Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    МАТЕМАТИКА


    Пән: математика

    Сынып: 4 «А»

    Күні:

    Сабақтың тақырыбы:Көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау.

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні: Ақбай Сания

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаты

    4.1.2.2.- көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу амалдарын

    қолдану туралы білімдерін бекіту, мысалдарды есептеу дағдыларын жетілдіру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу амалдарын қолдану туралы білімдерін бекіте алады, мысалдарды есептеу дағдыларын жетілдіре алады.

    Оқушылардың басым бөлігі: амалдарды баған түрінде орындай алады.төрт,бес таңбалы сандарды қосуды,азайтуды, көбейту және бөлу амалдарының орындалу жолдарын біледі.

    Кейбір оқушылар: көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу амалдарын қолданып, есептер құрастыра алады

    Бағалау критерилері

    • Көптанбалы сандардын жауа сандықшадан іздей алады;

    • өрнектің мәнін таба алады;

    • мәтінді есептердің шартын тауып, оларды шығара алады;

    • көрсетілген өлшем бірліктерін сәйкестендіре алады.

    Тілдік мақсат


    Пәндік терминология мен лексика:

    • Қамтиды:

    • бөлу, бөлінгіш, бөлгіш, бөлінді, толымсыз бөлінгіш;

    • көбейту, көбейткіш, туынды;

    • түсіндіру, есептеу, анықтау;

    • алғашқы, одан кейін, келесі, алдыңғы, соңғы;

    • бастау ... онда ... соңында ...

    Талқылау сұрақтары:

    • Бұл цифрдің мәні қандай?

    • Келесі/алдынғы сан қандай?

    • Осы тәсілде санның мәні қандай болады?

    • Осы санды қандай көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін жіктеуге болады? … себебін түсіндіре аласыз ба?

    Ойлау деңгейлері

    Білу, түсіну, жинақтау,қолдану, бағалау.

    Құндылықтарды дарыту

    Шығармашылыққа, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі, дене шынықтыру, бейнелеу, физика

    АКТ қолдану дағдысы

    Интербелсенді тақта, проектор, презентация, видео

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Бөліндінің разрядтарында нөлдер болатын жағдайдағы көптаңбалы сандарды бөлу

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Амандасу,оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру(психологиялық дайындық)

    Психологиялық ахуал Ғарыш әдісі арқылы орындалады,тақтада «Ғарыш» ватманы ілініп турады. Оқушыларға 2 түрлі стикер таратылады сол арқылы өз көңіл-күйлерін білдіріп, ватманға жабыстырады.

    Үй тапсырмасын тексеру. №6, 2-ші баған,72-бет.


    "Ғарыш " әдісі

    Стикер,ватман

    Picture 2 Picture 4


    Сабақтың ортасы

    28мин

























































































































    Сергітусәті

    2мин









    Топтастыру стратегиясы. Берылген өрнектің мәнін тақтадағы сандықшаларға топтастырады.


    №1. Жауаптарын сандықшадан ізде.

    1112·30= 33360

    51·4=204

    12130·4=48520

    4440:40=111

    24006:6=4001

    88080:20=4404

    10640:2=5320

    10000:250=40

    500500:500=1001

    Дескриптор:

    Берілген амалдарды шығара алады, оларды топтастырады.


    №2. Қатесін тап. Дәптермен жұмыс

    3027 ·105=317835

    931·210=195510

    25338:123=206

    Дескриптор:

    Амалды орындай алады

    Қатесін таба алады


    «Біліміңді сынап көр»оқулықпен жұмыс.

    №3. Бес қатарға бөлемін.

    Топтық тапсырма

    І-қатар.

    2597·32+280448:56=

    Шешуі: 1. 2597·32=83104 2. 280448:56=5008

    3. 83104+5008=88112

    Жауабы: 88112

    ІІ-қатар.

    2700+20124:387-509=

    Шешуі: 1. 20124:387=52 2. 2700+52=2752

    3. 2752-509=2243

    Жауабы: 2243

    ІІІ-қатар.

    750+(11267+1522):203=

    Шешуі: 1. 11267+1522=12789 2. 12789:203=63

    3. 750+63=813

    Жауабы:813

    IV-қатар.

    3568+(36532+860):456=

    Шешуі: 1. 11267+1522=12789 2. 37392:456=82

    3.3568+82=3650

    Жауабы: 3650

    V-қатар

    800+115023:23+2600·345=

    Шешуі: 1.115023:23=5001 2.2600·345=897000

    3.800+5001=5801 4.5801+897000=902801

    Жауабы: 902801

    511785:17·29-836250:625=

    Шешуі: 1. 511785:17=30105 2. 30105·29=873045

    3. 836250:625=1338 4. 873045-1338=871707

    Жауабы: 871707

    №4. а) Берілгені:

    Теплоходтың жылдамдамдығы-33км/сағ

    Моторлы қайық жылдамдығы-25км/сағ

    t-3сағ

    S=?км

    Шешуі: V= Vm + Vm=33км/сағ +25км/сағ=58 км/сағ

    S= V· t =58 км/сағ·3сағ=174 км

    Жауабы: S=174 км.


    Дескриптор.

    -оқушылар ең алдымен есептің берілгенін оқып шығады;

    -есептің шарты мен сұрағын анықтайды;

    -есептің шешуін табады;

    -Екі айлақтың арақашықтығы нешеге тең екенін табады

    Ә) Берілгені:

    t-6сағ

    S=96

    Vқайтар ж-4 км/сағатқа азайды

    Vв=?

    t қайтар жол=?сағ

    Шешуі: Vв=S: t =96 км : 6 сағ=16км/сағ

    Vқайтар ж =16км/сағ-4км/сағ=12 км/сағ

    t қайтар жол=96км/сағ : 12 км/сағ=8сағ

    Жауабы: t қайтар жол=8сағ


    Дескриптор.

    -есептің шартымен танысады, оны талдайды

    -есептің шешуі мен жауабын жазады


    №5. Кім жылдам?

    3-қатарға бөлемін.

    І-қатар. 234·908=212472

    911·992=903712

    72900:972=75

    ІІ-қатар.

    209·905=189145

    40803:201=203

    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ақбай Сания Айданқызы
    24 Ақпан 2021
    1352
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    оқытушыларға, ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    МАТЕМАТИКА


    Пән: математика

    Сынып: 4 «А»

    Күні:

    Сабақтың тақырыбы:Көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау.

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні: Ақбай Сания

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаты

    4.1.2.2.- көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу амалдарын

    қолдану туралы білімдерін бекіту, мысалдарды есептеу дағдыларын жетілдіру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу амалдарын қолдану туралы білімдерін бекіте алады, мысалдарды есептеу дағдыларын жетілдіре алады.

    Оқушылардың басым бөлігі: амалдарды баған түрінде орындай алады.төрт,бес таңбалы сандарды қосуды,азайтуды, көбейту және бөлу амалдарының орындалу жолдарын біледі.

    Кейбір оқушылар: көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу амалдарын қолданып, есептер құрастыра алады

    Бағалау критерилері

    • Көптанбалы сандардын жауа сандықшадан іздей алады;

    • өрнектің мәнін таба алады;

    • мәтінді есептердің шартын тауып, оларды шығара алады;

    • көрсетілген өлшем бірліктерін сәйкестендіре алады.

    Тілдік мақсат


    Пәндік терминология мен лексика:

    • Қамтиды:

    • бөлу, бөлінгіш, бөлгіш, бөлінді, толымсыз бөлінгіш;

    • көбейту, көбейткіш, туынды;

    • түсіндіру, есептеу, анықтау;

    • алғашқы, одан кейін, келесі, алдыңғы, соңғы;

    • бастау ... онда ... соңында ...

    Талқылау сұрақтары:

    • Бұл цифрдің мәні қандай?

    • Келесі/алдынғы сан қандай?

    • Осы тәсілде санның мәні қандай болады?

    • Осы санды қандай көптаңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін жіктеуге болады? … себебін түсіндіре аласыз ба?

    Ойлау деңгейлері

    Білу, түсіну, жинақтау,қолдану, бағалау.

    Құндылықтарды дарыту

    Шығармашылыққа, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі, дене шынықтыру, бейнелеу, физика

    АКТ қолдану дағдысы

    Интербелсенді тақта, проектор, презентация, видео

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Бөліндінің разрядтарында нөлдер болатын жағдайдағы көптаңбалы сандарды бөлу

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Амандасу,оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру(психологиялық дайындық)

    Психологиялық ахуал Ғарыш әдісі арқылы орындалады,тақтада «Ғарыш» ватманы ілініп турады. Оқушыларға 2 түрлі стикер таратылады сол арқылы өз көңіл-күйлерін білдіріп, ватманға жабыстырады.

    Үй тапсырмасын тексеру. №6, 2-ші баған,72-бет.


    "Ғарыш " әдісі

    Стикер,ватман

    Picture 2 Picture 4


    Сабақтың ортасы

    28мин

























































































































    Сергітусәті

    2мин









    Топтастыру стратегиясы. Берылген өрнектің мәнін тақтадағы сандықшаларға топтастырады.


    №1. Жауаптарын сандықшадан ізде.

    1112·30= 33360

    51·4=204

    12130·4=48520

    4440:40=111

    24006:6=4001

    88080:20=4404

    10640:2=5320

    10000:250=40

    500500:500=1001

    Дескриптор:

    Берілген амалдарды шығара алады, оларды топтастырады.


    №2. Қатесін тап. Дәптермен жұмыс

    3027 ·105=317835

    931·210=195510

    25338:123=206

    Дескриптор:

    Амалды орындай алады

    Қатесін таба алады


    «Біліміңді сынап көр»оқулықпен жұмыс.

    №3. Бес қатарға бөлемін.

    Топтық тапсырма

    І-қатар.

    2597·32+280448:56=

    Шешуі: 1. 2597·32=83104 2. 280448:56=5008

    3. 83104+5008=88112

    Жауабы: 88112

    ІІ-қатар.

    2700+20124:387-509=

    Шешуі: 1. 20124:387=52 2. 2700+52=2752

    3. 2752-509=2243

    Жауабы: 2243

    ІІІ-қатар.

    750+(11267+1522):203=

    Шешуі: 1. 11267+1522=12789 2. 12789:203=63

    3. 750+63=813

    Жауабы:813

    IV-қатар.

    3568+(36532+860):456=

    Шешуі: 1. 11267+1522=12789 2. 37392:456=82

    3.3568+82=3650

    Жауабы: 3650

    V-қатар

    800+115023:23+2600·345=

    Шешуі: 1.115023:23=5001 2.2600·345=897000

    3.800+5001=5801 4.5801+897000=902801

    Жауабы: 902801

    511785:17·29-836250:625=

    Шешуі: 1. 511785:17=30105 2. 30105·29=873045

    3. 836250:625=1338 4. 873045-1338=871707

    Жауабы: 871707

    №4. а) Берілгені:

    Теплоходтың жылдамдамдығы-33км/сағ

    Моторлы қайық жылдамдығы-25км/сағ

    t-3сағ

    S=?км

    Шешуі: V= Vm + Vm=33км/сағ +25км/сағ=58 км/сағ

    S= V· t =58 км/сағ·3сағ=174 км

    Жауабы: S=174 км.


    Дескриптор.

    -оқушылар ең алдымен есептің берілгенін оқып шығады;

    -есептің шарты мен сұрағын анықтайды;

    -есептің шешуін табады;

    -Екі айлақтың арақашықтығы нешеге тең екенін табады

    Ә) Берілгені:

    t-6сағ

    S=96

    Vқайтар ж-4 км/сағатқа азайды

    Vв=?

    t қайтар жол=?сағ

    Шешуі: Vв=S: t =96 км : 6 сағ=16км/сағ

    Vқайтар ж =16км/сағ-4км/сағ=12 км/сағ

    t қайтар жол=96км/сағ : 12 км/сағ=8сағ

    Жауабы: t қайтар жол=8сағ


    Дескриптор.

    -есептің шартымен танысады, оны талдайды

    -есептің шешуі мен жауабын жазады


    №5. Кім жылдам?

    3-қатарға бөлемін.

    І-қатар. 234·908=212472

    911·992=903712

    72900:972=75

    ІІ-қатар.

    209·905=189145

    40803:201=203

    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 4 сынып
    24.02.2021
    1352
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ақбай Сания Айданқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации