Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
Топ \ Группа: «Балапан»
Өткізу күні \ Дата проведения: 29.09.20
Тәрбиеші \ Воспитатель: Шукеева Д.С
Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: (өткенді пысықтау)
Білім саласы \ Образовательная область: «Таным»
Бөлімдер \ Раздел: «Жаратылыстану»
Тақырып \ Тема: «Жануарлар әлемі»
Мақсат \ Цели:
Тәрбиелеуші: Жануарларға қамқорлықпен қарау қызығушылығына тәрбиелеу.
Оқытушы: Жануарлардың жанды табиғаттың бөлігі екенің анықтау.
Дамытушы: Жануарлардың түрлерін ажыратады және сипаттап айта алады.
Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Жануарлар, табиғат бөлігі.
Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: суреттер: «Жануарлар», сергіту сәті: «Жануарлар әні», үлестірмелі суреттер.
Көптілділік: Жануарлар-животные-animals.
-
Ұйымдастырушы бөлімі:
Жұмбақ:
Қалқиған екі құлағы
Елеңдеп қорқып тұрады.
Кішкентай ғана бойы бар
Айналдырып киген тоны бар.
Екі айнасы бар
Екі найзасы бар.
Басында таяғы бар
Төрт аяғы бар
Екі құлағы бар
Иегінде сақалы бар.
Негізгі бөлімі:
- Педагог балаларға бүкіл топ ішінде жайылып қойылған суреттерді жинауды және онда бейнеленгендерді бір сөзбен атап берулерін сұрайды (Жануарлар). Балалар ұсынылған сурет бойынша жанды табиғатқа нелер жататынын болжамдап айтады. Балаларға жануарлардың жанды табиғат бөлігі екендігін ұғындыру. Жануарлар неліктен жанды табиғатқа жатады? Олардың айырмашылықтарын анықтайды. Мекен ететін ортасын айтады. Жануарлар – жанды табиғаттың бір бөлшегі, өсіп-өнеді, қоректенеді. Жануарлар екі үлкен топқа бөлінеді: үй жануарлары және жабайы жануарлар. Үй жануарлары деп біз үйде ұстайтын жануарларды айтамыз. Олар мыналар: қой, ешкі, сиыр, түйе, жылқы. Балалардың жануарлар туралы білетін білімдеріне сүйеніңіз. Жабайы жануарлар – тауда, орманда, далада тіршілік етеді. Олар: аю, қасқыр, түлкі, қоян, барыс, жолбарыс, арыстан. (Ұ) Бейнетаспа арқылы жануарлар әлемі туралы ақпарат көрсету. Педагог балалардан жануарлар туралы көргендерін әңгімелеуді сұрайды. Балалардың жауаптарын толықтыру. Дидактикалық ойын: «Сипап сезу арқылы жануарларды ажырату»
Қорытынды бөлімі:
- Не істедіңдер?
-не жасаған қиын болды? Балаларды мадақтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
конспект "Жануарлар әлемі" мектепалды даярлық
конспект "Жануарлар әлемі" мектепалды даярлық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
Топ \ Группа: «Балапан»
Өткізу күні \ Дата проведения: 29.09.20
Тәрбиеші \ Воспитатель: Шукеева Д.С
Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: (өткенді пысықтау)
Білім саласы \ Образовательная область: «Таным»
Бөлімдер \ Раздел: «Жаратылыстану»
Тақырып \ Тема: «Жануарлар әлемі»
Мақсат \ Цели:
Тәрбиелеуші: Жануарларға қамқорлықпен қарау қызығушылығына тәрбиелеу.
Оқытушы: Жануарлардың жанды табиғаттың бөлігі екенің анықтау.
Дамытушы: Жануарлардың түрлерін ажыратады және сипаттап айта алады.
Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Жануарлар, табиғат бөлігі.
Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: суреттер: «Жануарлар», сергіту сәті: «Жануарлар әні», үлестірмелі суреттер.
Көптілділік: Жануарлар-животные-animals.
-
Ұйымдастырушы бөлімі:
Жұмбақ:
Қалқиған екі құлағы
Елеңдеп қорқып тұрады.
Кішкентай ғана бойы бар
Айналдырып киген тоны бар.
Екі айнасы бар
Екі найзасы бар.
Басында таяғы бар
Төрт аяғы бар
Екі құлағы бар
Иегінде сақалы бар.
Негізгі бөлімі:
- Педагог балаларға бүкіл топ ішінде жайылып қойылған суреттерді жинауды және онда бейнеленгендерді бір сөзбен атап берулерін сұрайды (Жануарлар). Балалар ұсынылған сурет бойынша жанды табиғатқа нелер жататынын болжамдап айтады. Балаларға жануарлардың жанды табиғат бөлігі екендігін ұғындыру. Жануарлар неліктен жанды табиғатқа жатады? Олардың айырмашылықтарын анықтайды. Мекен ететін ортасын айтады. Жануарлар – жанды табиғаттың бір бөлшегі, өсіп-өнеді, қоректенеді. Жануарлар екі үлкен топқа бөлінеді: үй жануарлары және жабайы жануарлар. Үй жануарлары деп біз үйде ұстайтын жануарларды айтамыз. Олар мыналар: қой, ешкі, сиыр, түйе, жылқы. Балалардың жануарлар туралы білетін білімдеріне сүйеніңіз. Жабайы жануарлар – тауда, орманда, далада тіршілік етеді. Олар: аю, қасқыр, түлкі, қоян, барыс, жолбарыс, арыстан. (Ұ) Бейнетаспа арқылы жануарлар әлемі туралы ақпарат көрсету. Педагог балалардан жануарлар туралы көргендерін әңгімелеуді сұрайды. Балалардың жауаптарын толықтыру. Дидактикалық ойын: «Сипап сезу арқылы жануарларды ажырату»
Қорытынды бөлімі:
- Не істедіңдер?
-не жасаған қиын болды? Балаларды мадақтау.
шағым қалдыра аласыз













