Білім
беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің
түрі: «Қазақ тілі»
Тақырыбы: Тоқта!
Мақсаты: Бағдаршамның түстері
арқылы қызыл, сары
жасыл түстерді
қайталау. Тоқта, дайындал,
жүр етістіктерін үйрету. Ұжымда
бірлесіп әрекет ете білу дағдыларын
қалыптастыру.
Қолданылатын көрнекі құралдар: қызыл, сары,
жасыл түсті
ойыншықтар\заттар
Қажетті құрал – жабдықтар: жұмыс –дәптері,
үлестірмелі материал, түрлі – түсті қарындаштар
Әдіс –
тәсілдері:түсіндірме, сұрақ – жауап,
ойын,практикалық ж\с, қайталау, әңгімелеу.
Іс – әрекет
кезеңдері
|
Педагогтің іс -
әрекеті
|
Балалардың іс -
әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушылық
|
Педагог топтағы балалардың
назарын үстелдің үстіндегі ойыншықтарға\заттарға аударады. Үстелдің
үстінде әртүрлі заттар жатқанын айтып өтіп, оларды түсіне қарай
үшке бөліп қояды. Оқушылардан оларды осылай бөлу себебін
сұрайды.
|
Балалар олардың түсі
қызыл,сары жасыл екенін айтады.
|
Ұйымдастырушылық –
ізденістік
Рефлексиялық -
түзетушілік
|
Педагог балаларды жұмыс
дәптердегі «Тоқта!»
тақырыбына арналған оқу іс – әрекетінің үлгісімен
таныстырады.Бал- ды № 1
тапсырмадағы суретпен таныстырады. Оның
«бағдаршам» деп аталатынын айтып өтеді, бағдаршамның түстеріне
назар аудартады. Бал-ан бағдаршамның түстерін сұрайды.
Педагог № 2
тапс-ғы сурет арқылы
балаларды тоқта, дайындал,
жүр сөзде- рімен таныстырады.Бұл
сөздерді іс-қимылмен жаттықтырады. Топтағы балалар сызық бойымен
тізіліп тұрады. Педагог бал-ға бағдаршамның
жасыл түсін көрсе-теді. Балалар жүре
бастайды. Қызыл түсін көрсеткенде, тоқтап, сары түсін көрсеткен-де
жүруге дайындалады Үлестірмелі материалдағы тапсырманы орындату
арқы-лы педагог белсенді лексиканы балаларға тағы бір қайталатып,
бекіте түседі. Тапсырманы ұқыпты әрі тиянақты орындау арқылы
балалардың ұсақ қол қимылы дағдыларын дамытуға, шығармашылық түрде
жұмыс істеу арқылы бейнелі ойлауын, зейінін,қиялын дамытуға ерекше
көңіл бөлінеді.
Педагог балалардан бүгінгі оқу
іс-әрекеті барысынан алған әсерлерін, көңіл-күйлерін, немен
айналысқандарын, не үйренген-дерін сұрайды. Жаңа материалды еске
түсіріп, хормен қайталатады
|
Бал –ар
хормен
ж\е жеке-жеке тоқта, дайындал,
жүр сөздерін
қайталайды
Балалар үлестірмелі
материалдағы тапсырманы орындайды.
Балалар белсенді сөздік қорды
хормен қайталайды
|