Сабақтың ортасы
33 минут
Негізгі бөлім
|
Жаңа білімді қалыптастыру
Тапсырма 1
Бөлме ортасына орындық қойып, оқушыларға бөлмедегі басқа
заттардың қалай орналасқанын (орындықтан қанша қадам оңға/солға;
орындықтан қанша қадам алға/артқа) айтуды сұраңыз. Екі жағдайда да
орналасу реттелген сандар жұбымен анықталатынын
талқылаңыз.
Егер берілген жазықтыққа координата жүйесін енгізсе, онда
оқушыларды жазықтықтағы нүктелердің орналасуын реттелген сандар
жұбы арқылы көрсетуге болатынын түсінуге
жетелеңіз.
№ 1. xOy тікбұрышты координаталар
жүйесінде
A(-3;1); B(-1;-2); C(-2;4); D(2;3) F(6;4); K(4;0)
нүктелерін салыңыз.
Жауабы:

Дескриптор:
|
Орындалу
туралы
белгі салу
(+/-)
|
Тікбұрышты
координаталар жүйесін құрады
|
|
Координаталар
осьтері мен басын көрсетеді
|
|
Координаталық
ширектері таңбалары бойынша нүктені
белгілейді
|
|
ЕББҚ
№ 1. Абсцисса осінен жоғары жатқан нүктелерді
тап.
a) (– 7,
– 9)
b) (– 2,
– 3)
c)
(5, 16)
d)
(7, 0)
e)
(– 5, 1)
№ 3. Ординатта осінің сол жағындағы нүктелерді
көрсет.
a) (– 2,
– 3)
b) (– 7,
– 9)
c)
(– 5, 1)
d)
(5, 16)
e)
(7, 0)
Жұптық жұмыс.
«Координаталар бойынша
саламыз».
Оқушыларды жұптарға біріктіріңіз. Әр оқушы координата
жүйесінде берілген координаталары бойынша нүктелерді белгілейді
және оларды сызықтармен тізбектеп
қосады.
«Балық» суреті
(3;3), (0;3), (-2;2), (-5;2), (-7;4), (-8;3), (-7;1),
(-8;-1), (-7;-2), (-5;0), (-1;-2), (0;-4), (2;-4), (3;-2), (5;-2),
(7;0), (5;2), (3;3), (2;4), (-3;4), (-4;2),
(5;0)
«Үй» суреті
(-4;2), (0;4), (4;2), (0;2), (-4;-4), (4;-4), (0;-4),
(-3;1), (-1;1), (-1;-1), (-3;-1), (1;-4), (1;-1), (3;-1), (3;-4),
(0,5;2,5), (-0,5;2,5), (-0,5;3,5), (0,5;3,5), (2;3), (2;4), (3;4),
(3;2,5),
Бағалау: Суретті салғаннан соң,
жұптың әр оқушысы суреттерін салыстырады. Егер суреттер әртүрлі
болса, онда оны талдап және қатемен жұмыс
жүргізеді.
Үлгерімі төмен оқушымен
жұмыс
Оқулықтан жұмыс:
А деңгейі №1084(2;4);
В деңгейі №1085; 1086(ж)
Дарынды оқушымен
жұмыс
С деңгейі № 1087
|
Білім алушылар ережелерді
тыңдайды.
Есептерді
шығарады.
Математикалық тілде
сөйлейді.
Теңсіздіктер жүйесі
дегеніміз екі немесе одан
көп теңсіздіктің ортақ
жүйесі.
Теңсіздіктер
жүйесін шешу дегеніміз
– теңсіздіктерді
қанағаттандыратын белгісіз шаманың мәндерін табу немесе шешімдері
болмайтынын көрсету.
Бір айнымалысы бар
теңсіздіктер жүйесін шешу үшін оның құрамындағы әрбір
теңсіздікті жеке-жеке шешіп алып, табылған
шешімдердің қиылысуын берілген жүйенің жауабы
ретінде аламыз.
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір
жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы
бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі
бағалайды.
Оқушы сәйкестендіру тәсілімен сәйкестендіреді және оның
дұрыс екеніне көз жеткізеді.
Бірнеше оқушылардан
тақтаға шығып өз жауаптарымен бөлісулері сұралады. Жауаптардың
дұрыс па жоқ па екенін қалған оқушылардан сұрап
талқыланады.
|
«Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
Ынталандыратын сөздерді жиі
айтамын
Жарайсың
Өте керемет
Керемет
Жақсы
Өткендегіден жақсы
Керемет
Ынталандыратын сөздерді жиі
айтамын
Жарайсың
Өте керемет
Керемет
Жақсы
Өткендегіден жақсы
Керемет
Ынталандыратын сөздерді жиі
айтамын
Жарайсың
Өте керемет
Керемет
Жақсы
Өткендегіден жақсы
|
Интербелсенді тақта
6 сынып математика
1–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
Кеспе қағаз
6 сынып математика
1–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
Кеспе қағаз
6 сынып математика
1–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
|