Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Компьютерде зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады?
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1А-бөлім: Компьютер және қауіпсіздік |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 сынып |
Қатысқандар:____ |
Қатыспағандар: ____ |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Компьютерде зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады? |
||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.4.1.1 қауіпсіздік техника ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Компьютерді пайдалану кезінде қауіпсіз жұмыс қағидаттарын ескереді. Оқушылардың көпшілігі: Компьютерді пайдалану кезінде қауіпсіз жұмыс ережелерін қолдады. Кабинеттегі ережелер мен талаптарды түсінеді. Кейбір оқушылар: Қауіпсіздік техника ережелерін сақтамаудың салдарын талдайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Қауіпсіздік техника ережелерінің бұзылуын анықтайды және салдарын сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәндік лексика және терминология:
Компьютер-компьютер-computer, информатика-информатика- computer science, ғаламтор-интернет-internet. Көз жаттығулары, қол жаттығулары Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер
|
||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Топтық жұмыста бір-біріне құрмет, ынтымақтастық және достық қарым-қатынасын бойларына сіңіру және құрдастарының көзқарасына құрметпен қарау құндылығына тәрбиелеу. АКТ тиімді пайдалануға машықтанады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану (адам денсаулығы және тоқ көзінен сақтану туралы жалпы түсінік), ағылшын тілімен байланысқан |
||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Оқушылар бастауыш мектептің «АКТ» курсынан енгізу/шығару жабдықтарымен, компьютердің ішкі/сыртқы құрылғыларымен таныс. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (10 минут) |
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасып, сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңберін» құрғызу. Топқа бөлу
Қ
Білу. Түсіну: «Миға шабуыл» әдісі Біз компьютер сыныбына кірдік, компьютер токка қосулы. Біз өз өмірімізге қауіп төнбеу үшін не істеуіміз керек? Компьютер алдында көп отырса не болады деп ойлайсындар? Көз шаршағанда не істеу керек? Әр топ өз ойларын ортаға салады. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты анықтайды. Проблема шешу қажеттігін туындату, уәж туындату. Ендеше бүгінгі сабақтың мақсаты қандай болмақ? Бүгінгі сабақтың мақсаты: Қауіпсіздік техника ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау |
Ү |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы (23 минут) |
Қолдану: «Есте сақтайық» әдісі Жаңа сабақты түсіндіру мақсатында бейнебаян көрсету. «Бұл жауабы болса, онда сұрақ қандай болады?» әдісі. Оқушыларға сөйлемдер беріледі, жауап ретінде осы сөйлемдерді алу үшін сұрақ қою. Постер қорғайды, сұрақ қояды. 1-топ. Компьютердің қауіпсіздігі 2-топ. Қауiпсiздiк техникасы ережелерiн сақтамаудың салдаpы 3-топ. Қауiпсiздiк техникасы ереже түрлері.
ҚБ: «Бағдаршам»
Талдау: Оқушыларға дербес тапсырма беру. Мақсаты: Қауіпсіздік техника ережелерінің бұзу салдарын талдау 1-тапсырма «Ойлан тап» әдісі. 1. Суреттегі жағдайлар неге қауіпті екендігін түсіндіріңіз.
Дескриптор - компьютер алдында тамақтанудың салдарларын түсіндіреді; - компьютер алдында дұрыс отырмау салдарларын түсіндіреді; - компьютердің электр өткізгіш құралдарын ұстау салдарларын түсінідіреді; - компьютерде жұмыс істеу уақытын сақтамау салдарларын түсіндіреді. Оқушыларға топтық тапсырма беру. Мақсаты: Қауіпсіздік техника ережелерінің түрлерін ажырату 2-тапсырма «Айырмашылығы неде?» әдісі. Байланысты көрсетіңіз.
Дескриптор - жалпы ережені біледі; - жұмыс істеуден бұрын, жұмыс кезіндегі ережелерді біледі; - апатты жағдайлардағы ережені біледі; - жұмысты аяқтағаннан кейінгі ережені біледі.
Қ С |
https://bilimland.kz/kk/#lesson=16300 Үлестірме материал Интерактивті тақта, Оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы (7 минут) |
Сабақты қорытындылау: Оқушылар ойларын бекіту мақсатында «Сұрақ-жауап». ҚБ: «Смайликтер» арқылы бағалау Өте жақсы Жақсы Қанағатты
Рефлексия «Желкенді кеме» әдісі О
|
Корабль бейнелері, Бояу қарандаш жасыл, қызыл,сары. |
|||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты мен табыс критерийлері білім алушылардың деңгейлеріне байланысты жүзеге асырылады. Білім алушылар қауіпсіздік техника ережелерімен танысып, ереже сақтамау салдарынан туындайтын қауіп-қатерлер туралы мәліметтер алады. Білім алушылардың білім деңгейіне байла-нысты тапсырмалар орындату арқылы қарқынды жұмыс істеп, дереккөздерге жүгінеді. 1-Тапсырма: «Қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзғаннан болатын салдардың алдын алу үшін 2 іс-әрекет ұсыныңыз» ТҚЕ-не байланысты барлық оқушыларға идеяларды тереңірек түсінуге көмектесе отырып, «диалог және қолдау көрсету» тәсілі шығармашылыққа ынталандырады.
Суретте берілген қауіпсіздік техникасы ережелері бұзылғаннан болған салдарды сипаттау тапсырмасы арқылы ортақ сұраққа жауап беру барысында кейбір оқушыларға нақты және жан-жақты көмек қажет болуы мүмкін. Сол үшін «дереккөздер» тәсілі көмек көрсетеді.
|
Сабақ үдерісіндегі бағалаудың маңызы зор. Бағалау арқылы әр оқушының қажеттіліктері мен деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Жоспарланған сабақта ҚБ формальді және формальді емес түрлерін қолдану арқылы оқушыны ынталандырып, әр жетістіктері үшін кері байланыс жасап отырамын. «Бас бармақ», «Бағдаршам» «Смайликтер» бағалау түрін қолдана отырып, оқушылардың өз білім жетістіктерін бағалап, жақсартуға мүмкіндік алады. |
Кабинет талапқа сай жабдықталған. Мұғалім оқушылардың бел омыртқаларына зиян келмейтіндей отыруларын қадағалау. Көзге арналған сергіту жаттығулар.
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/ lesson/ qauipsizdik- texnikasynyng-erezhesi-zhane-zhumys-ornyn-ujymdastyru#lesson=16300 |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |

