсіздік, қауіп

    Білек, мойын, қол, арқа, иық, омыртқа, іш, буындар

    Қатайту, созу, бойын еркін ұстау, баурау.

    Ауызекі сөйлесуге/жазуға пайдалы сөйлем қатары

    (сіңір созылуының жарақаттық сипатының созылмалылығынан,көздің шаршаңқылығы/ширыққандығы) қашып құтылу үшін алдымен ........., сонан соң .......... қажет.

    Сымбаттылықты жақсарту үшін сіз біріншіден………..көз жеткізуіңіз, сонан соң ………..

    Қауіпсіздікті сақтау ............тәуелді.

    Пәнаралық байланыс

    Адам анатомиясы, адам сүлдесі. Физика (электр құралдары мен электрмагниттік сәуле шығару)

    Алдын ала білімі


    Оқушылар компьютердің негізгі қызметі, негізгі бөлшектері, компьютер қандай қызмет көрсету саласында өолданлатыны туралы біледі.


    Ресурстар

    1.Жалпы білім беретін мектептер 5 сынып үшін Информатика-оқулығы./З.М.Журбенко, О.В.,Козина, С.А.Нургалиева – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ААҚ, 2017, -8-9 бет, 1бөлім Компьютер және қауіпсіздік.

    2. 1 Қосымша – Сабаққа тарату суреттері

    3. сабақ басында URL-суреттер

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    «Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу

    Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.

    Сабақтың басталуы.

    (У) Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтыңдар.

    (Г) Оқушылар сабақ тақырыбын атайды: Денсаулығын және техника қауіпсіздігі ережесін сақтау.

    Техника қауіпсіздігін сақтау туралы видео көруге беріңіз

    http://bilimland.kz/ru/#lesson=16720



    (У) Егер сіз техника қауіпсіздігін сақтамаған жағдайда, не болады?

    Оқушылар сабақтың міндеті мен мақсатын атайды:

    Бүгін біз техника қауіпсіздігі ережелерін сақтамағанның қандай салдар болатынын білетін боламыз. Біз қауіпсіздік туралы айтамыз. Компьютермен жұмыс кезінде өзініңң жұмысын қалайй дұрыс ұйымдастыру керек. .

    (У) Информатика оқулығын ашыңдар. 8 беттегі диалогты оқыңдар.

    (У) Түйінді сөздерді қолданып, жұптасып диалог құрастырыңдар.

    (П) Жұптасып диалог құрастырады.

    (У) Диалог нәтижесі бойынша қорытынды жасаймыз.

    Мұғалім үшін нұсқаулық: оқушыларды жеке өз диалогтары бойынша қорытынды жасауды сұраңыз.

    Қорытынды: «компьютерге тәуелділік», «көз аурулары» пайда болмас үшін ережелерді сақтау керек.



    Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.









    Сабақтың ортасы

    8 минут




    1 минут





    5 минут



    3 минут

    16 минут


    Жаңа сабақты түсіндіру

    . У) Ойланып, бөлініңдер:

    Суретің қандай сұраққа жауап береді?

    - Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды?

    - Компьютер бізге қалай ықпал етеді – қауіпсіздік техникасын бұзу;

    - Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек?

    Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру.

    Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.

    Оқулықпен жұмыс жасаймыз

    №1 топқа тапсырма. Жалпы қауіпсіздікке қойылатын жалпы талаптар қандай ?

    (суретпен, сызбамен қорғау)

    №2 топқа тапсырма. Апат жағдайындағы қауіпсіздік талаптар .

    ( топтастыру, оқушылар акт тақтаға жазады )

    №3 топқа тапсырма. Алғашқы медициналық көмек көрсету.

    (Флипчартқа өз ойларын жазып пікірлесу)

    Мұғалім үшін нұсқаулықтар:

    Жоғары деңгей дағдысы: сараптау және бағалау

    Алдын ала сыныптағы оқушылар санына сәйкес суреттерді басып алыңыз (мысалы: 12 сурет). Сабаққа дейін кабинетте суреттерді жасырып қойыңыз. Оқушылар суреттер тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарды таңдау үшін, курветкаларда сұрақтар дайындаңыз (сурет бойынша):

    - Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды?

    - Компьютер бізге қалай ықпал етеді – қауіпсіздік техникасын бұзу;

    - Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек?

















    Оқушылар әрекеті

    Кабинетте суреттерді тауып, топқа бөлінеді.

    (У) «Сен маған, мен саған» тапсырмасы

    Сонымен, біз үш топқа бөліндік.

    Топта бір-біріңмен бөлісіп, суретте не бейнеленгенін көрсетіңіз және неге оны осы топқа айқындағаныңыз туралы айтып беріңіз.

    Мұғалім үшін нұсқаулық: бұл тапсырма сөйлеу дағдысын дамыту үшін бағытталған. Бұл тапсырмаға 3 минөт уақыт беріңіз.

    2 тапсырма «Постер құрастыру»

    (Г) Топтар суреттерін,түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер пайдалана отырып постер құрастырады 5 сынып оқулығының 9 бетіндегі материалды пайдаланыңыз (көз үшін жаттығулар мен қол ьуындары үшін жаттығулар)

    - Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды?

    - Компьютер бізге қалай ықпал етеді – қауіпсіздік техникасын бұзу;

    - Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек?

    * Қосымша тапсырма

    Егер адам тәулігіне 3 сағат компьютер алдында уақытын өткізетін болса, онда сіз жылына, айына, аптасына қанша уақыт компьютер алдында өткізетініңізді есептеңіз.

    Есептеуiш техника кабинетiндегi  қауiпсiздiк ережесi

     1.      Жалпы техника қауiпсiздiгiң ережелерiне қойылатын талаптар төмендегiдей:

     Ø    Компьютердi тоққа қосатын сымдарға, қос тiлдi розеткiлерге, штеккелерге тиiсуге және жабдықтарды мұғалiмнiң рұқсатынсыз жылжытуға тыйым салынады;

    Ø    Мұғалiмнiң рұқсатынсыз сыныптан шығуға және кiруге болмайды;

    Ø    Дербес компьютерде суланған қолмен және дымқыл киiммен жұмыс iстеуге болмайды;

    Ø    Дербес компьютердiң жанына портфельдер, сумкалар, кiтаптар қоюға тыйым салынады. Үстелде қалам мен дәптер ғана болуы тиiс;

    Ø          Пернелiк тақта үстiне артық заттар қоюға болмайды;

    Компьютерлiк сыныпта жүгiруге, ойнауға, жанындағы құрбыларын алаңдатуға, бөгде жұмыстармен шұғылдануға тыйым салынады.

     2.Дербес компьютерде жұмыс жасау алдындағы қауiпсiздiк ережесiнiң талаптары.

     Ø  Дербес компьютердi iске қосу кезiнде оның сыртқы қорабының дұрыс жұмыс жасап тұрғандығына және сымдарының қатесiз жалғанғанына көз жеткiзу керек;

    Ø  Жұмыс жасау кезiнде сымдардың дұрыс жалғанғанына ерекше бөлiнуi керек.

     3.Оқүшының дербес компьютермен жұмыс жасау кезiндегi техника қауiпсiздiгiнiң ережесiне қойылатын талаптар:

     Ø  ЭЕМ-мен жұмыс жасау кезiнде көздi экраннан 60-70 см қашықтықта ұстау керек;

    Ø  Сыныпқа кiрушiлермен орнынан тұрмай амандасуға рұқсат етiледi;

    Ø  Көзi шаршаған жағдайда орнынан тұрмай-ақ, көз жаттығуын орындауға болады;

    Ø  Электр тоғымен зақымданған алғашқы дәрiгерлiк көмек көрсету тәсiлдерiн, от сөндiру құралдарымен жұмыс iстеудi және өрт сөндiру тәсiлдерiн бiлуi қажет.

     4. Апаттық жағдайдағы техника қауiпсiздiгiнiң ережелерiне қойылатын талаптар:

     Ø  Жұмыс жасап отырған кезде дербес компьютерден ақау табылса, күйiк иiсi шықса немесе өзгеше дыбыс дыбыс пайда болса, онда машинамен жұмысты тоқтатып, мұғалiмге хабарлау керек;




    Сергіту сәті

    Сұрақ парақшалары.







    Оқулық, дәптерлер.







    Ойын ойнайық.

    Сабақтың соңы

    2 минут


    Формативтік бағалауды орындау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдраймова Бақтыгүл Ақылбекқызы
    25 Қазан 2019
    596
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Компьютерде қалай қауіпсіз жұмыс істеуге болады?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Компьютерде қалай қауіпсіз жұмыс істеуге болады?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстаздар мен оқушылар
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Күні:

    Сынып:5

    Пәні:

    Сабақ 1

    Мектеп

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Компьютермен жұмыс істеу кезінде өзіне қалай зиян келтірмеу?


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.4.1.1 - қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау

    Сабақ мақсаты

    техника қауіпсізідгі ережелерін бұзу кезінде өзінің денсаулығына зиян салдарын анықтау

    компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолдану

    Бағалау критерийі

    техника қауіпсіздігі ережелерін біледі және айтады: жұмыс кезінде, жұмыстан кейін, кабинетте жұмыс алдында ережелерді сақтайды

    техника қауіпсіздігі ережелерін бұзу кезінде себептер мен салдарының өзінің денсаулығы үшін салдарын айқындайды;

    компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолданады.

    Тілдік мақсаты


    Оқушылар істей алады:

    дұрыс сымбаттылық мәселесінің маңыздылығын талқылауды (сөйлеу дағдысы мен тыңдау)

    денсаулығын сақтап қалуға көмектесетін жаттығулар кешенін суреттеуге (жазу дағдысы)

    Пәндік лексика мен терминология

    Көру нашарлауы, сымбатының бұзылуы, сіңір созылуы, денсаулық пен қауіпсіздік, қауіп

    Білек, мойын, қол, арқа, иық, омыртқа, іш, буындар

    Қатайту, созу, бойын еркін ұстау, баурау.

    Ауызекі сөйлесуге/жазуға пайдалы сөйлем қатары

    (сіңір созылуының жарақаттық сипатының созылмалылығынан,көздің шаршаңқылығы/ширыққандығы) қашып құтылу үшін алдымен ........., сонан соң .......... қажет.

    Сымбаттылықты жақсарту үшін сіз біріншіден………..көз жеткізуіңіз, сонан соң ………..

    Қауіпсіздікті сақтау ............тәуелді.

    Пәнаралық байланыс

    Адам анатомиясы, адам сүлдесі. Физика (электр құралдары мен электрмагниттік сәуле шығару)

    Алдын ала білімі


    Оқушылар компьютердің негізгі қызметі, негізгі бөлшектері, компьютер қандай қызмет көрсету саласында өолданлатыны туралы біледі.


    Ресурстар

    1.Жалпы білім беретін мектептер 5 сынып үшін Информатика-оқулығы./З.М.Журбенко, О.В.,Козина, С.А.Нургалиева – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ААҚ, 2017, -8-9 бет, 1бөлім Компьютер және қауіпсіздік.

    2. 1 Қосымша – Сабаққа тарату суреттері

    3. сабақ басында URL-суреттер

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    «Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу

    Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.

    Сабақтың басталуы.

    (У) Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтыңдар.

    (Г) Оқушылар сабақ тақырыбын атайды: Денсаулығын және техника қауіпсіздігі ережесін сақтау.

    Техника қауіпсіздігін сақтау туралы видео көруге беріңіз

    http://bilimland.kz/ru/#lesson=16720



    (У) Егер сіз техника қауіпсіздігін сақтамаған жағдайда, не болады?

    Оқушылар сабақтың міндеті мен мақсатын атайды:

    Бүгін біз техника қауіпсіздігі ережелерін сақтамағанның қандай салдар болатынын білетін боламыз. Біз қауіпсіздік туралы айтамыз. Компьютермен жұмыс кезінде өзініңң жұмысын қалайй дұрыс ұйымдастыру керек. .

    (У) Информатика оқулығын ашыңдар. 8 беттегі диалогты оқыңдар.

    (У) Түйінді сөздерді қолданып, жұптасып диалог құрастырыңдар.

    (П) Жұптасып диалог құрастырады.

    (У) Диалог нәтижесі бойынша қорытынды жасаймыз.

    Мұғалім үшін нұсқаулық: оқушыларды жеке өз диалогтары бойынша қорытынды жасауды сұраңыз.

    Қорытынды: «компьютерге тәуелділік», «көз аурулары» пайда болмас үшін ережелерді сақтау керек.



    Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.









    Сабақтың ортасы

    8 минут




    1 минут





    5 минут



    3 минут

    16 минут


    Жаңа сабақты түсіндіру

    . У) Ойланып, бөлініңдер:

    Суретің қандай сұраққа жауап береді?

    - Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды?

    - Компьютер бізге қалай ықпал етеді – қауіпсіздік техникасын бұзу;

    - Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек?

    Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру.

    Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.

    Оқулықпен жұмыс жасаймыз

    №1 топқа тапсырма. Жалпы қауіпсіздікке қойылатын жалпы талаптар қандай ?

    (суретпен, сызбамен қорғау)

    №2 топқа тапсырма. Апат жағдайындағы қауіпсіздік талаптар .

    ( топтастыру, оқушылар акт тақтаға жазады )

    №3 топқа тапсырма. Алғашқы медициналық көмек көрсету.

    (Флипчартқа өз ойларын жазып пікірлесу)

    Мұғалім үшін нұсқаулықтар:

    Жоғары деңгей дағдысы: сараптау және бағалау

    Алдын ала сыныптағы оқушылар санына сәйкес суреттерді басып алыңыз (мысалы: 12 сурет). Сабаққа дейін кабинетте суреттерді жасырып қойыңыз. Оқушылар суреттер тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарды таңдау үшін, курветкаларда сұрақтар дайындаңыз (сурет бойынша):

    - Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды?

