Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: Көпмүшелер

    Мектеп: «Қалалық көпсалалы қазақ мектеп - гимназиясы» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Байгелова Гульнур Болатовна

    Сынып: 7

    Барлық оқушы саны:

    Қатысқаны:

    Сабақтың тақырыбы

    Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу.

    Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.1.12 алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар:

    Көпмүшені ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы және топтау тәсілі арқылы көбейткішке жіктейді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Топтау тәсілін қолданып, теңдеу шешімін анықтайды

    Кейбір оқушылар:

    Қосылғышты қосынды түрінде жазып, топтау тәсілі арқылы жіктейді


    Бағалау критерийі:

    Оқушылар көпмүшедегі ортақ көбейткішті табады

    Көпмүшені ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы жіктеуді біледі

    Көпмүшені көпмүшеге көбейту амалына кері амал ретінде, топтау тәсілімен көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеп есеп шығара алады.

    Тілдік мақсаттар:

    Көпмүшені жіктеуге қатысты терминдерді біледі, сабақта қолданады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер: бірмүше, көпмүше, ортақ көбейткіш, коэффициент, ұқсас мүшелер


    Құндылықтарға баулу

    Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана.

    Оқушылардың бір-бірін сыйлауға, өз ойларын нақты жеткізе білуге баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия, информатика, тарих

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Бірмүшені көпмүшеге көбейту. Көпмүшені көбейту.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 мин



    5 мин










    Қызығушылықты ояту. Жағымды көңіл-күйлер туғызу, белсенді әрекетке жұмылдыру.

    «Дене мүшелерімен амандасу»

    Үй тапсырмасын тексеру.

    «Серпілген сауалдар» әдісі

    Алдыңғы сабақты қаншалықты меңгергендерін бақылаймын.

    1. Көпмүше дегеніміз не?

    2. Көпмүшені көбейткішке жіктеу дегеніміз не?

    3. Көпмүшенің ортақ көбейткіші кандай болуы мүмкін?

    4. Қандай жағдайда көпмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін топтау тәсілі қолданылады?

    5. ав+св өрнегінің ортақ көбейткішін ата

    6. 15а өрнегін екі өрнектің қосындысы түрінде айт

    Бағалау: Дұрыс жауапқа жұлдызша беру. Өздік бағалау

    Саралау: Қарқын,

    Презентация


    Үлестірмелі карточкалар


    Доп



    Сабақтың ортасы

    15 мин







































    10 мин
















































    10 мин

























    «Tarsia» әдісі. Топтық жұмысқа 6 үшбұрыш беріліп, есеп шешімдерін дұрыс тауып, үшбұрыш құрастырады. Шыққан фигура тәрізді Астана қаласындағы ғимаратты атап, оған қысқаша түсініктеме береді. Шығатын фигуралар: үшбұрыш, төртбұрыш, шар

    №134

    1) ax+ay+az=a(x+y+z)

    2) x4+x3-x2 =x2(x2+x-1)

    3) -ax-bx-cx =-x(a+b+c)

    4) a(x2+y2)+b(x2+y2)=(x2+y2)(a+b)

    5) a2(x-y)-ab(x-y)+b2(x-y) =(x-y)(a2-ab+b2)

    6) ax+bx+ay+by=x(a+b)+y(a+b) =(a+b)(x+y)

    1. ax+bx-ay-by=x(a+b)-y(a+b)=(a+b)(x-y)

    2. 12n3+n2-n-12=(n-1)(12n2+13n+12)

    9)





    Бағалау: «Бас бармақ» әдісі

    Саралау: Қарқын, диалог және қолдау көрсету, дереккөздер


    «Жұптық әңгіме» әдісі

    Топтағы үш жұптың тапсырмасы келесі топтардағы үш жұп тапсырмасымен бірдей болады.

    Жұппен жұмыс

    1. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығар:

    18ав 2 -2ав

    8n+12m

    9ху-27х

    2. Көбейткішке жікте:

    ах+вх-ау-ву+аz+bz

    а5+а3-а2-1

    (а+9)2+2а(а+9)

    1. Көпмүшені көбейткішке жікте:

    а 2 -9а+20



    Бағалау критериі

    Дескриптор

    Ұпай

    Көпмүшені ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы теңдеу шешу

    Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады

    Көбейткіштерді нөлге теңестіру арқылы теңдеу шешеді

    1




    1

    Көпмүшені топтау тәсілі арқылы көбейткішке жіктеу


    Көпмүшені топтай алады

    Топтау арқылы көбейткішке жіктейді

    1



    1

    Үшмүше түрінде берілген көпмүшені көбейткішке жіктеу

    Қосылғышты қосындыны түрінде жаза алады

    Топтау арқылы көбейткішке жіктейді


    1





    1




    Жалпы ұпай

    6


    Бағалау: Бірін-бірі дескриптор арқылы бағалау

    Саралау: Қарқын, диалог және қолдау көрсету, жіктеу

    «Kahoot» әдісі. Алдын-ала даярланған тапсырманы Kahoot арқылы аламын.

    1.Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы көбейткішке жікте: 2ху² - 6х²у +4ух 

    А. 2ху(у-3х+2)

    В. х(2 )

    С. 2у(ху--3 )

    Д. Дұрыс жауап жоқ         

    2. Көбейткішке жікте: 2х(х-2у)-3(2у-х)   

     А. (х-2у)(2х-3)

     В. (х+2у)(2х+3)

    С. (х-2у)(2х+3)

    Д. (х+2у)(2х-3)                                          

    3. Теңдеуді шешіңдер:

     А. -9      В. 0     С. -9; 0    Д. 9 

    4. Көбейткіштерге жікте:2а(х+у)+х+у

    А. (х+у)(2а+1)    

    В.(х-у)(2а-1)     

    С. (х-у)(1-2а)       

    Д. (х+у)(1-2а)

     5. Топтау тәсілі арқылы көбейткішке жікте:

    а3 + 3а2 +3а+9      

    А. (а+3)(а2 +3)    

    В.(а-3)(а2 +3)   

    С.(а+3)(а2 -3)   

    Д. (а-3)(а2 -3)


    Бағалау: Kahoot! арқылы автоматты бағалау

    Саралау: Қарқын, тапсырма, нәтиже



    Үлестірмелі карточкалар





















































    Kahoot


    https://kahoot.it/



    Сабақтың соңы

    3 мин

    Үйге тапсырма: №136 №138

    Кері байланыс

    «Бес саусақ» әдісі


    Слайд

    «Бес саусақ» әдісі бейнеленген кеспе қағаздар


    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ардақ Зайтхан
    06 Желтоқсан 2021
    653
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Көп мүшені көбейткіштерге жіктеу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Көп мүшені көбейткіштерге жіктеу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    <<Көп мүшені көбейткіштерге жіктеу>> Қарағанды облысы Жайрем кенті №30 орта мектебі 7 сынып көпмүшенің ортақ көбейткіштері бар мүшелерін топтау керек; әрбір топтағы ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару керек; әр топтағы жақша ішіндегі көпмүшелер бірдей және ортақ көбейткіш болады; осы көпмүшені ортақ көбейткіш ретінде жақша сыртына шығарамыз. Көпмүше екі көпмүшенің көбейтіндісіне келеді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: Көпмүшелер

    Мектеп: «Қалалық көпсалалы қазақ мектеп - гимназиясы» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Байгелова Гульнур Болатовна

    Сынып: 7

    Барлық оқушы саны:

    Қатысқаны:

    Сабақтың тақырыбы

    Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу.

    Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.1.12 алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу

    Сабақтың мақсаты :

    Барлық оқушылар:

    Көпмүшені ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы және топтау тәсілі арқылы көбейткішке жіктейді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Топтау тәсілін қолданып, теңдеу шешімін анықтайды

    Кейбір оқушылар:

    Қосылғышты қосынды түрінде жазып, топтау тәсілі арқылы жіктейді


    Бағалау критерийі:

    Оқушылар көпмүшедегі ортақ көбейткішті табады

    Көпмүшені ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы жіктеуді біледі

    Көпмүшені көпмүшеге көбейту амалына кері амал ретінде, топтау тәсілімен көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеп есеп шығара алады.

    Тілдік мақсаттар:

    Көпмүшені жіктеуге қатысты терминдерді біледі, сабақта қолданады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер: бірмүше, көпмүше, ортақ көбейткіш, коэффициент, ұқсас мүшелер


    Құндылықтарға баулу

    Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана.

    Оқушылардың бір-бірін сыйлауға, өз ойларын нақты жеткізе білуге баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия, информатика, тарих

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Бірмүшені көпмүшеге көбейту. Көпмүшені көбейту.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 мин



    5 мин










    Қызығушылықты ояту. Жағымды көңіл-күйлер туғызу, белсенді әрекетке жұмылдыру.

    «Дене мүшелерімен амандасу»

    Үй тапсырмасын тексеру.

    «Серпілген сауалдар» әдісі

    Алдыңғы сабақты қаншалықты меңгергендерін бақылаймын.

    1. Көпмүше дегеніміз не?

    2. Көпмүшені көбейткішке жіктеу дегеніміз не?

    3. Көпмүшенің ортақ көбейткіші кандай болуы мүмкін?

    4. Қандай жағдайда көпмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін топтау тәсілі қолданылады?

    5. ав+св өрнегінің ортақ көбейткішін ата

    6. 15а өрнегін екі өрнектің қосындысы түрінде айт

    Бағалау: Дұрыс жауапқа жұлдызша беру. Өздік бағалау

    Саралау: Қарқын,

    Презентация


    Үлестірмелі карточкалар


    Доп



    Сабақтың ортасы

    15 мин







































    10 мин
















































    10 мин

























    «Tarsia» әдісі. Топтық жұмысқа 6 үшбұрыш беріліп, есеп шешімдерін дұрыс тауып, үшбұрыш құрастырады. Шыққан фигура тәрізді Астана қаласындағы ғимаратты атап, оған қысқаша түсініктеме береді. Шығатын фигуралар: үшбұрыш, төртбұрыш, шар

    №134

    1) ax+ay+az=a(x+y+z)

    2) x4+x3-x2 =x2(x2+x-1)

    3) -ax-bx-cx =-x(a+b+c)

    4) a(x2+y2)+b(x2+y2)=(x2+y2)(a+b)

    5) a2(x-y)-ab(x-y)+b2(x-y) =(x-y)(a2-ab+b2)

    6) ax+bx+ay+by=x(a+b)+y(a+b) =(a+b)(x+y)

    1. ax+bx-ay-by=x(a+b)-y(a+b)=(a+b)(x-y)

    2. 12n3+n2-n-12=(n-1)(12n2+13n+12)

    9)





    Бағалау: «Бас бармақ» әдісі

    Саралау: Қарқын, диалог және қолдау көрсету, дереккөздер


    «Жұптық әңгіме» әдісі

    Топтағы үш жұптың тапсырмасы келесі топтардағы үш жұп тапсырмасымен бірдей болады.

    Жұппен жұмыс

    1. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығар:

    18ав 2 -2ав

    8n+12m

    9ху-27х

    2. Көбейткішке жікте:

    ах+вх-ау-ву+аz+bz

    а5+а3-а2-1

    (а+9)2+2а(а+9)

    1. Көпмүшені көбейткішке жікте:

    а 2 -9а+20



    Бағалау критериі

    Дескриптор

    Ұпай

    Көпмүшені ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы теңдеу шешу

    Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады

    Көбейткіштерді нөлге теңестіру арқылы теңдеу шешеді

    1




    1

    Көпмүшені топтау тәсілі арқылы көбейткішке жіктеу


    Көпмүшені топтай алады

    Топтау арқылы көбейткішке жіктейді

    1



    1

    Үшмүше түрінде берілген көпмүшені көбейткішке жіктеу

    Қосылғышты қосындыны түрінде жаза алады

    Топтау арқылы көбейткішке жіктейді


    1





    1




    Жалпы ұпай

    6


    Бағалау: Бірін-бірі дескриптор арқылы бағалау

    Саралау: Қарқын, диалог және қолдау көрсету, жіктеу

    «Kahoot» әдісі. Алдын-ала даярланған тапсырманы Kahoot арқылы аламын.

    1.Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы көбейткішке жікте: 2ху² - 6х²у +4ух 

    А. 2ху(у-3х+2)

    В. х(2 )

    С. 2у(ху--3 )

    Д. Дұрыс жауап жоқ         

    2. Көбейткішке жікте: 2х(х-2у)-3(2у-х)   

     А. (х-2у)(2х-3)

     В. (х+2у)(2х+3)

    С. (х-2у)(2х+3)

    Д. (х+2у)(2х-3)                                          

    3. Теңдеуді шешіңдер:

     А. -9      В. 0     С. -9; 0    Д. 9 

    4. Көбейткіштерге жікте:2а(х+у)+х+у

    А. (х+у)(2а+1)    

    В.(х-у)(2а-1)     

    С. (х-у)(1-2а)       

    Д. (х+у)(1-2а)

     5. Топтау тәсілі арқылы көбейткішке жікте:

    а3 + 3а2 +3а+9      

    А. (а+3)(а2 +3)    

    В.(а-3)(а2 +3)   

    С.(а+3)(а2 -3)   

    Д. (а-3)(а2 -3)


    Бағалау: Kahoot! арқылы автоматты бағалау

    Саралау: Қарқын, тапсырма, нәтиже



    Үлестірмелі карточкалар





















































    Kahoot


    https://kahoot.it/



    Сабақтың соңы

    3 мин

    Үйге тапсырма: №136 №138

    Кері байланыс

    «Бес саусақ» әдісі


    Слайд

    «Бес саусақ» әдісі бейнеленген кеспе қағаздар


    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Мақала 7 сынып
    06.12.2021
    653
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ардақ Зайтхан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации