Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
6.3.1.4 координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша
салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің
координаталарын табу;
6.3.2.3 кесінділердің, сәулелер
немесе түзулердің бір-бірімен, координаталық
осьтермен қиылысу
нүктелерінің координаталарын графиктік тәсілмен
табу;
|
Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру сәті
Оқушылармен амандасу,
түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Үйге тапсырмасын
тексеру: №1078(ж)-№1079(ж),№1080;№1082
«Жұптас» әдісі бойынша екеу ара
дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын
тексереді.
Сауалнама
«Жұмбақ
сөз».
1. Координаталар жүйесі
қалай құрылады?
К) Параллель екі координаталық
түзуден
Д) Перпендикуляр екі
координаталық түзуден
А)
Нүктелерден
2.
Горизонталь сызылған
координаталық түзу қалай
аталады?
Р)
Ордината
Т) Перпендикуляр
Е)
Абсцисса
3.
Вертикаль сызылған
координаталық түзу қалай
аталады?
К)
Ордината
А)
Абсцисса
Р)
Координата
4.
(-4; 3) қай ширектегі
нүкте?
Ә) І
ширек
А) ІІ
ширек
Р)
ІV ширек
5. Координаталық жазықтықта
неше ширек бар?
Р) 4
Г) 3
І) 2
|
а)
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы
орындайды.
ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын
тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске
түсіреді.
Тарихи
мәлімет: Тікбұрышты координаталар
жүйесі француз философы, физигі және математигі Рене Декарттың
(1596-1650) құрметіне декарттық координаталар
жүйесі деп те
аталады.
Р.Декарт координаталық
жазықтықты 1637 жылы ойлап
тапқан
|
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
kundelik.kz
қима
қағаздар
|
Негізгі бөлім
10 минут
|
Жалпы сыныптық
жұмыс.
№
1. xOy тікбұрышты координаталар
жүйесінде
A(-3;1); B(-1;-2); C(-2;4);
D(2;3) F(6;4); K(4;0) нүктелерін
салыңыз.
Интербелсенді тақтада
жауаптары көрсетіледі, көршілес оқушылар
бір-бірінің дәптерін тексеріп, соған
сәйкес өзара бағалау парағын
толтырады.
Жауабы:

№ 2.
A, B, C, D, F, K нүктелерінің
координаталарын анықтаңыз.

Жауабы:
A(-4;3); B(-2;0); C(3;4);
D(6;5) F(0;-3); K(5;-2)
|
Білім алушылар ережелерді
тыңдайды.
Есептерді
шығарады.
Математикалық тілде
сөйлейді.
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады
Дескриптор:
|
Орындалу
туралы
белгі салу
(+/-)
|
Тікбұрышты
координаталар жүйесін құрады
|
|
Координаталар
осьтері мен басын көрсетеді
|
|
Координаталық
ширектері таңбалары бойынша нүктені
белгілейді
|
|
Дескриптор:
|
Орындалу
туралы
белгі салу
(+/-)
|
Тікбұрышты
координаталар жүйесін құрады
|
|
Координаталар
осьтері мен басын көрсетеді
|
|
Координаталық
ширектері таңбалары бойынша нүктенің координаталарын
анықтайды
|
|
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп ынталандыру
|
Оқулық,
дәптер, қима қағаздар
|
Оқулықпен жұмыс
25 минут
|
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды
қолдану
А деңгейінің есептері
№1085,№1087
В деңгейінің есептері
№1089,№1091,№1092
|
Дескриптор: Білім
алушы:
-
нүктелердің
координаталарын анықтайды;
-
координаталық
жазықтықта берілген нүктелерді координаталары бойынша
салады;
-
координаталық
жазықтықта берілген нүктелердің координаталын
табады;
-
алған білімдерін
есептер шығаруда қолданады.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір
жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы
бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі
бағалайды.
|
Әрбір жауапқа
1 балл қойылады.
|
Үлестірмелі қағаздар,
оқулық
|
ЕББҚ
6Г
Ермаханов
Саян
6Ә
Қайрат
Арман
|
ҮТОЖ
№ 1. Координаталық жазықтықта
келесі нүктелерді белгіле A(-4;4), C(-7;0), N(-9;2), D(0;6),
P(2;-1), E(4;1), F(0;-4),
G(-7;-4)

ДОЖ
№2.
«Үй»
суреті
(-4;2), (0;4),
(4;2), (0;2), (-4;-4), (4;-4), (0;-4), (-3;1), (-1;1), (-1;-1),
(-3;-1), (1;-4), (1;-1), (3;-1), (3;-4), (0,5;2,5), (-0,5;2,5),
(-0,5;3,5), (0,5;3,5), (2;3), (2;4), (3;4),
(3;2,5).
|
Мұғалім оқушылардың
жұмыстарын тексереді.
Тапсырмалар
алгоритмі көрсетіледі.
Тапсырмаларды
орындайды.
Оқушылар
бағаланады.
Дескриптор: Білім
алушы:
-
нүктелердің
координаталарын анықтайды;
-
координаталық
жазықтықта берілген нүктелерді координаталары бойынша
салады;
-
координаталық
жазықтықта берілген нүктелердің координаталын
табады;
-
алған білімдерін
есептер шығаруда қолданады.
|



|
Үлестірмелі қағаздар
|
Соңы
5
минут
|
Сабақты
бекіту:
Сабақ қортындылау
мақсатында бірнеше сұрақтар
қоямын:
Үйге тапсырма: №1088; №1090;
№1092;
Рефлексия. «Бес
саусақ»

Мұғалім ең
соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені
жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс
береді.
|
Сабақты пысықтау
тапсырмаларын орындау.
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
Рефлексия. «Бес
саусақ»

|
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын
қою
|
6 сынып математика
2–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
|