Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

    Мектеп: №27 М. Маметова атындағы физика – математика бағытындағы мектеп-лицейі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Балтабаева А.С.

    Сынып: 6 «Ә»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны

    Сабақ тақырыбы

    Тік бұрышты координаталар жүйесі. Координаталық жазықтық.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.3.1.4

    координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу;

    6.3.2.3

    кесінділердің, сәулелер немесе түзулердің бір-бірімен, координаталық осьтермен қиылысу нүктелерінің координаталарын графиктік тәсілмен табу;

    Сабақ мақсаттары

    -координаталар жазықтығында нүктені белгілеуді біледі,

    -нүктесі бойынша координатасын анықтауды, фигураларды, суреттерді сала алады;

    - берілген нүктелердің координаталарын таба біледі.

    Сабақ түрі

    Аралас сабақ

    Бағалау критерийлері

    -координаталар жазықтығында нүктені белгілейді;

    -нүктесі бойынша координатасын анықтауды, фигураларды, суреттерді салады;

    - берілген нүктелердің координаталарын табады

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    - координаталар жүйесі

    - абсцисса

    - ордината

    - жазықтық

    - кесінді

    - ширектер

    - нүкте

    - координаталар басы

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    - санақ басы О нүктесінде қиылысатын өзара перпендикуляр, бірлік кесінділері бірдей екі координаталық түзуді тік бұрышты координаталар жүйесі деп атайды;

    - тік бұрышты координаталар жүйесі орналасқан жазықтық координаталық жазықтық деп аталады;

    - берілген нүктенің абсциссасы (х) мен ординатасы (у) нүктенің координаталары деп аталады;

    Құндылықтарды

    дарыту


    Белсенділік, шыншылдық, басқаларды тыңдай білу, жұптық, топтық жұмыстар арқылы құрметтеуді дарыту

    топ ішіндегі бір бірін бағалау, өзін-өзі бағалау арқылы жауапкершілікті дарыту.

    Пәнаралық байланыстар

    Геометрия

    Құрал жабдықтар

    слайд, интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар, тақта, бор


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақ басы

    0-3 минут



    1. Ұйымдастыру кезеңі

    Амандасу. Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау. Кезекшілік тексеріп, жоқ оқушыларды анықтау.

    «True, false» әдісі арқылы үй жұмыстарын тексереді

    Үй тапсырмасы: №1088, 1089

    №1088



    Жауабы: С(0; 2), С(0; -2)


    №1089



    Слайд № 3,4,5

    Сабақтың ортасы

    Өткен материалды қайталау


    4-10 минут




    Өткен материалды қайталау (сөзжұмбақ)

    «Миға шабуыл» әдісі.

    « Координата» сөзжұмбағын шешу.

    1.Бір-бірімен тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу қандай түзулер деп аталады? (перпендикуляр)

    2.Оу осі қалай аталады? (ордината)

    3. Координаталар басы қандай әріппен белгіленеді? (О)

    4. Бір жазықтықта жататын бір-бірімен қиылыспайтын екі түзу қандай түзулер деп аталады? (Параллель)

    5. Тік бұрышты координаталар жүйесін математикаға кім енгізген (Р. Декарт)

    6. Координаталар осьтері жазықтықты төрт бөлікке бөлгендегі бір бөлігі қалай аталады? (ширек)

    7. Перпендикуляр түзу неше градус жасап қиылысады? (тоқсан)

    8. Ох осі қалай аталады? (абсцисса)

    9. «Координаталар» сөзінің қазақша баламасы? (Реттелген)

    10. Өзара тең бұрыштар? (вертикаль)

    Слайд № 6,7








    11-18 минут













































    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

    Оқулықпен жұмыс

    №1096, №1097, №1098


    1-топ: №1096

    Координаталық жазықтықта ABCD тік төртбұрышының A (-2;-2), B (-2;3) және C (4;2) төбелері бойынша оның D төбесінің координаталарын анықтаңдар. Берілген тік төртбұрыштың периметрін есептеп табыңдар. Бірлік кесінді 1 см-ге тең.


    2-топ: №1097

    EFMN квадратының E төбесі координаталар басында жатыр, оның F (0;4), M (4;4) төбелерінің координаталары бойынша N төбесінің координатасын табыңдар. EFMN квадратының ауданын табыңдар. Бірлік кесінді 1 см-ге тең.

    3-топ: №1098 (1)

    Координаталары бойынша AB және CD сәулелерін сызыңдар:

    A (-7;6); B (-3;4); C(7;6); D(4;4)

    Координаталармен жазыңдар:

    AB және CD сәулелерінің қиылысу нүктесін.



    4- топ: №1098 (2)

    Координаталары бойынша AB және CD сәулелерін сызыңдар:

    A (-7;6); B (-3;4); C(7;6); D(4;4)

    Координаталармен жазыңдар:

    CD сәулесінің абсциссалар осімен (Ox) қиылысу N нүктесін.



    Бағалау: «Бағдаршам» әдісі

    Математика кітабы 6 сынып 2-бөлім

    Т.А. Алдамұратова, Қ. С. Байшоланова, Е. С. Байшоланов



    Слайд № 8,9








































    1-топ 2-топты

    2-топ 3-топты

    3-топ 4-топты

    4-топ 1-топты бағалайды




















    19 -29 минут












    «Елестету көрінісі» әдісі. Топтық, шығармашылық жұмыс.


    №1 топ.
    1) (2;-3), (2;-2), (4; -2), (4;-1), (3;1), (2; 1), (1; 2), (0; 0), (-3; 2) , (-4; 5), (0; 8), (2; 7), (6; 7), (8; 8), (10; 6), (10; 2), (7; 0), (6; 2), (5; -3), (2; -3).

    2) (4; -3), (4; -5), (3; -9), (0; -8), (1; -5), (1; -4) , (0, -4) , (0; -9), (-3, -9), (-3; -3), (-7; -3) , (-7; -7), (-8; -7), (-8; -8), (-11; -8), (-10; -4), (-11; -1), (-14; -3), (-12; -1), (-11; 2), (-8; 4), (-4; 5)

    3) көзі: (2; 4), (6; 4)


    №2 топ.
    1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5),(3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9),(- 1; 7), (- 1; 6), (- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (- 1; - 4), (- 2; - 4), (- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7),(- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5), (1; - 6), (3; - 6), (3; - 7),(4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4).
    2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 2), (3; -4).
    3) көзі: (- 1; 5).

    №3 топ.
    (3; 12), (6; 9), (6; 8), (5; 9), (4; 8), (4; 2), (3; 1), (3; 0), (2; -1), (2; -7), (3; -8), (1; -8), (1; -1) ,(-2; -4), (-2; -5), (-1; -6), (-3; -6), (-3; -3), (0; 0), (-1; 1), (-3: 1), (-2; 2), (-2; 3), (-3, 4), (-3, 5), (-4; 6), (-1; 9), (0; 8), (2; 6), (2; 5), (3; 6), (3; 12)

    көзі (4; 10)


    №4 топ.

    1) (1;-4), (1;-6), (-4;-6), (-3;-5), (-1;-5), (-3;-4), (-3;-3), (-1;-1), (-1;0), (-3;0), (-3;-1), (-4;-1), (-4;0), (-3;1), (-1;1), (-1;2), (-3;3), (-1;4), (0;6), (1;4), (1;2), (3;4), (6;5), (9;2), (9;0), (8;-4), (6;-4), (5;-1), (4;-1), (1;-4)

    2) көзі: (-1;3)


    Бағалау: «Бас бармақ» әдісі

    Үлестірме материал №1


    Слайд №10














    1-топ 2-топты

    2-топ 3-топты

    3-топ 4-топты

    4-топ 1-топты бағалайды






    30 - 34 минут



























    35 – 37 минут

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Балтабаева Аққалау Сергейқызы
    15 Қырқүйек 2023
    503
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Координаталық жазықтық ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Координаталық жазықтық ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Координаталық жазықтық тақырыбында ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

    Мектеп: №27 М. Маметова атындағы физика – математика бағытындағы мектеп-лицейі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Балтабаева А.С.

    Сынып: 6 «Ә»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны

    Сабақ тақырыбы

    Тік бұрышты координаталар жүйесі. Координаталық жазықтық.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.3.1.4

    координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу;

    6.3.2.3

    кесінділердің, сәулелер немесе түзулердің бір-бірімен, координаталық осьтермен қиылысу нүктелерінің координаталарын графиктік тәсілмен табу;

    Сабақ мақсаттары

    -координаталар жазықтығында нүктені белгілеуді біледі,

    -нүктесі бойынша координатасын анықтауды, фигураларды, суреттерді сала алады;

    - берілген нүктелердің координаталарын таба біледі.

    Сабақ түрі

    Аралас сабақ

    Бағалау критерийлері

    -координаталар жазықтығында нүктені белгілейді;

    -нүктесі бойынша координатасын анықтауды, фигураларды, суреттерді салады;

    - берілген нүктелердің координаталарын табады

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    - координаталар жүйесі

    - абсцисса

    - ордината

    - жазықтық

    - кесінді

    - ширектер

    - нүкте

    - координаталар басы

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    - санақ басы О нүктесінде қиылысатын өзара перпендикуляр, бірлік кесінділері бірдей екі координаталық түзуді тік бұрышты координаталар жүйесі деп атайды;

    - тік бұрышты координаталар жүйесі орналасқан жазықтық координаталық жазықтық деп аталады;

    - берілген нүктенің абсциссасы (х) мен ординатасы (у) нүктенің координаталары деп аталады;

    Құндылықтарды

    дарыту


    Белсенділік, шыншылдық, басқаларды тыңдай білу, жұптық, топтық жұмыстар арқылы құрметтеуді дарыту

    топ ішіндегі бір бірін бағалау, өзін-өзі бағалау арқылы жауапкершілікті дарыту.

    Пәнаралық байланыстар

    Геометрия

    Құрал жабдықтар

    слайд, интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар, тақта, бор


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақ басы

    0-3 минут



    1. Ұйымдастыру кезеңі

    Амандасу. Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау. Кезекшілік тексеріп, жоқ оқушыларды анықтау.

    «True, false» әдісі арқылы үй жұмыстарын тексереді

    Үй тапсырмасы: №1088, 1089

    №1088



    Жауабы: С(0; 2), С(0; -2)


    №1089



    Слайд № 3,4,5

    Сабақтың ортасы

    Өткен материалды қайталау


    4-10 минут




    Өткен материалды қайталау (сөзжұмбақ)

    «Миға шабуыл» әдісі.

    « Координата» сөзжұмбағын шешу.

    1.Бір-бірімен тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу қандай түзулер деп аталады? (перпендикуляр)

    2.Оу осі қалай аталады? (ордината)

    3. Координаталар басы қандай әріппен белгіленеді? (О)

    4. Бір жазықтықта жататын бір-бірімен қиылыспайтын екі түзу қандай түзулер деп аталады? (Параллель)

    5. Тік бұрышты координаталар жүйесін математикаға кім енгізген (Р. Декарт)

    6. Координаталар осьтері жазықтықты төрт бөлікке бөлгендегі бір бөлігі қалай аталады? (ширек)

    7. Перпендикуляр түзу неше градус жасап қиылысады? (тоқсан)

    8. Ох осі қалай аталады? (абсцисса)

    9. «Координаталар» сөзінің қазақша баламасы? (Реттелген)

    10. Өзара тең бұрыштар? (вертикаль)

    Слайд № 6,7








    11-18 минут













































    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

    Оқулықпен жұмыс

    №1096, №1097, №1098


    1-топ: №1096

    Координаталық жазықтықта ABCD тік төртбұрышының A (-2;-2), B (-2;3) және C (4;2) төбелері бойынша оның D төбесінің координаталарын анықтаңдар. Берілген тік төртбұрыштың периметрін есептеп табыңдар. Бірлік кесінді 1 см-ге тең.


    2-топ: №1097

    EFMN квадратының E төбесі координаталар басында жатыр, оның F (0;4), M (4;4) төбелерінің координаталары бойынша N төбесінің координатасын табыңдар. EFMN квадратының ауданын табыңдар. Бірлік кесінді 1 см-ге тең.

    3-топ: №1098 (1)

    Координаталары бойынша AB және CD сәулелерін сызыңдар:

    A (-7;6); B (-3;4); C(7;6); D(4;4)

    Координаталармен жазыңдар:

    AB және CD сәулелерінің қиылысу нүктесін.



    4- топ: №1098 (2)

    Координаталары бойынша AB және CD сәулелерін сызыңдар:

    A (-7;6); B (-3;4); C(7;6); D(4;4)

    Координаталармен жазыңдар:

    CD сәулесінің абсциссалар осімен (Ox) қиылысу N нүктесін.



    Бағалау: «Бағдаршам» әдісі

    Математика кітабы 6 сынып 2-бөлім

    Т.А. Алдамұратова, Қ. С. Байшоланова, Е. С. Байшоланов



    Слайд № 8,9








































    1-топ 2-топты

    2-топ 3-топты

    3-топ 4-топты

    4-топ 1-топты бағалайды




















    19 -29 минут












    «Елестету көрінісі» әдісі. Топтық, шығармашылық жұмыс.


    №1 топ.
    1) (2;-3), (2;-2), (4; -2), (4;-1), (3;1), (2; 1), (1; 2), (0; 0), (-3; 2) , (-4; 5), (0; 8), (2; 7), (6; 7), (8; 8), (10; 6), (10; 2), (7; 0), (6; 2), (5; -3), (2; -3).

    2) (4; -3), (4; -5), (3; -9), (0; -8), (1; -5), (1; -4) , (0, -4) , (0; -9), (-3, -9), (-3; -3), (-7; -3) , (-7; -7), (-8; -7), (-8; -8), (-11; -8), (-10; -4), (-11; -1), (-14; -3), (-12; -1), (-11; 2), (-8; 4), (-4; 5)

    3) көзі: (2; 4), (6; 4)


    №2 топ.
    1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5),(3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9),(- 1; 7), (- 1; 6), (- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (- 1; - 4), (- 2; - 4), (- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7),(- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5), (1; - 6), (3; - 6), (3; - 7),(4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4).
    2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 2), (3; -4).
    3) көзі: (- 1; 5).

    №3 топ.
    (3; 12), (6; 9), (6; 8), (5; 9), (4; 8), (4; 2), (3; 1), (3; 0), (2; -1), (2; -7), (3; -8), (1; -8), (1; -1) ,(-2; -4), (-2; -5), (-1; -6), (-3; -6), (-3; -3), (0; 0), (-1; 1), (-3: 1), (-2; 2), (-2; 3), (-3, 4), (-3, 5), (-4; 6), (-1; 9), (0; 8), (2; 6), (2; 5), (3; 6), (3; 12)

    көзі (4; 10)


    №4 топ.

    1) (1;-4), (1;-6), (-4;-6), (-3;-5), (-1;-5), (-3;-4), (-3;-3), (-1;-1), (-1;0), (-3;0), (-3;-1), (-4;-1), (-4;0), (-3;1), (-1;1), (-1;2), (-3;3), (-1;4), (0;6), (1;4), (1;2), (3;4), (6;5), (9;2), (9;0), (8;-4), (6;-4), (5;-1), (4;-1), (1;-4)

    2) көзі: (-1;3)


    Бағалау: «Бас бармақ» әдісі

    Үлестірме материал №1


    Слайд №10














    1-топ 2-топты

    2-топ 3-топты

    3-топ 4-топты

    4-топ 1-топты бағалайды






    30 - 34 минут



























    35 – 37 минут

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 6 сынып
    15.00.2023
    503
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Балтабаева Аққалау Сергейқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации