Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Компьютерді пайдаланудың кері әспектілері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Тексерілді»
№25 жалпы орта мектебі
оқу-ісі жөніндегі директор орынбасары
_____________________
А.Сайпиров
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2А |
Мектеп: «№25 жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Бабаев Эльбек |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Компьютер пайдаланудың кері аспектілері. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.1.1 – адам ағзасына түрлі электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіру және қорғану тәсілдерін тиімді қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Компьютердің және техникалық құрылғылардың адам ағзасына қалай әсер ететіні және қорғану тәсілдері жайлы ақпар білу. Көпшілігі: Салауатты өмір салтын ұстана отырып компьютерде және техникалық құрылғылармен жұмыс істеуді тиімді қолдану. Кейбірі: Адам ағзасына әсер ететін факторларды жою жолдарына талдау жасай алу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Компьютердің адам ағзасына қалай әсер ететіні жайлы ақпар біледі. Компьютердің тигізетін әсерінен қорғану тәсілдерін игереді. Салауатты өмір салтын ұстана отырып компьютерде жұмыс істеуді тиімді қолданады. Адам ағзасына әсер ететін факторларды жою жолдарына талдау жасай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, талдау, қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік лексика және терминология: Электромагнитті сәуле әсері, аспект. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Адам ағзасына электронды құрылғылардың қандай кері әсері бар және олардан қорғанудың қандай тиімді тәсілдерін білесің? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Сөйлеу мәдениеті мен өзгенің пікірін тыңдау дағдылары қалыптасады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Биология, физика. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Компьютерде зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 минут
5 минут
|
І. Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында «Тілекті тізбек» (информатиканың терминдерін пайдаланып тілек айту) бір – бірімізге жақсылық тілеп, қуанышымызбен жүрегіміздің жылуын бөлісу. 1-оқушы Интернеттей ауқымды, Пейілің кең болсын! 2-оқушы Процессордай ақылды достарың көп болсын! 3-оқушы PowerPoint слайдтындай Құлпырыңыз демекпін! «Сұрақтарды қағып ал» әдісі арқылы оқушылар өткен тақырыпты қайталайды.
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау. Топқа біріктіру. «Мозайка» әдісі арқылы 2 топқа біріктіру. Сурет қиындыларын біріктіру бойынша топқа бірігу. І топ – «Биологтар» ІІ топ – «Техниктер» «БББ» (білемін – білгім келеді – білдім) кестесі бойынша білемін тармағын толтыру.
|
8-сынып оқулығы доп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 12 минут 6 минут 6 минут 5 минут |
Жаңа тақырып пен мақсатын таныстыру. «Ой қозғау» әдісі. Топқа біріккен үлестірмелерде берілген сызбалар қандай? Адам ағзасына қоршаған ортадан және тұрмыста жағымсыз әсер етуші қандай факторларды айта аласыздар? Топтық жұмыс. I топ – Техникалық құралдардың адам денсаулығына әсері. (таныстырылым түрінде) ІІ топ – Қауіпсіздік техника ережелері.(бейнежазба көрсету) Берілген тақырыптар бойынша талдап, қорғау жасау.
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау.
1-тапсырма. Жеке жұмыс. MS Word бағдарламасында жұмыс жасау. Күнделікті өздерің пайдаланып жүрген қолданыстағы электроқұрылғыларының ішінен бір құрылғыны таңдап алыңыз. Осы құрылғылардың адам ағзасына әсеріне толық талдау жасаңыздар. (планшет, компьютер, смартфон, үтік, шаңсорғыш т.б.)
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау. 2 - тапсырма. Жеке жұмыс. MS Excel бағдарламасында жұмыс жасау. Кестедегі сұрақтар бойынша әлеуметтік сауалнама жасаңдар. Excel электрондық кестесінде диаграмма құрыңдар.
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау. «Өтірік әңгіме» әдісі арқылы сабақты бекіту. Қауіпсіздік талаптары беріледі, оның дұрыс және бұрыстығын айтып, қорытындылау.
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау. |
Компьютер https://www.youtube.com/watch?v=cjdbUFFhT78 8-сынып оқулығы 8-сынып оқулығы Bilimland.kz
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үйге тапсырма: 35 бет, Компьютер пайдаланудың адам ағзасына кері әсерін болдырмаудың 5 жолын көрсетіп, дәлелді мысал келтір. Себебін түсіндір. Қорытынды есеп жаз. Кері байланыс: «БББ» (білемін – білгім келеді – білдім) кестесі
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабағымды жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында «Тілекті тізбек» әдісі бойынша информатикалық терминдерді қоса тілек тілеуден бастаймын. Өткен тақырыпты қайталау мақсатында «Сұрақтарды қағып ал» әдісі арқылы алдыңғы тақырыптағы білімдерін еске түсіруге бағыт бағдар беремін. Сыныпты екі топқа «Мозайка» әдісі бойынша біріктіремін. Берілген тапсырмалар оқушылардың қабілеті мен қарқынына сәйкес сараланған. Жаңа тақырыпты «Ой қозғау» әдісі бойынша ашқаннан кейін топтық жұмыс арқылы мәтінмен жұмыс жасауды тапсырамын. Оқушылар топтық жұмыста өздеріне берілген тапсырмаларға сай мәтінмен жұмыс жасап, түсінгендерін бірінші топ таныстырылым дайындап, екінші топ бейнежазба көрсету арқылы талдау жасап, қорғайды. Жаңа тақырыпқа сәйкес тапсырмаларды жеке жұмыс ретінде орындап шығады. Әр тапсырмада дескриптор беріліп отырады. Өтілген тақырыпты «Өтірік әңгіме» әдісі арқылы бекітемін. Бұл тапсырма анықтамалармен жұмыс, яғни дұрыс немесе бұрыстығын айтып өтеді. Оқушылар «БББ» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша алған біліміне талдау жасайды. |
Сабағымда оқушыларды ынталандыру, қолдау көрсету мақсатында мұғалімнің ауызша бағалауы, яғни «Керемет», «Өте жақсы», «Жаман емес» деген мадақтама сөздермен бағалап отырамын. Сонымен қатар «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау жасаймын. |
Компьютермен жұмыс кезінде оқушылардың техника қауіпсіздік ережелерін мұқият сақтауын қадағалаймын. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |