Материалдар / Көпүшені көбейткіштерге жіктеу тәсілдері

Көпүшені көбейткіштерге жіктеу тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Маусым 2018
566
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:14.02.2018Мұғалімнің аты-жөні: Билалова Ақерке
Сынып: 7Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыКөпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу тәсілдері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.1.14 алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы көбейткіштерге жіктей алады 7.2.1.15 топтау тәсілімен көпмүшелерді көбейткiштерге жiктей алады; 7.2.1.16 қысқаша көбейту формулалары көмегімен көпмүшелерді көбейткіштерге жіктей алады;
Сабақ мақсатыКөпмүшелерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару, топтау, қысқаша көбейту формулаларын қолдану арқылы көбейткіштерге жіктеу дағдыларын жетілдіреді.
Бағалау критерийлері
  • Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады;
  • Көпмүшелерді топтап көбейткіштерге жіктейді;
  • Қысқаша көбейту формулаларын біледі;
  • Қысқаша көбейті формулаларын қолданып көпмүшелерді көбейткіштерге жіктейді;
  • Пәнаралық байланыстарБөлім алгебраны әрі қарай зерттеуге және математика формулаларын геометрияда пайдалануға көмектеседі.
    Бастапқы білім

    алгебралық өрнектерді; айнымалының мүмкін мәндерін; қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық және үлестірімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдауды; ұқсас қосылғыштарды біріктіруді, егер олардың алдында минус (плюс) белгісі тұрса жақшаларды ашуды біледі.




    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Оқушының іс-әрекетіРесурстар
    Сабақтың басы 3 минІ. Ұйымдастыру кезеңі.а) Топқа бөлу. Сын тұрғысынан ойлау арқылы топқа бөлу.- Сіздер топқа ортақ көбейткішті шығару, топтау әдісі, қысқаша көбейту формулалары және бүтін өрнек деген ұғымдармен бөліндіңіздер.

    Осы ұғымдарды біз қайда қолданамыз? - Ендеше, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтап көріңіздер? б) Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.

    Оқушылар түстер бойынша емес сөздер бойынша топтасу керек екендігін тауып, өздері топтасады.Өздерінің пікірлерін айтады.

    КарточкаларПрезентация







    1-4 слайдтар
    Сабақ ортасы

    7 мин































    5 мин





























    3 мин









    2 мин















































    18 мин
    ІІ. Өткенді қайталау. а) Теорияға шолу. «Сұрақты ұстап ал әдісі» арқылы «Қысқаша көбейту формулаларын еске түсіру».б) Ауызша есеп. Көбейткіштерге жікте:ІІІ. Математикалық диктант1) а және 7 санының қосындысының квадраты; 2) 4 және 7 санының айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі; 3)в және 5а өрнектерінің айырмасының квадраты; 4) 2х және 1 өрнектерінің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі.

    «Сен мұғалімсің. Қатені түзеу керек»16-4х2=(16+4x)(16-4x)9a2-25b2=(3a+25b)(3a-25b)(2a-3b)(2a+3b)=2a2-3b2(1-a)2=(1-a)(1+b)(6a+4c)2=36a2+24ab+16b

    Сергіту сәті:Әріптерді тап: Қалып қойған әріптерді тапқанда адамның есімі шығады. Ендеше Паскаль туралы және қысқаша көбейту формуласының шығу тарихы туралы қысқаша мәлімет.Блез Паскаль (1623-1662) Паскал үшбұрышыКоэффициентердің құрылу заңдылығы:1 - 201 1 - 211 2 1 - 221 3 3 1 – 23                - 24Жаңа тақырып бойынша Bilimland.kz паракшасынан алынған видеоролик «Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің топтау тәсілі»Практикалық жұмыс. Оқулықпен жұмысА тобы32.14 Үшмүшені көбейткіштерге жіктеңдер.1) a3+2a2+a=a(a2+2a+1)=a(a+1)( a+1)2) x2y-6xy+9y

    B тобы33.12 Көпмүшені екімүшенің кубы түрінде жазыңдар.1) 8x3-60x2y+150xy2-125y3C тобы33.19 Тепе – теңдікті дәлелдеңдер1) (b+5)3-b(b-5)2-25(1+b)2=100V. Үй тапсырмасы.34.12. Көбейткіштерге жікте:а) б) №34.13. Өрнекті ықшамдаңдар VІ. Қосымша есеп. (Артық уақыт қалған жағдайда).Мына өрнектерді өз бағандарына жаз.





    Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.

























    Есептерді ауызша орындайды.











    Әр топ берілген тапсырманы бірігіп орындап, бір оқушы есепті айтып қорғайды.

















    Әр топтан бір – бір оқушыдан қатені түзейді.

























    Жауабы: PASKAL

    5-6 слайдтар



































    7-слайд



















    8 слайд9-слайд (жауабы)





















    13-слайд



























    14-слайд











    15-слайд
    Сабақтың соңы2 минСабақ қорытындыланып, соңында оқушылар рефлексия жүргізеді. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылар өз ойларын қортындылайды. Сабақ бойынша өз ойларымен бөліседі.

    16-слайд Рефлексия


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