Технологиялық карта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Тобы: «Балдырған тобы»
Күні:
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Үш аю» ертегісі
Мақсаты: ертегіні оқып беру; кейіпкердің іс-әрекетіне көзқарасын білдіре отырып,мазмұнын айтуға үйрету;жануарларға сүйіспеншілікпен қарауға тәрбиелеу; балалардың сөздік қорларын дамыту. Құрал-жабдықтар,көрнекіліктер:қуыршақ театрының кейіпкерлері. Сөздік жұмыс: ертеде, тәтті ұйқыға батады. Билингвальды компонент: қуыршақ-кукла, ертегі-сказка, саяхат-путешествие.
|
Оқу іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
-Балалар, сендер ертегілерді жақсы көресіңдер ме? Ертегілер еліне саяхатқа барғыларын келе ме? |
Саяхатқа баруға келіседі. |
|
Ұйымдастыру- Іздестіру |
Ертегі тыңдаймыз. Қуыршақ театрын пайдалана отырып,ертегіні оқып береді. Суретін көрсетіп,автор туралы ақпарат береді. Сөздік жұмыс: «ертеде,тәтті ұйқыға батады» деген сөздердің мағынасын түсіндіреді. Ертегі мазмұны бойынша сұрақтар қояды. Балалар жауап беріп жатқанда,аюларды сандықтан шығарып,көрсетеді. -Орманға жалғыз баруға бола ма? Дыбыс жаттығуы: Сұрақтар қойып,балаларға аюлардың дауыстарын салуды ұсынады. -Аю әкей қалай ақырады? -Аю шешей қалай ақырады? -Ал,кішкентай қонжық қалай дауыс шығарады? «Сипаттап бер»дидактикалық ойыны Ертегі кейіпкерлерінің заттары тұратын сиқырлы сандықты ашып,ішіндегі заттарды сипаттауды ұсынады. Тірек сызба арқылы өлеңді қайталау. |
Ертегіні тыңдап,қуыршақ театрын қызықтайды. Жаңа сөздердің мағынасын түсіндіреді. Сұрақтарға толық жауап береді. У-У-У(бірге қатты дауыспен айтады). У-у-у-у(қыздар бірге аялап,нәзік дауыстарымен айтады). У-у-у-(ақырын дауыс шығарып айтады). Заттардыы көлемі бойынша сипаттайды, Сұрақтарға жауап береді. Тірек сызбаға қарап,тақпақ сөздерін қайталайды. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Балаларды мадақтап, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін аяқтайды. |
Рақмет айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: ертегі үзі әңгімелей білуді; аңдарға тән сипаттық сөздерді.
Нені игереді: заттарды сипаттай отырып, салыстыруды.
Нені біледі: ертегі мазмұның айта білуді.
Абай атындағы «Мектеп-бала бақша»кешені КММ
Ашық сабақ
Көркем әдебиет сабағы
Тақырыбы: «Үш аю» ертегісі
Өткізген: Оспанова И.К
2017-2018 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көркем әдебиет
Көркем әдебиет
Технологиялық карта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Тобы: «Балдырған тобы»
Күні:
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Үш аю» ертегісі
Мақсаты: ертегіні оқып беру; кейіпкердің іс-әрекетіне көзқарасын білдіре отырып,мазмұнын айтуға үйрету;жануарларға сүйіспеншілікпен қарауға тәрбиелеу; балалардың сөздік қорларын дамыту. Құрал-жабдықтар,көрнекіліктер:қуыршақ театрының кейіпкерлері. Сөздік жұмыс: ертеде, тәтті ұйқыға батады. Билингвальды компонент: қуыршақ-кукла, ертегі-сказка, саяхат-путешествие.
|
Оқу іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
-Балалар, сендер ертегілерді жақсы көресіңдер ме? Ертегілер еліне саяхатқа барғыларын келе ме? |
Саяхатқа баруға келіседі. |
|
Ұйымдастыру- Іздестіру |
Ертегі тыңдаймыз. Қуыршақ театрын пайдалана отырып,ертегіні оқып береді. Суретін көрсетіп,автор туралы ақпарат береді. Сөздік жұмыс: «ертеде,тәтті ұйқыға батады» деген сөздердің мағынасын түсіндіреді. Ертегі мазмұны бойынша сұрақтар қояды. Балалар жауап беріп жатқанда,аюларды сандықтан шығарып,көрсетеді. -Орманға жалғыз баруға бола ма? Дыбыс жаттығуы: Сұрақтар қойып,балаларға аюлардың дауыстарын салуды ұсынады. -Аю әкей қалай ақырады? -Аю шешей қалай ақырады? -Ал,кішкентай қонжық қалай дауыс шығарады? «Сипаттап бер»дидактикалық ойыны Ертегі кейіпкерлерінің заттары тұратын сиқырлы сандықты ашып,ішіндегі заттарды сипаттауды ұсынады. Тірек сызба арқылы өлеңді қайталау. |
Ертегіні тыңдап,қуыршақ театрын қызықтайды. Жаңа сөздердің мағынасын түсіндіреді. Сұрақтарға толық жауап береді. У-У-У(бірге қатты дауыспен айтады). У-у-у-у(қыздар бірге аялап,нәзік дауыстарымен айтады). У-у-у-(ақырын дауыс шығарып айтады). Заттардыы көлемі бойынша сипаттайды, Сұрақтарға жауап береді. Тірек сызбаға қарап,тақпақ сөздерін қайталайды. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Балаларды мадақтап, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін аяқтайды. |
Рақмет айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: ертегі үзі әңгімелей білуді; аңдарға тән сипаттық сөздерді.
Нені игереді: заттарды сипаттай отырып, салыстыруды.
Нені біледі: ертегі мазмұның айта білуді.
Абай атындағы «Мектеп-бала бақша»кешені КММ
Ашық сабақ
Көркем әдебиет сабағы
Тақырыбы: «Үш аю» ертегісі
Өткізген: Оспанова И.К
2017-2018 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













