|
Сабақ тақырыбы |
Компьютердің құрылғылары |
||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.3.1 цифрлық құрылғылар мен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережесін сақтау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
- еңгізу және шығару құрылғыларын құрылғыларын білу; компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенің түсіну; цифрлық құрылғылар мен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережесін сақтауға үйренеді, - компютердің енгізу мен шығару құрылғыларын ажыратады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну,талдау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Жүйелі блок, манитор, пернетақта, принтер |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Сабақа жауапкершілік,білу қасиеттерін бойына сіңіру |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Бейнелеу өнері |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Компьютердің құрылғылары |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3минут
|
Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу «Ыстық лебізі» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызамын Оқушылар ортаға жиналап, шеңбер құрып тұрады. Ішкі ыстық лебіздерін жеткізеді. Оқушыларды «Сурет қиындылары» әдісі сурет қиындыларын құрастыру арқылы 1«Жүйелі блок» 2«монитор» деген екі топқа бөліп аламыз. « Сұрақ-жауап » әдісі Топ топ бойынша болінген оқушыларды сұрақ-жауап әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын. Әр топ өзінің сұрақтарын қарсыласына қояды жауап ала отырып өткен сабақ пысықталады.
|
Сурет қиындылары |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут 2 минут |
«Джигсо» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында,бұл әдісті оқушылардың барылығы тақырып бойынша қол жетімді білім алу үшін қолданылады. 1-тапсырма топтық жұмыс (білу, түсіну) 1-топ Компьютердің енгізу құрылғылары туралы мәлімет береді. 2-топКомпьютердің шығару құрылғылары туралы мәлімет береді. Дескриптор:Әр топ өзіне тиісті енгізу және шығару құрылғылары туралы мәлімет береді. Смайликтер арқылы бағалау.
Сергіту сәтіби «Қара жорға» 2- тапсырма топтық жұмыс (талдау)
Дескриптор : Негізгі және қосымша құрылғыларын көрседі. «Бағдаршам» арқылы бағалау 3-тапсырма. Жаңа тақырыпты пысықтау мақсатындажеке жұмыс (Қолдану) Кестені толтыр.
Дескриптор: Құрылғылардың міндетін, суретін және атауын бағытын көрсетеді, жазады.
Смайлик арқылы бағалау. |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Үй тапсырмасы 1.Құрылғыларды қатыстырып сөйлем құрастырып келу, түйінді сөздерді дәптерге жазыңдар.
Кері байланыс: «SVOT» әдісі Оқушылар нысананың төрт жағына Сабақ туралы пікірлерін стикерлерге
Ж |
Оқулық
Плакт,стикерлер, маркерлер. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
Қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||
|
«Сұрақ-жауап » «Қабырғадағы рөл» «Джигсо» әәдісітері кезінде қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіп отыру арқылы оқушыны жетілдірдім |
Бағдаршам; Смайлик арқылы Кері байланыс арқыл «SVOT» |
Көзге арналған жаттығулар Сергіту сәті би «Қара жорға» |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойыша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ-на жетті ме? Егер жетпесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Компьютердің құрылғылары
Компьютердің құрылғылары
|
Сабақ тақырыбы |
Компьютердің құрылғылары |
||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.3.1 цифрлық құрылғылар мен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережесін сақтау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
- еңгізу және шығару құрылғыларын құрылғыларын білу; компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенің түсіну; цифрлық құрылғылар мен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережесін сақтауға үйренеді, - компютердің енгізу мен шығару құрылғыларын ажыратады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну,талдау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Жүйелі блок, манитор, пернетақта, принтер |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Сабақа жауапкершілік,білу қасиеттерін бойына сіңіру |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Бейнелеу өнері |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Компьютердің құрылғылары |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3минут
|
Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу «Ыстық лебізі» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызамын Оқушылар ортаға жиналап, шеңбер құрып тұрады. Ішкі ыстық лебіздерін жеткізеді. Оқушыларды «Сурет қиындылары» әдісі сурет қиындыларын құрастыру арқылы 1«Жүйелі блок» 2«монитор» деген екі топқа бөліп аламыз. « Сұрақ-жауап » әдісі Топ топ бойынша болінген оқушыларды сұрақ-жауап әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын. Әр топ өзінің сұрақтарын қарсыласына қояды жауап ала отырып өткен сабақ пысықталады.
|
Сурет қиындылары |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут 2 минут |
«Джигсо» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында,бұл әдісті оқушылардың барылығы тақырып бойынша қол жетімді білім алу үшін қолданылады. 1-тапсырма топтық жұмыс (білу, түсіну) 1-топ Компьютердің енгізу құрылғылары туралы мәлімет береді. 2-топКомпьютердің шығару құрылғылары туралы мәлімет береді. Дескриптор:Әр топ өзіне тиісті енгізу және шығару құрылғылары туралы мәлімет береді. Смайликтер арқылы бағалау.
Сергіту сәтіби «Қара жорға» 2- тапсырма топтық жұмыс (талдау)
Дескриптор : Негізгі және қосымша құрылғыларын көрседі. «Бағдаршам» арқылы бағалау 3-тапсырма. Жаңа тақырыпты пысықтау мақсатындажеке жұмыс (Қолдану) Кестені толтыр.
Дескриптор: Құрылғылардың міндетін, суретін және атауын бағытын көрсетеді, жазады.
Смайлик арқылы бағалау. |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Үй тапсырмасы 1.Құрылғыларды қатыстырып сөйлем құрастырып келу, түйінді сөздерді дәптерге жазыңдар.
Кері байланыс: «SVOT» әдісі Оқушылар нысананың төрт жағына Сабақ туралы пікірлерін стикерлерге
Ж |
Оқулық
Плакт,стикерлер, маркерлер. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
Қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||
|
«Сұрақ-жауап » «Қабырғадағы рөл» «Джигсо» әәдісітері кезінде қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіп отыру арқылы оқушыны жетілдірдім |
Бағдаршам; Смайлик арқылы Кері байланыс арқыл «SVOT» |
Көзге арналған жаттығулар Сергіту сәті би «Қара жорға» |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойыша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ-на жетті ме? Егер жетпесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


азып жабыстырады.












