Ұйымдастырылған оқу қызметінің техналогиялық картасы
Тобы : «Еркетай» ортаңғы тобы
Тәрбиеші: Нұғманова Б.Т.
Білім аудандары: «Қатынас»
Бөлімі: «Көркем әдебиет»
Тақырыбы: «Алақай! Жаңа жыл, келді!»
Мақсаты: Жаңа жыл мерекесімен таныстыру,олардың тілін дамыту. Эмоциялық қабілеттерін дамыту; шығармаларды жаттай білу қабілеттерін жетілдіру.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың әсері |
|
Мотивациялық қозғаушы күш |
Сәлеметсіңдер ме,балалар? Балалар,қазір жылдың қай мезгілі? Дұрыс қазір қыс мезгілі, олай болса балалар қыс мезгілінің ерекшелігін калай білетіндеріңді байқау үшін мен сендермен «Сөйлемді жалғастыр» ойынын ойнаймын. «Сөйлемдерді жалғастыр» ойыны. Балалар сурет бойынша өздері сөйлем құрастырады. Мақсаты: балалардың қыс туралы білімдерін бекіту. • Қыста • Құстар. • Ағаштар. • Қар. • Адамдар. • Аюлар. Мадақтау. |
Қазір қыс мезгілі. 1.Қыста күн суық болады 2. Құстар жылы жаққа ұшып кетеді. 3.Ағаштардың жапырақта- ры түседі.4. Қар жауады. 5. Адамдар қалың киінеді. 7. Аюлар ұйқыға кетеді. |
|
Ұйымдастыру- шылық ізденіс |
Сюрприздік сәт: Осы кезде есік қағып топқа Аққала кіреді. Сәлеметсіңдер ме, балалар? Бұл қандай балабақша? Қандай топ болды екен? Мммм солай ма? Балалар ал сендерде Жаңа жыл мерекесі болып жатыр деп естіп, мен сендерге қонаққа келдім. Балалар айтыңдаршы Жаңа Жыл мерекесі туралы сендер не білесіңдер? Жаңа жыл мерекесінде сендерге кім қонаққа келеді? Ал Жаңа жыл жазда болады ма? Тәрбиеші: Тоқта, тоқта аққала. Сен көп сұрақ қойып жатқан сияқтысың. Біз сенің сұрақтарына жауап беруге үлгере амай жатырмыз. Тәрбиеші тақтаға Жаңа жыл мерекесіне байланысты суреттерді іліп қойып, Жаңа жыл мерекесі туралы балаларға түсініктеме береді. Тәрбиешіге балалар көмектеседі. Олар өз ойларын айтады. Жарайсыңдар балалар сендерге көп рахмет ал, сендер жаңа жыл мерекесін қарсы алуға дайынсындар ма? Ендеше сендер тақпақ та жаттаған боларсыңдар. Қане кім өзінің жаңа жылдық тақпағын айтып береді? Балалар сендер тақпақ пен өлеңдерді де жақсы біледі екенсіңдер ендеше мен сендермен ойын ойнағым келіп тұр. Қане балалар ойнаймыз ба? Дидактикалық ойын: «Дәл тигіз» Мақсаты: Балалардың ептілігі мен мергенділігін арттыру. Балалар жарайсыңдар сендер дұрыс орындадыңдар енді біз қонағымызды үйіне бос жібермей оған алқа жасап берейік.Балалар алқа жасауға кіріседі. Рахмет балалар мен сендермен жақсы көңіл көтердім енді мен еріп кетпей тұрғанда үйіме барайын. Мен сендерге міндетті түрде Жаңа жыл мерекесіне келемін. Сендермен танысқаныма өте қуаныштымын. Кездескенше күн жақсы. Қош сау болыңдар! Тәрбиеші: Балалар біз аққаланы үйіне шығарып салып сендермен шамалы дем алайық. Сергіту сәті: |
Балалардың сабаққа деген қызығушылықтары пайда болады. Қонаққа кім келгенін білгілері келеді. Аққала мен амандасады. Сұрақтарына жауап береді. Бұл мереке қыста ғана болады. Суретке қарап өз ойларын айтады. Тәрбиешімен бірге тақпақты қайталайды. Ойынды қызығып ойнайды. Тәрбиешінің көмегімен алқа жасауға кіріседі. Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге жасайды. |
|
Рефлекстік түзету |
Балалар бізге бүгін қонаққа кім келді? Ол қандай мереке жайлы сұрады? Сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Аққала бізге қонаққа келді. Жаңа жыл. Ия. |
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: Суретке қарап сөйлем құрастырулары.
Түсінеді: Жаңа жыл мерекесі туралы.
Қолданады: Бүгін алған білімдерін келешекте қолдана білу.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көркем әдебиет "Алақай! Жаңа жыл, келді!"
Көркем әдебиет "Алақай! Жаңа жыл, келді!"
Ұйымдастырылған оқу қызметінің техналогиялық картасы
Тобы : «Еркетай» ортаңғы тобы
Тәрбиеші: Нұғманова Б.Т.
Білім аудандары: «Қатынас»
Бөлімі: «Көркем әдебиет»
Тақырыбы: «Алақай! Жаңа жыл, келді!»
Мақсаты: Жаңа жыл мерекесімен таныстыру,олардың тілін дамыту. Эмоциялық қабілеттерін дамыту; шығармаларды жаттай білу қабілеттерін жетілдіру.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың әсері |
|
Мотивациялық қозғаушы күш |
Сәлеметсіңдер ме,балалар? Балалар,қазір жылдың қай мезгілі? Дұрыс қазір қыс мезгілі, олай болса балалар қыс мезгілінің ерекшелігін калай білетіндеріңді байқау үшін мен сендермен «Сөйлемді жалғастыр» ойынын ойнаймын. «Сөйлемдерді жалғастыр» ойыны. Балалар сурет бойынша өздері сөйлем құрастырады. Мақсаты: балалардың қыс туралы білімдерін бекіту. • Қыста • Құстар. • Ағаштар. • Қар. • Адамдар. • Аюлар. Мадақтау. |
Қазір қыс мезгілі. 1.Қыста күн суық болады 2. Құстар жылы жаққа ұшып кетеді. 3.Ағаштардың жапырақта- ры түседі.4. Қар жауады. 5. Адамдар қалың киінеді. 7. Аюлар ұйқыға кетеді. |
|
Ұйымдастыру- шылық ізденіс |
Сюрприздік сәт: Осы кезде есік қағып топқа Аққала кіреді. Сәлеметсіңдер ме, балалар? Бұл қандай балабақша? Қандай топ болды екен? Мммм солай ма? Балалар ал сендерде Жаңа жыл мерекесі болып жатыр деп естіп, мен сендерге қонаққа келдім. Балалар айтыңдаршы Жаңа Жыл мерекесі туралы сендер не білесіңдер? Жаңа жыл мерекесінде сендерге кім қонаққа келеді? Ал Жаңа жыл жазда болады ма? Тәрбиеші: Тоқта, тоқта аққала. Сен көп сұрақ қойып жатқан сияқтысың. Біз сенің сұрақтарына жауап беруге үлгере амай жатырмыз. Тәрбиеші тақтаға Жаңа жыл мерекесіне байланысты суреттерді іліп қойып, Жаңа жыл мерекесі туралы балаларға түсініктеме береді. Тәрбиешіге балалар көмектеседі. Олар өз ойларын айтады. Жарайсыңдар балалар сендерге көп рахмет ал, сендер жаңа жыл мерекесін қарсы алуға дайынсындар ма? Ендеше сендер тақпақ та жаттаған боларсыңдар. Қане кім өзінің жаңа жылдық тақпағын айтып береді? Балалар сендер тақпақ пен өлеңдерді де жақсы біледі екенсіңдер ендеше мен сендермен ойын ойнағым келіп тұр. Қане балалар ойнаймыз ба? Дидактикалық ойын: «Дәл тигіз» Мақсаты: Балалардың ептілігі мен мергенділігін арттыру. Балалар жарайсыңдар сендер дұрыс орындадыңдар енді біз қонағымызды үйіне бос жібермей оған алқа жасап берейік.Балалар алқа жасауға кіріседі. Рахмет балалар мен сендермен жақсы көңіл көтердім енді мен еріп кетпей тұрғанда үйіме барайын. Мен сендерге міндетті түрде Жаңа жыл мерекесіне келемін. Сендермен танысқаныма өте қуаныштымын. Кездескенше күн жақсы. Қош сау болыңдар! Тәрбиеші: Балалар біз аққаланы үйіне шығарып салып сендермен шамалы дем алайық. Сергіту сәті: |
Балалардың сабаққа деген қызығушылықтары пайда болады. Қонаққа кім келгенін білгілері келеді. Аққала мен амандасады. Сұрақтарына жауап береді. Бұл мереке қыста ғана болады. Суретке қарап өз ойларын айтады. Тәрбиешімен бірге тақпақты қайталайды. Ойынды қызығып ойнайды. Тәрбиешінің көмегімен алқа жасауға кіріседі. Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге жасайды. |
|
Рефлекстік түзету |
Балалар бізге бүгін қонаққа кім келді? Ол қандай мереке жайлы сұрады? Сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Аққала бізге қонаққа келді. Жаңа жыл. Ия. |
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: Суретке қарап сөйлем құрастырулары.
Түсінеді: Жаңа жыл мерекесі туралы.
Қолданады: Бүгін алған білімдерін келешекте қолдана білу.
шағым қалдыра аласыз













