Материалдар / Компьютердің құрылғылары

Компьютердің құрылғылары

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды компьютер құрылғылармен таныстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
370
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




§ 3. Компьютердің құрылғылары

Мектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.1.1.1 - енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату;


Сабақтың

мақсаттары

Барлық оқушылар үшін Компьютердің енгізу және шығару құрылғыларын біледі.

Көптеген оқушылар үшін:

Енгізу және шығару құрылғыларының қандай қызмет атқаратындығын ажырата алады

Кейбір оқушылар үшін:

Енгізу , шғару құрылғыларын практика жүзінде қолдана алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Пәндік лексика және терминология:

Процессор, жады сөздерін қолданады.Пернетақтадағы пернелер атауымен танысады.

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы.

Пайдалы сөздер мен тіркестер енгізу, шығару құрылғыларының ережелеріғ қызметтүрлерін пайдаланады.

Тірек білім, білік, дағдылар

Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп осы сабақпен логикалық көпір құру

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған

Уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

қосымша ресурстар




Басталуы




3 мин.


















3 мин.

Ой сергіту жаттығуы және топ құру:

Жұмбақтар:

1.Қанша тетік тізілген, саусағыңды сезінген. Барлық сенің ойыңды компьютерге енгізген. (пернетақта).

2. Өзі темір, жаны жоқ. Ақпаратты сақтап таратқан. Жұртты өзіне қаратқан. (компьютер)

3. Компьютердің айнасы, бағдарыңды таңдашы. Сурет, сөзін көрсетіп, тиер саған пайдасы. (монитор)

4. Кемірушіге ұқсайды сырт бейнесі. Түсі оның сұр, құйрығы ұзын. Қалай деп аталады оның аты. (тінтуір)

  • Жұмбақ шешуіндегі құрылғы атауы және оның қызметі жөнінде не білетіндерін сұрау.

  • Алдыңғы білімді еске түсіру, пысықтау(жеке, жұпта, топта, ұжымда)

  • Күтілетін нәтижені анықтау.

- Бүгінгі тақырып жөнінде не білесіңдер?

- Тағы не білгілерің келеді?

  • Жаңа тақырыптың оқу мақсатымен және күтілетін нәтижені таныстыру.

А 4 қағазына пернетақта, компьютер, монитор, тінтурі, сканер деп жазылған куветкалар топ атауы ретінде қолдануға болады.












Стикерлер немесе, дәптерге кесте толтырады

Негізгі бөлім



5 мин.











13 мин.







10 мин.





6 мин.

Ой қозғау сұрақтары:

жеке, топта, ұжымда ауызша жауап береді:

-Компьютердің пайда болуы адам өміріне қандай өзгеріс әкелді?

-Компьютермен бірге қандай жаңа мамандықтар пайда болды (1-сурет)?

-Компьютердің негізгі құрылғы-ларының қызметін айтып бере аласың ба? (2-сурет)

Оқулықпен жұмыс.

1,2,3 – суреттер мазмұны жөнінде шағын топтарда ой бөліседі. Оқулықта берілген теориялық ақпаратпен танысады.

Топтық тапсырма: Компьютер – ұғымына топта өз анықтамаларын құрастыру және құрылғылардың қызметін ролдік ойын түрінде көрсету.


Компьютерде жұмыс жасау ережелері:

-оқулықта берілген ережелермен танысып, әңгімелейді. Әр топ осы ережеге қосымша өздерінің 1 ережесін ойлап қосады. Оны таңба түрінде ұсынады.

Дәптермен жұмыс:

Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы жеке орындау.




оқулық









Компьютер құрылғыларының кеспе суреттері.


Аяқталуы

5 мин

Жеке орындау.

Ойлан!

  • Компьютерді пайдалануда техника қауіпсіздік ережесін сақтамау денсаулыққа қандай зиян келтіруі мүмкін?

  • Компьютерді іске қосу үшін құрылғыларды пайдалану-дың ретін сызба түрінде көрсет.


Саралау тапсырмасы ретінде қолдану


Рефлексия

Бүгін не үйрендім? Көңіл күйім қандай болды? Неден қиналдым? Үйде нені қайталаймын?

Үй тапсырмасы

Компьютердің құрылғылары


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!