|
Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: Көпмүшелер Мектеп: «Қалалық көпсалалы қазақ мектеп - гимназиясы» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Байгелова Гульнур Болатовна Сынып: 7 Барлық оқушы саны: Қатысқаны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.1.12 алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: Көпмүшені ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы және топтау тәсілі арқылы көбейткішке жіктейді. Оқушылардың басым бөлігі: Топтау тәсілін қолданып, теңдеу шешімін анықтайды Кейбір оқушылар: Қосылғышты қосынды түрінде жазып, топтау тәсілі арқылы жіктейді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
Оқушылар көпмүшедегі ортақ көбейткішті табады Көпмүшені ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы жіктеуді біледі Көпмүшені көпмүшеге көбейту амалына кері амал ретінде, топтау тәсілімен көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеп есеп шығара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Көпмүшені жіктеуге қатысты терминдерді біледі, сабақта қолданады. Негізгі сөздер мен тіркестер: бірмүше, көпмүше, ортақ көбейткіш, коэффициент, ұқсас мүшелер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана. Оқушылардың бір-бірін сыйлауға, өз ойларын нақты жеткізе білуге баулу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, информатика, тарих |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Бірмүшені көпмүшеге көбейту. Көпмүшені көбейту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин 5 мин |
Қызығушылықты ояту. Жағымды көңіл-күйлер туғызу, белсенді әрекетке жұмылдыру. «Дене мүшелерімен амандасу» Үй тапсырмасын тексеру. «Серпілген сауалдар» әдісі Алдыңғы сабақты қаншалықты меңгергендерін бақылаймын. 1. Көпмүше дегеніміз не? 2. Көпмүшені көбейткішке жіктеу дегеніміз не? 3. Көпмүшенің ортақ көбейткіші кандай болуы мүмкін? 4. Қандай жағдайда көпмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін топтау тәсілі қолданылады? 5. ав+св өрнегінің ортақ көбейткішін ата 6. 15а өрнегін екі өрнектің қосындысы түрінде айт Бағалау: Дұрыс жауапқа жұлдызша беру. Өздік бағалау Саралау: Қарқын, |
Презентация Үлестірмелі карточкалар Доп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин 10 мин 10 мин |
«Tarsia» әдісі. Топтық жұмысқа 6 үшбұрыш беріліп, есеп шешімдерін дұрыс тауып, үшбұрыш құрастырады. Шыққан фигура тәрізді Астана қаласындағы ғимаратты атап, оған қысқаша түсініктеме береді. Шығатын фигуралар: үшбұрыш, төртбұрыш, шар №134 1) ax+ay+az=a(x+y+z) 2) x4+x3-x2 =x2(x2+x-1) 3) -ax-bx-cx =-x(a+b+c) 4) a(x2+y2)+b(x2+y2)=(x2+y2)(a+b) 5) a2(x-y)-ab(x-y)+b2(x-y) =(x-y)(a2-ab+b2) 6) ax+bx+ay+by=x(a+b)+y(a+b) =(a+b)(x+y)
9)
Бағалау: «Бас бармақ» әдісі
Саралау: Қарқын, диалог және қолдау көрсету, дереккөздер «Жұптық әңгіме» әдісі Топтағы үш жұптың тапсырмасы келесі топтардағы үш жұп тапсырмасымен бірдей болады. Жұппен жұмыс
18ав 2 -2ав 8n+12m 9ху-27х 2. Көбейткішке жікте: ах+вх-ау-ву+аz+bz а5+а3-а2-1 (а+9)2+2а(а+9)
а 2 -9а+20
Бағалау: Бірін-бірі дескриптор арқылы бағалау Саралау: Қарқын, диалог және қолдау көрсету, жіктеу «Kahoot» әдісі. Алдын-ала даярланған тапсырманы Kahoot арқылы аламын. 1.Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы көбейткішке жікте: 2ху² - 6х²у +4ух А. 2ху(у-3х+2) В. х(2 С. 2у(ху--3 Д. Дұрыс жауап жоқ 2. Көбейткішке жікте: 2х(х-2у)-3(2у-х) А. (х-2у)(2х-3) В. (х+2у)(2х+3) С. (х-2у)(2х+3) Д. (х+2у)(2х-3)
3. Теңдеуді шешіңдер: А. -9 В. 0 С. -9; 0 Д. 9 4. Көбейткіштерге жікте:2а(х+у)+х+у А. (х+у)(2а+1) В.(х-у)(2а-1) С. (х-у)(1-2а) Д. (х+у)(1-2а) 5. Топтау тәсілі арқылы көбейткішке жікте: а3 + 3а2 +3а+9 А. (а+3)(а2 +3) В.(а-3)(а2 +3) С.(а+3)(а2 -3) Д. (а-3)(а2 -3)
Бағалау: Kahoot! арқылы автоматты бағалау Саралау: Қарқын, тапсырма, нәтиже |
Үлестірмелі карточкалар
Kahoot https://kahoot.it/
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Үйге тапсырма: №136 №138 Кері байланыс «Бес саусақ» әдісі
|
Слайд
«Бес саусақ» әдісі бейнеленген кеспе қағаздар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ардақ ЗайтханШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Көп мүшені көбейткіштерге жіктеу
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Көп мүшені көбейткіштерге жіктеуМатериал туралы қысқаша түсінік
<<Көп мүшені көбейткіштерге жіктеу>>
Қарағанды облысы Жайрем кенті №30 орта мектебі 7 сынып
көпмүшенің ортақ көбейткіштері бар мүшелерін топтау керек;
әрбір топтағы ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару керек;
әр топтағы жақша ішіндегі көпмүшелер бірдей және ортақ көбейткіш болады;
осы көпмүшені ортақ көбейткіш ретінде жақша сыртына шығарамыз. Көпмүше екі көпмүшенің көбейтіндісіне келеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||




























