Материалдар / Көркем еңбек 7 - сынып 2 тоқсан 2024 ж. жоспары

Көркем еңбек 7 - сынып 2 тоқсан 2024 ж. жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек 7 - сынып 2 тоқсан 2024 ж. жоспары П.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
35
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мектеп: Амангелді атындағышағын орталықты орта мектебі

Күні: 13.11.2024ж

Оқытушының аты-жөні: Нурлыбаева А.

Сынып: 7 сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

Көркемдік жазба (батик, гжель, хохлома). Жазбалар түрлері. Жазбалардың тәсілдері мен техникасы. Материалдары және құралдары

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығутегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау

7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы)

Сабақтың мақсаты:

  • көркемдік жазба түрлері, жазбалардың тәсілдері мен техникасы, материалдары және құралдарымен таныстырады;

  • тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттауды үйретеді;

  • шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдануды үйретеді (оның ішінде АКТ қолданып)

Құндылықтарды дарыту

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

  • өзін-өзі ұйымдастыру, міндеттерге басымдық беру, жұмыс уақытын жоспарлау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сабақ басында:

- оқушылардың зейінін шоғырландыруға,

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуға көңіл бөлу қажет. «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау.

(Ұ) Оқушылардан қоршаған ортадағы көркемдік жазбамен безендірілген бұйымдардың атауын сұрайды. Оларға сабақ тақырыбын анықтайтын сұрақтар қою.

(Қ)Тапсырма №1 «Сәндік-қолданбалы өнер» тақырыбын қайталауға арналған тестік сұрақтарға жауап беріңіз.

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.

Оқушылар құндылық туралы өз ойларын айтады.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





(Т) Оқушылар сәндік-қолданбалы өнердің бір түрі көркемдік жазба және оның түрлерімен танысады.

Оқушыларды көркемдік жазбаларының бейнелері бар (мысалы, гжель, хохлома, батик және т.б.) карточкалар қолданып топтарға біріктіру. Әр топқа бір көркемдік жазба түрін зерделеуге тапсырма беру. Зерттеу барысында оқушылар келесі жазба түрлерімен танысу қажет:

  • ою-өрнектік композициясының ерекшелігі (ою-өрнек түрлері, халық шығармашылығындағы мотивтер);

  • тарихи және мәдени қалыптасуына байланысты жазбаның түстік шешімі;

  • көркемдік жазбаның негізін, орындалу жазықтықтары (мысалы, жостов жазбасы металл үстінде, ағаш бетіндегі хохлома және т.б.)

Зерттеу жұмыстары толық қамту үшін оқушылар интернет-ресурстарын, СҚӨ жайлы арнайы әдебиеттерді, иллюстрацияларды қолданады.

Оқушылар көркемдік жазба техникасында жұмыс істейтін замануи суретшілер мен СҚӨ шеберлерінің шығармашылығымен танысады, мысалы, Юлия Исмамбетованың, Гульжанат Кабижанованың, Елены Ракованың, Галина Скоблеваның және т.б. батигі.

(Қ) Тапсырма №2 Оқушылар зерделенген ақпаратты ұсынып, келесі сұрақтарға жауап береді:

- Көркемдік жазбалардың түрлерін атаңыздар

- Әр көркемдік жазбалардың ерекшеліктері атап шығыңыңыз

- Көркемдік жазбаларда қандай ою-өрнектік композициялар қолданады?

- Шеберлері көркемдік жазба орындауда қандай бояуларды қолданады?

-Көркемдік жазбалар қандай негіздерде орындалады?

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі






Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Дискриптор

жазбалардың тәсілдері мен техникасы, материалдары және құралдарымен танысады.

шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдануды үйренеді.

http://www.artvek.ru/dekor.html

Сәндік-қолданбалы өнер

Көркемдік жазба

http://sabaqtar.kz/suret/4430-sndk-oldanbaly-ner-gzhel-ner.html

Сәндік-қолданбалы өнер. Гжель өнері

http://decormaster.kz/st/kazaxskij_ornament.php - ежелгі ою-өрнектің шығу тарихы мен символикасы

ttps://kk.wikipedia.org/wiki/Гжель_керамикасы



Аяқталуы





Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.
























Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні

Сынып: 7 сабақ 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

Бұйымның нобайын орындау.

Материалдар мен құралдарды дайындау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.1.5.2 -Бұйым жасауда әртүрлі графикалық құралдарды қолдана отырып (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып), нобайлар, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау

7.1.4.1-Алған білімдері мен тәжірибелерін қолдана болашақ іс-әрекеттерін анықтау және шығармашылық қызметін жоспарлау

Сабақтың мақсаты:

  • Бұйым жасауда әртүрлі графикалық құралдарды қолдана отырып (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып), нобайлар, графикалық және технологиялық құжаттар дайындайды.

  • Эсикз салу, тәжірибелік тапсырманы орындауүшін материалдарды таңдайды.

Құндылықтарды дарыту

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • жаңа идеяларды ұсыну;

  • заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгеру;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Оқушылармен сәлемдесу. «Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу.

Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға презентация көрсетіледі.

Ұ = ұжымдық жұмыс

Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлері айтылады.

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.

Ой қозғайды, ойларын айтады.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Ұ = ұжымдық жұмыс:

Еркін батик техникасында берілген бейнематериалды тамашалаңыз. Бейнематериалды тамашалаудың критерийлері:

  • Еркін батик техникасында қандай материалдар қолданылады?

  • Қандай ерекшеліктері бар?

  • Скетчбукке жазып отыру.

ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ: Оқушылардың ішінде еркін техникада емес, резервтің көмегімен суық батик жасаймын дегендерге суық батиктің техникасын көрсетуге болады.

Ұ = ұжымдық жұмыс:

Еркін батик пен суық батик техникасымен танысып шығады. Олардың қандай ерекшеліктері бар. Ауызша талдау қажет. Екі техникада салынған картиналарды өзара салыстырып, оқушылар қандай техникада тәжірибелік тапсырма орындайтындықтарын анықтау қажет.

Т= топтық жұмыс: Топта еркін батик техникасында кішігірім тәжірибелік тапсырма орындауға болады.

Тәжірибелік тапсырма.
Еркін батик техникасында кішігірім жұмыс орында.

Тапсырманы орындаудың критерийлері:

А4 форматындағы матаны рамкаға бекіт.

Гүл сал(көшірме жасауға болады).

Гүлдің бейнесін жасау үшін қандай түстерді қолданасың?

Түстерді қалай үйлестіруге болады?

Жұмысыңды таныстыр.

Ө=өздік жұмыс:

  • Эскиз сал.

Эскизді орындаудың критерийлері:

  • Скетчбукке орында.

  • Түрлі түсті етіп сал.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі








Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Дискриптор

Батиктің еркін техникасымен танысты.

Эскизін скетчбукке салды.

Материалдарды таңдады.

Презентация

1,2,3,4,5 слайдтар

Бейнефильм: Ирисы(1 мин).

Рисуем маки(4 мин)

Презентация РР. 4-9 слайд

Бейнефильм: Ирисы(1 мин)



Мақта-мата, подкладочный шелк, акварель бояулары, батик бояулары, қылқалам.


Аяқталуы



Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.











Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 7 сабақ 3-4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

Көркемдік жазбаны орындау.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау

Сабақтың мақсаты:

  • Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтауды үйретеді;

  • Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен тәсілдерімен жұмыстарды орындауға үйретеді.

Құндылықтарды дарыту

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

  • тапсырмаларды тиімді орындау үшін қажетті академиялық және техникалық, заманауи технологиялар мен әдістер туралы білімінің болуы;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғау.
Оқушылар арасында шағын әңгіме қозғау.

Сабақтыңбасындаоқушылардыңдайындығынтексеру.

Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргізу.

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.

«Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Ұ = ұжымдық жұмыс

Оқушыларға сарамандық жұмысты орындау үшін түрлі көрнекілік, иллюстрациялық және видеоматериалдарды (халық қолөнер бұйымдары немесе көркемдік жазба техникасында орындалған сәндік-қолданбалы өнер заттарының иллюстрацияларын) қолдануына ұсыну.

Оқушылар жұмыстарын жалғастырады.



