Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
6.3С Координаталық
жазықтық
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
Сынып:
|
Қатысқан оқушы
саны:
|
Қатыспаған
оқушы саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Координаталық жазықтық.
Тікбұрышты координаталар жүйесі
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
6.3.1.1 координаталық
жазықтық ұғымын меңгеру;
6.3.1.2 тік бұрышты
координаталар жүйесін салу;
6.3.1.3 реттелген сандар жұбы
тікбұрышты координаталар жүйесінде
нүктені беретінін және әрбір нүктеге нүктенің координаталары деп
аталатын бір ғана реттелген сандар жұбының сәйкес
болатынын түсіну;
6.3.1.4 координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша
салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің
координаталарын табу;
6.3.2.3 кесінділердің, сәулелер
немесе түзулердің бір-бірімен, координаталық
осьтермен қиылысу
нүктелерінің координаталарын графиктік тәсілмен
табу;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Оқушылар:
-
нүктелердің координаталарын
анықтайды;
-
координаталық жазықтықта
берілген нүктелерді координаталары бойынша
салады;
-
координаталық жазықтықта
берілген нүктелердің координаталын
табады;
алған білімдерін есептер
шығаруда қолданады.
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың кезеңі
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру сәті
Оқушылармен амандасу,
түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Үйге тапсырмасын
тексеру: №1058,№1060,№1062
«Жұптас» әдісі бойынша екеу ара
дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын
тексереді.
Өткен сабақты бекіту
үшін: Ой қозғау
сұрақтары:
(әр түрлі жауап
болуы мүмкін)

(сынық сызық, қисық,
тұйықталған, тұйықталмаған
...)
(сынық сызық,
тұйықталған, тұйықталмаған
...)
(Қағаздағы
қарындаштың тұрақты қозғалысы арқылы алынған геометриялық фигура,
т.с.с.)
|
а)
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы
орындайды.
ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын
тексереді.
Оқушылар тез жауап
беріп өткен білімді еске түсіреді.
|
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
kundelik.kz
қима
қағаздар
|
Негізгі бөлім
10 минут
|
Координаталық жазықтықтықтағы нүктені
салу.

1) А нүктесін
салу.
А – жазықтықтағы кез
келген нүкте. Ол
арқылы X және Y
осьтеріне
перпендикуляр түзулер
жүргізейік.
A нүктесінің абсцисса
осінде координатасы 3, ал ордината осінде
координатасы 4 болғандықтан, А нүктесінің орналасуы
(3; 4) екі жұбы арқылы анықталады. Бұл
жұпты А нүктесінің
координаталары деп атайды. 3 саны
– А нүктесінің абциссасы,
ал 4 саны – А нүктесінің
ординатасы.
Абсциссасы 3 және
ординатасы 4 А нүктесін
(3; 4) деп
белгілейді.
Нүктенің абсциссасын ең
бірінші, ал ординатасын екінші жазады. Егер олардың орнын
ауыстырсақ, онда мүлдем
басқа N (4; 3) нүктесі
шығады.
2) В(-2;5) нүктесін
салу, жеке
тапсырма ретінде
орындалады. Тақтаға дұрыс жауабын
көрсетіп, оқушыларға өзін – өзі
бағалауды ұсыныңыз.
|
Білім алушылар ережелерді
тыңдайды.
Есептерді
шығарады.
Математикалық тілде
сөйлейді.
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады
Тарихи
мәлімет: Тікбұрышты координаталар
жүйесі француз философы, физигі және математигі Рене Декарттың
(1596-1650) құрметіне декарттық координаталар
жүйесі деп те
аталады.
Р.Декарт координаталық
жазықтықты 1637 жылы ойлап
тапқан.
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
Оқулық,
дәптер, қима қағаздар
|
Оқулықпен жұмыс
25 минут
|
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды
қолдану
А деңгейінің есептері
№1078(т), №1079(т)
В деңгейінің есептері
№1081,№1083,№1084(т)
|
Дескриптор: Білім
алушы:
-
нүктелердің координаталарын
анықтайды;
-
координаталық жазықтықта
берілген нүктелерді координаталары бойынша
салады;
-
координаталық жазықтықта
берілген нүктелердің координаталын
табады;
-
алған білімдерін есептер
шығаруда қолданады.
Мұғалім оқушылардың
жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған
оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы
өзін-өзі бағалайды.
|
Әрбір жауапқа
1 балл
қойылады.
|
Үлестірмелі қағаздар,
оқулық
|
ЕББҚ
6Г
Ермаханов
Саян
6Ә
Қайрат
Арман
|
ҮТОЖ
№
1. xOy тікбұрышты координаталар
жүйесінде
A(-3;1); B(-1;-2); C(-2;4);
D(2;3) F(6;4); K(4;0) нүктелерін
салыңыз.
ДОЖ
№2.
«Үй»
суреті
(-4;2), (0;4),
(4;2), (0;2), (-4;-4), (4;-4), (0;-4), (-3;1), (-1;1), (-1;-1),
(-3;-1), (1;-4), (1;-1), (3;-1), (3;-4), (0,5;2,5), (-0,5;2,5),
(-0,5;3,5), (0,5;3,5), (2;3), (2;4), (3;4),
(3;2,5).
|
Мұғалім оқушылардың
жұмыстарын тексереді.
Тапсырмалар
алгоритмі көрсетіледі.
Тапсырмаларды
орындайды.
Оқушылар
бағаланады.
Дескриптор: Білім
алушы:
-
нүктелердің координаталарын
анықтайды;
-
координаталық жазықтықта
берілген нүктелерді координаталары бойынша
салады;
-
координаталық жазықтықта
берілген нүктелердің координаталын
табады;
-
алған білімдерін есептер
шығаруда қолданады.
|



|
Үлестірмелі қағаздар
|
Соңы
5
минут
|
Сабақты
бекіту:
Сабақ қортындылау
мақсатында бірнеше сұрақтар
қоямын:
Үйге тапсырма: №1078(ж)-№1079(ж),№1080;№1082
Рефлексия.
«Анкета»
әдісі.
1. Мен сабақта жұмыс…
жасадым
2.Менің сабақта жасаған
жұмысыма
3. Сабақ
маған
4. Мен
сабақта
5. Менің
көңіл-күйім
6. Сабақтың материалы
маған
7. Үй жұмысы
маған
Мұғалім ең
соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені
жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс
береді.
|
Сабақты пысықтау
тапсырмаларын орындау.
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
белсенді /
неғұрайлы
Көңілім толды /
толмады
ұзақ / қысқа немесе
тез
шаршамадым /
шаршадым
жақсарды /
төмендеді
түсінікті /
түсініксіз
пайдалы /
пайдасыз
Қызықты /
қызықсыз
жеңіл /
күрделі
қызықты /
қызықсыз
|
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке
бағаларын қою
|
6 сынып
математика
2–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
|