Конспект Тоқта!

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Конспект Тоқта!

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақшада жұмыс жасайтын қазақ тілі мұғалімдеріне керек конспект
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: «Қатынас»

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің түрі: «Қазақ тілі»

Тақырыбы: Тоқта!

Мақсаты: Бағдаршамның түстері арқылы қызыл, сары жасыл түстерді қайталау. Тоқта, дайындал, жүр етістіктерін үйрету. Ұжымда бірлесіп әрекет ете білу дағдыларын қалыптастыру.

Қолданылатын көрнекі құралдар: қызыл, сары, жасыл түсті ойыншықтар\заттар

Қажетті құрал – жабдықтар: жұмыс –дәптері, үлестірмелі материал, түрлі – түсті қарындаштар

Әдіс – тәсілдері:түсіндірме, сұрақ – жауап, ойын,практикалық ж\с, қайталау, әңгімелеу.

Іс – әрекет кезеңдері

Педагогтің іс - әрекеті

Балалардың іс - әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Педагог топтағы балалардың назарын үстелдің үстіндегі ойыншықтарға\заттарға аударады. Үстелдің үстінде әртүрлі заттар жатқанын айтып өтіп, оларды түсіне қарай үшке бөліп қояды. Оқушылардан оларды осылай бөлу себебін сұрайды.


Балалар олардың түсі қызыл,сары жасыл екенін айтады.

Ұйымдастырушылық – ізденістік





























Рефлексиялық - түзетушілік

Педагог балаларды жұмыс дәптердегі «Тоқта!» тақырыбына арналған оқу іс – әрекетінің үлгісімен таныстырады.Бал- ды № 1 тапсырмадағы суретпен таныстырады. Оның «бағдаршам» деп аталатынын айтып өтеді, бағдаршамның түстеріне назар аудартады. Бал-ан бағдаршамның түстерін сұрайды. Педагог № 2 тапс-ғы сурет арқылы балаларды тоқта, дайындал, жүр сөзде- рімен таныстырады.Бұл сөздерді іс-қимылмен жаттықтырады. Топтағы балалар сызық бойымен тізіліп тұрады. Педагог бал-ға бағдаршамның жасыл түсін көрсе-теді. Балалар жүре бастайды. Қызыл түсін көрсеткенде, тоқтап, сары түсін көрсеткен-де жүруге дайындалады Үлестірмелі материалдағы тапсырманы орындату арқы-лы педагог белсенді лексиканы балаларға тағы бір қайталатып, бекіте түседі. Тапсырманы ұқыпты әрі тиянақты орындау арқылы балалардың ұсақ қол қимылы дағдыларын дамытуға, шығармашылық түрде жұмыс істеу арқылы бейнелі ойлауын, зейінін,қиялын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.





Педагог балалардан бүгінгі оқу іс-әрекеті барысынан алған әсерлерін, көңіл-күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренген-дерін сұрайды. Жаңа материалды еске түсіріп, хормен қайталатады












Бал –ар хормен ж\е жеке-жеке тоқта, дайындал, жүр сөздерін қайталайды




Балалар үлестірмелі материалдағы тапсырманы орындайды.









Балалар белсенді сөздік қорды хормен қайталайды


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.00.2018
471
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі