Ұзақ мерзімді
жоспар
11.1B бөлім: Алгебралық
өрнектер
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып: 11
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар
саны:-
|
Сабақ
тақырыбы
|
Бүтін коэффициенттермен
берілген көпмүшенің рационал түбірлері туралы
теорема
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
|
11.2.1.11 көпмүшенің
түбірлерін табу үшін бүтін коэффициентті көпмүшенің рационал
түбірлері туралы теореманы қолдану;
|
Сабақтың
мақсаты
|
көпмүшенің рационал түбірлерін
табу әдісін қарастыру;
көпмүшенің рационал түбірлері
туралы теореманы көпмүше түбірлерін табу үшін
қолдану;
|
КДМ
|
Тапсырманы алгоритмдеу арқылы
оқушылардың өз бетінше есеп шығару дағдысын
дамыту
|
Бағалау
критерийлері
|
көпмүшенің коэффициенттерін
пайдаланып қандай рационал сандар оның түбірі болатындығын
анықтайды;
көпмүшенің рационал түбірлері
туралы теореманы көпмүше түбірлерін табу үшін
қолданады;
қолданбалы /практикалық
есептер шығаруда теориялық білімдерін
қолданады.
|
Тілдік
мақсат
|
Пәнге тән лексика мен
терминология:
- Коэффициент; айнымалы;
түбір; қалдық; бөлінді; сызықтық көбейткіш; квадраттық көбейткіш;
көпмүшелердің көбейтіндісі түрінде көбейткіштерге
жіктеу;
- канондық түрі;
көпмүше.
Диалог пен жазу үшін
пайдалы сөздер мен тіркестер:
- Көпмүшені көбейткіштерге
жіктеу.
- Көпмүшенің түбірлерін
қолданып ... коэффициентін табу.
|
Құндылықтарды дарыту
|
Осы сабақ барысында оқушылар
топтық жұмыс жасау барысында бірін-бірі құрметтеу, тыңдау,
бір-бірінің ойымен келісу немесе сыйлау құндылықтарын
дамытады.
|
Пәнаралық байланыстар
|
Көпмүшенің түбірлерін табу
геометриялық, экономикалық ,физикалық есептер шығару барысында
қолданылады.
|
АКТ қолдану дағдылары
|
Geogebra
бағдарламасында көпмүшеліктен
тәуелді функцияның графиктерін салып, жауаптарын
тексереді.
|
Бастапқы
білім
|
Безу теоремасы, көбейткіштерге
жііктеу тәсілдері, Горнер схемасы.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
1-сабақ
басы
3 мин
|
I. Ұйымдастыру
кезеңі:
- Тақырыппен таныстыру,
оқушылар зейінін шоғырландыру, мақсаттарын
қою.
-
үй тапсырмасын
тексеру
|
Презентация
Слайд
1-2
|
Сабақ
ортасы
4
мин
3 мин
|
І. Оқушыларға сұрақ
қою.
теңдеуін рационал түбір туралы
теореманы қолданып қалай шешуге болады?
Оқушыларға теңдеудің сол
жағындағы көпмүше коэффициенттерін ортақ бөлімге келтіру арқылы
бүтін коэффициентті көпмүшелік алып рационал түбірді қолдануға
бағыттау.
Ортақ бөлімі:
10
Алынған
көпмүшелігінің рационал
түбірлерін теореманы пайдаланып, бос мүшенің бөлгіштерін жазу.
Бөлгіштері көп болғандықтан қолданбалы программаны немесе графиктік
калькуляторды пайдаланып функциясының нөлдерін анықтауға ұсыныс
жасау.
, берілген теңдеудің түбірлері
болатынын Безу теоремасы бойынша тексеруге болады.
Т
Оқушыларды топқа саралап
бөліп, тапсырмаларды күрделігіне қарай таңдату.
|
Слайд
5-6
Слайд
7-8
Nis
Programm
https://www.classzone.com/eservices/home/pdf/teacher/LA206FAD.pdf
|
Сабақ
ортасы
4 мин
3 мин
1 мин
|
Ф
-
Қолданбалы
есеп: Суреттегі екі элементтен
тұратын монументті бетоннан жасау жоспарланып отыр. Монументті
жасау үшін 90 ft3
бетон
бар.
x-ті
табыңыз.
Ш ешуі:
;
көпмүшенің рационал түбірлері
туралы теореманы және Безу теоремасын
қолданып екенін анықталады. Бұрыштап бөлу
немесе, Горнер схемасын пайдаланып, теңдеуді: түрінде жазуға
болады.
Екінші көбейткіш квадрат
үшмүшенің түбірі нақты сандар жиынында анықталмағандықтан
жауабы: ft.
Ө
көпмүшенің рационал түбірлері
туралы теореманы пайдаланып функцияның нөлдерін тауып, әр функцияны
графикпен сәйкестендіріңіз.
Дұрыс
жауабы:
67-B
68-A
69-C
Бағалау: Оқушылар бір-бірінің
жұмыстарын тексереді, талдайды. Мұғалімнің кері
байланысы.
|
Слайд
9-10
https://www.classzone.com/eservices/home/pdf/teacher/LA206FAD.pdf
|
Сабақ
соңы
2 мин
|
Рефлексия
-
Мен есіме
сақтадым…
-
Мен
білдім…
-
Мен
үйрендім…
Әрі қарай менің білгім
келетінім…
Үй
тапсырмасы:
|
Слайд
https://www.radfordmathematics.com/algebra/polynomial-functions-equations/polynomials-rational-root-theorem.html
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Саралау іріктелген
тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес
қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке
қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият
теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды
пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде
қолданыла алады
|
Бұл бөлімде оқушылардың
сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын
әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|