1.Тақырыппен, сабақ мақсатымен
және күтілетін нәтижемен таныстыру.
«Жаңа білімді
меңгеру».
І топқа: Үшмүшені екімүшеге
көбейту.
ІІ топқа: Екімүшені екімүшеге
көбейтуді.
Тақырыпты топ ішінде өзара
талқылап,топ көшбасшысы қорғайды
Екі топ бір-бірін «Бағдаршам
әдісі» арқылы бағалайды
Топтар бірін бірі бағалағаннан
кейін мұалім тақтаға слайд арқылы тақырыпты
түйіндейді.
«Ойлан тап» (жұптық
жұмыс)
Әр оқушы көршісіне құрастырған
есебін айтады және сол есепті таптырады. Екеуі бір-біріне тапсырма
жасырады.
Мысалы: а(а-с+1);
5х(х+у-5)
?
а(а-с+1);
?
5х(х+у-5)
«Шапалақ» арқылы
бағалайды
«Өрмекші» ойыны (көбейтіндіні
көпмүше түрінде жазу)
А
деңгейі
А)
(х-а)(х+у)
В)
(k-6)(7-d)
В
деңгейі
А)
В)
С
деңгейі
А)
Топтық
жұмыс
1.Топ
13.6 жұп
сандары
2 топ 13.6 тақ
сандары
PISA
есебі: КӨТЕРГІШ
Сұрақ 1:
КӨТЕРГІШ
Көтергішке отырғызу
жұргізілетін жердің тақтасынан Мадина мынандай хабарландыруды
оқыды: «Көтерілу мумкіндігі - сағатына 1200
адам».
Көтергіштің әрбір креслосына екі адам отыра
алады. Отырғызатын жерден әр минутта қанша кресло
жөнелтіледі?
А
Минутына 1 кресло. В Минутына 10 кресло. С Минутына 20
кресло. Д.
Минутына 30 кресло.
Сұрақ 2: КӨТЕРГІШ
Мадина өзінің қасынан еткен креслолардағы
адамдарды санады. Қасынан өткен 25 креслода ол әрқайсысына екі
адамнан отырған 15, бір адамнан - 5, бос 5 кресло
санады.
1
тапсырма
8(3n-2m)-5(2n-m)
-11(4x+3y)-9(2y-3x)
Дескриптор: Білім
алушы
-жақшаны ашып өрнекті
ықшамдайды.
-берілген көпмүшені
жазады
2
тапсырма
(в-4а)(5а+8в)-(6а-7в)(3в-2а)
(6х+у)(8х-9у)+(-10у+2х)(11х-4у)
Дескриптор: Білім
алушы
-жақшаны ашып өрнекті
ықшамдайды.
-берілген көпмүшені
жазады
«Бес сұрақ» стикерде
жазылған бес сұраққа «ия» немесе «жоқ» деп жауап беру арқылы
сабақты қорытындылаймыз
|