Сабақтың
тақырыбы:
Көркем әдебиет
стилі
|
Күні: 11.12.
17
|
СЫНЫП: 5
|
Қатысқаноқушылар
саны:
|
Қатыспағаноқушылар саны:
0
|
Оқу мақсаты
|
Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмұны
негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
білдіру
5.О4. стильдегі
мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын
салыстыру;
|
Мақсаты:
|
Білу: Мәтін мазмұнымен танысу,
сұрақтарға жауап беру , көркем әдебиет стилімен
танысу
Түсіну: Көркем әдебиет стилінің
тармақтарымен танысу, қолдану аясы туралы мәлімет алу, петроглиф
жазуымен танысу
Қолдану: Тапсырма орындау барысында
негізгі ақпаратты анықтау, сұрақтарға жауап беру, өз ойын
айту
Талдау: Мәтін стилін ажырату,
көтерілген мәселені табу, хат
жазу
Жинақтау:Бүгінгі тақырып бойынша
түсінгенін жинақтап жазу
Бағалау:. Сұрақтарға жауап беру
арқылы бүгінгі ұрпақ көзімен баға беру,
қорытындылау
|
Күтілетін
нәтиже
|
Білу: Мәтін мазмұнымен танысады,
сұрақтарға жауап береді, көркем әдебиет стилімен
танысады
Түсіну: Көркем әдебиет стилінің
тармақтарымен танысады, қолдану аясы туралы біледі, петроглиф
жазуымен танысады
Қолдану: Тапсырма орындау барысында
негізгі ақпаратты анықтайды, сұрақтарға жауап береді, өз ойын
айтады
Талдау: Мәтін стилін ажырата біледі,
көтерілген мәселені анықтайды, хат
жазады
Жинақтау:Бүгінгі тақырып бойынша
түсінгенін жинақтап жазады
Бағалау: Сұрақтарға жауап беру арқылы
бүгінгі ұрпақ көзімен баға бере алады,
қорытындылайды
|
Сабақтың
құрылымы
|
І. Ақпараттар
блогы
ІІ. Логикалық тапсырмалар
блогы
ІІІ. Жаттықтыру және білімді есепке
алу блогы
ІV. Интеллектуалды тренинг
блогы
V
.Күтілетін нәтиже
блогы
|
|
Оқыту
әдісі:«АКТ» «Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер» « Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау» « Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету» « Оқытуды басқару және
көшбасшылық»
Мұғалім
іс-әрекетінің тәсілі:Бағыт-бағдар береді,
оқушыларға қажет болғанда көмек береді, олардың танымдық
тапсырмалырды өз бетімен орындауын
қадағалайды
Оқу іс-әрекетін
ұйымдастыру формасы:Бақылау-сынақ
сабағы
Танымдық
тапсырмалар:Сабақтың ЖБЕА блогында
беріледі
Оқушы іс-әрекетін
ұйымдастыру:Күтілетін нәтижеге қол жеткізу
үшін кестеде берілген тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап беру.
Өз мүмкіндіктеріне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындау.
Тақырыптың идеясын түсіне отырып баға
беру.
Оқушыда дағды
қалыптастыру:Өзін-өзі дамыту дағдылары –
өзінің деңгейін бағалау, оны жоғарылату бағытында жүйелі жұмыс
жасау, белгіленген мақсатқа жетіп барып нәтиже көрсету, жинақталған
білім мен қалыптасқан дағды негізінде ой қорыта
алу
Негізгі ұғымдар
мен терминдер:көркем әдебиет стилі,
петроглиф
Ақпарат
көзі:Оқулық
Сабақты
бағалау:Оқушының оқу іс-әрекеті ол
СТК-дағы дағы тапсырмаларды орындау орындау деңгейіне байланысты
бағаланады
|
І. Ақпарат блогы
6 минут



І. Білу: Түсіну 6
минут
1. Стиль дегеніміз
не?
2.Қандай тармақтары
бар?
3. Қай жерлерде
қолданылады?
4.Мәтінде қандай ой
атылды?
-
Бос уақытында қайда
барды?
-
Қай стильде
жазылған?
ІІ. Қолдану
.Талдау
-
Неліктен
барды?
-
Адамдар суретті
қайда салды?
-
Петроглиф деген
не?
ІІІ.
Жинақтау
-
Саяхатқа шыққан
кейіпкерлер білімін қалай
толықтырды?
«Төрт сөйлем» әдісін
пайдаланып айт
ІІ. Логикалық
тапсырмалар блогы. 5
минут
4-тапсырманы бөліп
оқиды
Елімізде тағы қандай
жерлерге саяхат жасауға деп
ойлайсың?
|
ІІІ. Жаттықтыру
және жаңа білімді есепке алу блогы 18
мин.
|
І деңгей ( Білу.
Түсіну) Сұрақтарға жауап
бер
6-
тапсырма
ІІ
деңгей
Мәтіндегі сөз болған
жерлерге досың барғысы келді, соған қалай бару керектігін хатқа
жаз.
5-
тапсырма
ІІІ
деңгей7- тапсырма «Бос уақытта
саяхат жасау пайдалы» ойыны
|
ІV. Интеллектуалды тренинг
блогы 6- мин.
|
-
топ 8-
тапсырма
Қандай мамандық иесі болсаң
да, туризммен хобби ретінде айналысар ма
едің?
-
топ
9-тапсырма
Диологтегі саябақты суреттеп
жаз.
-
топ
10-тапсырма
-
Саябақ аралауға кеткен
уақытыңды босқа кеткен уақыт деуге бола
ма?
-
топ 11-
тапсырма
-
Бұрын
білетінмін
|
Осы сабақта
білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
|
V ..Күтілетін
нәтиже блогы 4 мин
«5 -5-1»
әдісі
|
Үй тапсырмасын беру Қосымша
ақпарат
|