    - Компьютер бізге қалай ықпал етеді – қауіпсіздік техникасын бұзу;

    - Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек?

















    Оқушылар әрекеті

    Кабинетте суреттерді тауып, топқа бөлінеді.

    (У) «Сен маған, мен саған» тапсырмасы

    Сонымен, біз үш топқа бөліндік.

    Топта бір-біріңмен бөлісіп, суретте не бейнеленгенін көрсетіңіз және неге оны осы топқа айқындағаныңыз туралы айтып беріңіз.

    Мұғалім үшін нұсқаулық: бұл тапсырма сөйлеу дағдысын дамыту үшін бағытталған. Бұл тапсырмаға 3 минөт уақыт беріңіз.

    2 тапсырма «Постер құрастыру»

    (Г) Топтар суреттерін,түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер пайдалана отырып постер құрастырады 5 сынып оқулығының 9 бетіндегі материалды пайдаланыңыз (көз үшін жаттығулар мен қол ьуындары үшін жаттығулар)

    - Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды?

    - Компьютер бізге қалай ықпал етеді – қауіпсіздік техникасын бұзу;

    - Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек?

    * Қосымша тапсырма

    Егер адам тәулігіне 3 сағат компьютер алдында уақытын өткізетін болса, онда сіз жылына, айына, аптасына қанша уақыт компьютер алдында өткізетініңізді есептеңіз.

    Есептеуiш техника кабинетiндегi  қауiпсiздiк ережесi

     1.      Жалпы техника қауiпсiздiгiң ережелерiне қойылатын талаптар төмендегiдей:

     Ø    Компьютердi тоққа қосатын сымдарға, қос тiлдi розеткiлерге, штеккелерге тиiсуге және жабдықтарды мұғалiмнiң рұқсатынсыз жылжытуға тыйым салынады;

    Ø    Мұғалiмнiң рұқсатынсыз сыныптан шығуға және кiруге болмайды;

    Ø    Дербес компьютерде суланған қолмен және дымқыл киiммен жұмыс iстеуге болмайды;

    Ø    Дербес компьютердiң жанына портфельдер, сумкалар, кiтаптар қоюға тыйым салынады. Үстелде қалам мен дәптер ғана болуы тиiс;

    Ø          Пернелiк тақта үстiне артық заттар қоюға болмайды;

    Компьютерлiк сыныпта жүгiруге, ойнауға, жанындағы құрбыларын алаңдатуға, бөгде жұмыстармен шұғылдануға тыйым салынады.

     2.Дербес компьютерде жұмыс жасау алдындағы қауiпсiздiк ережесiнiң талаптары.

     Ø  Дербес компьютердi iске қосу кезiнде оның сыртқы қорабының дұрыс жұмыс жасап тұрғандығына және сымдарының қатесiз жалғанғанына көз жеткiзу керек;

    Ø  Жұмыс жасау кезiнде сымдардың дұрыс жалғанғанына ерекше бөлiнуi керек.

     3.Оқүшының дербес компьютермен жұмыс жасау кезiндегi техника қауiпсiздiгiнiң ережесiне қойылатын талаптар:

     Ø  ЭЕМ-мен жұмыс жасау кезiнде көздi экраннан 60-70 см қашықтықта ұстау керек;

    Ø  Сыныпқа кiрушiлермен орнынан тұрмай амандасуға рұқсат етiледi;

    Ø  Көзi шаршаған жағдайда орнынан тұрмай-ақ, көз жаттығуын орындауға болады;

    Ø  Электр тоғымен зақымданған алғашқы дәрiгерлiк көмек көрсету тәсiлдерiн, от сөндiру құралдарымен жұмыс iстеудi және өрт сөндiру тәсiлдерiн бiлуi қажет.

     4. Апаттық жағдайдағы техника қауiпсiздiгiнiң ережелерiне қойылатын талаптар:

     Ø  Жұмыс жасап отырған кезде дербес компьютерден ақау табылса, күйiк иiсi шықса немесе өзгеше дыбыс дыбыс пайда болса, онда машинамен жұмысты тоқтатып, мұғалiмге хабарлау керек;




    Сергіту сәті

    Сұрақ парақшалары.







    Оқулық, дәптерлер.







    Ойын ойнайық.

    Сабақтың соңы

    2 минут


    Формативтік бағалауды орындау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 5 сынып
    25.10.2019
    596
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдраймова Бақтыгүл Ақылбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации