конспект "Жануарлар әлемі" мектепалды даярлық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

конспект "Жануарлар әлемі" мектепалды даярлық

Материал туралы қысқаша түсінік
берілген конспект мектепалды даярлық топқа арналған. жаратылыстану сабағынан.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі

Топ \ Группа: «Балапан»

Өткізу күні \ Дата проведения: 29.09.20

Тәрбиеші \ Воспитатель: Шукеева Д.С

Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: (өткенді пысықтау)

Білім саласы \ Образовательная область: «Таным»

Бөлімдер \ Раздел: «Жаратылыстану»

Тақырып \ Тема: «Жануарлар әлемі»

Мақсат \ Цели:

Тәрбиелеуші: Жануарларға қамқорлықпен қарау қызығушылығына тәрбиелеу.

Оқытушы: Жануарлардың жанды табиғаттың бөлігі екенің анықтау.

Дамытушы: Жануарлардың түрлерін ажыратады және сипаттап айта алады.

Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Жануарлар, табиғат бөлігі.

Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: суреттер: «Жануарлар», сергіту сәті: «Жануарлар әні», үлестірмелі суреттер.

Көптілділік: Жануарлар-животные-animals.

  1. Ұйымдастырушы бөлімі:

Жұмбақ:

Қалқиған екі құлағы

Елеңдеп қорқып тұрады.


Кішкентай ғана бойы бар

Айналдырып киген тоны бар.


Екі айнасы бар

Екі найзасы бар.

Басында таяғы бар

Төрт аяғы бар

Екі құлағы бар

Иегінде сақалы бар.

Негізгі бөлімі:

- Педагог балаларға бүкіл топ ішінде жайылып қойылған суреттерді жинауды және онда бейнеленгендерді бір сөзбен атап берулерін сұрайды (Жануарлар). Балалар ұсынылған сурет бойынша жанды табиғатқа нелер жататынын болжамдап айтады. Балаларға жануарлардың жанды табиғат бөлігі екендігін ұғындыру. Жануарлар неліктен жанды табиғатқа жатады? Олардың айырмашылықтарын анықтайды. Мекен ететін ортасын айтады. Жануарлар – жанды табиғаттың бір бөлшегі, өсіп-өнеді, қоректенеді. Жануарлар екі үлкен топқа бөлінеді: үй жануарлары және жабайы жануарлар. Үй жануарлары деп біз үйде ұстайтын жануарларды айтамыз. Олар мыналар: қой, ешкі, сиыр, түйе, жылқы. Балалардың жануарлар туралы білетін білімдеріне сүйеніңіз. Жабайы жануарлар – тауда, орманда, далада тіршілік етеді. Олар: аю, қасқыр, түлкі, қоян, барыс, жолбарыс, арыстан. (Ұ) Бейнетаспа арқылы жануарлар әлемі туралы ақпарат көрсету. Педагог балалардан жануарлар туралы көргендерін әңгімелеуді сұрайды. Балалардың жауаптарын толықтыру. Дидактикалық ойын: «Сипап сезу арқылы жануарларды ажырату»

Қорытынды бөлімі:

- Не істедіңдер?

-не жасаған қиын болды? Балаларды мадақтау.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2021
527
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі