ІІ. Өткенді
қайталау.
а)
Теорияға
шолу.
«Сұрақты ұстап ал әдісі»
арқылы «Қысқаша көбейту формулаларын еске
түсіру».

б) Ауызша
есеп. Көбейткіштерге
жікте:

ІІІ. Математикалық
диктант
1) а және 7 санының
қосындысының квадраты;
2) 4 және 7 санының
айырмасы мен қосындысының
көбейтіндісі;
3)в және 5а өрнектерінің
айырмасының квадраты;
4) 2х және 1 өрнектерінің
айырмасы мен қосындысының
көбейтіндісі.

«Сен мұғалімсің. Қатені
түзеу керек»
16-4х2=(16+4x)(16-4x)
9a2-25b2=(3a+25b)(3a-25b)
(2a-3b)(2a+3b)=2a2-3b2
(1-a)2=(1-a)(1+b)
(6a+4c)2=36a2+24ab+16b
Сергіту
сәті:
Әріптерді
тап: Қалып қойған әріптерді
тапқанда адамның есімі шығады.

Ендеше Паскаль туралы
және қысқаша көбейту формуласының шығу тарихы туралы қысқаша
мәлімет.
Блез Паскаль
(1623-1662)
Паскал
үшбұрышы
Коэффициентердің құрылу
заңдылығы:
1 -
20
1 1 -
21
1 2 1 -
22
1 3 3 1 –
23
-
24
Жаңа тақырып
бойынша
Bilimland.kz паракшасынан
алынған видеоролик «Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің топтау
тәсілі»
Практикалық жұмыс.
Оқулықпен жұмыс
А
тобы
32.14 Үшмүшені көбейткіштерге
жіктеңдер.
1)
a3+2a2+a=a(a2+2a+1)=a(a+1)(
a+1)
2)
x2y-6xy+9y
B тобы
33.12 Көпмүшені екімүшенің кубы
түрінде жазыңдар.
1)
8x3-60x2y+150xy2-125y3
C тобы
33.19 Тепе – теңдікті
дәлелдеңдер
1)
(b+5)3-b(b-5)2-25(1+b)2=100
V. Үй
тапсырмасы.
№34.12. Көбейткіштерге
жікте:
а)

б)

№34.13. Өрнекті
ықшамдаңдар

VІ. Қосымша есеп. (Артық уақыт
қалған жағдайда).
Мына өрнектерді өз бағандарына
жаз.

Екі өрнектің
қосындысының квадраты
|
Екі өрнектің
айырмасының квадраты
|
Екі өрнектің
квадраттарының айырмасы
|
|
|
|
|
Оқушылар қойылған сұрақтарға
жауап береді.
Есептерді ауызша
орындайды.
Әр топ берілген тапсырманы
бірігіп орындап, бір оқушы есепті айтып
қорғайды.
Әр топтан бір – бір оқушыдан
қатені түзейді.
Жауабы: PASKAL
|