Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Конференция "Өз балаңа үлгі бол" ата-аналар
Материал туралы қысқаша түсінік
"Бірінші сынып оқушылары үшін өмірдің ең маңызды жаңа - мектепте білім алу кезеңі басталады. Қоғамымыздың болашағы бұл кезеңнің қаншалықты сапалы болғанына байланысты. Ата-аналар конференциясының міндеті – мектеп пен отбасы арасында ынтымақтастықтың берік іргетасын қалау. Белігілі бір жағдайда балаға психологиялық қолдау көрсету, кәсіби көмек көрсету – бұл проблема өкінішке орай отбасында да білім беру ордаларында әлі күнге дейін орын алып келеді. Білім алу – жауапты, қиын еңбек. Мектепке бару баланың өмірін айтарлықтай өзгертеді. Мектептегі жаңа жағдайға сәтті бейімделуге қалай көмек беруге болады? Конференция осы тақырыпта өрбиді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2411
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Өз балаңа үлгі бол» тақырыбындағы Республикалық ата-аналар конференциясы «Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық көмек»
Экранда 1 слайд: Білім және ғылым министрлігінің, «Нұр Отанның», Отбасылық Тәрбиелеу Институтының логотиптері мен ата-аналар конференцияның тақырыбы.
Құрметті ата-аналар, қонақтар , Білім және ғылым министрлігінің, «Нұр Отанның», Отбасылық Тәрбиелеу Институтының тапсыруымен өткізіліп жатқан «Өз балаңа үлгі бол» тақырыбындағы Республикалық ата-аналар конференциясына қош келдіңіздер!1. Конференцияны ашу үшін сөз кезегі мектеп директоры Амринова Ж.Б. беріледі.2. Келесі сөз кезегі Көктерек селолық округінің әкімі «Нұр Отан» партиясының өкілі Кабдылуахитов А.А. беріледі. 3. ҚР Білім және ғылым министрі Сағадиев Ерлан Кенжеғалиұлының Республикалық ата-аналар конференциясының қатысушыларына құттықтау сөзі
Құрметті мектеп басшылары, ұстаздар, психолог мамандар мен бірінші сынып оқушыларының ата-аналары!Қазақстандық мектептерде оқитын жаңа буынның ата-аналарымен сәлемдесуге рұқсат етіңіздер.Биылғы жылы біздің елімізде Астана және Алматы қалалары мен облыстарда 7 мыңнан астап мектепке 360 мың бала алғаш мектеп табалдырығын аттады. Бірінші сынып оқушылары үшін өмірдің ең маңызды жаңа - мектепте білім алу кезеңі басталады. Қоғамымыздың болашағы бұл кезеңнің қаншалықты сапалы болғанына байланысты. Он екі жыл көзді ашып жұмғанша өтеді кетед: 2028 жылы бұл балалар үлкен өмірге аяқ басып 21 ғасырда Қазақстанның іргесін берік әрі гүлденген мемлекет ету үшін еңбек етуді бастайды. Қазақстан Республикасынң Президенті, Ұлт Лидері Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев өз сөзінде өскелең қазақстандықтардың позитивті жасампаз дүниетанымға, жауапкершілік сезіміне, мықты адами қасиетке ие, саналы таңдау жасап, дербес шешім қабылдай алатын, Отанның игілігін ойлайтын жан-жақты тұлға ретінде тәрбиеленген азаматтар болуы қажет деп бірнеше рет атап айтқан болатын. Бұл міндеттің ойдағыдай шешімі табылуы үшін мектеп пен отбасы арасындағы өзара сыйластық пен сенімнің негізінде жемісті тығыз ынтымақтастық болуы керек. Ата-ана мен ұстаз және оқушылармен жұмыс істейтін мектеп психологы мен басқа да мамандар арасында нақты келісім болуы керек. Мектеп пен отбасының балаға қойған талаптары моральды- адами құндылықтардың біріңғай жүйесін ұсына отырып бір біріне қарама-қайшы келмеуі керек. Бүгінгі ата-аналар конференциясының міндеті – мектеп пен отбасы арасында ынтымақтастықтың берік іргетасын қалау. Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі Отбасылық Тәрбиелеу Институтының 21 ғасыр ата-аналарының «Өз балаңа үлгі бол» тақырыбындағы Республикалық ата-аналар конференциясы «Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық көмек» конференциясын өткізу бастамасын қолдауы кездейсоқ емес. Белігілі бір жағдайда балаға психологиялық қолдау көрсету, кәсіби көмек көрсету – бұл проблема өкінішке орай отбасында да білім беру ордаларында әлі күнге дейін орын алып келеді. Мәселені тек қана отбасы және мектептің өзара тығыз қатынаста ғана шешуге болады. Білім алу – жауапты, қиын еңбек. Мектепке бару баланың өмірін айтарлықтай өзгертеді. Мектептегі жаңа жағдайға сәтті бейімделуге қалай көмек беруге болады? Бүгінгі конференция осы тақырыпта өрбиді. Құрметті конференцияға қатысушылар! Сіздерді Қазақстанның отбасы күнімен құттықтаймын! Біздің бүгінгі кездесуіміз ата-ана мен мектептің тығыз өзара қарым-қатынасқа дайын екендігін сезінуге септігі тиеді деген сенімдемін. Қатысып отырған әрқайсыңызда мектеппен ынтымақтастықтың маңыздылығын түсініп, мектептің жұмыстарына белсенді қатысуға ықылас пайда болады деген үміттемін. Сіздерге шығармашылық табыстар тілеймін!
Отбасылық Тәрбиелеу Институтының өкіліне ата-аналар алдында сөз беріледіҚұрметті ата-аналар! Біз сіздермен бірге конференциямызда «Нұр Отан» партиясы мен Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің алғы сөзін құттықтау сөзін тыңдадық. Бұл дегеніміз мемлекетіміз балалардың денсаулығын сақтауға, білім алуы мен тәрбесіне көптеген күш пен қаржы жұмсау арқылы біздің отбасымыздың түрлі мәселелеріне қатты көңіл аударып отырғанын көрсетеді. Өскелең ұрпақтың еңбек және зияткерлік әлеуетін отанның мүддесін дамыту міндеті еліміздің мемлекеттік саясатының ең маңызды басты міндеті болып табылады. Бала мүддесіне немқұрайлылықпен қарау орын алған, ата-аналары баланың тәрбиесіне жауапты әрі белсенді араласудан қашатын отбасында балалар білім алуда, мұғалімдермен және құрдастарымен қарым-қатынаста қиындықтарға тап болады. Ата-ананың немқұрайлығы мен зорлық-зомбылығының қысымындағы бала – екіжүзді, және оның қарсылығы мейрімсідіктен кек пен ызаға айналады. Осымен бір мезетте оның өзіндік адамгершіл қасиеті де жоғала бастайды. Мұндай жағдайда жеткіншек жасындағы балалардың темекі шегу, көргенсіздік, өзінің міндеттерін елемеу, көбінесе ішімдік ішу және есірткі қолдану немесе кейбіреуі шынайы өмірден компьютерлік ойындармен виртуалды әлемге, әлеуметтік желілердегі виртуалды қарым-қатынастарға еніп кететін түрлі әумесерлік қылықтарға бой алдырады. Отбасының қолдауы мен түсіністігін сезінбеген жеткіншек қазіргі замандағы теле және интернетке тәуелділік, есірткі, ойын әуестігі, дүниеқоңыздық сияқты көптеген теріс азғыруларға оңай бой алдырып эмоционалды салқынқанды бола бастайды. Әлемде ұятсыз, қатыгез баладан қасіретті не бар?Ал егер отбасы махаббат пен сүйіспеншілікте, кішіпейілділік пен мейірімділікте өмір сүрсе баланың өзіне деген сенімділігі, өзін-өзі бағалауы жоғарылап білім алуға деген талпынысы күшейеді; ол сыныптастарымен дос болғысы келеді; ұстаздарына сыйластықпен қарайды. Ол ержеткенде өзінің алдына биік мақсаттар қояды және дегеніне жетуге барлық күш жігерін жұмсайды. Қазіргі замандағы қиын жағдайда отбасына мектеп тарапына жүйелі және білікті көме керек. Ата-ананың педагогикалық біліксіздігі өте қауіпті. Себебі ата-аналық қателіктерді түзете отырып баланы қайта тәрбиелеу баланы басынан бастап бұрыс сөздер айтпай, теріс әрекеттер жасамай тәрбиелегеннен әлдеқайда қиынырақ. Сондықтан да ата-ананың пелагогикалық мәдениетін көтеру кез-келген жеке отбасы мен түгел қоғамның міндеті. «Балаларға көмектің ең дұрыс тәсілі бұл – олардың ата-аналарына көмек көрсету» - деп американдық жазушы Томас Харрис дәл айтқандай. Отбасылық Тәрбиелеу Институты конференция бағдарламасын жасап оны тек қана пайдалы ақпараттармен ғана емес
Отбасылық Тәрбиелеу Институты конференция бағдарламасын жасап бүгінгі әрбір қатысушы тағы бір рет баланы жақсы ету үшін – оны бақытты ету керектігін естеріне алуы үшін оны позитивті әсерлі қалып туындататын, бала мен ата-ананы байланыстыратын сол бір керемет сезімді еске түсіретін жылы сезімдерді туғызатын материалдармен толықтырды.
Отбасылық Тәрбиелеу Институты бүгінгі конференцияға қасытушы барлық ата-аналарға жақсы көңіл-күй тілейді. Сіздердің әрқайсыңызда балаларыңызға сенімді сүйеу болуға жеткілікті күш-жігер, даналық бар екенінен сенімдіміз. Сіздерді Қазақстанның отбасы күнімен құттықтап «Менің отбасым» атты видеоролиқті ұсынуға рұқсат етіңіздер «Менің отбасым» (№1 ролик) қосылады. Әрі қарай мектеп директоры: Құрметті ата-аналар сіздермен бүгінгі конференцияны өткізетін психолог (ФИО) таныстыруға рұқсат етіңіздер.
Психологқа сөз (жаттау керек) Армысыздар Құрметті ата-аналар!!!Бірінші сентябрь күні балаңыз бірінші сыныпқа барды. Сіздердің әрқайсыңыз бақытты ата-ана болғыңыз келеді, яғни өз балаңызбен мақтанғыңыз келеді. Және біз бәріміз мектепке дайындық кезеңі мен оқудағы алғашқы айлар қиын кезең екенін жақсы білеміз. Бала үшін бірінші сынып бұл расында да үлкен өзгерістер уақыты. Мектеп өміріне бейімделу кезеңін әр бала басынан өткереді. Көптеген пайда болған қиындықтар уақыт өте жоғалады. Мәселен: мектепке барудың бірінші кезеңінде баланың жағдайы нашарлауы мүмкін. Олар тынымсыз, беймаза, ашуланшақ, гипербелсенді немесе тым енжар болып кетуі мүмкін. Физикалық жағдайы нашарлауы мүмкін. Бірақ уақыт өткен соң (біреуде ерте, біреуде кеш) барлығы қалпына келеді. Сондықтан да баланың мектепте білім алуға бейімделуінің ерекшеліктерінің зерттеулеріне арналған психология мен педагогиканың атқарған жұмыс көлемімен танысып, құлақ түргеніңіз маңызды. Ендігі слайдқа көңіл бөлейік. Экранға назар аударыңыздар!
Екінші СЛАЙД Бастауыш білім беру бұл – ересектер әлеміне, саналы өмірге бастау , және баланың кім және қандай болып өсетіні оның жетістіктеріне байланысты. Ата-аналарға бейімделу мерзімі бірнеше айға созылып кетуіне дайын болуы керек. Балаға көмек керек және бірінші кезекте ол өзіне ең жақын ата-анасының қолдауына мұқтаж. Сол себепті де ересектерге бар күш-жігерімен баласына қолдау көрсетуге талпынуы керекНеліктен балада қиындықтар туындауы мүмкін?
- Мектепте жаңа талаптар қойылады: мұқият тыңдау, алаңдамау, белгіленген ережелер мен тәртіпке бағыну.
- Ата-аналар тарапынан жаңа талаптар пайда болады: күн тәртібін өзгерту, бала тәртібіндегі өз бетінше әрекеттердің пайда болуы, бұйрықты өз-өзіне қызмет көрсету арқылы орындау
- Бала өз құрдастарымен жаңа қарым-қатынасқа түседі: бала басқалар сияқты оқи аламын ба, менімен балалар дос болады ма, мені түрлі сөздермен не істерімен ренжітпейді ме деп уайымдай бастайды.
- Бірінші сынып оқушылары өте әсершіл болып қала береді;
- Тез ашуланғыш келеді;
- Тез шаршайды;
- Олардың зейіні құбылмалы болады;
- Тәртібі сыртқы жағдайға байланысты
Төртінші СЛАЙД (кезекті)Үш «Б» заңы Бейімделу, Бедел, БелсенділікБаланың мектепте білім алуға бейімделуі – ата-аналар міндеті: бірінші сынып оқушысына эмоциялық және рухани қолдау көрсету, үйренбеген жағдайға бой үйретуге көмек беру,
Бедел– ата-аналар міндеті: ата-аналар беделін жаңа деңгейге дамыту және күшейту, мектеп пен мұғалімнің беделінің қалыптасуы. Белсенділік – ата-аналар міндеті: Мұғаліммен тығыз байланыс орнату, бала келіспеушіліктің әсерінен зиян шекпеуі үшін мектеп талаптарын алдын-ала талқылау, кеңестерге құлақ түру, жалпы жұмыстар мен мерекелік шараларды ұйымдастыруға көмек беруді тоқтатпау, себебі, үлкендердің мектеп өміріне көбірек қатысуы балаға оң әсерін береді. Осыдан кейін ғана ұлыңыз немесе қызыңыз өз ата-анасымен мақтана алады.
Бесінші СЛАЙД- Алтыншы СЛАЙД
Баланың мектепте білім алуға бейімделуіАта-анаға кеңесБірінші кеңес: ең бастысы, сізге қажетті – өз балаңызға көбірек көңіл бөлуіңіз.Сабырлы болыңыз: оның мектеп жайында әңгімесін тыңдап, нақтылаушы сұрақтар қойыңыз.
- Есте сақтаңыз: сіз үшін маңызды емес жайттар қызыңыз немесе ұлыңыз үшін күн бойына қатты ойландыратын оқиға болуы мүмкін!
- Балаңызды мұқият тыңдаңыз: сонда балаға қандай көмегіңіз қажет екенін, мұғаліммен не жайында сөйлесу керектігін, баланы мектеп жанында қалдырғаннан кейінгі оның шынайы жағдайы қандай болатынын түсінесіз.
- Оқушыға анасы мен әкесінің назары керек: Үй шаруасымен яки теледидар көрумен немесе компьютермен сөйлесу сәттеріне араластырмай балаға бөлек уақыт бөліңіз.
- Екінші кеңес: баланың бойындағы оқушы боламын деген талпынысын қолдаңыз, оқуға деген ықыласын мадақтап, дамытыңыз.
- Мектептегі жағдайға және балаңыздың қамына шынайы қызығушылығыңызды білдіріңіз.
- Оның жетістіктерін атап, оны мақтап қоюды да ұмытпаңыз. Оның әрбір жұмысынан мақтауға тұрарлық нәрсе таба біліңіз.
- Есте сақтаңыз: «Жарайсың!», «Сен сондай керемет орындадың!» сияқты мақтау мен рухани қолдаулар баланың зияткерлік жетістігін айтарлықтай арттырады.
СЕГІЗІНШІ слайдҮшінші кеңес: балаға жаңа өмір тәртібіне енуге көмек беріңіз.
- Балаңызбен мектептегі тәртіп пен қағидаларды талқылаңыз. Олардың қажеттілігі мен пайдалылығын түсіндіріңіз.
- Балаңызбен бірге күн тәртібін жасаңыз және оның орындалуын қадағалаңыз.
- Бірініші сынып оқушысы үшін күн тәртібі аса маңызды. Бала өмірінде одан жинақылықты, тәртіптілікті талап ететін міндеттер пайда болды. Күн тәртібі – еңбек пен демалысты дұрыс үйлестіруге, жаңа өмір жағдайына үйренуге көмек береді.
- Есте сақтаңыз: күн тәртібінде қозғалысы аз әрекет түрлерін белсенді әрекеттермен, зияткерлік және әрекеттің физикалық түрлерін алмастырып отыру қажет.
- Компьютердегі ойын мен түрлі бағдарламалар санын азайтуды (сапасына көңіл аударыңыз) қадағалаңыз.
- Балаңызбен бірге үй тапсырмасының орындалуы уақытын қадағалаңыз (бірінші сыныпта оқуды қосқанда -1-1,5 сағат ), Сондай-ақ ұйқы уақытын (толықтай демалыс үшін ұйқы уақыты 9-10 сағат болуы тиіс) бақылаңыз.
Күн тәртібін сақтауға дәрігерлер де кеңес береді, себебі, ол бала қозғыштығы мен ашуланшақтығының бірден-бір емі. Жұмыс істеу қабілеті күн бойына бірдей емес. Гигиенист дәрігерлер жұмыс істеу қабілеттілігінің арту кезеңі 8-11 аралығы, 16-18 түс қайта, содан соң жұмыс істеу қабілеті күрт төмендейді. Сол үшін үй жұмысын орындауды кешкі уақытқа ысыру жемісті болмайды.
Бала мектепке тек психологиялық тұрғыдан ғана емес физикалық тұрғыдан да үйрене бастайды. Көптеген балалар бірінші сыныпта алғаш рет танертең бір уақытта тұру мәселесіне тап болады. Мектеп уақытымен оқушы 3 -6 сағат белсенді сабақ оқиды. Алты-жеті жаста мұндай ауыртпалық ересек адамның қауырт жұмыс күніне тең. Мектеп басталған уақытта баланың омыртқа, көру, есту нерв жүйесіне түсетін жүктің ауыртпалығы күрт күшейіп кетеді.
Егер сіз бұған дейін күн тәртібін сақтамаған болсаңыз, оны жәйлап енгізуге тырысыңыз. Сіздің ұлыңыз немесе қызыңыз уақытылы және созылмалы ұйқыны қажет етеді. Оқушыға күнделікті бір уақытта ұйықтауға үйренуге көмек беріңіз. Баланы мектептен келе үй тапсырмасын орындауға отырғызбаңыз. Балаға демалып алуға уақыт қажет. Бұл оқу процесі үшін де маңызды. Демалыс уақытын ми «жаңа білімді керек таяқшаларға енгізу» пайдаланады. Өзімізге жұмыс күнінен кейін керек шамалы уақыт тыныштық пен демалыс балаға да керек. Балаңыздың денсаулығына қараңыз , себебі мектепте алғаш білім алудың бірінші айларында күн тәртібіндегі қателіктер бұрынғыдан қарағанда күрделі нәтижесін береді. ТОҒЫЗЫНШЫ слайдТөртінші кеңес: мектеп шаруалары мен бала қиындықтарына байланысты сабырлы болуға тырысыңыз
- Бала мектептен келді – оны бірден сұрақ астына алуға асықпаңыз, бойын еркін ұстауға мүмкіндік беріңіз. Егер оның ренжіген күйін байқасаңыз, біраз уақыттан соң сабырлы әңгіме барысында оның ренішіне не себеп болғанын ақырын білуге тырысыңыз.
- Есте сақтаңыз: бала үшін бір нәрсені білмеу және жасай алмау қалыпты жағдай. Ол сол үшін де – бала, мұнымен оны жазғыруға болмайды. Кінәлау баланың өзін-өзі бағалауын төмендетеді, өзіне сенімділігінен айырады.
- Сіздің балаңыз мектепке оқу үшін келді. Адам оқуды бастағанда кейбір нәрселер ойдағыдай бола бермейтіні анық. Баланың қателесуге құқы бар.
ОНЫНШЫ слайдБаланы адамға үйірлігі үшін мақтаңыз, оның мектептегі жаңа таныстықтары үшін қуанғаныңызды айтып білдіріңіз.
- Балаңызбен құрдастарымен қарым-қатынастың тәртібі жайлы сөйлесіңіз, өз балаңыздың өзгелерге көз тартарлық болып көрінуіне көмек беріңіз.
- Балаңызды достарына көрсете алуы үшін жаңа ойындарға үйретіңіз.
- Жай ғана шай ішуге балаңыздың сыныптастарын үйіңізге шақырыңыз, ал кішкентай үй иесі қонақ күтуді үйренеді.
- Балаңыздың мектептегі жолдастарының назарын қымбат ойыншықтар мен киімдермен сатып алуға тырыспаңыз. Бұлай балаңыз өзгелерге керек болуды үйрене алмайды. Мұндай жағдайда қызыңыз немесе ұлыңыз сыныптастарының тарапынан қызғаныш пен көре алмаушылық сезімдеріне тап болуы ықтимал.
