|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
1(А)-БӨЛІМ КӨПТАҢБАЛЫ САНДАР НУМЕРАЦИЯСЫ ЖӘНЕ ОЛАРМЕН АМАЛДАР ОРЫНДАУ «Менің Отаным – Қазақстан» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ильясова А.Ж. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
10.09.21 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 4 А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.1.1.4 - санаудың ірі бірлігі – миллионды құрастыру миллиард көлемінде санау, жазу, салыстыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқудың мақсаты |
Көптаңбалы сандардың нумерациясы, көптаңбалы сандардың разрядтық құрамы туралы білу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 минут |
Сабақтың басы. Ұйымдастыру Сабақтың ортасы Жаңа білім Бекіту Сабақтың соңы |
Амандасу. Түгендеу. Жаңа сабаққа қызығушылықтарын арттыру.
Жауабы: 100000+20000+80+30=120000+110=120110 Дескриптор Есептеуді біледі Есептеу тәсілін түсінеді Есіңде сақта! Нөлдермен аяқталатын көптаңбалы сандарды ауызша қосу және азай ту үшін, алдымен оларды кластарға бөліп ал. Микрокалькулятор Үлкен сандармен орындалатын есептеулерді калькулятормен есептеген ыңғай лы. Бұл құрылғыларды қайдан көрдің?
2- тапсырма Есептеудің қалай орындалатынын түсіндір. Тексер. 76 100 – 400 = 75700 29 000 + 40 000 = 69000 60 700 – 900 = 59800 76 000 – 29 000 = 47000 71 400 – 500 = 70900 39 700 + 400 = 40100 Дескриптор Есептеу жолын түсінеді Өз бетінше жұмыс жасады Математика күнделікті өмірде 3 -тапсырма Ғалымдар бірнеше жыл бұрын Қазақстан халқының 15 жастан асқан тұрғындарының компьютерді меңгеру деңгей ін анықтады. сол уақытта барлығы қанша адам мәтінді редакциялауды, электрондық поштаны қолдануды меңгергенін есепте. кестеден тағы қандай ақпараттарды алуыңа болады? 4-тапсырма
Жауабы:
Жауабы: 567000-999=567000-1000+1=566001 765000-1999=765000-2000+1=763001 467000-60999=467000-61000+1=406001 Дескрипторы: Көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындауды үйренеді 5-тапсырма 286000-80000-6000=200000 905000+70000+700=975700 1000000+70000+200+40=1070240 92000000+80000=92080000 82000000-60000000=22000000 56000000-9000000=47000000 Дескриптор Амалдарды дұрыс орындады Қосуды тексеруді біледі 7 -тапсырма Сегіз таңбалы сан жаз. Қандай цифрлар қолдандың? Ол цифрлардан ең үлкен және ең кіші сегіз таңбалы сандар құрастыр. 31245678 12345678 87654231 8-тапсырма + 4567 6823 11390 Дескриптор Әріптерді санға айналдыруды біледі Үйге: 9-тапсырма, 28-бет. |
Амандасады. Кестемен жұмыс жасайды. Микрокалькулятор түрлерімен танысады. Көптаңбалы сандарды атайды, есептейді. Берілген тапсырмаларды орындайды. Есеп шығарады. Берілген сандарды жазады. Берілген тапсырманы орындайды. Көптаңбалы сандарды атайды, есептейді. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
«Бес саусақ» әдісі «Бес саусақ» әдісі
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ильясова Айман ЖаксыбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз КӨПТАҢБАЛЫ САНДАР НУМЕРАЦИЯСЫ ЖӘНЕ ОЛАРМЕН АМАЛДАР ОРЫНДАУ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
КӨПТАҢБАЛЫ САНДАР НУМЕРАЦИЯСЫ ЖӘНЕ ОЛАРМЕН АМАЛДАР ОРЫНДАУМатериал туралы қысқаша түсінік
4 сыныптың "КӨПТАҢБАЛЫ САНДАР НУМЕРАЦИЯСЫ ЖӘНЕ ОЛАРМЕН АМАЛДАР ОРЫНДАУ" тақырыбына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















