Материалдар / Көп таңбалы сандарды қосудың және азайтудың жазбаша тәсілдері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көп таңбалы сандарды қосудың және азайтудың жазбаша тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
544
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәннің аты: математикаУақыты: 15.10.2018 ж4 «А» сынып
Сабақтың тақырыбыКөп таңбалы сандарды қосудың және азайтудың жазбаша тәсілдері
Сабақтың мақсатыОқушыларды қосу мен азайтудың қасиеттерін пайдаланып, жазбаша есептеуге үйрету
Күтілетін нәтижеКөп таңбалы сандарды қосу мен азайтудың қасиеттерін пайдаланып, жазбаша есептейді.
Ресурстар Дидактикалық материалдар, кесте
Дерек көздеріМатематика оқулығы 4 сынып, дидактикалықәдістемелік құралдар
Оқыту әдісітеріЖаңа оқыту технологиясы, ойын, көрнекілік, сұрақ - жауап.
Іс-әрекет барысыМұғалімнің іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындықМен ақылдымын.Қиындықтан қорықпаймын.Мен жаспын.Қандай әдемімін.Менің көңіл күйім өте тамаша!Мен бүгінгі сабаққа дайынмын.Топқа бөлу
Үй тапсырмасын пысықтау1). Көркем жазу. 5, 9, 0 цифрларын пайдалана отырып, үш таңбалы сандарды жаз (509, 590, 950, 905) санды жазыңдар. Қандай сандар жаздыңдар? Ең үлкен, ең кіші сандарды ата.(509, 950). Бұл сандар қай класқа жатады? Бірінші кластың разрядтарын атаңдар (жүздік, ондық, бірлік). Бірінші класты басқаша қалай атауға болады? (бірліктер класы)
Негізгі бөлім

. Ауызша жұмыс. - 999 999 – дан кейінгі келесі санды атаңдар.- 1 000 000 – миллион. Миллион санын қалай жазу керек?

Разрядтар және кластар кестесін қараңдар. Кестеде жазылған сандарды оқыңдар. № 1. (321 456 789; 21 456 789; 1 456 789; 456 789; 56 789; 6 789; 789; 89; 9;)Көп таңбалы сандарды дұрыс оқу үшін, оны ойша кластарға бөліп алу керек, ол үшін оң жақтан бастап үш цифрдан бөліп алады. Мыс: 198 656 123Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.Көп таңбалы сандарды қосудың және азайтудың жазбаша тәсілдері - Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ.- Сендер нешінші сыныпта оқисыңдар?- 4 сынып- Яғни, бастауыш сыныптың соңғы сыныбын оқып жатырсыздар. Келесі жылдан бастап жоғарғы сынып оқушылары атанасыздар. Жоғарғы сыныпта пәндер саны көбейеді. Сол кезде сіздерге әр пәннен әр пән мұғалімдері сабақ береді. Бүгінгі сабағымызға сол жоғарғы сыныпта сабақ беретін мұғалімдер сіздердің білім деңгейлеріңді анықтау мақсатында әр түрлі тапсырмалар жіберіпті. Сондықтан бәріміз бүгінгі сабақта ат салысайық,.1. Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Гүлнар апайларыңның тапсырмасы315 693 қандай сан есім?№1. Өз орнына қой(Әр топтан бір оқушы ауызша түсіндіреді.)Баған түрінде дұрыс жазылған мысалдарды анықта.Дұрыс жазылмаған мысалдарды тақтаға жаз.: 54376 74790 39246 40005+ 20414 - 20414 + 759 - 759 Дұрыс жазылмаған мысалдарды дәптеріңе дұрыс жазып ал да, орында.2. Жаратылыстану пәнінің мұғалімі Орынгүл апайларыңның тапсырмасы Қазақстан жер көлемі жағынан нешінші орында?№2Тақтамен жұмыс (Әр топтан бір оқушы)І топ42709+27592=7030148 т 507 кг - 2 т 383 кг = 46 т 124 кгII топ37907+22093=6000027 км 276 м + 32 км 534 м = 59 км 810 мIIІ топ98257 - 39749=5850852 м 586 мм +27 м 397 мм =79 м 983 мм4. Ағылшын пәнінің мұғалімі Рахила апайларыңның тапсырмасы«Мен төртінші сыныпта оқимын» деген сөзді ағылшын тілінде айт.Сергіту сәті. №4 Теңдеулерді шеш және тексеру«Кім жылдам» ойыных + 205 = 1708х – 96 = 705890 – х = 605Сергіту сәті.

5. Орыс тілі пәнінің мұғалімі Ару апайларыңның тапсырмасыБіздің сыныпта жиырма төрт оқушы бар(У нас в классе есть двадцать четыре ученика)№5.Күз, денсаулық туралы айтуТоптас, бірік, талқылаОқушылар үш күнде 2570 кг алма жинады. Олар бірінші күні 675 кг, екінші күні бірінші күнгіден 2 есе артық, ал қалғанын үшінші күні жинады. Оқушылар үшінші күні неше кг алма жинады?Ш: Барлығы – 2570 кг 1 күн – 675 кг ← 2 күн - ? 2 есе артық | 3 күн - ?№6. Математикалық диктанта) 8057 және 5903 сандарының қосындысын 4825 – ке кеміту.ә) 25002 және 8782 сандарының айырмасын 10008 – ге арттыру.б) 12987 және 2987 сандарының айырмасына 7892 санын қосу.№7 Есепті шығар. Тақтада орындауБілім, кітап туралы мақал айтуҚазақ тілінде – 1200 ←Орыс тілінде – ? 3 есе кем |Барлығы -?№8 Дәптеріңе суреттегідей фигура сыз. Оларды әріптермен белгіле.Жеке жұмыс





.









Семантикалық карта №9





Шығармашылық тапсырмаЖазуды қалпына келтір: □3 м 7□ см □38 км 5□7 м - □8 м □5 см - □□□ км 7□□ м 75 м 48 см 412 км 748 м
Қорытынды бөлім- Бүгін сабақта нені үйрендік?
Үйге тапсырма№3 67-бет Оқушыларды бағалау
Кері байланыс



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!