Өзіне сенімді және көпшіл бала кез-келген жағдайға тез бейімделеді. ОН БІРІНШІ слайдАлтыншы кеңес: Өз балаңыздың мектептегі жетістіктеріне байланысты парасатты болуға үйреніңіз: Балаңызды мектеп күнделігінің қосымшасына айналдырмаңыз. Әрине мектептегі жетістіктер маңызды. Бірақ, бұл балаңыздың бүкіл өмірі емес.
- Мектептегі баға — балаға берілген пән бойынша дәл қазіргі уақытқа қойылған баға. Баға баланың жеке басын сипаттай алмайды.
- Өз балаңызды өзге балалармен салыстырмаңыз.
- Балаңызды мектептегі жетістіктері үшін мақтаңыз. Және ешқандай да жақсы баға балаңыздың бақытынан маңызды емес.
- Баланың алғашқы сәтсіздіктеріне барлық үмітіңіздің өшкеніндей қарамаңыз.
- Баланың алғашқы сәтсіздіктеріне барлық үмітіңіздің өшкеніндей қарамаңыз.
- Есте сақтаңыз: балаңызға сеніміңіз, көмегіңіз бен қолдауыңыз өте қажет.
ОН ЕКІНШІ слайдЖетінші кеңес: балаңызға бірінші сыныптың бірінші жартыжылдығында шамадан тыс ауыртапалық жүктемеуге тырысыңыз.
- Баланы мектептен келе үй жұмысын орындауға отырғызудың қажеті жоқ. Оған 2-3 сағат демалуға, егер мүмкін болса оның 1,5 сағат ұйықтап алуына мүмкіндік жасаңыз.
- Бала үй тапсырмасын орындап жатқанда кедергі жасамаңыз. Өзі жасағаны абзал. Сіздің міндетіңіз орындау емес көмек беру.
- Қамтылмағанды қамтуға тырыспаңыз!! Балаларыңызды музыка, шет тілі, жүзу , мәнерлі сырғанау, сурет өнері сияқты қосымша үйірмелерге беріп «зерек» бала жасауға талпынбаңыз. Мұндай жағдайда бала өз-өзіне иелік ете алмайды, ол үшін басқалар шешім қабылдайды және ол кей кезде баланың өзіндік қызығушылығы, қалауы мен күшіннен тыс болып жатады.
- Сабақтардың уақыт бойынша және саны бойынша да тиімді мөлшерін табыңыз. Мұнда шектен шығу оңай. Ал бұдан қандай нәтиже шықпақ? Мұндай жағдайда бала кейде жаман қылықтарға бой алдырып барлық нәрсені, үлкендердің нұсқауымен баратын сабақтарды жек көре бастайды және ешкім бөгет болмайтын көшеге қашқысы келіп тұрады.
- Мектепке бару баланы ойыннан айырмауы керек: балада ойын ойнауға жеткілікті уақыт қалуы тиіс.
- Ұмытпаңыз: тіпті үлкен балалар да ертегі оқып, ұйықтар алдында құшақтап, еркелетіп қайырлы түн айтқаныңызды қалайды. Мұның бәрі бір күн бойындағы ауыртпалықты жоюға көмек береді.
- Балаңызбен тепе-тең құқықтағы серіктес деңгейінде сөйлесіңіз және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастың, тілдесудің тәртіп үлгісін көрсетіңіз.
- Отбасы мүшелерінің баламен қарым-қатынастың бірыңғай тактикасын таңдаңыз. Бала бар жерде көзқарастарыңыздың әрқилығын талқылаудың қажеті жоқ. Барлық келіспеушіліктер сыртта қалуы қажет.
- Өз ойыңызды білдіріңіз, бірақ осы және басқа да мәселелерде балаға өз пікіріңізді таңбаңыз.
- Ұмытпаңыз: бала өмірге деген өз көзқарасын сіздікінен қалыптастыруы мүмкін.
- Балаға өз пікірін білдіру үшін жеткілікті уақыт беріңіз. Оның ауызша айту белсенділігіне еркіндік беріңіз.
- Баланың оқудағы жетістігі көбінесе отбасы мен мектептің ынтымақтастығына байланысты, сол себепті, кез келген уақытта өз шаруаларыңызды тастап баламен айналысуға дайын болыңыз.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)