Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің картасы
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі:Көркем әдебиет
Тақырыбы:Қуыршақтың бөлмесі
Мақсаты:Ортанғы топ: Балаларды жиһаздардың атауын дұрыс атай білуге жаттықтыру
Міндеттері:Ортанғы: Жиһаздар жайлы мәлімет беру
Билингвальді компонент: жиһаз-мебель, кереует-кровать, үстел-стол, орындық - стул.
Көрнекі құралдар:Қуыршақтың жиһаздары,көрнекі суреттер.
Әдіс-тәсілдері:әнгіме,сұрақ-жауап.
|
I. Кіріспе |
Шаттық шеңберінде тұрып, бір біріне жылы лебіздерін білдіру. Балалар, Әйгерімнің өз бөлмесі бар екен. Кане, мына жаққа қараңдаршы? Бөлмесі қандай? Бөлмесінде не бар екен? Дұрыс, жиһаздар. Жиһаз диван, орындық, үстел, кереует. Мынау не? Үстел не үшін керек? Ол үстелдің түсі қандай? Біздің топта үстел бар ма? |
|
II. Негізгі бөлім |
Мынау не? Дұрыс, орындық. Ол орындық не үшін керек? Орындықтың түсі қандай? Біздің топта орындық бар ма? Мынау не? Ол диван не үшін керек? Мынау не? Дұрыс кереует. Кереует не үшін керек? Кереуеттің түсі қандай? Біздің топта кереует бар ма? Мынау не? Дұрыс, шкаф. Ол не үшін керек? Оның түсі қандай? Біздің топта шкаф бар ма? Балалар, сендердіңбөлмелеріңде қандай жиһаздар бар? Билингвальды компонет:мебель, кереует-кровать, үстел-стол, орындық - стул. Сергіту сәті. Д/ойын: «Қайсысы жоқ?» Балалар ойыншық жиһаздарды пайдалана отырып, жетпей тұрған жиһазды табуы керек. Жеке жұмысты қажет ететін балалардан топтағы жиһаздар, олардың атауы туралы сұрау. |
|
III. Қортынды |
-Қуыршақ Әйгерімнің бөлмесінде қандай жиһаздар бар екен? Мысық туралы тақпақты қайталап, оқу іс әрекетін қорытындылайды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көркем әдебиет .Тақырыбы:Қуыршақтың бөлмесі.
Көркем әдебиет .Тақырыбы:Қуыршақтың бөлмесі.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің картасы
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі:Көркем әдебиет
Тақырыбы:Қуыршақтың бөлмесі
Мақсаты:Ортанғы топ: Балаларды жиһаздардың атауын дұрыс атай білуге жаттықтыру
Міндеттері:Ортанғы: Жиһаздар жайлы мәлімет беру
Билингвальді компонент: жиһаз-мебель, кереует-кровать, үстел-стол, орындық - стул.
Көрнекі құралдар:Қуыршақтың жиһаздары,көрнекі суреттер.
Әдіс-тәсілдері:әнгіме,сұрақ-жауап.
|
I. Кіріспе |
Шаттық шеңберінде тұрып, бір біріне жылы лебіздерін білдіру. Балалар, Әйгерімнің өз бөлмесі бар екен. Кане, мына жаққа қараңдаршы? Бөлмесі қандай? Бөлмесінде не бар екен? Дұрыс, жиһаздар. Жиһаз диван, орындық, үстел, кереует. Мынау не? Үстел не үшін керек? Ол үстелдің түсі қандай? Біздің топта үстел бар ма? |
|
II. Негізгі бөлім |
Мынау не? Дұрыс, орындық. Ол орындық не үшін керек? Орындықтың түсі қандай? Біздің топта орындық бар ма? Мынау не? Ол диван не үшін керек? Мынау не? Дұрыс кереует. Кереует не үшін керек? Кереуеттің түсі қандай? Біздің топта кереует бар ма? Мынау не? Дұрыс, шкаф. Ол не үшін керек? Оның түсі қандай? Біздің топта шкаф бар ма? Балалар, сендердіңбөлмелеріңде қандай жиһаздар бар? Билингвальды компонет:мебель, кереует-кровать, үстел-стол, орындық - стул. Сергіту сәті. Д/ойын: «Қайсысы жоқ?» Балалар ойыншық жиһаздарды пайдалана отырып, жетпей тұрған жиһазды табуы керек. Жеке жұмысты қажет ететін балалардан топтағы жиһаздар, олардың атауы туралы сұрау. |
|
III. Қортынды |
-Қуыршақ Әйгерімнің бөлмесінде қандай жиһаздар бар екен? Мысық туралы тақпақты қайталап, оқу іс әрекетін қорытындылайды. |
шағым қалдыра аласыз













