|
Сабақтың тақырыбы: Көркем әдебиет стилі |
Күні: 11.12. 17 |
||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||
|
Оқу мақсаты |
Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру 5.О4. стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; |
||||||||
|
Мақсаты: |
Білу: Мәтін мазмұнымен танысу, сұрақтарға жауап беру , көркем әдебиет стилімен танысу Түсіну: Көркем әдебиет стилінің тармақтарымен танысу, қолдану аясы туралы мәлімет алу, петроглиф жазуымен танысу Қолдану: Тапсырма орындау барысында негізгі ақпаратты анықтау, сұрақтарға жауап беру, өз ойын айту Талдау: Мәтін стилін ажырату, көтерілген мәселені табу, хат жазу Жинақтау:Бүгінгі тақырып бойынша түсінгенін жинақтап жазу Бағалау:. Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі ұрпақ көзімен баға беру, қорытындылау |
||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Білу: Мәтін мазмұнымен танысады, сұрақтарға жауап береді, көркем әдебиет стилімен танысады Түсіну: Көркем әдебиет стилінің тармақтарымен танысады, қолдану аясы туралы біледі, петроглиф жазуымен танысады Қолдану: Тапсырма орындау барысында негізгі ақпаратты анықтайды, сұрақтарға жауап береді, өз ойын айтады Талдау: Мәтін стилін ажырата біледі, көтерілген мәселені анықтайды, хат жазады Жинақтау:Бүгінгі тақырып бойынша түсінгенін жинақтап жазады Бағалау: Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі ұрпақ көзімен баға бере алады, қорытындылайды |
||||||||
|
Сабақтың құрылымы |
І. Ақпараттар блогы ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы ІІІ. Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы ІV. Интеллектуалды тренинг блогы V .Күтілетін нәтиже блогы |
||||||||
|
|
Оқыту әдісі:«АКТ» «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» « Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау» « Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» « Оқытуды басқару және көшбасшылық» Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі:Бағыт-бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда көмек береді, олардың танымдық тапсырмалырды өз бетімен орындауын қадағалайды Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формасы:Бақылау-сынақ сабағы Танымдық тапсырмалар:Сабақтың ЖБЕА блогында беріледі Оқушы іс-әрекетін ұйымдастыру:Күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін кестеде берілген тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап беру. Өз мүмкіндіктеріне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындау. Тақырыптың идеясын түсіне отырып баға беру. Оқушыда дағды қалыптастыру:Өзін-өзі дамыту дағдылары – өзінің деңгейін бағалау, оны жоғарылату бағытында жүйелі жұмыс жасау, белгіленген мақсатқа жетіп барып нәтиже көрсету, жинақталған білім мен қалыптасқан дағды негізінде ой қорыта алу Негізгі ұғымдар мен терминдер:көркем әдебиет стилі, петроглиф Ақпарат көзі:Оқулық Сабақты бағалау:Оқушының оқу іс-әрекеті ол СТК-дағы дағы тапсырмаларды орындау орындау деңгейіне байланысты бағаланады |
||||||||
|
І. Ақпарат блогы 6 минут
І. Білу: Түсіну 6 минут 1. Стиль дегеніміз не? 2.Қандай тармақтары бар? 3. Қай жерлерде қолданылады? 4.Мәтінде қандай ой атылды?
ІІ. Қолдану .Талдау
ІІІ. Жинақтау
«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып айт ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы. 5 минут 4-тапсырманы бөліп оқиды Елімізде тағы қандай жерлерге саяхат жасауға деп ойлайсың? |
|||||||||
|
ІІІ. Жаттықтыру және жаңа білімді есепке алу блогы 18 мин. |
|||||||||
|
І деңгей ( Білу. Түсіну) Сұрақтарға жауап бер 6- тапсырма ІІ деңгей Мәтіндегі сөз болған жерлерге досың барғысы келді, соған қалай бару керектігін хатқа жаз. 5- тапсырма ІІІ деңгей7- тапсырма «Бос уақытта саяхат жасау пайдалы» ойыны |
|||||||||
|
ІV. Интеллектуалды тренинг блогы 6- мин. |
|||||||||
Қандай мамандық иесі болсаң да, туризммен хобби ретінде айналысар ма едің?
Диологтегі саябақты суреттеп жаз.
|
|||||||||
|
V ..Күтілетін нәтиже блогы 4 мин «5 -5-1» әдісі
|
|||||||||
|
Үй тапсырмасын беру Қосымша ақпарат |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көркем әдебиет стилі
Көркем әдебиет стилі
|
Сабақтың тақырыбы: Көркем әдебиет стилі |
Күні: 11.12. 17 |
||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||
|
Оқу мақсаты |
Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру 5.О4. стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; |
||||||||
|
Мақсаты: |
Білу: Мәтін мазмұнымен танысу, сұрақтарға жауап беру , көркем әдебиет стилімен танысу Түсіну: Көркем әдебиет стилінің тармақтарымен танысу, қолдану аясы туралы мәлімет алу, петроглиф жазуымен танысу Қолдану: Тапсырма орындау барысында негізгі ақпаратты анықтау, сұрақтарға жауап беру, өз ойын айту Талдау: Мәтін стилін ажырату, көтерілген мәселені табу, хат жазу Жинақтау:Бүгінгі тақырып бойынша түсінгенін жинақтап жазу Бағалау:. Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі ұрпақ көзімен баға беру, қорытындылау |
||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Білу: Мәтін мазмұнымен танысады, сұрақтарға жауап береді, көркем әдебиет стилімен танысады Түсіну: Көркем әдебиет стилінің тармақтарымен танысады, қолдану аясы туралы біледі, петроглиф жазуымен танысады Қолдану: Тапсырма орындау барысында негізгі ақпаратты анықтайды, сұрақтарға жауап береді, өз ойын айтады Талдау: Мәтін стилін ажырата біледі, көтерілген мәселені анықтайды, хат жазады Жинақтау:Бүгінгі тақырып бойынша түсінгенін жинақтап жазады Бағалау: Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі ұрпақ көзімен баға бере алады, қорытындылайды |
||||||||
|
Сабақтың құрылымы |
І. Ақпараттар блогы ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы ІІІ. Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы ІV. Интеллектуалды тренинг блогы V .Күтілетін нәтиже блогы |
||||||||
|
|
Оқыту әдісі:«АКТ» «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» « Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау» « Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» « Оқытуды басқару және көшбасшылық» Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі:Бағыт-бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда көмек береді, олардың танымдық тапсырмалырды өз бетімен орындауын қадағалайды Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формасы:Бақылау-сынақ сабағы Танымдық тапсырмалар:Сабақтың ЖБЕА блогында беріледі Оқушы іс-әрекетін ұйымдастыру:Күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін кестеде берілген тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап беру. Өз мүмкіндіктеріне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындау. Тақырыптың идеясын түсіне отырып баға беру. Оқушыда дағды қалыптастыру:Өзін-өзі дамыту дағдылары – өзінің деңгейін бағалау, оны жоғарылату бағытында жүйелі жұмыс жасау, белгіленген мақсатқа жетіп барып нәтиже көрсету, жинақталған білім мен қалыптасқан дағды негізінде ой қорыта алу Негізгі ұғымдар мен терминдер:көркем әдебиет стилі, петроглиф Ақпарат көзі:Оқулық Сабақты бағалау:Оқушының оқу іс-әрекеті ол СТК-дағы дағы тапсырмаларды орындау орындау деңгейіне байланысты бағаланады |
||||||||
|
І. Ақпарат блогы 6 минут
І. Білу: Түсіну 6 минут 1. Стиль дегеніміз не? 2.Қандай тармақтары бар? 3. Қай жерлерде қолданылады? 4.Мәтінде қандай ой атылды?
ІІ. Қолдану .Талдау
ІІІ. Жинақтау
«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып айт ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы. 5 минут 4-тапсырманы бөліп оқиды Елімізде тағы қандай жерлерге саяхат жасауға деп ойлайсың? |
|||||||||
|
ІІІ. Жаттықтыру және жаңа білімді есепке алу блогы 18 мин. |
|||||||||
|
І деңгей ( Білу. Түсіну) Сұрақтарға жауап бер 6- тапсырма ІІ деңгей Мәтіндегі сөз болған жерлерге досың барғысы келді, соған қалай бару керектігін хатқа жаз. 5- тапсырма ІІІ деңгей7- тапсырма «Бос уақытта саяхат жасау пайдалы» ойыны |
|||||||||
|
ІV. Интеллектуалды тренинг блогы 6- мин. |
|||||||||
Қандай мамандық иесі болсаң да, туризммен хобби ретінде айналысар ма едің?
Диологтегі саябақты суреттеп жаз.
|
|||||||||
|
V ..Күтілетін нәтиже блогы 4 мин «5 -5-1» әдісі
|
|||||||||
|
Үй тапсырмасын беру Қосымша ақпарат |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз
















