Білім беру саласы: Әлеумет
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Үй құстарының тіршілігі
Мақсаты: Ертегіні үн таспадан тыңдау арқылы балалардың ой-қиялын жетілдіру, шығармашылық қабілетін шыңдау.
Көрнекіліктер: Үн таспа, құстардың суреті, ертегі кейіпкерлерінің атрибуттары.
Билингвизм: Тауық – курица, әтеш - петух, қарлығаш – ласточка, қарға – ворона, көкөк - кукушка.
-
Сәлеметсіздер ме, балалар! Балалар бәріміз Алтын күнмен, Көк аспанмен, Жер анамен, достарымызбен амандасып алайық.
Армысың, Алтын күн,
Армысың, Жер ана.
Армысың, Көк аспан,
Армысың, жан досым
Жылуыңа жылу қос,
Міне менің қолым!
-
Қазір жылдың қай мезгілі?
-
Қыс мезгілі.
-
Балалар, күз мезгілінде құстар жылы жаққа ұшып кетіпті. Енді олар көктем мезгілінде қайта келеді екен.
-
Балалар, құстар нешеге бөлінеді?
-
Құстар 2-ге бөлінеді.
-
Үй құстары
Тауық, әтеш, үйрек, қаз, күркетауық.
-
Үй құстарын қайда бағады?
-
Үйде бағады.
-
Дала құстары
Қарлығаш, сауысқан, қарға, көкек, тырна, торғай, т.б.
-
Дала құстары өз бетімен өмір сүреді. Олар ағаштар мен өсімдіктерді зиянды жәндіктер мен құрттардан тазартады. Содан ағаш жайқалып өседі де, таза ауа бөліп шығарады. Сол таза ауамен біздер демаламыз.
-
Ал енді балалар ойын ойнайық.
Ойын: «Қай құс қайда мекендейді?»
Балалар, құстарды мекен ететін жеріне орналастыруыңыз керек.
Үй құстарын орналастыру.
Дала құстарын орналастыру.
Балалар, қарлығаштың шырылдаған дауысы естіледі ғой.
Енді бәріміз алтын жұмыртқа ертегісін
тыңдайық.
ІІІ. Сергіту сәті. Қатар-қатар тұрайық,
Қарлығашқа ұқсайық.
Қанатымызды кең жайып,
Ұшып-ұшып алайық
Қазым-қазым қаңқылда,
Суда жүзіп саңқылда.
Жем берейін жейсің бе,
Кәмпит берші дейсің бе?
Жоқ, жоқ, жоқ,
Кәмпит тәтті ас болмас,
Арпа менен бидай шаш
ІV. Ойын сабақ.
Ұшты, ұшты,
Қарға ұшты.
Ұшты, ұшты,
Алма ұшты.
Ұшты, ұшты,
Тырма ұшты.
Ұшты, ұшты,
Тырна ұшты.
V. Қорытындылау.
Мақал-мәтел айту.
-
Досы көпті жау алмайды,
Ақылы көпті дау алмайды.
-
Жақсы дос- жанға серік,
Жаман дос- малға серік.
Балалар бір-бірімізге деген жылы лебіздерімізді білдірейік.
Деніміз сау болсын!
Еліміз аман болсын!
Досымыз көп болсын!
Аспанымыз ашық болсын!
Осымен бүгінгі оқу іс-әрекетіміз аяқталды.
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: Балалар үй құстары мен дала құстарын ажырата біледі, олардың ерекшеліктері мен пайдасы, өмір сүретін ортасы туралы біледі.
Меңгеру керек: Балаларды әдептілікке, сұлулыққа тәрбиелеу.
Жасай білу керек: Ойын түрлерін біледі, түрлі-түсті қағаздан қарлығаштың бейнесін жапсыра алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көркем әдебиет "Үй құстары"
Көркем әдебиет "Үй құстары"
Білім беру саласы: Әлеумет
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Үй құстарының тіршілігі
Мақсаты: Ертегіні үн таспадан тыңдау арқылы балалардың ой-қиялын жетілдіру, шығармашылық қабілетін шыңдау.
Көрнекіліктер: Үн таспа, құстардың суреті, ертегі кейіпкерлерінің атрибуттары.
Билингвизм: Тауық – курица, әтеш - петух, қарлығаш – ласточка, қарға – ворона, көкөк - кукушка.
-
Сәлеметсіздер ме, балалар! Балалар бәріміз Алтын күнмен, Көк аспанмен, Жер анамен, достарымызбен амандасып алайық.
Армысың, Алтын күн,
Армысың, Жер ана.
Армысың, Көк аспан,
Армысың, жан досым
Жылуыңа жылу қос,
Міне менің қолым!
-
Қазір жылдың қай мезгілі?
-
Қыс мезгілі.
-
Балалар, күз мезгілінде құстар жылы жаққа ұшып кетіпті. Енді олар көктем мезгілінде қайта келеді екен.
-
Балалар, құстар нешеге бөлінеді?
-
Құстар 2-ге бөлінеді.
-
Үй құстары
Тауық, әтеш, үйрек, қаз, күркетауық.
-
Үй құстарын қайда бағады?
-
Үйде бағады.
-
Дала құстары
Қарлығаш, сауысқан, қарға, көкек, тырна, торғай, т.б.
-
Дала құстары өз бетімен өмір сүреді. Олар ағаштар мен өсімдіктерді зиянды жәндіктер мен құрттардан тазартады. Содан ағаш жайқалып өседі де, таза ауа бөліп шығарады. Сол таза ауамен біздер демаламыз.
-
Ал енді балалар ойын ойнайық.
Ойын: «Қай құс қайда мекендейді?»
Балалар, құстарды мекен ететін жеріне орналастыруыңыз керек.
Үй құстарын орналастыру.
Дала құстарын орналастыру.
Балалар, қарлығаштың шырылдаған дауысы естіледі ғой.
Енді бәріміз алтын жұмыртқа ертегісін
тыңдайық.
ІІІ. Сергіту сәті. Қатар-қатар тұрайық,
Қарлығашқа ұқсайық.
Қанатымызды кең жайып,
Ұшып-ұшып алайық
Қазым-қазым қаңқылда,
Суда жүзіп саңқылда.
Жем берейін жейсің бе,
Кәмпит берші дейсің бе?
Жоқ, жоқ, жоқ,
Кәмпит тәтті ас болмас,
Арпа менен бидай шаш
ІV. Ойын сабақ.
Ұшты, ұшты,
Қарға ұшты.
Ұшты, ұшты,
Алма ұшты.
Ұшты, ұшты,
Тырма ұшты.
Ұшты, ұшты,
Тырна ұшты.
V. Қорытындылау.
Мақал-мәтел айту.
-
Досы көпті жау алмайды,
Ақылы көпті дау алмайды.
-
Жақсы дос- жанға серік,
Жаман дос- малға серік.
Балалар бір-бірімізге деген жылы лебіздерімізді білдірейік.
Деніміз сау болсын!
Еліміз аман болсын!
Досымыз көп болсын!
Аспанымыз ашық болсын!
Осымен бүгінгі оқу іс-әрекетіміз аяқталды.
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: Балалар үй құстары мен дала құстарын ажырата біледі, олардың ерекшеліктері мен пайдасы, өмір сүретін ортасы туралы біледі.
Меңгеру керек: Балаларды әдептілікке, сұлулыққа тәрбиелеу.
Жасай білу керек: Ойын түрлерін біледі, түрлі-түсті қағаздан қарлығаштың бейнесін жапсыра алады.
шағым қалдыра аласыз













