Білім беру салалары: «Таным», «Әлеумет»
Бөлімдері: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру. Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: «Көңілді көктем
келді»
Мақсаты: Балаларға сандардың ретін,
геометриялық пішінін, заттарды
ұзын - қысқа, үлкен - кіші, жалпақ - жіңішкені айыру.
көзбен көріп, есте сақтау, заттарды айыра білуге,берілген
тапсырмаларды нұсқау бойынша үйрету.
Әдіс-тәсіл: түсіндіру, сұрақ –жауап,
әңгімелеу,
мадақтау.
Көрнекіліктер:ағашқа ілінген сиқырлы
әріптер, таратпа карточкалар, пішіндер, қызыл ж/е көк
текшелер.
Көптілділік: Менің атым....My name is…(май
нэйм из…)-меня зовут…
Сенің атың кім....? What is your name? (уот из ё нэйм?)-как тебя зовут?
Қайырлы таң ! -Good morning! (гуд монинг)-доброе утро!
Сәлеметсіз бе !-Hello!(хэлоу)-Здравствуйте! тыңдау-to hear(ту хиа)-слышать, алу-to take(ту тэйк)-брать, беру-to give(ту гив)-давать, отыру-to sit down(ту сит даун)-садиться, оқу-to learn(ту лён)-учить, учиться,көру-to see(ту си)-видеть, сөйлеу-to talk(ту ток)-разговаривать, түсіндіру-to explain(ту иксплэйн)-объяснять,
|
Мезгіл қызметтері |
Тәрбиешінің іс-әрекеттері |
Балалардың іс-әрекеттері |
|
Қызығушы-лықтарын ояту кезеңі |
Армысың алтын күн! Армысың жер
Ана! Армысың достарым Жылуыңа жылу қос, міне менің қолым бос. |
Балалар бірге шаттық шеңберге тұрып айтады. |
|
Ізденіс және ұйымдас-тыру кезеңі |
Тәрбиеші: Балалар - мен
сендерге жұмбақ - жасырайын. Бір жылда неше мезгіл бар? Бір жылда неше ай бар? Қазір жылдың қай мезгілі? Қыс мезгілінде неше ай бар? Ай аттарын ата? Бір аптада неше күн бар? Бүгін аптаның қай
күні? 2 –
тапсырма: -
Ойын «Адасқан сандар» Тура және кері
санау. 2. Сандардың көршісін
тап. Сергіту сәті.
«Көңілді
күн» 1. Нұрға толы бар аймақ 5 –
тапсырма: Кеңістікті
бағдарлау Есептер
шығару 7– тапсырма: Логикалық
ойлау 3 9 9 11 16 13 12 8 5 8 3 5 (<=>) 9 –
тапсырма: Жұмбақтар
: |
Көктем мезгілі Күн жылынады, қар ериді, құстар ұшып келеді, ағаштар бүршік атады, адамдар егін егеді. Мереке болады. Аналар күні, Наурыз тойы болады. Балалар жауабы: Бір жылда төрт жыл мезгілі бар, қыс, көктем, жаз, күз. Бір жылда 12 ай бар. Қазір жылдың қыс мезгілі. Қыс мезгілінде үш ай бар. желтоқсан, қаңтар,ақпан. - жұма күні. - Ия, қазір жылдың көктем мезгілі. - Бейсенбі күні. - Сенбі күні күн-sun(сан)-солнце, су-water(уота)-вода, жаңбыр-rain(рэйн)-дождь, қар-snow(сноу)-снег, қыс-winter(уинта)-зима, көктем-spring(спринг)-весна, жаз-summer(сама)-лето, күз-autumn(отэм)-осень. Кәзір жылдың қай мезгілі?-What season is it now?(уот сизэн из ит нау?)-Какое сейчас время года? Бүгін қандай күн?-What day is today?(уот дэй из тудэй)-какой сегодня день?Дүйсенбі-Monday(мандэй)понедельник, Сейсенбі-Tuesday(тьюздэй)-вторник, Сәрсенбі-Wednesday(уэнздэй)-среда, Бейсенбі-Thursday(фёздэй)-четверг, Жұма-Friday(фрайдэй)-пятница, Сенбі-Saturday(сэтадэй)-суббота, Жексенбі-Sunday(сандэй)-воскресенье. балалар есеп шығарады. (оң жақ, сол жақ, жоғары, төмен.) Түстер-Colours (калаз)-цвета Ақ-White(уайт)-белый, қара-black(блэк)-чёрный, қоңыр-brown(браун)-коричневый, қызыл-red(рэд)-красный, көк-blue(блю)-синий, сұр-grey(грэй)-серый, жасыл-green(грин)-зелёный, сары-yellow(йеллоу)-жёлтый, күлгін-қызғылт-pink(пинк)-розовый, Ақшыл көк-lilac(лайлэк)-сиреневый, Күлгін-сия көк-violet(вайлэт)-фиолетовый, Қызғылт-сары-orange(орэндж)-оранжевый. Сандар-Numbers (намбэрс)-цифры Бір-One (уан)-один,екі-two(ту)-два,үш three(фри)-три,төрт-four(фо)-4, бес -five(файв)-5,алты-six(сикс)-6,жеті-seven(сэвн)-7, сегіз-eight(эйт)-8,тоғыз-nine(найн)-9,он- ten(тэн)-10. Сенің жасың нешеде?-How old are you? (хау олд а ю?)-Сколько тебе лет? Менің жасым....I am…(ай эм… файв)-мне 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 – тура санау 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 – кері санау 11,12,13,14,15,16,17,18, 19, 20 – кері санау 4+1= 5+2= 2+2= |
|
Қорытын-дылау |
Тәрбиеші:
Міне, балалар, біз бүгін
сендермен жаңа - қызықты тапсырмаларды
үйрендік. Сендерге сабақта не ұнады? Ризамын, ризамын, ризамын бүгінге әнін орындап сабақты қорытындайды. |
геометриялық пішінді болып
келген заттарды айыра білдік. |
Күтілетін нәтиже: Біледі: Балалардың геометриялық пішінді біледі
Игереді: келген заттарды айыра білуді ұзын - қысқа, үлкен – кіші т,б.
Меңгереді: сандардың
қосындысын аша отырып, берілген
тапсырмаларды нұсқау бойынша
меңгереді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Көңілді көктем келді"
"Көңілді көктем келді"
Білім беру салалары: «Таным», «Әлеумет»
Бөлімдері: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру. Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: «Көңілді көктем
келді»
Мақсаты: Балаларға сандардың ретін,
геометриялық пішінін, заттарды
ұзын - қысқа, үлкен - кіші, жалпақ - жіңішкені айыру.
көзбен көріп, есте сақтау, заттарды айыра білуге,берілген
тапсырмаларды нұсқау бойынша үйрету.
Әдіс-тәсіл: түсіндіру, сұрақ –жауап,
әңгімелеу,
мадақтау.
Көрнекіліктер:ағашқа ілінген сиқырлы
әріптер, таратпа карточкалар, пішіндер, қызыл ж/е көк
текшелер.
Көптілділік: Менің атым....My name is…(май
нэйм из…)-меня зовут…
Сенің атың кім....? What is your name? (уот из ё нэйм?)-как тебя зовут?
Қайырлы таң ! -Good morning! (гуд монинг)-доброе утро!
Сәлеметсіз бе !-Hello!(хэлоу)-Здравствуйте! тыңдау-to hear(ту хиа)-слышать, алу-to take(ту тэйк)-брать, беру-to give(ту гив)-давать, отыру-to sit down(ту сит даун)-садиться, оқу-to learn(ту лён)-учить, учиться,көру-to see(ту си)-видеть, сөйлеу-to talk(ту ток)-разговаривать, түсіндіру-to explain(ту иксплэйн)-объяснять,
|
Мезгіл қызметтері |
Тәрбиешінің іс-әрекеттері |
Балалардың іс-әрекеттері |
|
Қызығушы-лықтарын ояту кезеңі |
Армысың алтын күн! Армысың жер
Ана! Армысың достарым Жылуыңа жылу қос, міне менің қолым бос. |
Балалар бірге шаттық шеңберге тұрып айтады. |
|
Ізденіс және ұйымдас-тыру кезеңі |
Тәрбиеші: Балалар - мен
сендерге жұмбақ - жасырайын. Бір жылда неше мезгіл бар? Бір жылда неше ай бар? Қазір жылдың қай мезгілі? Қыс мезгілінде неше ай бар? Ай аттарын ата? Бір аптада неше күн бар? Бүгін аптаның қай
күні? 2 –
тапсырма: -
Ойын «Адасқан сандар» Тура және кері
санау. 2. Сандардың көршісін
тап. Сергіту сәті.
«Көңілді
күн» 1. Нұрға толы бар аймақ 5 –
тапсырма: Кеңістікті
бағдарлау Есептер
шығару 7– тапсырма: Логикалық
ойлау 3 9 9 11 16 13 12 8 5 8 3 5 (<=>) 9 –
тапсырма: Жұмбақтар
: |
Көктем мезгілі Күн жылынады, қар ериді, құстар ұшып келеді, ағаштар бүршік атады, адамдар егін егеді. Мереке болады. Аналар күні, Наурыз тойы болады. Балалар жауабы: Бір жылда төрт жыл мезгілі бар, қыс, көктем, жаз, күз. Бір жылда 12 ай бар. Қазір жылдың қыс мезгілі. Қыс мезгілінде үш ай бар. желтоқсан, қаңтар,ақпан. - жұма күні. - Ия, қазір жылдың көктем мезгілі. - Бейсенбі күні. - Сенбі күні күн-sun(сан)-солнце, су-water(уота)-вода, жаңбыр-rain(рэйн)-дождь, қар-snow(сноу)-снег, қыс-winter(уинта)-зима, көктем-spring(спринг)-весна, жаз-summer(сама)-лето, күз-autumn(отэм)-осень. Кәзір жылдың қай мезгілі?-What season is it now?(уот сизэн из ит нау?)-Какое сейчас время года? Бүгін қандай күн?-What day is today?(уот дэй из тудэй)-какой сегодня день?Дүйсенбі-Monday(мандэй)понедельник, Сейсенбі-Tuesday(тьюздэй)-вторник, Сәрсенбі-Wednesday(уэнздэй)-среда, Бейсенбі-Thursday(фёздэй)-четверг, Жұма-Friday(фрайдэй)-пятница, Сенбі-Saturday(сэтадэй)-суббота, Жексенбі-Sunday(сандэй)-воскресенье. балалар есеп шығарады. (оң жақ, сол жақ, жоғары, төмен.) Түстер-Colours (калаз)-цвета Ақ-White(уайт)-белый, қара-black(блэк)-чёрный, қоңыр-brown(браун)-коричневый, қызыл-red(рэд)-красный, көк-blue(блю)-синий, сұр-grey(грэй)-серый, жасыл-green(грин)-зелёный, сары-yellow(йеллоу)-жёлтый, күлгін-қызғылт-pink(пинк)-розовый, Ақшыл көк-lilac(лайлэк)-сиреневый, Күлгін-сия көк-violet(вайлэт)-фиолетовый, Қызғылт-сары-orange(орэндж)-оранжевый. Сандар-Numbers (намбэрс)-цифры Бір-One (уан)-один,екі-two(ту)-два,үш three(фри)-три,төрт-four(фо)-4, бес -five(файв)-5,алты-six(сикс)-6,жеті-seven(сэвн)-7, сегіз-eight(эйт)-8,тоғыз-nine(найн)-9,он- ten(тэн)-10. Сенің жасың нешеде?-How old are you? (хау олд а ю?)-Сколько тебе лет? Менің жасым....I am…(ай эм… файв)-мне 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 – тура санау 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 – кері санау 11,12,13,14,15,16,17,18, 19, 20 – кері санау 4+1= 5+2= 2+2= |
|
Қорытын-дылау |
Тәрбиеші:
Міне, балалар, біз бүгін
сендермен жаңа - қызықты тапсырмаларды
үйрендік. Сендерге сабақта не ұнады? Ризамын, ризамын, ризамын бүгінге әнін орындап сабақты қорытындайды. |
геометриялық пішінді болып
келген заттарды айыра білдік. |
Күтілетін нәтиже: Біледі: Балалардың геометриялық пішінді біледі
Игереді: келген заттарды айыра білуді ұзын - қысқа, үлкен – кіші т,б.
Меңгереді: сандардың
қосындысын аша отырып, берілген
тапсырмаларды нұсқау бойынша
меңгереді.
шағым қалдыра аласыз













