Компьютердегі деректерді қалай қорғау керек?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Компьютердегі деректерді қалай қорғау керек?

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімдіжоспар

Пәні: Информатика

Мектеп: «Н. Төреқұлов атындағы №13 ЖОМ» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кемалова А

Сынып:

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Компьютердегі деректеріңізді қалай қорғау керек?

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


5.4.2.1- Біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар:Біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығынайтады және түсінеді

Оқушылардың басым бөлігі: Плагиат, авторлық құқықтарға зиян келтіру дұрыс емес екенін жақсы біледі

Кейбір оқушылар:Интернетпен жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар екені жөнінде мағлұматтарды тізбектеп айтып береді

Бағалау критерийлері:

  1. Біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыз екенін біледі

  2. Плагиат, авторлық құқық және оларды бұзу заңсыз екнін біледі, сол жайлы талқылайды

  3. Интернетпен жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар екенін біледі және айтады


Тілдікмақсат:

Термин сөздіктерді дұрыс айта алу

Плагиат. Авторлық құқық. Google Chrome.Modem.Mozilla Firefox. т.б.

Құндылықтарға баулу

Ынтымақтастық, мәдениеттілік

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі, география

Алдыңғы білім


Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Сабақтың басы

І. Кіріспе:

(5 минут)

1.Оқушылармен сәлемдесу

2. Оқушыларды түгелдеу

3. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Жүректен-жүрекке»

4. Топқа біріктіру: «Мозайка» әдісі қиынды суреттерді біріктіру арқылы 2 топқа бірігеді

Үй тапсырмасы

«Өрмекші торы» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы пысықтап, бағалаймын


Сабақтың ортасы

ІІ. Негізгі бөлім:

(35 минут)


https://kk.wikipedia.org/wiki/Интернет










https://articlekz.com › Мақалалар › Құқық



Интернет бүкіл әлемдегі миллиондаған компьютерлік желілерді бір–бірімен байланыстыратын орасан зор компьютерлік желі.
Интернет ұғымы ХХ ғасырдың аяғында пайда болса да, жүрдек пойыздың жылдамдығын еске салатындай жедел қарқынмен кең қанат жайып келеді. Әйгілі Ер Төстік ертегісінде Төстік жыл санап емес, ай санап, күн санап өсіпті дейтін жері болатын. Сол Ер Төстіктің ер жетуі сияқты дамып отырған бір сала болса, ол – бүкілғаламдық желі – Интернет деп санар едім.

Адам компьютер алдында ұзақ уақыт отырғанда: мойын, бастың, қолдың және иық бұлшық еттеріне күш түсіп, осыдан омыртқаға артық жүктеме, остерохондроз, ал балаларда - сколиоз пайда болады. Отырып көп жұмыс істейтін адамдарда, орындықта көп отырғанда, жамбас мүшелерінде қан айналысының нашарлауына әкеліп соғады. Сондай-ақ, ғалымдар компьютер алдында ұзақ отырған балалардың миына ойын кезінде операция жасап жатқан хирургтің миына түсетін дәрежедегі салмақ түсетіндігін айтады.

Интернет желісінен қауіпті ойындарды пайдалады.


1. Азаматтық-құқықтық жуапкершілік. Автордың жеке мүліктік емес құқығын бұзу, жекелікте, құқықтың мойындаушылық жолымен, бастапқы күйіне қалпына келтіру, қорқыту әрекеттерін жасау, болған құқық бұзушылығы үшін, жария түрде соттың шешімімен авторға моральдық шығынды өтейді, делінген. 
2. Әкімшілік жауапкершілік. Интернет желісінде пайдалануды қоспағанда, авторлық құқық және сабақтас құқықтар объектiлерiн заңсыз пайдалану, сол сияқты өткiзу мақсатында авторлық құқық және (немесе) сабақтас құқықтар объектілерінің контрафактілік даналарын сатып алу, сақтау, тасымалдау немесе дайындау, авторлықты иеленiп алу немесе тең авторлыққа мәжбүрлеу, егер бұл iс-әрекеттерде қылмыстық жаза қолданылатын әрекет белгiлерi болмаса, авторлық құқық және (немесе) сабақтас құқықтар объектілерінің даналары, сондай-ақ құқық бұзушылық жасаудың қаруы болған заттар тәркiленiп, жеке тұлғаларға - айлық есептiк көрсеткiштiң оннан он беске дейінгi мөлшерiнде, лауазымды адамдарға - жиырмадан отызға дейiнгi мөлшерiнде, заңды тұлғаларға бір жүзден бір жүз елуге дейiнгi мөлшерiнде айыппұл салуға әкеп соғады.
3. Қылмыстық жауапкершілік. ҚР ҚК ң 184 бабының 1 тармағында былай деп көрсетілген: «Авторлықты иеленiп алу немесе тең авторлыққа мәжбүрлеу, егер бұл әрекет автордың немесе өзге де құқық иеленушiнің құқықтарына немесе заңды мүдделерiне айтарлықтай зиян, оның ішінде елеулі залалға әкеп соқтырған айтарлықтай зиян келтiрсе, – жүзден бес жүз айлық есептiк көрсеткiшке дейiнгi мөлшерде айыппұл салуға не жүз сағаттан жүз сексен сағатқа дейiнгi мерзiмге қоғамдық жұмыстарға тартуға, не екi жылға дейiнгi мерзiмге бас бостандығын шектеуге жазаланады».


«Кластер» әдісі бойынша топтар жаңа тақырыпты өзара талқылап, топтарға түсіндіреді.


Не себепті интернетті пайдалану барысында біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау


Әр топ кластер әдісі бойынша берілген тапсырманы орындайды, талдайды. Бір-біріне үйретеді.

Дескриптор

- көшірудің заңсыздығын анықтайды;

- плагиат, авторлық құқық бұзу заңсыздығына қолданылатын жазаны

талқылайды;

- көшірудің заңсыздығына қорытынды жасайды;

- интернетпен жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар екенін біледі

және айтады

Тәжірибелік жұмыс

Қазақша және ағылшынша терминдер арасындағы сәйкестіктерді табыңыз

Ресурстар

Құрастырма қағаздар , АКТ, оқулық, жұмыс дәптері, стикер, бағалау парағы, күнделік, маркер


Сабақтың соңы

ІІІ. Қорытынды:

(5 минут)

Сабақ соңында оқушылардан кері байланыс аламын: Бағдаршам әдісі бойынша

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

Оқушылардың білімін бағалау.

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір

критерийлер бойынша бағалай алады

Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.

  1. Интернет жайлы жалпылама айту -1

  2. Интернет жайлы қауіпті анықтау? -1

  3. Интернеттің зияны? - 1

  4. Заңсыз жұмыстар және авторлық құқыққа зиян келтіру- 1

  5. Плагиат -1

Үйге тапсырма:

Интернетпен жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар?

Оқушылар күнделікке жазып алады


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Өрмекші торы әдісі бойынша үйге берілген тақырыптан сұрақтар қою арқылы бір біріне жіпті лақтырады.


Кластер әдісі бойынша 1-ші топ интернетпен жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар?

деген тақырыпты талқылап екінші топқа айтады.


Ал 2-ші топ біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылап топтарға түсіндіреді.



Оқушылардың мотивациясын көтеру үшін тапсырмаларды оқушылардың қабілетіне қарай орындатамын;



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Бағалау парақшасы





Смайлктер, бас бармақ


Мотивациясы төмен оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін тиімді тәсілдер қолданамын.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Кабинет қауіпсіздік ережесін сақтау


Көзге арналған жаттығулар,

Арақашықтықты сақтау

Дұрыс отыра білу

Жасөспірмдерге 30 минуттан артық отыруға болмайды.

Ересектерге 1 сағат сайын жаттығулар жасау керек.














Тексерілді:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
388
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі