Материалдар / Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу 7 сынып, ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу 7 сынып, ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жариялап отырған материалым болашақ жас мамандарға көмек болады. Сабақ жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде жоспарланып жазылған. Мұнда саралау тапсырмалары көрсетіліп, бағалау түрлері ұсынылған.Курс оқып жүрген кезде тренерлердің көмегімен жаңа шаблонға жасадым .Тақырыпқа сәйкес ұзақ мерзімде көрсетілген мақсатты алып. содан соң соған сәйкес оқу мақсатын қоямыз.Оқу мақсатына қарай бағалау критерилерін пайдаланамыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қырқүйек 2018
1022
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰМЖ тарауы: 7.АМектеп: : Мойнақ ауылындағы МДШО бар№23 орта мектеп
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Класхан К
Сынып: 7Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу
Сабақ негізделген оқу мақсаты7.2. 1.12.Алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар істей алады: Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу тәсіліне есеп шығара алады.






Оқушылардың көпшілігі істей алады: : Алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеп, берілген есептің шығару жолын түсіндіре алады.






Кейбір оқушылар істей алады:


Тапсырма бойынша ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы есеп құрай біледі.
Бағалау критерийі:
  • Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу есебінің мазмұнын түсінеді;
  • Алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруды таба біледі;
  • Алгебралық өрнектерді топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктей алады;
  • Есепті математикалық термин сөздерін қатыстырып, диалог құру арқылы пікірін білдіре алады;
  • Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу тәсілдерін қолдану арқылы есеп құрай алады;


    Тілдік мақсат
    Оқушылар: Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу ережелерін тұжырымдап айта алады;


    Негізгі сөздер мен тіркестер:




    Көпмүше, ортақ көбейткішке жіктеу, топтау тәсілі, ұқсас мүшелерді біріктіру,көбейткішті жақша сыртына шығару, көбейткішті жақша сыртына шығару , теңбе-тең түрлендіру, есептеудің тиімді тәсілі.


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер


    Талқылауға арналған сұрақтар:


    Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу?Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару қалай түсінесің?Көпмүшені топтау тәсілін қалай қолданады?



    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?




    Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін,....Көпмүшені көбейткішке жәктеу үшін...


    Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:


    Көбейткішті жақша сыртына шығару теңбе-тең түрлендір;



    Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының маңыздылығы, «Бір мақсат,бір мүдде, бір келешек» біртұтастығы, жалпыұлттық құндылықтар болып табылады.Сабақ барысында деңгейлі тапсырмалар беріп, оны орындату арқылы ұқыптылыққа, зейінділікке, ойларын айқын, дәлелді, сауатты жеткізе алуға баулу.Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың танымдық қызығушылықтары мен  танымдық белсенділіктерін арттыру.





    Алдыңғы оқуКөпмүшелерге амалдар қолдануға есептер шығара біледі.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңызРесурстар

    Басы

























    Уақыт



    2 мин



















    2 мин















    2мин


    Амандасуқушыларды түгендеу«Сен әдемі» тәсілі арқылы. Психологиялық жағымды ахуал тудыру.Бір біріне тілек айту. Оқушылар бірмүше, көпмүшежіктелуіне қарай 3 топқа бөлініп отырады.1-топ – 2ху2-топ – 4х+5у3-топ – 5(2-3у)Ширату жаттығуы:1- тапсырма Миға шабуылСемантикалық карта Бағалау: «Қандай тамаша» сияқты сөздер арқылы қолдау білдіремінОқушылар назарын бүгінгі өтілетін сабаққа бағыттау.Жеке жұмыс«Дара диаграмма» әдісі











    Бағалау: «Жарайсың» сияқты сөздер арқылы қолдау білдіремін




    Интербелсенді тақта

    Тренингтер, жаттығулар жинағы



















    Сұрақтар жазылған парақшалар































    Ортасы

    8 минут





    2 минут

    3 минут























    1 мин







    17минут
    2-тапсырма “Стикердегі диалог” стратегиясы. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу дегенді қалай түсінесің?Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруды қалай түсінесің?Көпмүшені топтау тәсілін қалай қолданады?Сұрақтарға толық жауап бергені үшін,«Бас бармақ» тәсілімен топтар бірін бірі бағалайды. Слайд “Графиктік органайзер” әдісі мұғалім сабақты пысықтайды

    Жұптық жұмыс3- тапсырма «Серпілген сауал» әдісімен оқушылар тыңдаған ақпаратты қалай түсінгендерін білу үшін допты бір-біріне лақтыра отырып, ауызша сұрақ есептерге жауап береді және келесі оқушыға сұрағын қояды
  • ………(х+3)(х+4)


  • Бағалау: «шапалақ » әдісі

    Сергіту сәтін жасату

    Топтық жұмыс4-тапсырма,Саралау тәсілінің тапсырма тәсілі. «Лездеме» әдісімен әр топ деңгейлік есеп таңдап, келесі топқа береді. Топтар есеп шығарылуына сұрақтар қояды, диалог құрады.А тобы1)2)ав-3)4В тобы1)2)ав-3)4С тобы1)Тізбектес екі санның көбейтіндісі келесі тізбектес сандардың көбейтіндісінен 38-ге кем. Осы сандарды табыңдар.2)Екі тақ санның:а) қосындысы жұп;б)көбейтіндісі тақ болатынын дәлелдеңдер.3)Бүтін санның квадратынан осы санның өзін азайтқанда жұп сан шығатынын көрсетіңдер.Критерий: Көпмүшені көбейткішке жіктеу есептерін қатесіз тиімді әдіспен шығарады,Математикалық терминдерді дұрыс ұғынықты жеткізе біледі.Дескриптор:-Көпмүшені көбейткішке жіктеу үшін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып топтау тәсілін қолданды, -Тақырып мазмұны ашылды, -Ойды жеткізу тілі түсінікті болды . -Тіл байлығы жақсы, ойды жетік жеткізе білді, өз пікірін пайымдады -Тақырыпты өзге қырынан аша білдіБағалау «Өзіңізді тексеріңіз» әдісі Бағдаршам түстері













    Интербелсенді тақта















    карточкалар
    Соңы



    6 минут





    2 минут
    5-тапсырма Критерий1. Бірмүшені көпмүшеге көбейтуді біледі2. Көпмүшені көпмүшеге көбейтуді біледі3.Таңбалар ережесін біледіСаралау тәсілдерінің қорытынды тәсіліне тапсырма: Амалды орында: (х-а)(х-в)(х-с)Дескриптор
  • 1.Көпмүшелерді көбейтуді біледі
  • 2.Ықшамдай алады
  • 3.Амалдарды орындай алады
  • Кері байланыс: «Плюс, Минус, Қызықты» әдісі бойынша. «Плюс»-оң  әсер еткен фактілерді, алған білімдері жайлы жазады. «Минус»-қолымнан келмей жатыр  немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты»  -  деген бағанға өздеріне  не қызықты  болды, соны жазады немесе не жайында көбірек білгісі келетінін жазады.







    АКТ
    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    .Оқушыларға тапсырма орындау барысында кері байланыс арқылы қолдау беремін.Топпен жұмыс жүргізу арқылы оқушылардың белсенділігін арттырамын. «Деңгейлік тапсырмалар» есептерін шығаруға таңдау беріп,деңгейлерін көтеруге жағдай туғызамын. .SMART1. Мақсаттың нақтылығы: 2.Мақсаттың өлшенетіндігі:.3. Мақсаттың қолжетімділігі: 4. Мақсаттың шынайылылығы5. Мақсаттың уақытпен шектелгендігі:















    Ішкі уәжді күшейту үшін сыртқы уәжді мұғалім «Жарайсың», «Өте дұрыс», «Қандай тамаша» «шапалақ » , «Бағдаршам» әдісі сияқты сөздер арқылы қолдау білдіремін
    Оқушылардың денсаулығын ескере отырып, сабақ ортасында сергіту сәтін жүргіземін
    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?































    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?а) Нақты не дұрыс орындалғаны туралы атап айту, көрсету және дұрыс жасау үшін кеңес беру;б) Егер «дұрыс орындалмаған» жағдайда жұмысты (жауапты) қалай түзетуге, жақсартуға болатыны туралы нұсқаулық беру;

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1. Оқушылар сабақтың әр кезеңінде тапсырмаларды орындау барысында бірін-бірі бағалап отырады. Онда «шапалақ арқылы», «бас бармақ арқылы» бағалау тәсілдері іске асады

    2. Тапсырманы күрделендіру

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1.Оқушылардың үйренгенін тексеруді жоспарлау;2.Қосымша көмек көрсетуді жоспарлау;















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!