Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру сәті
Оқушылармен амандасу,
түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Үйге тапсырмасын
тексеру: №1088; №1090;
№1092
«Жұптас» әдісі бойынша екеу ара
дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын
тексереді.
Түзулердің осьтермен
қиылысу нүктелерін
табу:
Жалпы сыныптық
жұмыс
Координаталық жазықтықта
нүктелер координаталарының көмегімен кесіндінілерді, түзулерді және
олардың қиылысу нүктелерін көрсете
аламыз.
1-мысал.
Ұштарының A (3;-4), C (-3;-2), E (1;5),
T (2;
1), P (5;2), F (5;-2)
, S(3;1), K (7;1) координаталары
бойынша AC, ET, PF,
SK кесінділерін салып,
өзара қиылысатын кесінділердің қиылысу нүктелерін
анықтайық:

сонымен,
-
АС кесіндісінің Ох- осімен қиылысу нүктесінің координатасы
(-3,7; 0);
-
ЕТ кесіндісінің Ох- осімен қиылысу нүктесінің координатасы
(1,8; 0);
-
SK кесіндісінің Ох- осімен қиылысу нүктесінің координатасы
(7; 0);
-
SK кесіндісінің PF кесіндісімен қиылысу нүктесінің
координатасы (5; 1);
-
PF кесіндісінің Ох- осімен қиылысу нүктесінің координатасы
(5; 0)
|
а)
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы
орындайды.
ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын
тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске
түсіреді.
Тарихи
мәлімет: Тікбұрышты координаталар
жүйесі француз философы, физигі және математигі Рене Декарттың
(1596-1650) құрметіне декарттық координаталар
жүйесі деп те
аталады.
Р.Декарт
координаталық жазықтықты 1637 жылы ойлап
тапқан
-
-
-
Ауызша тексеру, дұрыс
орындаған оқушыларды әдісімен
бағалауды жүргізіңіз.
|
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
kundelik.kz
қима
қағаздар
|
Негізгі бөлім
10 минут
|
Жұптық
жұмыс.
«Координаталар
бойынша саламыз».
Оқушыларды
жұптарға біріктіріңіз. Әр оқушы координата жүйесінде берілген
координаталары бойынша нүктелерді белгілейді және оларды
сызықтармен тізбектеп
қосады.
«Балық»
суреті
(3;3), (0;3),
(-2;2), (-5;2), (-7;4), (-8;3), (-7;1), (-8;-1), (-7;-2), (-5;0),
(-1;-2), (0;-4), (2;-4), (3;-2), (5;-2), (7;0), (5;2), (3;3),
(2;4), (-3;4), (-4;2), (5;0)
«Үй»
суреті
(-4;2), (0;4),
(4;2), (0;2), (-4;-4), (4;-4), (0;-4), (-3;1), (-1;1), (-1;-1),
(-3;-1), (1;-4), (1;-1), (3;-1), (3;-4), (0,5;2,5), (-0,5;2,5),
(-0,5;3,5), (0,5;3,5), (2;3), (2;4), (3;4),
(3;2,5),
|
Білім алушылар ережелерді
тыңдайды.
Есептерді
шығарады.
Математикалық тілде
сөйлейді.
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады
Бағалау: Суретті салғаннан соң, жұптың
әр оқушысы суреттерін салыстырады. Егер суреттер әртүрлі болса,
онда оны талдап және қатемен жұмыс
жүргізеді.
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
Оқулық,
дәптер, қима қағаздар
|
Оқулықпен жұмыс
25 минут
|
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды
қолдану
В деңгейінің есептері
№1094
С деңгейінің есептері
№1095,№1097,№1099
|
Дескриптор: Білім
алушы:
-
нүктелердің координаталарын
анықтайды;
-
координаталық жазықтықта
берілген нүктелерді координаталары бойынша
салады;
-
координаталық жазықтықта
берілген нүктелердің координаталын
табады;
-
алған білімдерін есептер
шығаруда қолданады.
Мұғалім оқушылардың
жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған
оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы
өзін-өзі бағалайды.
|
Әрбір жауапқа
1 балл
қойылады.
|
Үлестірмелі қағаздар,
оқулық
|