Сабақтың
басы (10
минут)
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Сәлемдесу,
түгендеу.
«Серіппелі сұрақтар»
әдісі арқылы сұрақ- жауап
-
Координаталық
жазықтық қалай құрылады?
-
Координаталық
жазықтықтағы нүктенің координаталары қалай
аталады?
-
Координаталық
жазықтықта берілген нүктенің координаталары қалай
табылады?
-
Координаталары
бойынша нүктенің жазықтықтығы орны қалай
анықталады?
«Үш
шапалақ» әдісімен
бағалау.
Үйге берілген
тапсырмасын жұппен тексеру.
Бір бірімен дәптер
алмасу арқылы.
2. Геометриялық фигуралар
арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу. (Үшбұрыш, төртбұрыш,
бесбұрыш)
|
слайд
|
Сабақтың ортасы
(20
минут)
|
Оқушыларды
бүгінгі сабақтың тақырыбы мен және мақсатымен
таныстыру.
Оқулықпен
жұмыс. 1091, 1092 есептерді
шығарту.
«Үштік»
белсенді
әдісімен топтық жұмыс
Үш топқа тапсырмалар
үлестіру, яғни оқулық және тыңдалған ақпартты пайдаланып бүгінгі
тақырып бойынша тапсырманы орындайды.
( саралаудың қарқынды
тәсілімен жіктелген топтық
жұмыс)
1-тапсырма: Координаталық
жазықтықта төбелерінің координаталары бойынша:
1).
1-топ: Үшбұрыш
салыңдар
А(-3;-1), В(2;4)
және С(6;-2)
2). 2-
топ: Тік төртбұрышты
салыңдар
А(-2;-2), В(-2;1),
С(4;1) және D(4;-2)
3). 3-топ:
Бесбұрышты салыңдар
(-3;5) ,(2;7),
(4;2), (-5;-2), (2,-5)
2-тапсырма:
Тақтаға ілінген плакатта
нүктенің координаталары берілген, осы нүктелерді координаталары
бойынша координаталық жазықтыққа
орналастырыныз.
3-тапсырма:
Берілген нүктелердің
координаталарын координаталық жазықтықта белгілеп, нүктелерді сынық
сызықтармен берілген ретпен қосыңыз, нәтижесінде қандай сурет пайда
болды?
-
(-2;1), (2;1),
(1;10), (2;12), (4;15), (2,13), (1;15),
(0;13),(-1;15),(-2;13),(-4;15),(-1;10),
(-2;1).
-
(3;14), (3,5;15),
(2;16), (1;16,5),(0; 17), (-1;16,5),
(-2;16),(-3;15), (-3,5;14)
(нүктелерді сынық сызықтармен
қосқанда «Бәйтерек» сызбасы шығады)
«От
шашу» әдісімен бағалау. Сергіту
сәті. «Көңілді күн»
|
Оқулық
Оқулық А. Е.
Әбілқасымова
Т.П.
Кучер
З.Ә. Жұмағұлова
Алматы «Мектеп» 2018
Қосымша
тапсырма:
видео
|
Сабақтың
соңы (10 мин)
|
Қ алыптастырушы
бағалауға арналған тапсырма.
-
«Бәйтерек» сызбасы жазықтықта қай ширектерде
орналасқан?
А)
3;2 ; B)
3;4 C)
1; 4; D)
1;2
Дескриптор: білім
алушы
-
Сурет бойынша иттің
көзі, иттің алдыңғы аяғының өкшесі тұрған нүктенің координаталарын
табыңыз.
Дескриптор: білім
алушы
-
Координаталық
жазықтықта а) (-5; 7) нүктесіне Oу осіне қатысты алғанда
қарама-қарсы нүктенің координатасын
табыңыз.
Дескриптор: білім
алушы
«Баспалдақ» әдісі бойынша оқушылар өзін
–өзі бағалайды.
(Оқушылар өздерінің
жұмысын дескриптор бойынша бағалайды.
)
«Тазалық» әдісі
бойынша бүгінгі сабаққа рефлексия жасайды:
Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады
ма?
Б үгінгі тақырып
бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар
(жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені
қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың
ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса,
еттартқышқа салыңыздар
(жазыңыздар)
Үйге
тапсырма: №1098
есеп.
|
Таратпа
материал
Оқулық
Оқулық А. Е.
Әбілқасымова
Т.П.
Кучер
З.Ә. Жұмағұлова Алматы
«Мектеп» 2018
|
Тапсырмаларды барлық
оқушыларға міндетті білуге қажетті тапсырмаларға және олардың жеке
қабілеттеріне байланысты деңгейлік тапсырмаларға сараланды.
Қолдауды қажет ететін оқушыларғасабақтың мақсатына жету үшін
нұсқау, бағыт беріледі. Дарынды оқушыларға қарқынды саралау
әдісімен орта деңгейдегі есептер
беріледі.
|
1)Қалыптастырушы
бағалауға арналған тапсырмалардың дескрипторы
құрастырылды.
2)Әр тапсырма орындағаннан
кейін қалыптастырушы бағалау
жүргізіледі.
|
Геометрия. Мәңгілік
ел жалпы ұлттық құндылық идеясын «Тәуелсіздік және Астана»
қамтылды.
Сергіту
сәті
|