Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКҚ

Сабақ жоспары
Пәні: Музыка
Тақырыбы: «Қазақ халқының тұрмыс – салт әндері»
Іс-тәжірибе базасы: «№ 23 ЖОББМ» КММ
Әдіскер:.............. Аманбаева Х. А
Пән мұғалімі:.............. Шакинур Оралхановна
Машықкер:.............Ардабекова Назгүл
Сыныбы: 5 «Ә»
Күні: 25.11.2020ж
Баға____________
Семей, 2020
|
Сабақтың тақырыбы: Музыкадағы :Қазақ халқының тұрмыс – салт әндері. 25.11.2020 Ардабекова Назгүл 48-топ |
||||
|
СЫНЫП: 5«Ә » |
Қатысқан оқушылар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын және музыканың сипатын анықтау; |
|||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||
|
Сабақтың жоспары |
||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 5 минут |
Музыкалық сәлемдесу. (Оқушыларға видео жіберіледі, сол арқылы мұғалімдермен сәлемдеседі.) Танысу.«Менің есімімнің тарихы» Мысалы: Менің есімім Назгүл. Есімімді атам еркелеп, гүлдей құлпырып жүрсін деп қойған. (Әр оқушы өз есімінің тарихын айтып, кім және қалай қойғанын айтады).
Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу. |
|
||
|
Жаңа білім 10 минут
Видео көрсету
Әдіс - тәсілдер |
Білу және түсіну. Оқушыларға үш түрлі, дөңгелек,үшбұрыш, төртбұрыш фигуралары таратылып беріледі. Сол арқылы 3 топқа бөлінеді.
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Оқушыларға видео көрсету. (Қазақ халқының тұрмыс – салт әндері туралы видео)
Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : «Қазақ халқының тұрмыс - салт әндері» Балалар, сендер қандай тұрмыс – салт әндерін білесіңдер? (оқушылар жауаптарын айтады)
1 – кезең: «Ашық микрафон» әдісі. (Оқушылар бір – біріне сұрақ қойып, соған аудио түрінде жауап береді)
2 - кезең: "Түймедақ" әдісі. (Оқушылар алдарындағы ақ параққа түймедақтың суретін салып, сабақ тақырыбы бойынша түсіндірме жасайды.) |
|
||
|
|
|
|
||
|
Сергіту сәті 3 минут
Дауыс жаттықтыру 1минут
Ән үйрету 7минут |
Сергіту сәті. «Көңілді күн» . (Оқушыларға видео көрсету арқылы көңіл күйлерін көтертіп, сергітіп алу)
Видеоролик көрсету арқылы дауыс жаттығуын жасау.
«Тұсаукесер жыры» (Қазақтың халық әні)
(Оқушыларға караоке түрінде видео жіберу) |
|
||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут
Кері байланыс 3минут |
Ой қорыту «Фишбоун» әдісі. (Оқушылар әдіс арқылы сабақтан не түсінгенін, нені түсінбегенін, ұсыныстарын айтады
Рефлексия: «Бағдаршам әдісі» (Оқушылар әдіс арқылы , сабақты бағалайды)
Үйге тапсырма: оқу, жаттау. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көне қобыз сарыны
Көне қобыз сарыны
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКҚ

Сабақ жоспары
Пәні: Музыка
Тақырыбы: «Қазақ халқының тұрмыс – салт әндері»
Іс-тәжірибе базасы: «№ 23 ЖОББМ» КММ
Әдіскер:.............. Аманбаева Х. А
Пән мұғалімі:.............. Шакинур Оралхановна
Машықкер:.............Ардабекова Назгүл
Сыныбы: 5 «Ә»
Күні: 25.11.2020ж
Баға____________
Семей, 2020
|
Сабақтың тақырыбы: Музыкадағы :Қазақ халқының тұрмыс – салт әндері. 25.11.2020 Ардабекова Назгүл 48-топ |
||||
|
СЫНЫП: 5«Ә » |
Қатысқан оқушылар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын және музыканың сипатын анықтау; |
|||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||
|
Сабақтың жоспары |
||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 5 минут |
Музыкалық сәлемдесу. (Оқушыларға видео жіберіледі, сол арқылы мұғалімдермен сәлемдеседі.) Танысу.«Менің есімімнің тарихы» Мысалы: Менің есімім Назгүл. Есімімді атам еркелеп, гүлдей құлпырып жүрсін деп қойған. (Әр оқушы өз есімінің тарихын айтып, кім және қалай қойғанын айтады).
Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу. |
|
||
|
Жаңа білім 10 минут
Видео көрсету
Әдіс - тәсілдер |
Білу және түсіну. Оқушыларға үш түрлі, дөңгелек,үшбұрыш, төртбұрыш фигуралары таратылып беріледі. Сол арқылы 3 топқа бөлінеді.
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Оқушыларға видео көрсету. (Қазақ халқының тұрмыс – салт әндері туралы видео)
Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : «Қазақ халқының тұрмыс - салт әндері» Балалар, сендер қандай тұрмыс – салт әндерін білесіңдер? (оқушылар жауаптарын айтады)
1 – кезең: «Ашық микрафон» әдісі. (Оқушылар бір – біріне сұрақ қойып, соған аудио түрінде жауап береді)
2 - кезең: "Түймедақ" әдісі. (Оқушылар алдарындағы ақ параққа түймедақтың суретін салып, сабақ тақырыбы бойынша түсіндірме жасайды.) |
|
||
|
|
|
|
||
|
Сергіту сәті 3 минут
Дауыс жаттықтыру 1минут
Ән үйрету 7минут |
Сергіту сәті. «Көңілді күн» . (Оқушыларға видео көрсету арқылы көңіл күйлерін көтертіп, сергітіп алу)
Видеоролик көрсету арқылы дауыс жаттығуын жасау.
«Тұсаукесер жыры» (Қазақтың халық әні)
(Оқушыларға караоке түрінде видео жіберу) |
|
||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут
Кері байланыс 3минут |
Ой қорыту «Фишбоун» әдісі. (Оқушылар әдіс арқылы сабақтан не түсінгенін, нені түсінбегенін, ұсыныстарын айтады
Рефлексия: «Бағдаршам әдісі» (Оқушылар әдіс арқылы , сабақты бағалайды)
Үйге тапсырма: оқу, жаттау. |
|
||
шағым қалдыра аласыз














