Тренинг тақырыбы: «Көңілі
көтеріңкі ұстаздың, еңбегі де жемісті»
Мақсаты: Мұғалімдердің психикалық
көңіл-күйлерін көтеру, шығармашылық қабілеттерін бағалай білу,
өздеріне құрметпен қарау, дұрыс қарым-қатынас орната
білу.
1.Әдістеме: «Менің
мінезім»
Мақсаты: Өзіне деген сенімділігін, өзін
тануға деген қабілеттерін анықтау
Әрбір қатысушы білезіктей
шеңбер сызып, оны төртке бөледі.
Әр бөлікке төмендегі
жануар,аң, құс аттарын жазып шығады.
Түйе,Жылқы,Сиыр,Қой,Ешкі,Ит,Мысық,Тауық,Қаз,Аққу,Қарлығаш,Үйрек,
Бұлбұл,Арыстан,Қасқыр,Түлкі,Маймыл,Қоян,Тауешкі,Тасбақа,Жылан,Балық.
Соңында 1.Үйде, 2. Жұмыста,
3.Жолдастарының арасында,
4. Өзіндік баға деп бөлінген
бөліктерге жазылған жануарлар, құстар адамның сол бөлікке қатысты
мінездемелермен танысады.
Жауабы:
1.Түйе-шыдамды
2.Жылқы-тектілік
3.Сиыр-өкпелегіш
4.Қой-жайдарлылық
5.Ешкі-
ұйымдастырушылық
6.Ит-адалдық
7.Мысық-биөрісі басым
адамдар
8.Тауық-шығармашыл
9.Қаз-тазалық
10.Аққу-сезімтал
11.Қарлығаш-
бауырмал
12.Үйрек-ұқыптылық
13. Бұлбұл-әнді жақсы
көретін
14.
Арыстан-қайратты
15.Қасқыр-жігерлі
16.Түлкі-бейімделгіш
17.Маймыл-әртістік қабілеті
бар
18.Қоян-елгезек
19.Тауешкі-талғамы
жоғары
20.Тасбақа-мейірімді
21.Жылан-салқынқанды
22. Балық-еркіндікті
қалайды
Талдау: жаттығудан алған әсеріңіз?
Өзіңізді теңеу қиын болды ма?
2. «Өзін-өзі реттеу»
Релаксация
Нұсқау: Жайлы отырып, музыка әуенімен
денелеріңізді бос ұстаңыздар.
Талдау: Сіздерге тренинг ұнады ма?
Өзіңізге қандай жаңалық аштыңыздар?
3. «Теңізге
саяхат» релаксациялық
жаттығу.
Бұл медитативтілік техника
денедегі қысымды түсіруге бағытталған, музыкамен
орындалады.
Талдау: Қандай сезімде
болдыңыз? Не сезіндіңіз?
4. Карокеде ән
айту.
№25 Т.Рысқұлов атындағы
мектеп-гимназия
Тренинг тақырыбы: «Көңілі
көтеріңкі ұстаздың, еңбегі де жемісті»
Психолог: М.Т.
Камбарова
Шымкент