Координаталық жазықтықта берілген есептерді шығару

Тақырып бойынша 15 материал табылды

Координаталық жазықтықта берілген есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып. Координаталық жазықтықта берілген есептерді шығару.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.3С Координаталық жазықтық

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Координаталық жазықтықта берілген есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.4 координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу;

6.3.2.3 кесінділердің, сәулелер немесе түзулердің бір-бірімен, координаталық осьтермен қиылысу нүктелерінің координаталарын графиктік тәсілмен табу;

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар:

  • нүктелердің координаталарын анықтайды;

  • координаталық жазықтықта берілген нүктелерді координаталары бойынша салады;

  • координаталық жазықтықта берілген нүктелердің координаталын табады;

алған білімдерін есептер шығаруда қолданады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Үйге тапсырмасын тексеру: №1078(ж)-№1079(ж),№1080;№1082

«Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын тексереді.

Сауалнама «Жұмбақ сөз».

1. Координаталар жүйесі қалай құрылады?

К) Параллель екі координаталық түзуден

Д) Перпендикуляр екі координаталық түзуден

А) Нүктелерден

2. Горизонталь сызылған координаталық түзу қалай аталады?

Р) Ордината

Т) Перпендикуляр

Е) Абсцисса

3. Вертикаль сызылған координаталық түзу қалай аталады?

К) Ордината

А) Абсцисса

Р) Координата

4. (-4; 3) қай ширектегі нүкте?

Ә) І ширек

А) ІІ ширек

Р) ІV ширек

5. Координаталық жазықтықта неше ширек бар?

Р) 4

Г) 3

І) 2

а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.

ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.



Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді.


Тарихи мәлімет: Тікбұрышты координаталар жүйесі француз философы, физигі және математигі Рене Декарттың (1596-1650) құрметіне декарттық координаталар жүйесі деп те аталады.

Р.Декарт координаталық жазықтықты 1637 жылы ойлап тапқан

Рахмет айту



бағалау (+/-)


«Жарайсың!»

деп

ынталандыру

kundelik.kz







қима қағаздар

Негізгі бөлім

10 минут


Жалпы сыныптық жұмыс.

1. xOy тікбұрышты координаталар жүйесінде

A(-3;1); B(-1;-2); C(-2;4); D(2;3) F(6;4); K(4;0) нүктелерін салыңыз.


Интербелсенді тақтада жауаптары көрсетіледі, көршілес оқушылар бір-бірінің дәптерін тексеріп, соған сәйкес өзара бағалау парағын толтырады.

Жауабы:

2. A, B, C, D, F, K нүктелерінің координаталарын анықтаңыз.

Жауабы:

A(-4;3); B(-2;0); C(3;4); D(6;5) F(0;-3); K(5;-2)


Білім алушылар ережелерді тыңдайды.

Есептерді шығарады.

Математикалық тілде сөйлейді.

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады

Дескриптор:

Орындалу туралы

белгі салу (+/-)

Тікбұрышты координаталар жүйесін құрады


Координаталар осьтері мен басын көрсетеді


Координаталық ширектері таңбалары бойынша нүктені белгілейді





Дескриптор:

Орындалу туралы

белгі салу (+/-)

Тікбұрышты координаталар жүйесін құрады


Координаталар осьтері мен басын көрсетеді


Координаталық ширектері таңбалары бойынша нүктенің координаталарын анықтайды



Бір-бірін бағалау (+/-)


«Жарайсың!»

деп ынталандыру

Оқулық,

дәптер, қима қағаздар


Оқулықпен жұмыс

25 минут

Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану

А деңгейінің есептері №1085,№1087

В деңгейінің есептері №1089,№1091,№1092


Дескриптор: Білім алушы:

  • нүктелердің координаталарын анықтайды;

  • координаталық жазықтықта берілген нүктелерді координаталары бойынша салады;

  • координаталық жазықтықта берілген нүктелердің координаталын табады;

  • алған білімдерін есептер шығаруда қолданады.

Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.

Әрбір жауапқа

1 балл қойылады.

Үлестірмелі қағаздар,

оқулық

ЕББҚ

Ермаханов Саян

Қайрат Арман


ҮТОЖ

1. Координаталық жазықтықта келесі нүктелерді белгіле A(-4;4), C(-7;0), N(-9;2), D(0;6), P(2;-1), E(4;1), F(0;-4), G(-7;-4)


ДОЖ

2.

«Үй» суреті

(-4;2), (0;4), (4;2), (0;2), (-4;-4), (4;-4), (0;-4), (-3;1), (-1;1), (-1;-1), (-3;-1), (1;-4), (1;-1), (3;-1), (3;-4), (0,5;2,5), (-0,5;2,5), (-0,5;3,5), (0,5;3,5), (2;3), (2;4), (3;4), (3;2,5).


Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді.

Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі.

Тапсырмаларды орындайды.

Оқушылар бағаланады.


Дескриптор: Білім алушы:

  • нүктелердің координаталарын анықтайды;

  • координаталық жазықтықта берілген нүктелерді координаталары бойынша салады;

  • координаталық жазықтықта берілген нүктелердің координаталын табады;

  • алған білімдерін есептер шығаруда қолданады.





Үлестірмелі қағаздар


Соңы

5 минут

Сабақты бекіту:

Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:


Үйге тапсырма: №1088; №1090; №1092;

Рефлексия. «Бес саусақ»

Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді.

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.

Тақырыпты меңгергенін анықтау

Рефлексия. «Бес саусақ»



Белсенді оқушыларды бағалау


Kundelik.kz – ке бағаларын қою

6 сынып математика

2бөлім

Т.А.Алдамұратова

Алматы

«Атамұра»

2018ж


Kundelik.kz


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай

міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?

Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын.

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы


Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру.

Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу

Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру.

Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау.

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.02.2025
257
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі