Материалдар / Көпбұрыштар. Дөңес көпбұрыштар

Көпбұрыштар. Дөңес көпбұрыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
Дөңес көпбұрыштар тақырыбына сабақтар жоспарлары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2024
71
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Көпбұрыш. Дөңес көпбұрыш.№4

Күні:

Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Көпбұрыш. Дөңес көпбұрыш

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.1.1

көпбұрыш, дөңес көпбұрыш, көпбұрыш элементтері анықтамаларынбілу;

8.1.1.2

көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындыларының және сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулаларын қорытып шығару;

Сабақтың мақсаты


көпбұрыш, дөңес көпбұрыш, көпбұрыш элементтері анықтамаларынбіледі;

-көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындыларының және сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулаларын қорытып шығарады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

«Жүректен-жүрекке» оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу, жылы лебіздер айту.



«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу.



«Ыстық орындық» әдісін оқушылардың өткен сабақта не білгенін, нені үйренгендігін білу мақсатында қолданамын.

.

  1. Көпбұрыш дегеніміз ...

  2. Дөңес көпбұрыш дегеніміз ...

  3. Көпбұрыш элементтері анықтамалары ...

  4. Көпбұрыш ішкі бұрыштарының қосындыларының формулалары.

Көпбұрыш сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулалары

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Презентация

Сабақтың ортвсы

«Сызбамен жұмыс» әдісін ала отырып, кеңістіктегі төртбұрыштың қабырғаларының дәл орталарын қосқанда пайда болған төртбұрыштың параллелограмм екендігін дәлелдеу арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру.

B

Shape2 Shape1 L

Shape3 Shape4 Shape5 K C

Shape6

Shape8 Shape7 A N

M D



Дескриптор:

- кеңістікте кез келген төртбұрыш салады;

- төртбұрыш қабырғаларының ортасын табады;

- төртбұрыш қабырғаларының орта нүктелерін қосады;

- төртбұрыш қасиеттерін тұжырымдайды.


1-тапсырма (Т) «Сәйкестендір» әдісі арқылы төртбұрыш түрлерін анықтамаларымен сәйкестіндіріп, атауларын жазу керек. Алдыңғы тақырыппен байланыстыра отырып, алған білімдерін нығайту.

Shape10 Shape9


сыбайлас қабырғалары өзара тең тіктөртбұрышты

Shape12 Shape11

барлық бұ
ыштары тік болатын параллелогра
м

қарама-қарсы қабырғалары қос-қостан параллель болатын төртбұрыш

барлық қабырғалары тең параллелограмм



Дескриптор:

  • төртбұрыштар анықтамасын анықтайды;

  • төртбұрыш түрлерін ажыратады;

  • төртбұрыш атауларын жазады.



ҚБ: Бағдаршам түстері бойынша бағалау

1-тапсырма (Т) «Сәйкестендір» әдісі арқылы төртбұрыш түрлерін анықтамаларымен сәйкестіндіріп, атауларын жазу керек. Алдыңғы тақырыппен байланыстыра отырып, алған білімдерін нығайту.

Shape14 Shape13


сыбайлас қабырғалары өзара тең тіктөртбұрышты

Shape16 Shape15

барлық бұ
ыштары тік болатын параллелогра
м

қарама-қарсы қабырғалары қос-қостан параллель болатын төртбұрыш

барлық қабырғалары тең параллелограмм



Дескриптор:

  • төртбұрыштар анықтамасын анықтайды;

  • төртбұрыш түрлерін ажыратады;

  • төртбұрыш атауларын жазады.



ҚБ: Бағдаршам түстері бойынша бағалау



Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99



Сабақтың аяғы

«Балық қаңқасы» әдісі арқылы оқушылар берілген мәтіннен түсінгенін постерге жазады. Кездейсоқ таңдау арқылы оқушы қорғайды.



«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы оқушылар бір-бірінің жұмысын бағалайды.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!