|
|
|
Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: 5.1.А Компьютер және қауіпсіздік |
Мектеп : №279 орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің аты- жөні: Абдикерова Құралай |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Компьютердің қандай маңызды құрылғылары бар? |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.1.1 процессор мен қатқыл дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлығы: Процессор мен қатқыл дискінің қызметін түсінеді. Басым бөлігі: Процессор мен қатқыл дискінің түрлері мен ерекшеліктерін біледі. Кейбірі: Процессор мен қатқыл дискінің қызметін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Бағалау критерилері: |
Процессор мен қатқыл дискінің қызметін түсінеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тілдік мақсаттар: |
Термин сөздерді пайдалану арқылы процессор мен қатқыл дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіруге баулу. Компьютер, процессор,пернетақта, монитор,, қатқыл диск, аналық тақша,жедел жад. Диологтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері: ................ компьютердің ақпараттарды өңдейтін құрылғы. ..................... дерек жазуға және ақпаратты ұзақ мерзімде сақтауға арналған құрылғы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Құндылықтарға баулу: |
Сыни тұрғыдан ойлау, өз беттерімен жұмыс істеуге, өзара қарым-қатынас қабілеттерін арттыруға, бірін-бірі тыңдай білуге, өз ойын еркін айта білуге баулу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Пәнаралық байланыс: |
Жаратылыстану. 5 сынып. «Жүйке жүйесі қызметі» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Алдыңғы білім: |
Компьютер құрылғылары туралы білді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақ барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс –әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың басы «Менің көршім» 2 минут
«Адасқан әріптер» |
Үйымдастыру Психологиялық ахуал Оқушылар шеңбер бойымен тұрады, бір-біріне сәттілік тілейді. Топқа бөлу. Сол тұрған бойымен түрлі түсті стикер таңдау арқылы топқа бөлінеді.
«Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы тексеру. Оқушылар қаламсаптарын ортаға қояды. Мұғалім бір қаламды таңдайды. Сол қаламсаптың иесі сұраққа жауап береді Бағалау: «Қол шапалақтау» əдісі арқылы бағалау.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын және сабаққа қажетті ұғымдарды адасқан әріптер табу арқылы ашамыз 1. ПОЦРЕОСОСР; 2.МНИАРОТ 3.ПРЕНЕАҚТАТ;4. АТҚЛЫҚ ИСДК, ААНҚЫЛ АЛНАЫҚ АҚТША;. ЫШТАНҚ. Дұрыс жауап: 1. ПРОЦЕССОР, 2. МОНИТОР, 3.ПЕРНЕТАҚТА 4. АНАЛЫҚ ТАҚША т.б. |
Түрлі түсті стикер Қызыл – 1топ Сары – 2 топ
Интерактивті тақта СЛАЙД |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың ортасы: “Меңгерілетін білім”
10 мин
|
Білу Мұғалім көрсетілімі, тыңдалым Процессор мен қатқыл дискінің қызметі мен ішкі құрылыс жайында бейнеролик көрсетіледі.
|
Бейнеролик Bilimland.kz сайты. «Процессор мен қатқыл дискінің қызметі мен ішкі құрылысы» |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Топтық жұмыс 5 мин
|
Түсіну 1 -тапсырма. «Джигсо» әдісі постер жасап, қорғау. Қосымша ақпараттық ресурсы интерннет желіден іздеп табады. І топ: «Процессор түрлері мен ерекшеліктері» ІІ топ: «Қатқыл диск түрлері мен ерекшеліктері» Бағалау: «Фигуралар» әдісі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жұптық жұмыс 4 мин
1 мин
2 мин
Сабақтың соңы 3 мин Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну
|
2-тапсырма Семантикалық картаны толықтыр
(Жауабына сәйкес ұяшыққа «+» таңбасын қой) Бағалау: « Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы жұптар бірін бірі бағалайды.
Сергіту жаттығуы. Оқушыларды сергіту үшін орнынан тұрғызып, бейнероликке назарын аударып, жаттығу жасайды. (көз жаттығуы) Еске салайық. Осы құрылғыларды қолдану барысында қандай қауіпсіздік техникасының ережелері сақталу керек?
3-тапсырма Тірек-сызбаға сəйкес суретті салыңдар, атауын жазыңдар. Сызбаға атау беріңдер
Бағалау: «Фигуралар» әдісі
3- тапсырма
Дескриптор -құрылғылардың атауын жазады; -процессордың және қатты дискінің қызметін көрсетеді.
Кері байланыс ауызша бағаланады. |
Семантикалық картаны толықтыр
Графикалық органайзер, сурет
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
“Жетістік баспалдағы” рефлексия
Сабақтын қорытындысын «Жетістік баспалдағы» әдісінін көмегімен бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергені жөнінде оқушылар стикерлерге өз ойларын жазып өзі таңдаған жетістік баспалдағына жапсырады. Үйге тапсырма: Компьютердің маңызды құрылғылары жайында мағлұматтар жинап келу. |
Стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке, жұптық, топтық және бүкіл сыныпты қамтитын тапсырмалар арқылы берілген тапсырмаларды оқушылардың қажеттілігіне, қабілетіне қарай орындатамын. Оқушыларды топқа бөле отырып, кейбіріне қажеттілігіне қарай қолдау көрсетемін, диалог жүргіземін. Қосымша ақпараттық ресурстар арқылы қолдаймын. Сабақ соңында нәтиже бойынша рефлексия беремін. . |
Тақырыпқа сай өткен материалдар бойынша оны білу және қолдану, сыни тұрғысынан ойлау дағдылары бағаланады. ««Екі жұлдыз, бір тілек» «Шапалақтау» «Түрлі түсті фигуралар» «Көршіңді бағла» «Смайликтер» әдіс Сабақ соңында қалыптастырушы бағалау ауызша бағаланды. |
АКТ қолданған кезде оқушылардың қауіпсіздік ережелері сақтау ескертіледі. Оқушылар топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түседі. Біріне- бірі көмектесіп, қиындықты ұжымдаса жеңіп, жеке тұлғалық құндылықтары дамиды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Компьютердің қандай маңызды құрылғылары бар? 5 сынып
Компьютердің қандай маңызды құрылғылары бар? 5 сынып
|
|
|
Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: 5.1.А Компьютер және қауіпсіздік |
Мектеп : №279 орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің аты- жөні: Абдикерова Құралай |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Компьютердің қандай маңызды құрылғылары бар? |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.1.1 процессор мен қатқыл дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлығы: Процессор мен қатқыл дискінің қызметін түсінеді. Басым бөлігі: Процессор мен қатқыл дискінің түрлері мен ерекшеліктерін біледі. Кейбірі: Процессор мен қатқыл дискінің қызметін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Бағалау критерилері: |
Процессор мен қатқыл дискінің қызметін түсінеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тілдік мақсаттар: |
Термин сөздерді пайдалану арқылы процессор мен қатқыл дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіруге баулу. Компьютер, процессор,пернетақта, монитор,, қатқыл диск, аналық тақша,жедел жад. Диологтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері: ................ компьютердің ақпараттарды өңдейтін құрылғы. ..................... дерек жазуға және ақпаратты ұзақ мерзімде сақтауға арналған құрылғы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Құндылықтарға баулу: |
Сыни тұрғыдан ойлау, өз беттерімен жұмыс істеуге, өзара қарым-қатынас қабілеттерін арттыруға, бірін-бірі тыңдай білуге, өз ойын еркін айта білуге баулу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Пәнаралық байланыс: |
Жаратылыстану. 5 сынып. «Жүйке жүйесі қызметі» |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Алдыңғы білім: |
Компьютер құрылғылары туралы білді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақ барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс –әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың басы «Менің көршім» 2 минут
«Адасқан әріптер» |
Үйымдастыру Психологиялық ахуал Оқушылар шеңбер бойымен тұрады, бір-біріне сәттілік тілейді. Топқа бөлу. Сол тұрған бойымен түрлі түсті стикер таңдау арқылы топқа бөлінеді.
«Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы тексеру. Оқушылар қаламсаптарын ортаға қояды. Мұғалім бір қаламды таңдайды. Сол қаламсаптың иесі сұраққа жауап береді Бағалау: «Қол шапалақтау» əдісі арқылы бағалау.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын және сабаққа қажетті ұғымдарды адасқан әріптер табу арқылы ашамыз 1. ПОЦРЕОСОСР; 2.МНИАРОТ 3.ПРЕНЕАҚТАТ;4. АТҚЛЫҚ ИСДК, ААНҚЫЛ АЛНАЫҚ АҚТША;. ЫШТАНҚ. Дұрыс жауап: 1. ПРОЦЕССОР, 2. МОНИТОР, 3.ПЕРНЕТАҚТА 4. АНАЛЫҚ ТАҚША т.б. |
Түрлі түсті стикер Қызыл – 1топ Сары – 2 топ
Интерактивті тақта СЛАЙД |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың ортасы: “Меңгерілетін білім”
10 мин
|
Білу Мұғалім көрсетілімі, тыңдалым Процессор мен қатқыл дискінің қызметі мен ішкі құрылыс жайында бейнеролик көрсетіледі.
|
Бейнеролик Bilimland.kz сайты. «Процессор мен қатқыл дискінің қызметі мен ішкі құрылысы» |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Топтық жұмыс 5 мин
|
Түсіну 1 -тапсырма. «Джигсо» әдісі постер жасап, қорғау. Қосымша ақпараттық ресурсы интерннет желіден іздеп табады. І топ: «Процессор түрлері мен ерекшеліктері» ІІ топ: «Қатқыл диск түрлері мен ерекшеліктері» Бағалау: «Фигуралар» әдісі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жұптық жұмыс 4 мин
1 мин
2 мин
Сабақтың соңы 3 мин Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну
|
2-тапсырма Семантикалық картаны толықтыр
(Жауабына сәйкес ұяшыққа «+» таңбасын қой) Бағалау: « Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы жұптар бірін бірі бағалайды.
Сергіту жаттығуы. Оқушыларды сергіту үшін орнынан тұрғызып, бейнероликке назарын аударып, жаттығу жасайды. (көз жаттығуы) Еске салайық. Осы құрылғыларды қолдану барысында қандай қауіпсіздік техникасының ережелері сақталу керек?
3-тапсырма Тірек-сызбаға сəйкес суретті салыңдар, атауын жазыңдар. Сызбаға атау беріңдер
Бағалау: «Фигуралар» әдісі
3- тапсырма
Дескриптор -құрылғылардың атауын жазады; -процессордың және қатты дискінің қызметін көрсетеді.
Кері байланыс ауызша бағаланады. |
Семантикалық картаны толықтыр
Графикалық органайзер, сурет
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
“Жетістік баспалдағы” рефлексия
Сабақтын қорытындысын «Жетістік баспалдағы» әдісінін көмегімен бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергені жөнінде оқушылар стикерлерге өз ойларын жазып өзі таңдаған жетістік баспалдағына жапсырады. Үйге тапсырма: Компьютердің маңызды құрылғылары жайында мағлұматтар жинап келу. |
Стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке, жұптық, топтық және бүкіл сыныпты қамтитын тапсырмалар арқылы берілген тапсырмаларды оқушылардың қажеттілігіне, қабілетіне қарай орындатамын. Оқушыларды топқа бөле отырып, кейбіріне қажеттілігіне қарай қолдау көрсетемін, диалог жүргіземін. Қосымша ақпараттық ресурстар арқылы қолдаймын. Сабақ соңында нәтиже бойынша рефлексия беремін. . |
Тақырыпқа сай өткен материалдар бойынша оны білу және қолдану, сыни тұрғысынан ойлау дағдылары бағаланады. ««Екі жұлдыз, бір тілек» «Шапалақтау» «Түрлі түсті фигуралар» «Көршіңді бағла» «Смайликтер» әдіс Сабақ соңында қалыптастырушы бағалау ауызша бағаланды. |
АКТ қолданған кезде оқушылардың қауіпсіздік ережелері сақтау ескертіледі. Оқушылар топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түседі. Біріне- бірі көмектесіп, қиындықты ұжымдаса жеңіп, жеке тұлғалық құндылықтары дамиды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз




















