Материалдар / Көне қобыз сарыны
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көне қобыз сарыны

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға пайдалы мол ақпарат беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2020
480
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКҚ









Сабақ жоспары


Пәні: Музыка

Тақырыбы: «Қазақ халқының тұрмыс – салт әндері»






Іс-тәжірибе базасы: «№ 23 ЖОББМ» КММ

Әдіскер:.............. Аманбаева Х. А

Пән мұғалімі:.............. Шакинур Оралхановна

Машықкер:.............Ардабекова Назгүл

Сыныбы: 5 «Ә»

Күні: 25.11.2020ж

Баға____________








Семей, 2020


Сабақтың тақырыбы:

Музыкадағы :Қазақ халқының тұрмыс – салт әндері. 25.11.2020 Ардабекова Назгүл 48-топ

СЫНЫП: 5«Ә »


Қатысқан оқушылар саны:


Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын және

музыканың сипатын анықтау;

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы

Ресурстар

Басталуы

5 минут

Музыкалық сәлемдесу.

(Оқушыларға видео жіберіледі, сол арқылы мұғалімдермен сәлемдеседі.)

Танысу.«Менің есімімнің тарихы»

Мысалы: Менің есімім Назгүл. Есімімді атам еркелеп, гүлдей құлпырып жүрсін деп қойған.

(Әр оқушы өз есімінің тарихын айтып, кім және қалай қойғанын айтады).



Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.











Жаңа білім

10 минут













Видео көрсету













Әдіс - тәсілдер

Білу және түсіну. Оқушыларға үш түрлі, дөңгелек,үшбұрыш, төртбұрыш фигуралары таратылып беріледі. Сол арқылы 3 топқа бөлінеді.



Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Оқушыларға видео көрсету.

(Қазақ халқының тұрмыс – салт әндері туралы видео)



  • Балалар біз бұл видео арқылы не түсіндік? (оқушылар жауап береді)

  • Жарайсыңдар, балалар!

Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : «Қазақ халқының тұрмыс - салт әндері»

Балалар, сендер қандай тұрмыс – салт әндерін білесіңдер?

(оқушылар жауаптарын айтады)



1 – кезең: «Ашық микрафон» әдісі.

(Оқушылар бір – біріне сұрақ қойып, соған аудио түрінде жауап береді)





2 - кезең: "Түймедақ" әдісі.

(Оқушылар алдарындағы ақ параққа түймедақтың суретін салып, сабақ тақырыбы бойынша түсіндірме жасайды.)
























https://youtu.be/HnsCotXLEPM





Сергіту сәті

3 минут



Дауыс жаттықтыру

1минут



Ән үйрету 7минут

Сергіту сәті. «Көңілді күн» .

(Оқушыларға видео көрсету арқылы көңіл күйлерін көтертіп, сергітіп алу)





Видеоролик көрсету арқылы дауыс жаттығуын жасау.





«Тұсаукесер жыры»

(Қазақтың халық әні)






(Оқушыларға караоке түрінде видео жіберу)

https://youtu.be/xyS4WWbtttM













https://youtu.be/gYnroMhII1k






Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут





Кері байланыс 3минут

Ой қорыту

«Фишбоун» әдісі.

(Оқушылар әдіс арқылы сабақтан не түсінгенін, нені түсінбегенін, ұсыныстарын айтады





Рефлексия:

«Бағдаршам әдісі»

(Оқушылар әдіс арқылы , сабақты бағалайды)



Үйге тапсырма: оқу, жаттау.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!