Өзiн-өзi тану ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің жоспары
Білім беру саласы: «Әлеуметтік», «Денсаулық»
Тақырып__Көңіл күй шаттығы
Мақсат:Оқушыларға адам өміріндегі әлемді жағымды қабылдаудың маңыздылығын түсіндіру арқылы тыныштық құндылығының мәнін ашу
Құндылығы «Тыныштық»
Қасиеттері ақниеттілік, ақкөңілдік, кеңпейілділік.
Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер)
Мектеп ___24 орта мектебі____ Мерзiм_04.10.2018___№_____8______
Мұғалім Мамешова Э.К__________ Сынып 1 «В»___Бала саны_25____
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1.Мотивациялық қозғаушылық: «Тыныштық сәті» Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін.
Барлықтарыңыз көздеріңізді
жұмыңыз.Сендердің жүректерің — сендердің кішкене жарқыраған
күндерің. Ол да күн сияқты жылытады. Сендердің күндерің сендерге
жылулық береді. Өздеріңнің жақсылықтарыңмен адамдармен
бөлісесіңдер. Ал, кәне жақсылық сезімдерімізді өздеріміздің
әке-шешемізге, аға-әпкелерімізге, өздеріміздің достарымызға, барлық
адамзатқа, келген қонақтарға, маған және өзіміздің кішкене
ғана әдемі жер шарымызға, бәріне-бәріне жіберейік, жақсылық
тілейік. |
Жай ғана музыкамен мәтінді айтады |
Балалар көздерін жұмып, түзу отырады. Ескерту: 5 Т ережесі Тәртіп Талап Тыныштық Тазалық Татулық |
|
2.Ұй тапсырмасын тексеру: Оқулықтың 89 бетіндегі «Ақылды соқыр» мәтінін оқу Соқыр адам әрекетін өмірде немен салыстыруға болады. Адамдармен қарым қатынас жасағанда өзгелерді түсіну қандай нәтижеге жеткізеді. «Өзіңе жарық қыл, өзіңе қақтықпас» дегенді қалай түсінесіңдер 3.Дәйек сөз: «Жақсыға қарасаң, жаның жадырайды» Видео көрсету «Проста так» «Таңғы сәулелер» Нұрлы күн аспанға көтерілді де, өзінің алтын сәулелерін жан- жаққа таратып, жер бетіндегі бар тіршілікті ұйқысынан оята бастады. Бірінші сәуле бозторғайға түсті. Бозторғай қанатын қағып қағып қалып, ұясынан пыр етіп ұшып шықты. Екінші сәуле қоянға барып түсті. Қоян қалқан құлақтарын селтең селтең еткізіп, шық түскен шалғынмен көңілді күйде секеңдей жөнелді. Үшінші сәуле тауық қораға барып түсті. Әтеш қанатын сабап сабап жіберді де, «Ку ка ре ку!» деп әндете жөнелді. Төртінші сауле ара ұясына барып түсті. Бал арасы балауыз ұясынан шығып, терезеге барып конды. Күн саулесі шуақтары біздің сыныпқа да түскенін сезініңіздер. Күн нұрының шапағатымен көзімізді ашайық. Атқаң таңға өз қуанышымызды білдірейік. Сұрақтар: Шынайы көңіл күйге қалай бөленуге болады? Күннің барша тіршілікке деген риясыз сүйіспеншілігін қалай байқаймыз. Сенің айналаңда күннің риясыз сүйіспеншілігіндей адамдар барма Видео көрсету «Проста так» 5.Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс «Көршіңе жақсы көңіл күй сыйла» Оқушылар екі-екіден жұптасып, алдыларындағы ақ қағазды екі бағанға бөліп, бір жағына өзінің бойында бар жақсы қасиеттерді, екінші жағына көршісінің жақсы қасиеттерін жазады.(музыка әуенімен) Тапсырма орындалғасын, жазғандарын оқып беріп, бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлайды. |
Cұрақтар қойылады Бір рет оқиды Интернет желісінен алынады Видео қойылады Бұл тапсырма кейбір балалардың өзіне деген көзқарастарын өзгертеді. |
Балалар сұрақтарға жауап береді Бір рет ұлдар Бір рет қыздар Барлығы бірге Көреді. Өз пікірлерін айтады. |
«Көңілді күн» 1. Теріп едік жемісін сезім бақтың, Сыйластықтың алауын өзің жақтың. Сенің думан тойыңның әнін естіп, Есігіңді шыдамай өзім қақтым. Қайырмасы: Бүгін қандай тамаша Көңілді күн 3-рет Сені қуанышыңмен құттықтаймын Бақытты бол, жан досым! 2. Бір тамаша отырдың өмірге еніп, Жүзің бал бұл жадырап көңілденіп. Есігіңнен мен кіріп келгенімде Қуандың ау балаша мені көріп. Қайырмасы: Бүгін қандай тамаша Көңілді күн 3-рет Сені қуанышыңмен құттықтаймын Бақытты бол, жан досым! 7.Үй тапсырмасы. «Ақ тиін мен қасқыр» әңгімесін оқу, 98-бет. 8.Соңғы тыныштық сәтi Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді жүрегімізге саламыз. Бәріңізге үлкен рахмет!!! |
Музыка қосылады |
Балалар хормен айтады |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көңіл күй шаттығы 1 "В" сыныбы
Көңіл күй шаттығы 1 "В" сыныбы
Өзiн-өзi тану ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің жоспары
Білім беру саласы: «Әлеуметтік», «Денсаулық»
Тақырып__Көңіл күй шаттығы
Мақсат:Оқушыларға адам өміріндегі әлемді жағымды қабылдаудың маңыздылығын түсіндіру арқылы тыныштық құндылығының мәнін ашу
Құндылығы «Тыныштық»
Қасиеттері ақниеттілік, ақкөңілдік, кеңпейілділік.
Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер)
Мектеп ___24 орта мектебі____ Мерзiм_04.10.2018___№_____8______
Мұғалім Мамешова Э.К__________ Сынып 1 «В»___Бала саны_25____
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1.Мотивациялық қозғаушылық: «Тыныштық сәті» Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін.
Барлықтарыңыз көздеріңізді
жұмыңыз.Сендердің жүректерің — сендердің кішкене жарқыраған
күндерің. Ол да күн сияқты жылытады. Сендердің күндерің сендерге
жылулық береді. Өздеріңнің жақсылықтарыңмен адамдармен
бөлісесіңдер. Ал, кәне жақсылық сезімдерімізді өздеріміздің
әке-шешемізге, аға-әпкелерімізге, өздеріміздің достарымызға, барлық
адамзатқа, келген қонақтарға, маған және өзіміздің кішкене
ғана әдемі жер шарымызға, бәріне-бәріне жіберейік, жақсылық
тілейік. |
Жай ғана музыкамен мәтінді айтады |
Балалар көздерін жұмып, түзу отырады. Ескерту: 5 Т ережесі Тәртіп Талап Тыныштық Тазалық Татулық |
|
2.Ұй тапсырмасын тексеру: Оқулықтың 89 бетіндегі «Ақылды соқыр» мәтінін оқу Соқыр адам әрекетін өмірде немен салыстыруға болады. Адамдармен қарым қатынас жасағанда өзгелерді түсіну қандай нәтижеге жеткізеді. «Өзіңе жарық қыл, өзіңе қақтықпас» дегенді қалай түсінесіңдер 3.Дәйек сөз: «Жақсыға қарасаң, жаның жадырайды» Видео көрсету «Проста так» «Таңғы сәулелер» Нұрлы күн аспанға көтерілді де, өзінің алтын сәулелерін жан- жаққа таратып, жер бетіндегі бар тіршілікті ұйқысынан оята бастады. Бірінші сәуле бозторғайға түсті. Бозторғай қанатын қағып қағып қалып, ұясынан пыр етіп ұшып шықты. Екінші сәуле қоянға барып түсті. Қоян қалқан құлақтарын селтең селтең еткізіп, шық түскен шалғынмен көңілді күйде секеңдей жөнелді. Үшінші сәуле тауық қораға барып түсті. Әтеш қанатын сабап сабап жіберді де, «Ку ка ре ку!» деп әндете жөнелді. Төртінші сауле ара ұясына барып түсті. Бал арасы балауыз ұясынан шығып, терезеге барып конды. Күн саулесі шуақтары біздің сыныпқа да түскенін сезініңіздер. Күн нұрының шапағатымен көзімізді ашайық. Атқаң таңға өз қуанышымызды білдірейік. Сұрақтар: Шынайы көңіл күйге қалай бөленуге болады? Күннің барша тіршілікке деген риясыз сүйіспеншілігін қалай байқаймыз. Сенің айналаңда күннің риясыз сүйіспеншілігіндей адамдар барма Видео көрсету «Проста так» 5.Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс «Көршіңе жақсы көңіл күй сыйла» Оқушылар екі-екіден жұптасып, алдыларындағы ақ қағазды екі бағанға бөліп, бір жағына өзінің бойында бар жақсы қасиеттерді, екінші жағына көршісінің жақсы қасиеттерін жазады.(музыка әуенімен) Тапсырма орындалғасын, жазғандарын оқып беріп, бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлайды. |
Cұрақтар қойылады Бір рет оқиды Интернет желісінен алынады Видео қойылады Бұл тапсырма кейбір балалардың өзіне деген көзқарастарын өзгертеді. |
Балалар сұрақтарға жауап береді Бір рет ұлдар Бір рет қыздар Барлығы бірге Көреді. Өз пікірлерін айтады. |
«Көңілді күн» 1. Теріп едік жемісін сезім бақтың, Сыйластықтың алауын өзің жақтың. Сенің думан тойыңның әнін естіп, Есігіңді шыдамай өзім қақтым. Қайырмасы: Бүгін қандай тамаша Көңілді күн 3-рет Сені қуанышыңмен құттықтаймын Бақытты бол, жан досым! 2. Бір тамаша отырдың өмірге еніп, Жүзің бал бұл жадырап көңілденіп. Есігіңнен мен кіріп келгенімде Қуандың ау балаша мені көріп. Қайырмасы: Бүгін қандай тамаша Көңілді күн 3-рет Сені қуанышыңмен құттықтаймын Бақытты бол, жан досым! 7.Үй тапсырмасы. «Ақ тиін мен қасқыр» әңгімесін оқу, 98-бет. 8.Соңғы тыныштық сәтi Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді жүрегімізге саламыз. Бәріңізге үлкен рахмет!!! |
Музыка қосылады |
Балалар хормен айтады |
шағым қалдыра аласыз













