Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көңілді жануарлар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 Бөлім: Тірі табиғат |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Тұрсынова Айдана Темірбекқызы |
||||||
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Көңілді жануарлар |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.1.1 Қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдермен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу |
||||||
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
Жетістік критерийлері |
|
||||||
Тілдік мақсаттар
|
Әртүрлі жануарлардың өздеріне тән ерекшеліктерін сипаттайды. Оқушылар келесі сұраққа жауап береді:
|
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды |
||||||
Бастапқы білім |
Табиғат әлемімен танысуды жалғастырады, көркем материалдармен жұмыс жасаудағы практикалық дағдыларың жетілдіреді. |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
|
|||||
Сабақтың басы |
Қазақстан табиғатың және онда мекен ететің жануарлар бейнесін көрсетіңіз (бейне ролик, презентация және т.б.).
Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет. |
Қазақстанның табиғаты керемет! https://www.youtube.com/watch?v=zYVYxzKE4gc |
|||||
Сабақтың ортасы |
Әнгімелесу. Сұрақтар:
1. Оқушыларға әртүрлі жануарлардың фотосуреттерін көрсетіңіз. Оқушыларға әртүрлі жануарлардың суреттерін қарап, олардың қандай қимыл жасайтынын және дыбыс шығаратыны туралы ойлануды ұсыныңыз. Оқушылар рөлдік ойындар түрінде ойнап, бір жануардың пантомимасын көрсетеді. Оқушыларға сұрақтарға жауап беруді ұсыныңыз:
2. Оқушыларға әртүрлі суретшілер орындаған туындыларды қарастыруды ұсыныңыз. Сыныпты топқа бөліп, оқушыларға суретшілердің әртүрлі көркем материалдарда (матадан, қағаздан, табиғи материалдан, ермексаздан, ағаштан) және әр түрлі техникада орындалған жануарлардың бейнелерін немесе үлгі модельдерін қарастыруды ұсыныңыз. Оқушылар жануарлардың шынайы бейнелері мен суретшілердің әртүрлі бейнелеу техникаларын қолданып жасаған бейнелерімен салыстыруды сұраныз. Оқушыларға келесі сұрақтарға жауап беруді ұсыныңыз: • Суретшілер қандай материал пайдаланған? • Суретші жануарға тән ерекшеліктерін көрсету үшін қандай мәнерлеу құралдарын (сызық, дақ, түс, текстура) пайдаланған? • Жұмыстың мәнерлілігіне түстік гамма қалай әсер етеді? И. Ватагин және Генри Мурдың жұмыстарын мысал ретінде алып, суретшілердің жануарлар терісі фактурасының суретін бейнелеу үшін түрлі сызықтар мен штрихтарды қалай қолданатынын көрсетіңіз. Тәжірибелік жұмыс Әртүрлі қолда бар материалдарды таңдауына қарай пайдалана отырып, өздеріне ұнаған жануардың бейнесін жасауды (салуды) ұсыныңыз. Тәжірибелік жұмысты орындау алдында оқушыларға техникалық қауіпсіздік ережесін сақтауды ескертіңіз. Оқушылар өздері қалаған техникада жануарларды бейнелейді.
Оқушыларды орындалатын жұмысқа қойылатын талаптармен және бағалау дескрипторларымен алдын ала таныстырыңыз. |
Қағаздан мысық мүсінін жасау_Paper Cat Template Craft for Kids - Halloween crafts for kids https://www.youtube.com/watch?v=KvKtYemQ10I Қағаздан аппликация техникасында жануардың мүсінін жасауға арналған қадамдық нұсқаулық |
|||||
Сабақтың соңы |
Бағалау Оқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз. Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды Рефлексия: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет? |
|
|||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |