Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу, оқушылардың
сабаққа қатысуын тексеру, оқушылардың сабаққа дайындығына назар
аудару.
ІІ.
Ынтымақтастықты қалыптастыру және
топтастыру.
Шаттық шеңберін
құрып,
«Мадақ» әдісі ( оқушылар шеңберде
тұрып, қасындағы көршісінің арқасына қолын қойып, көршісіне мақтау
айтады) арқылы оқушылар ынтымақтастық ақуал
қалыптастырады.
ІІІ. Үй жұмысын
сұрау
«Жасап көрсет
және әңгімеле»
әдісі
СD дискісідегі
тапсырмаларды беру


Суреттерді актив тақтада
көрсетіледі, және сұрақ
қойылады.
Сұрақтар:
- Сіздер бұл айналу
денелерімен таныссыздар
ма?
- Қай жерлерде кездесіп
жүрсіздер?
- Мына кестені сабақ соңында
толтырасыздар?

Балалар, сіздер бұл
денелермен таныс емессіздер, сондықтан математика пәнінің мұғалімі
Рузия ұстаздарыңыз геометриялық денелер туралы мағлұматтар
береді
Қима қағаздар арқылы 3
топқа бөліп аламын.
І топ
«Цилиндр»,
ІІ топ
«Конус»
ІІІ топ
«Сфера»
Жаңа сабақтың тақырыбы
мен мақсаттары...
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Шаттық шеңберінде тұрып, көршісіне мадақ
айтады.
3.Қима қағаздар арқылы топқа
бөлінеді.
4.Жаңа тақырыптың атын ойлап
табады.
Дербес компью-терде демонстра-циялап,
көрсете-ді
Дескриптор:
- Құралдарды таниды,
атай алады.
Сұрақтарға жауап береді
конус, цилиндр, сфера суреттері арқылы топқа
бөлінеді
Жаңа сабақтың тақырыбы
мен оқу мақсатта-рын оқушылар өздері
айтады
|

2 ұпай
Мадақ
|
СD
дискі
ПрезентацияCлайд
Айналу денелері
Қима қағаздар
|
Сабақтың ортасы
|
Басқа модельдеу
программаларындағы сияқты SketchUp программасында жасалып жатқан
модельді жақындатуға немесе алыста-туға, бұрын басқа қырынан қарап
шығуға мүм-кіндік беретін навигациялық құралдар
бар.
https://yandex.kz/video/preview/2106648668687629076
Навигациялық құралдар мәзірдің «Camera» бөлімінде
орналасқан. Құралдардың батырмалары Құралдар тақтасында
орналасқан.
Көрсетілім. Цилиндр құру.
Көрсетілім. Конус құру.
Көрсетілім. Сфера құру.
Тапсырма №1 (топтық
жұмыс)
Айналу денелеріне қандай фигуралар жатады?
«Ойлаң, топтас, бөліс»
әдісі
Топпен
жұмыс:
-
Цилиндр жасау үшін қандай құралдар қажет?
-
Конус жасау үшін қандай құралдар қажет?
-
Сфера
дегеніміз не?
Тапсырма №2
(Жұптық жұмыс)

https://learningapps.org/10645207

https://learningapps.org/display?v=peryrszkc19
Тапсырма
№3 Жеке
жұмыс. Компьютермен
жұмыс
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, цилиндр,
сфера, конус моделін жаса.
-
Цилиндр
салу
-
Конус
салу
-
Сфера
салу
Тапсырма
№4(Дарынды
оқушы)
Венн диаграммасын толтыр(айналу
денелері)
Тапсырма №5
(ЕББҚ)
-
Сәйкестендіруді орында және
боя
-

3.
|
Жаңа тақырыпты дәптерлеріне
жазады.
Видео көрсеті-лім қарайды.
Дескриптор:
- Фигураны қүруға қажетті
құралдарын атай алады.
Дескриптор:
-Құралдарын атай алады
және
сәйкес-тендіреді
Дескриптор:
- SketchUp
програм-масында айналу де-несін жасау үшін, құрал
таңдайды
- Айналу денесін
ай-налдырып, моделін құрастырады.
Дескриптор:
- Венн диаграмма-сын
толтырады және ұқсастығы мен ерек-шеліктерін
біледі
Дескриптор:
- Сәйкестендіреді
және ішін бояйды
- Конусты
көрсетеді
- Фигуралардың
атауларын жазады
|


Мадақтау
3(1) ұпай

3 ұпай

4 ұпай
2 ұпай
6 ұпай
|
Интернет
Экрандық демонстрация/компьютер
https://yandex.kz/video/preview/2106648668687629076
Геометрия-лық денелер
Слайд
Интернет беті
https://learningapps.org/10645207

https://learningapps.org/display?v=peryrszkc19

Экрандық демонстрация/компьютер
SketchUp программасы
|
Сабақтың соңы
|
Бекіту: Тест
тапсырмалары(CD
диск)

-
Көмекшілер бағалау парағын толтырып, мұғалімге
ұсынады
2.Кері байланыс: “Білемін”, “Білгім келеді”,
“Үйрендім”
|
Тест орындайды
Өзін-өзі бағалау.
Өзін-өзі
бағалау.
Бағалау
шәкілі:
5-7-«әлі де жұмыстану
керек» (5-6)
8-10 – «жақсы»
(7-8)
11-15 – «өте жақсы»
(9-10)
ББҮ толтырады
|

|
Интернет
ДК
Экрандық демонстрация/компьютер
А4 парағы
|