Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

    1. Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі –

    қазақ тілін оқып-үйренеміз. Үштілді білу – үлкен өнер.

    Күні: 

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 7

     Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілін оқып үйренеміз.Үш тілді білу-үлкен өнер

    Көп тіл білгім келеді

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту (А1.)

    Сабақтың мақсаты

    • Барлық оқушылар орындай алады:

    Барлық оқушы мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді ажырата алады.

    • Көпшілігі орындай алады:

    Мәтін құрап айтуда мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана алады.

    • Кейбір оқушылар орындай алады:

    Мәтін мазмұнын дамытып айтады.

    Бағалау критерийі

    - Оқушы­ның­ төменгі жетістігі (ОТЖ): тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтіндегі

    негізгі ойды білдіретін тірек сөздер­ді­ табады, қазақ тілінде көп тілділік жайлы ақпарат

    бере алады.

    Оқушы­ның­ орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде ті ек сөздер­ді­ пайдаланып, мәтін

    мазмұнын айтады, қазіргі көптілділік жағдайын сипаттайды.

    Оқушы­ның­ жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақы­рып­ б йынша қосымша деректер келтіреді,

    мәтінде көтерілген мәселеге қатысты өз йын айтады, сыныптастарымен пікір алмасады.



    Тілдік мақсаттар


    Дағдыларды дамыту: жеке, жұпта, топта жұмыс жасау, мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдердің мағынасын түсіну, қойылған сұраққа толық жауап беру, диалог құрастыру, мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алу, мәтінге қатысты өз ойын айта алу.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: мәртебе, үштілді, көптілді, заманауи, аударма шығармалары, озық технологиялар.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Менің ойымша...

    Осылардың ішінде...

    Ғалымдардың айтуынша...

    Тілдер тарихына қарасақ...


    Не себепті …. деп ойлайсыз?

    Кең таралған тілдер ... деп ойлайсың?

    Неліктен ғалымдар айтуынша . . . деп ойлайсың?

    «Тіл жойылса, халық та жойылады» дегенді қалай түсінесің?

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, орыс тілі, ағылшын тілі, география.

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    «Блиц-сұрақ» әдісі арқылы «Тіл қалай пайда болды?» мәтін мазмұны туралы не біледі?

    - Тілдің пайда болуына не себеп болды?

    -. Тіл не үшін керек?

    - Қазіргі кезде дүниежүзінде қанша тіл бар?

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы.

    «Жүректен жүрекке» тренингі.

    Мақсаты: жағымды психологиялық ахуал орнату.


    Кері байланыс.

    «Блиц-сұрақ» әдісі. (Бір жауабы бар бес сұрақ)

    Мақсаты: «Тіл қалай пайда болды?» мәтінінің мазмұнын қай дәрежеде меңгергенін тексеру.


    1. Тілдің пайда болуына не себеп болды?

    А. Адамзат қоғамының пайда болуы

    В. Ұжымның пайда болуы

    С. Отбасының пайда болуы


    2. Тілді дамытатын кім?

    А.Сөз, сөйлем

    В. Оқушы, мұғалім

    С. Қоғам, халық


    3. Тіл не үшін керек?

    А. Әңгіме айту үшін

    В. Өмір сүру үшін

    С. ЖОО-на түсу үшін


    4. Адамды адам ететін не?

    А. Тіл В.Ой С. Ақыл


    5. Қазіргі кезде дүниежүзінде қанша тіл бар?

    А. 4000 В.2000 С.5000

    ҚБ. Смайликтер


    «Пазл» әдісі.

    Мақсаты: топқа бөлу.

    Үш тілде жазылған мәтін қиындыларын «Пазл» әдісі арқылы құрастырып, топқа бөлінеді.

    1. «Тілі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады. »

    А.Байтұрсынов

    2. «Язык – это путь цивилизации и культуры»

    А.Куприн

    3. «The limits of my language mean the limits of my world.» (Границы моего языка – это границы моего мира.)

    Людвиг Витгенштейн

    ҚБ. От шашу


    СЖ. «Сөзжұмбақ шешу» әдісі.

    Мақсаты: қызығушылықты ояту, сабақтың тақырыбын ашу, мақсатын айқындау.



    м

    е

    м

    л

    е

    к

    е

    т

    т

    і

    к




    м

    ә

    т

    і

    н








    т

    е

    р

    м

    и

    н








    к

    і

    т

    а

    п








    м

    ә

    т

    е

    л












    б

    і

    л

    і

    м








    н

    е

    о

    л

    о

    г

    и

    з

    м



    1.Қазақстан Республикасында қазақ тілі қандай тіл?

    2. Оқуға берілген жұмыс, тапсырма.

    3.Ғылым мен техника, өндіріс саласында қолданылатын арнаулы заттар мен ұғымдардың атауы болатын сөздер.

    4. «___________ – білім бұлағы»

    5. Мақал сөзімен тіркесетін сыңарды тап.

    6.Оқушылардың мектептен алып шығатын азығы?

    7. Жаңа сөздердің ғылыми атауы.

    ҚБ. Көңіл күй одағайлары

    Дескриптор

    1.Сұрақтардың дұрыс жауабын табады.

    2.Сабаққа қатысты жаңа сөздерді қолданады.





    Тест тапсырмасы




























































     Үш тілдегі пазл бөліктері







    Интербелсенді тақта, слайд







    Сабақтың ортасы

    Оқылым алды тапсырма.

    1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан

    тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,

    аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға­

    қайталатады.

    1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан

    тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,

    аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға­

    қайталатады.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Манкаева Раушан Дуйсеновна
    14 Мамыр 2021
    450
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Көп тіл білгім келеді" тақырыбындағы ашық сабақ жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Көп тіл білгім келеді" тақырыбындағы ашық сабақ жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақ тілі пәні бойынша мақал -мәтелдерді үш тілде айтып үйрену
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

    1. Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі –

    қазақ тілін оқып-үйренеміз. Үштілді білу – үлкен өнер.

    Күні: 

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 7

     Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілін оқып үйренеміз.Үш тілді білу-үлкен өнер

    Көп тіл білгім келеді

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту (А1.)

    Сабақтың мақсаты

    • Барлық оқушылар орындай алады:

    Барлық оқушы мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді ажырата алады.

    • Көпшілігі орындай алады:

    Мәтін құрап айтуда мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана алады.

    • Кейбір оқушылар орындай алады:

    Мәтін мазмұнын дамытып айтады.

    Бағалау критерийі

    - Оқушы­ның­ төменгі жетістігі (ОТЖ): тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтіндегі

    негізгі ойды білдіретін тірек сөздер­ді­ табады, қазақ тілінде көп тілділік жайлы ақпарат

    бере алады.

    Оқушы­ның­ орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде ті ек сөздер­ді­ пайдаланып, мәтін

    мазмұнын айтады, қазіргі көптілділік жағдайын сипаттайды.

    Оқушы­ның­ жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақы­рып­ б йынша қосымша деректер келтіреді,

    мәтінде көтерілген мәселеге қатысты өз йын айтады, сыныптастарымен пікір алмасады.



    Тілдік мақсаттар


    Дағдыларды дамыту: жеке, жұпта, топта жұмыс жасау, мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдердің мағынасын түсіну, қойылған сұраққа толық жауап беру, диалог құрастыру, мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алу, мәтінге қатысты өз ойын айта алу.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: мәртебе, үштілді, көптілді, заманауи, аударма шығармалары, озық технологиялар.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Менің ойымша...

    Осылардың ішінде...

    Ғалымдардың айтуынша...

    Тілдер тарихына қарасақ...


    Не себепті …. деп ойлайсыз?

    Кең таралған тілдер ... деп ойлайсың?

    Неліктен ғалымдар айтуынша . . . деп ойлайсың?

    «Тіл жойылса, халық та жойылады» дегенді қалай түсінесің?

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, орыс тілі, ағылшын тілі, география.

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    «Блиц-сұрақ» әдісі арқылы «Тіл қалай пайда болды?» мәтін мазмұны туралы не біледі?

    - Тілдің пайда болуына не себеп болды?

    -. Тіл не үшін керек?

    - Қазіргі кезде дүниежүзінде қанша тіл бар?

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы.

    «Жүректен жүрекке» тренингі.

    Мақсаты: жағымды психологиялық ахуал орнату.


    Кері байланыс.

    «Блиц-сұрақ» әдісі. (Бір жауабы бар бес сұрақ)

    Мақсаты: «Тіл қалай пайда болды?» мәтінінің мазмұнын қай дәрежеде меңгергенін тексеру.


    1. Тілдің пайда болуына не себеп болды?

    А. Адамзат қоғамының пайда болуы

    В. Ұжымның пайда болуы

    С. Отбасының пайда болуы


    2. Тілді дамытатын кім?

    А.Сөз, сөйлем

    В. Оқушы, мұғалім

    С. Қоғам, халық


    3. Тіл не үшін керек?

    А. Әңгіме айту үшін

    В. Өмір сүру үшін

    С. ЖОО-на түсу үшін


    4. Адамды адам ететін не?

    А. Тіл В.Ой С. Ақыл


    5. Қазіргі кезде дүниежүзінде қанша тіл бар?

    А. 4000 В.2000 С.5000

    ҚБ. Смайликтер


    «Пазл» әдісі.

    Мақсаты: топқа бөлу.

    Үш тілде жазылған мәтін қиындыларын «Пазл» әдісі арқылы құрастырып, топқа бөлінеді.

    1. «Тілі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады. »

    А.Байтұрсынов

    2. «Язык – это путь цивилизации и культуры»

    А.Куприн

    3. «The limits of my language mean the limits of my world.» (Границы моего языка – это границы моего мира.)

    Людвиг Витгенштейн

    ҚБ. От шашу


    СЖ. «Сөзжұмбақ шешу» әдісі.

    Мақсаты: қызығушылықты ояту, сабақтың тақырыбын ашу, мақсатын айқындау.



    м

    е

    м

    л

    е

    к

    е

    т

    т

    і

    к




    м

    ә

    т

    і

    н








    т

    е

    р

    м

    и

    н








    к

    і

    т

    а

    п








    м

    ә

    т

    е

    л












    б

    і

    л

    і

    м








    н

    е

    о

    л

    о

    г

    и

    з

    м



    1.Қазақстан Республикасында қазақ тілі қандай тіл?

    2. Оқуға берілген жұмыс, тапсырма.

    3.Ғылым мен техника, өндіріс саласында қолданылатын арнаулы заттар мен ұғымдардың атауы болатын сөздер.

    4. «___________ – білім бұлағы»

    5. Мақал сөзімен тіркесетін сыңарды тап.

    6.Оқушылардың мектептен алып шығатын азығы?

    7. Жаңа сөздердің ғылыми атауы.

    ҚБ. Көңіл күй одағайлары

    Дескриптор

    1.Сұрақтардың дұрыс жауабын табады.

    2.Сабаққа қатысты жаңа сөздерді қолданады.





    Тест тапсырмасы




























































     Үш тілдегі пазл бөліктері







    Интербелсенді тақта, слайд







    Сабақтың ортасы

    Оқылым алды тапсырма.

    1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан

    тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,

    аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға­

    қайталатады.

    1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан

    тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,

    аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға­

    қайталатады.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 7 сынып
    14.05.2021
    450
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Манкаева Раушан Дуйсеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации