Ұйымдастырылған
оқу іс-әрекетінің
конспектісі
Топ \ Группа:
«Балапан»
Өткізу күні \ Дата
проведения: 02.10.2020
Тәрбиеші \
Воспитатель: Шукеева
Д.С
Өтпелі
тақырыбы\ Сквозная
тема: «Пәтердегі көп жиһаз. Бір,
екі, үш, төрт»
Білім саласы \
Образовательная область: «Шығармашылық»
Бөлімдер \
Раздел: «Сурет
салу»
Тақырып \
Тема: «Жиһаз»
Мақсат \
Цели:
Тәрбиелеуші: үй жиһаздарына қамқор бола
білуге тәрбиелеу.
Оқытушы:
Балаларға материалдарды өз
бетінше таңдауға және жиһаз салу тәсілін таңдауға жаттықтыру,
суреттегі пішінді, салыстырмалы шаманы беруге, қағаз парағына
бағдарлауды бекіту.
Дамытушы:
Қиялды, шығармашылық
қабілеттерді, бейнелеу күші мен дағдыларын, жалпы және ұсақ
моториканы дамыту. Жиһаздың кейбір бөліктерін
анықтау және атау қабілетін дамыту.
Сөздік жұмысы \ Словарная
работа: Жиһаз, орындық, үстел,
диван.
Ресурстармен қамтамасыз ету
\ Ресурсное обеспечение: суреттер, дидактикалық ойын,
сергіту сәті, альбом, бояу, қылқалам,
сүрткіш,
Билингвальдік
компонент: Орындық-стуль,
үстел-стол.
-
Ұйымдастырушы
бөлімі:
Балалар бүгін бізге хат келді.
Оның ішінде не бар екенін қарайықшы.
Негізгі
бөлімі:
- қабырғасы бар,
Төрт аяғы
бар
Отыруға болады.
(орындық)
Онда тамақ
ішеміз
Қайшымен
қиямыз
Мүсіндейміз
Сурет саламыз.
(Үстел)
Барлығын бір сөзбен не деп
айтуға болады екен.
-жиһаздар неден
жасалады?
-не үшін адамға жиһаз
керек?
Сергіту сәті: «көңілді
күн»
Бүгін жиһаздың суретін
саламыз.
Ұзын көлденең сызық, екі
тігінен сызық.
Жастық төртбұрышты
пішінді.
Саусақ
гимнастикасы:
Оң қолымда бес
саусақ
Сол қолымда бес
саусақ
Бесті беске
қосайық
Болады он
саусақ.
Балалар өз беттерінше ұнайтын
жиһаз суретін сала бастайды.
Қорытынды
бөлімі:
- Не салдыңдар?
-не салған қиын болды?
Балаларды мадақтау.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
конспектісі
Топ \ Группа:
«Балапан»
Өткізу күні \ Дата
проведения: 02.10.2020
Тәрбиеші \
Воспитатель: Шукеева
Д.С
Өтпелі
тақырыбы\ Сквозная
тема: «Пәтердегі көп жиһаз. Бір,
екі, үш, төрт»
Білім саласы \
Образовательная область: «Денсаулық»
Бөлімдер \
Раздел: «ҚНМҚ»
Тақырып \
Тема: «Дәрумендер ағзаға
пайдалы»
Мақсат \
Цели:
Тәрбиелеуші: Көмекке келгу құлшынысына,
жанашырлыққа, тамақ ішу мәдениетіне
тәрбиелеу.
Оқытушы:
«Дәрумен» сөзінің мағынасымен
таныстыру.
Дамытушы:
Адам ағзасында дәрумендердің
болуы, құрамында дәрумендері бар пайдалы өнімдер туралы түсінік
қалыптастыру,
Сөздік жұмысы \ Словарная
работа: Дәрумендер, пайдалы,
пайдасыз.
Ресурстармен қамтамасыз ету
\ Ресурсное обеспечение: суреттер, дидактикалық ойын,
сергіту сәті.
Билингвальдік
компонент: Дәрумендер-витамины.
-
Ұйымдастырушы
бөлімі:
Балалар карлосан тәтті
тосаптар жеп алып тағыда аурып жатыр екен. Оған ауырмау үшін не
істеу керектігін айтып берейік.
Негізгі
бөлімі:
- балалар сендерге ауырған
ұнайма?
Неге сендерге ұнамайды?
Карлосанға ауырған ұнайтын
сияқты.
-кім біледі ауырмау үшін не
істеу керек?
-таңертен тұрған күнде не
істеу керек?
-жаттығу денеміз шынығу үшін
қажет. Ауырмау үшін не жеуге
болады?
-ал жемістер мен көкөністерді
жумаған күйінде жеуге болама? Неге
болмайды?
Сергіту
сәті:
Жазда және күз мезгіліңде
көкөністер мен жемістерде витаминдер көп болады. Ал қыс пен
көктемеде біз витаминдерді көбінесе дәріханалардан дәрі күйінде
аламыз. Ондай дәрумендерді балалар көп жеуге болмайды. Көп жесең
ағзаға зиян болады.
Балалар егер сендер ботқа және
сүттің өзін ішсендер сендердің ағзаларына В дәрумені барады. Ал
егер балық жесендер Д дәрумені болады. Д дәрумені сендердің
сүйектерін болуға
көмектеседі.
Балалар ағза пайдалы және
ағзаға зиян тағамдар бар. Зиян және пайдалы тағамдарды ойын арқылы
анықтайық.
«Пайдалы және
зиян»
Қорытынды
бөлімі:
- Не салдыңдар?
-не салған қиын болды?
Балаларды мадақтау.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
конспектісі
Топ \ Группа:
«Балапан»
Өткізу күні \ Дата
проведения: 02.10.2020
Тәрбиеші \
Воспитатель: Шукеева
Д.С
Өтпелі
тақырыбы\ Сквозная
тема: «Пәтердегі көп жиһаз. Бір,
екі, үш, төрт»
Білім саласы \
Образовательная область: «Коммуникация»
Бөлімдер \
Раздел: «Көркем
әдебиет»
Тақырып \
Тема: «Жиһаз»
Мақсат \
Цели:
Тәрбиелеуші: Тазалыққа, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Оқытушы: Зейін қойып тыңдауға
жаттықтыру.
Дамытушы: Мазмұның айта білуге
дағдыландыру.
Сөздік жұмысы \ Словарная
работа: Жиһаз, орындық, үстел,
диван.
Ресурстармен қамтамасыз ету
\ Ресурсное обеспечение: суреттер, дидактикалық ойын,
сергіту сәті.
Билингвальдік
компонент: Жиһаз-мебель.
-
Ұйымдастырушы
бөлімі:
Балалар бүгін не туралы
айтатынымыз жайлы ойын арқылы біле аламыз.
«Көлеңкесінен не екенің
тап»
Негізгі
бөлімі:
- Балалар мына зат ненің көлеңкесі
екен?
-Келесі суреттен не көріп
тұрсыңдар?
-Керует адамға не үшін қажет
деп ойлайсыңдар?
-Балабақшадағы орындықтар
неден жасалған?
-Біз үстел үстінде не
істейміз?
Сергіту
сәті:
Балалар жиһаз туралы көптеген
тақпақтар бар екен. Бүгін бір тақпақпен
танысайық.
«Жиһаз»
Бәріде бар
бақшада,
Ойын бөлме
асхана.
Орындықта,тақтада,
Заттарда көп
басқада.
Балалар «Не артық және не жоқ»
деген ойының ойнайық.
Қорытынды
бөлімі:
- Не салдыңдар?
-не салған қиын болды?
Балаларды мадақтау.