Материалдар / "Көңілді көктем келді"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Көңілді көктем келді"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Көңілді көктем келді"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2021
258
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру салалары: «Таным», «Әлеумет»

Бөлімдері: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру. Қоршаған ортамен таныстыру

Тақырыбы: «Көңілді көктем келді»
Мақсаты: Балаларға сандардың ретін, геометриялық пішінін, заттарды
ұзын - қысқа, үлкен - кіші, жалпақ - жіңішкені айыру.
көзбен көріп, есте сақтау, заттарды айыра білуге,берілген тапсырмаларды нұсқау бойынша үйрету.
Әдіс-тәсіл: түсіндіру, сұрақ –жауап, әңгімелеу
, мадақтау.
Көрнекіліктер:ағашқа ілінген сиқырлы әріптер, таратпа карточкалар, пішіндер, қызыл ж/е көк текшелер.
Көптілділік: Менің атым....My name is…(май нэйм из…)-меня зовут…

Сенің атың кім....? What is your name? (уот из ё нэйм?)-как тебя зовут?

Қайырлы таң ! -Good morning! (гуд монинг)-доброе утро!

Сәлеметсіз бе !-Hello!(хэлоу)-Здравствуйте! тыңдау-to hear(ту хиа)-слышать, алу-to take(ту тэйк)-брать, беру-to give(ту гив)-давать, отыру-to sit down(ту сит даун)-садиться, оқу-to learn(ту лён)-учить, учиться,көру-to see(ту си)-видеть, сөйлеу-to talk(ту ток)-разговаривать, түсіндіру-to explain(ту иксплэйн)-объяснять,

Мезгіл қызметтері

Тәрбиешінің іс-әрекеттері

Балалардың іс-әрекеттері

Қызығушы-лықтарын ояту кезеңі

Армысың алтын күн! Армысың жер Ана! Армысың достарым Жылуыңа жылу қос, міне менің қолым бос.
Қайырлы таң балалар
Қайырлы таң қонақтар.

Балалар бірге шаттық шеңберге тұрып айтады.


Ізденіс және ұйымдас-тыру кезеңі

Тәрбиеші: Балалар - мен сендерге жұмбақ - жасырайын.
Ақ қар еріп, су көбейіп,Сай салаға ағады.
Бүршік шашып, Жапырақ ашып.
Гүл бәйшешек басады.
Мал маңырап,Төл жамырап.
Жайлау малға толады.
Бөбектерім айтыңдаршы,
Бұл қай кезде болады? (Көктем)
1 - тапсырма. Жыл мезгілдерін ата.

Бір жылда неше мезгіл бар? Бір жылда неше ай бар? Қазір жылдың қай мезгілі? Қыс мезгілінде неше ай бар? Ай аттарын ата? Бір аптада неше күн бар?

Бүгін аптаның қай күні?
- Кеше аптаның қай күні?
- Ертең аптаның қай күні?.
Бүгін қай күн ?

2 – тапсырма: - Ойын «Адасқан сандар»
Мақсаты: 1 ден- 20 – ға дейін санау, санның емлесін тану, зейінін дамыту. Шапшаңдыққа тәрбиелеу, 1 – 20-ға дейін адасқан сандарды рет - ретімен қойып шығу.

Тура және кері санау. 2. Сандардың көршісін тап.
3 – тапсырма: Геометриялық пішіндерді айыра білуге үйрету

Сергіту сәті. «Көңілді күн»
4 – тапсырма: «Кім тез ойлап табады екен?»

1. Нұрға толы бар аймақ
Күн шығады арайлап
Ұйқымыздан тұрамыз
Беті - қолды жуамыз.
Ата - анаға ереміз.
Бақшаға біз келеміз,
Айта қойшы бүлдіршін
Бұл қай мезгіл? (таңертең)
2. Тамақтанып аламыз
Біз тәртіпті баламыз
Ойнаймыз ән - саламыз
Серуенге шығамыз
Қыдырамыз далада
Айта қойшы бүлдіршін
Бұл қай мезгіл? (түс)
3. Үйлерде шам жанады
Маңай тастай қараңғы
Дем алады бар әлем
Айта қойшы бүлдіршін
Бұл қай мезгіл? (түн)

4. Көлеңкелер ұзарып
күн батады қызарып (кеш)

5 – тапсырма: Кеңістікті бағдарлау
(оң жақ, сол жақ, жоғары, төмен.)
6– тапсырма: «Кім тапқыр?»

Есептер шығару
1. Табақта бір алма,
Қолымда үш алма.
Барлығын қосқанда,
Шығады неше алма? (4)
2. Бес алманың екеуін,
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі,
Өз қолыңда қалады? (3)
3. Ақ балапан,
Сары балапан.
Шұбар балапан,
Қара балапан.
Барлығы неше балапан? (4)
4 Ағашта екі торғай бар еді, оның біреуі ұшып кетті. Ағашта неше торғай қалды? (1)

Бір - бірімен жарысқан 2 - аю, 1 - арыстан, 2 - қоян, 3 - түлкі.
Бәрі нешеу? Сен ойлан. (8)

7– тапсырма: Логикалық ойлау
1. Құста неше тұмсық бар?
2. Адамда неше көз бар?
3. Үшбұрышта неше бұрыш бар?
4. Екі қоянның неше құлағы бар?
5. Жұлдызда неше бұрыш бар?
6. Бос ыдыста неше алма бар?
7. Қоян жүйрік пе, тасбақа жүйрік пе?
8. 2 сиырдың мүйізі нешеу?
9. 5 қойдың басы нешеу?
10
. 3 адамның қолы нешеу?
11. 1 мысықтың аяғы нешеу?
1
2. Аспанда неше күн бар?
13. Жапалақтың неше көзі бар?
14. Бүркіттің неше қанаты бар?
15. Қолда неше саусақ бар?
16. Қойда неше аяқ бар?
8– тапсырма:
Мына сандардың арасына белгі қою керек?

3       9           9       11           16      13

12      8                 5 8            3 5           (<=>)

9 – тапсырма: Жұмбақтар : 
- Жолбарыстан аумайды ,
Пеш түбінде аунайды (мысық)
 
- Өзіне болған қорған,
 
- Орман ішінде бар аң
 
Қорбаң-қорбаң. (аю)
 
- Жалт-жұлт етіп төбемде ,
 
- Түсе алмай тұр төменге. (жұлдыз)
 
- Аяғы бар , басы бар
 
Арқалаған тасы бар, (Тасбақа).
-Шыр-шыр етеді
Құлагыңнан өтеді.
 
Ұстай алсаң,
 
Сөйлеп кетеді. (Телефон)
 
-Орманда жоғары ,
 
Ағашқа қонады.
 
Тұмсығын балта етіп,
 
Тоқ-тоқ-тоқ соғады. (Тоқылдақ)
 
-Көк жүзінде көп жолақ,
 
Қойды екен кім бояп. (Кемпірқосақ)
 
-Үлкен алтын табақ,
 
Әлемге нұр таратқан. (күн)

Көктем мезгілі

Күн жылынады, қар ериді, құстар ұшып келеді, ағаштар бүршік атады, адамдар егін егеді. Мереке болады. Аналар күні, Наурыз тойы болады.

Балалар жауабы: Бір жылда төрт жыл мезгілі бар, қыс, көктем, жаз, күз. Бір жылда 12 ай бар. Қазір жылдың қыс мезгілі. Қыс мезгілінде үш ай бар. желтоқсан, қаңтар,ақпан.

- жұма күні.
- Ия дұрыс, балалар

- Ия, қазір жылдың көктем мезгілі.

- Бейсенбі күні. - Сенбі күні күн-sun(сан)-солнце, су-water(уота)-вода, жаңбыр-rain(рэйн)-дождь, қар-snow(сноу)-снег, қыс-winter(уинта)-зима, көктем-spring(спринг)-весна, жаз-summer(сама)-лето, күз-autumn(отэм)-осень.

Кәзір жылдың қай мезгілі?-What season is it now?(уот сизэн из ит нау?)-Какое сейчас время года?

Бүгін қандай күн?-What day is today?(уот дэй из тудэй)-какой сегодня день?Дүйсенбі-Monday(мандэй)понедельник, Сейсенбі-Tuesday(тьюздэй)-вторник, Сәрсенбі-Wednesday(уэнздэй)-среда, Бейсенбі-Thursday(фёздэй)-четверг, Жұма-Friday(фрайдэй)-пятница, Сенбі-Saturday(сэтадэй)-суббота, Жексенбі-Sunday(сандэй)-воскресенье. балалар есеп шығарады.

(оң жақ, сол жақ, жоғары, төмен.)

Түстер-Colours (калаз)-цвета

Ақ-White(уайт)-белый, қара-black(блэк)-чёрный, қоңыр-brown(браун)-коричневый, қызыл-red(рэд)-красный, көк-blue(блю)-синий, сұр-grey(грэй)-серый, жасыл-green(грин)-зелёный, сары-yellow(йеллоу)-жёлтый, күлгін-қызғылт-pink(пинк)-розовый, Ақшыл көк-lilac(лайлэк)-сиреневый, Күлгін-сия көк-violet(вайлэт)-фиолетовый, Қызғылт-сары-orange(орэндж)-оранжевый. Сандар-Numbers (намбэрс)-цифры

Бір-One (уан)-один,екі-two(ту)-два,үш three(фри)-три,төрт-four(фо)-4, бес -five(файв)-5,алты-six(сикс)-6,жеті-seven(сэвн)-7, сегіз-eight(эйт)-8,тоғыз-nine(найн)-9,он- ten(тэн)-10.

Сенің жасың нешеде?-How old are you? (хау олд а ю?)-Сколько тебе лет?

Менің жасым....I am…(ай эм… файв)-мне

0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 – тура санау

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 – кері санау

11,12,13,14,15,16,17,18, 19, 20 – кері санау

4+1= 5+2= 2+2=

Қорытын-дылау

Тәрбиеші: Міне, балалар, біз бүгін сендермен жаңа - қызықты тапсырмаларды үйрендік.
Дұрыс балалар сендер бүгін өздеріңнің тапқырлықтарыңды қиындықтан қорықпайтындарыңды көрсеттіңдер.

Сендерге сабақта не ұнады?

Ризамын, ризамын, ризамын бүгінге әнін орындап сабақты қорытындайды.

геометриялық пішінді болып келген заттарды айыра білдік.
ұзын - қысқа, үлкен - кіші, жалпақ - жіңішкені айыра білдік.

Күтілетін нәтиже: Біледі: Балалардың геометриялық пішінді біледі

Игереді: келген заттарды айыра білуді ұзын - қысқа, үлкен – кіші т,б.

Меңгереді: сандардың қосындысын аша отырып, берілген тапсырмаларды нұсқау бойынша меңгереді.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!