Компьютердің құрылғылары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Компьютердің құрылғылары

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып АКТ пәні мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ тақырыбы

Компьютердің құрылғылары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  • 3.1.1.1 еңгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату

  • 3.1.2.1. компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенің түсіндіру

3.1.3.1 цифрлық құрылғылар мен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережесін сақтау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

  • еңгізу және шығару құрылғыларын құрылғыларын білу; компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенің түсіну; цифрлық құрылғылар мен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережесі туралы білу

Оқушылардың басым бөлігі:

  • компютердің енгізу мен шығару құрылғыларын ажырату;

Кейбір оқушылар:

  • цифрлық құрылғылардың қызметін айту

Бағалау критерийі

- еңгізу және шығару құрылғыларын құрылғыларын білу; компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенің түсіну; цифрлық құрылғылар мен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережесін сақтауға үйренеді,

- компютердің енгізу мен шығару құрылғыларын ажыратады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну,талдау

Тілдік мақсаттар

Жүйелі блок, манитор, пернетақта, принтер

Құндылықтарға баулу

Сабақа жауапкершілік,білу қасиеттерін бойына сіңіру

Пәнаралық байланыс

Бейнелеу өнері

Алдыңғы білім


Компьютердің құрылғылары

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

3минут


Сәлемдесу

Оқушыларды түгелдеу

«Ыстық лебізі» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызамын

Оқушылар ортаға жиналап, шеңбер құрып тұрады. Ішкі ыстық лебіздерін жеткізеді.

Оқушыларды «Сурет қиындылары» әдісі сурет қиындыларын құрастыру арқылы 1«Жүйелі блок» 2«монитор» деген екі топқа бөліп аламыз.

« Сұрақ-жауап » әдісі

Топ топ бойынша болінген оқушыларды сұрақ-жауап әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын. Әр топ өзінің сұрақтарын қарсыласына қояды жауап ала отырып өткен сабақ пысықталады.

  1. Ақпарат дегеніміз не?

  2. Ақпараты қайдан аламыз?









Сурет қиындылары

Сабақтың ортасы

25 минут

















2 минут

«Джигсо» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында,бұл әдісті оқушылардың барылығы тақырып бойынша қол жетімді білім алу үшін қолданылады.

1-тапсырма топтық жұмыс (білу, түсіну)

1-топ Компьютердің енгізу құрылғылары туралы мәлімет береді.

2-топКомпьютердің шығару құрылғылары туралы мәлімет береді.

Дескриптор:Әр топ өзіне тиісті енгізу және шығару құрылғылары туралы мәлімет береді.

Смайликтер арқылы бағалау.



Сергіту сәтіби «Қара жорға»

2- тапсырма топтық жұмыс (талдау)

«Қабырғадағы рөл» әдісі: Бұл әдісте оқушылар компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларын көрсетеді.













Дескриптор :

Негізгі және қосымша құрылғыларын көрседі.

«Бағдаршам» арқылы бағалау

3-тапсырма.

Жаңа тақырыпты пысықтау мақсатындажеке жұмыс (Қолдану) Кестені толтыр.



1

атауы

Бағыт

Көрінісі

Қызыметін ата

монитор




2

принтер



3

тінтуір



4

жүйелік блок





Дескриптор:

Құрылғылардың міндетін, суретін және атауын бағытын көрсетеді, жазады.



Смайлик арқылы бағалау.



Сабақтың соңы

10 минут

Үй тапсырмасы

1.Құрылғыларды қатыстырып сөйлем құрастырып келу, түйінді сөздерді дәптерге жазыңдар.



Кері байланыс: «SVOT» әдісі

Оқушылар нысананың төрт жағына

Сабақ туралы пікірлерін стикерлерге

Ж азып жабыстырады.

Оқулық







Плакт,стикерлер, маркерлер.

Қосымша ақпарат

Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және

Қауіпсіздік техникасын сақтау



«Сұрақ-жауап » «Қабырғадағы рөл» «Джигсо» әәдісітері кезінде қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіп отыру арқылы оқушыны жетілдірдім

Бағдаршам;

Смайлик арқылы Кері байланыс арқыл «SVOT»

Көзге арналған жаттығулар

Сергіту сәті би «Қара жорға»

Сабақ бойыша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?

Барлық оқушылар ОМ-на жетті ме?

Егер жетпесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен?


Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
30.00.2018
502
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі