Жаңа тақырыпты
түсіндіру
М
1.Мұғалім таныстырылым
көмегімен оқушыларға жаңа тақырыпты
түсіндіреді.
Жаңа тақырыпты түсіндіру
барысында интернет желісі арқылы Bilim Land сайтын пайдаланып
видеоматериал көрсетеді немесе сол сайттан көшірілген дайын видеоны
гиперссылка арқылы көрсетеді.
Оқушыларға анықтаманы
дәптерлеріне жазғызады.
2. Оқушылармен бірге
мысал-есеп №1 талдайды.
3. Оқушылардың өз беттерімен
мысал есеп №2 орындауын сұрайды.
Бағалау
Оқушылардан мысал-есеп №2
орындап болғаннан кейін жауаптарын қасындағы көршілерімен тексеруді
сұрайды.
Жауаптары бірдей ме?, әлде
өзгешелік бар ма? Өзгешелік болса, неге? Қате кімнен кетті?-деген
сұрақтар қою арқылы оқушылардың есепті талдауын сұрау, содан кейін
барып таныстырылымнан дұрыс жауапты
көрсетеді.
4. Мұғалім оқушыларға №3
есепті ұсынады:
3. Мұғалім көпмүшені көпмүшеге
көбейтуді тітөртбұрыштың ауданы арқылы
түсіндіреді.
4. Көпмүшені көпмүшеге
көбейтуді түсіндіру барысында интернет желісі арқылы Bilim Тvig
сайтын пайдаланып видеоматериал көрсетеді немесе сол сайттан
көшірілген дайын видеоны гиперссылка арқылы
көрсетеді.
Оқушыларға анықтаманы
дәптерлеріне жазғызады.
5. Мұғалім оқушылармен №4
мысал-есепті талдайды.
6. №5 мысал-есепті өз
беттерімен орындауға береді.
Ж
7. Мұғалім оқушыларға
сәйкестендіру тестін жұппен орындауға тапсырма
береді.
Бағалау
8. Оқушылар өздерінің жұмысын
тақтада мұғалімнің берген дұрыс жауабымен
тексереді.
Ө
9. Мұғалім оқушыларға өзіндік
жазбаша жұмыс береді. Жұмыста бағалау критерийлері мен
дескрипторлар көрсетілген.
Ж
Бағалау
10. Оқушылар дайын мұғалімнің
берген жауаптарымен өзін бағалайды.
Тапсырманы ерте орындаған
оқушыларға дифференциацияланып берілетін
тапсырма
-
Тіктөртбұрыштың боялған
бөлігінің ауданын табыңыз.
7
7
-
-
-
-
-
-
Т
4
іктөртбұрыштың боялған
бөлігінің ауданын табыңыз.
2x
2x
4
-
-
-
-
-
|