Сабақтың
басы
|
«Жүректен-жүрекке»
оқушыларды жылы жүзбен қарсы
алу, амандасу, жылы лебіздер
айту.
«Қима
қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы
топқа бөлу.
«Ыстық
орындық» әдісін оқушылардың өткен
сабақта не білгенін, нені үйренгендігін білу мақсатында
қолданамын.
.
|
-
Көпбұрыш дегеніміз
...
-
Дөңес көпбұрыш дегеніміз
...
-
Көпбұрыш элементтері
анықтамалары ...
-
Көпбұрыш ішкі бұрыштарының
қосындыларының
формулалары.
Көпбұрыш сыртқы бұрыштарының
қосындыларының
формулалары
|
Оқушылардың
белсенділіген байланысты
бағаланады.
|
Презентация
|
Сабақтың
ортвсы
|
«Сызбамен жұмыс»
әдісін ала отырып, кеңістіктегі
төртбұрыштың қабырғаларының дәл орталарын қосқанда пайда болған
төртбұрыштың параллелограмм екендігін дәлелдеу арқылы ойлау, есте
сақтау қабілеттерін арттыру.
B
L
K
C
A
N
M
D
Дескриптор:
- кеңістікте кез келген
төртбұрыш салады;
- төртбұрыш қабырғаларының
ортасын табады;
- төртбұрыш қабырғаларының
орта нүктелерін қосады;
- төртбұрыш қасиеттерін
тұжырымдайды.
|
1-тапсырма (Т)
«Сәйкестендір» әдісі арқылы төртбұрыш
түрлерін анықтамаларымен сәйкестіндіріп, атауларын жазу керек.
Алдыңғы тақырыппен байланыстыра отырып, алған білімдерін
нығайту.
|
|
сыбайлас қабырғалары өзара тең
тіктөртбұрышты
|
|
барлық бұ
ыштары тік болатын параллелогра
м
|
|
қарама-қарсы қабырғалары
қос-қостан параллель болатын төртбұрыш
|
|
барлық қабырғалары тең
параллелограмм
|
Дескриптор:
-
төртбұрыштар
анықтамасын анықтайды;
-
төртбұрыш түрлерін
ажыратады;
-
төртбұрыш атауларын
жазады.
ҚБ: Бағдаршам түстері бойынша
бағалау
1-тапсырма (Т)
«Сәйкестендір» әдісі арқылы төртбұрыш
түрлерін анықтамаларымен сәйкестіндіріп, атауларын жазу керек.
Алдыңғы тақырыппен байланыстыра отырып, алған білімдерін
нығайту.
|
|
сыбайлас қабырғалары өзара тең
тіктөртбұрышты
|
|
барлық бұ
ыштары тік болатын параллелогра
м
|
|
қарама-қарсы қабырғалары
қос-қостан параллель болатын төртбұрыш
|
|
барлық қабырғалары тең
параллелограмм
|
Дескриптор:
-
төртбұрыштар
анықтамасын анықтайды;
-
төртбұрыш түрлерін
ажыратады;
-
төртбұрыш атауларын
жазады.
ҚБ: Бағдаршам түстері бойынша
бағалау
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
|
http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99
|
Сабақтың
аяғы
|
«Балық қаңқасы» әдісі арқылы
оқушылар берілген мәтіннен түсінгенін постерге жазады. Кездейсоқ
таңдау арқылы оқушы
қорғайды.
|
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы
оқушылар бір-бірінің жұмысын
бағалайды.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
|
|