(Ж)(Қ) Сарамандық жұмыс №6

Әрбір көркемдік жазбаға арналған түстік палитраны жинақтау.

Оқушылар көркемдік жазба бойынша бірқатар жаттығулар орындайды. Қылқаламдарды (жалпақ, дөңгелек пішінді, әр түрлі өлшемді) таңдап алып, қағаз бетінде бірнеше элементтер орындап болған соң, жұмысқа кіріседі.

Жазықтыққа ою-өрнек салар алдында, оқушыларға алғашқы жағысты (мазокты) керек емес қағаз немесе мата бетіне салып көру қажет.

Шығармашылық жұмысты аяқтау үрдісін ұйымдастыру: кептіру және т.б.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі



Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Дискриптор

Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтауды үйренеді;

күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен тәсілдерімен жұмыстарды орындауға үйренеді.


https://youtu.be/MY0sTEiU4vc

Жостов жазбасының өнері

http://irenabatik.ru/batik-obuchenie/batik-dlya-nachinayushhix-voprosy-i-otvety.html

Бейне сабақтары,шеберлік- класстар

http://kitchendecorium.ru/accessories-decor/dekorirovanie/rospis-tarelok-svoimi-rukami.html Бастауыштарға арналған өз қолымен ыдыстарды жазбамен көркемдеу - 5 шебер-класстар


Аяқталуы



(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесінмен орындалған жұмыстарды талқылау

«Бағдаршам» әдісін қолдану


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.









Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 7 сабақ 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

Сәндеу. Безендіру

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.1.6.4-Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтау, таңдау және біріктіру

Сабақтың мақсаты:

  • образды, кеңістікті ойды қалыптастыру және өз ойын нобай, сурет, көлемді пішіндер арқылы бейнелеуді үйретеді;

  • шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтауды, таңдауды және біріктіруді үйретеді;

  • шығармашылық жұмысты жасау үшін көркемдік материалдармен жұмыс орындау дағдыларын дамытады.

Құндылықтарды дарыту

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

  • халықпен/ мемлекетпен бірлікті және өз мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті түсіну;

  • ұлттық және мәдени бірегейлікті түсіну;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру.

Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргуі.

Мұғалім оқушылармен «тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру.

Жұмысты бастамас бұрын оқушыларға жостов, хохлома, гжель және т.б. жазбаларды орындау үшін қағаз ыдыстар, бір реңкті керамикалық ыдыстарды, фанера немесе тақтайшаларды т.б. материалдарды қолдануына ұсыныс жасау.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

https://youtu.be/Uy5GGacwiwQРоспись изделия, двойной мазок, имитация гжели, irishkalia

Галилео. Гжель.

Батикке, керамикаға, шыныға арналған бояулар жинағы керме, қылқаламдар


11-20 мин




Ортасы





21-35 мин


5 мин

Ұ = ұжымдық жұмыс

(МК)Оқушылар өткен сабақта дайын бұйымға арнайы декордың композициясын орындап, көркемдік жазба ерекшелігін ескере отырып,материалдар дайындаған.

Жазық немесе көлемді пішін бетіне суретті көшірудің бірнеше тәсілін, сондай-ақ, мысалы, гжель, жостово немесе хохломада және т.б. еркін жазбаларды орындауда негізгі сызықтары жүргізілетінін көрсету.

Егер оқушылардың бірі мата үстінде жазба таңдаған болса, мұғалім суреттің контурын резервпен жүргізу үрдісін қадағалайды.

Оқушылардың резерв құйылған түтікшені қолдану барысында қауіпсіз жұмыс істеуін қадағалау керек.

(Ө)(Қ) Сарамандық жұмыс №5

Оқушылар құрастырылған технологиялық карта бойынша жұмысқа кіріседі.Оқушылар суретті негізге көшіреді.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі

Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Дискриптор

шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтауды, таңдауды және біріктіруді үйретеді;

шығармашылық жұмысты жасау үшін көркемдік материалдармен жұмыс орындау дағдыларын дамытады.

https://www.youtube.com/watch?v=f4CsBV_tnf0

Батик. Шиборитехникасы.

https://youtu.be/5lffG2lr4Z0

Шыны және мата үстінде контурмен жұмыс жасау

https://youtu.be/LD1T4BhTedo

БАТИК- контурлы техника. Орамалеберлік-класс batikcentr.ru

http://blogbatik.ru/ батик для начинающих: техники, мастер-классы, художники.

https://www.youtube.com/watch?v=AKJWegLM1IU

Галилео. Хохлома

https://www.youtube.com/watch?v=GVrSz274Da4

5 мин

Аяқталуы



Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды.

Жұмыс орнын тазалау.

(Қ) Сабақтыңсоңындаоқушыларменбіргеорындалғанжұмыстардыңкөрмесінөткізіп, талдау

«Қолмен белгі беру» әдісін қолдану.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.

















Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 7 сабақ 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

Сәндеу. Безендіру

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.2.6.1-Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану

Сабақтың мақсаты:

  • Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолданады.

  • Өзінің жұмысын рамкаға әсемдеу;

  • Жұмысты әсемдеу(кракле, бисер)

  • Өзінің және сыныптастарының жұмыстарына баға беру.

Құндылықтарды дарыту

ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК

  • мемлекеттің тарихи және мәдени мұрасын, дәстүрлерін, мерекелерін құндылық ретінде бағалау;

  • мемлекеттік тілді жетік меңгеруге және оны белсенді қолдануға ұмтылу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин





8 мин.

Сабақ мақсаты мен критерийлері айтылады. «Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу.

Ойын: Маған өз күлкіңді сыйлашы.

Оқушылар дөңгелене тұрады. Жүргізуші ойынға қатысушының біріне келіп; «Крошка! Крошка! Егер мені жақсы көрсең маған өз күлкіңді сыйла!

Оған күлмей жауап беру қажет:

Крошка! Крошка! Мен сені жақсы көремін. Бірақ саған күлмеймін! Егер оқушының бірі күлсе, жүргізуші сол болады. Егер шыдаса, онда өз орнында қалады. Жүргізуші өзгеге барады.

(Мұндай ойын көңіл-күйді көтеріп, сыныпты біріктіреді)

Бейнероликтертер көрсетілімі:

Рамканы қалай жасауға болатындығы жөнінде.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер

Картоннан рамка жасау

https://www.youtube.com/watch?v=pu_bteDcTmc

https://www.youtube.com/watch?v=KqE6minyTQU


15 мин







15 мин


Ұ = ұжымдық жұмыс

Практикалық жұмыс.

Оқушылар жұмыс барысына кіріседі.

Санитарлық-гигиеналық нормалар жайында мұғалімге сабақ басталмас бұрын техникалық қауіпсіздік шарасын өткізген дұрыс.

Оқушылар жұмыстарын технологиялық карталарына сәйкес аяқтайды. Және шығармашылық жұмысына рамка әзірлеуге кіріседі( оларды керекті материалдар болуы тиіс)


Егер оқушылардың бірі рамка әкелмесе, онда шығармашылық жұмысын әсемдеуге болады. Түрлі бисерлермен.

Мұғалім «Техника кракле» деп аталатын тәсіл жайында түсіндіріп өтуіне болады.

«Кракелюр» парафин арқылы жасалады. Ол жайында


Дискриптор

Батиктің өлшемі бойынша өз жұмысына рамка жасайды.

Жұмысын әсемдейді (кракле, бисер)

Өзінің және сыныптастарының жұмыстарына баға береді.

Эффект кракле в батике.

https://www.youtube.com/watch?v=p1_8G_-ZWUk

Утюг, газеты, воск, краски для Батика.

Кракелюр техникасы жайында толығырақ мәлімет.

http://fb.ru/article/136933/tehnika-krakelyur-master-klass-dlya-lyubiteley-dekupaja-i-ne-tolko


Сабақтың соңы

5 мин.

Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды:

Не жақсы шықты?

Нені түрлендіру қажет?

Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді.



Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.
















Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 6 сабақ 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

Жұмыстардың көрмесі

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.3.1.1

Ауқымды аудиторияның алдында дайын болған өз жұмыстарын таныстыру(көрсе, сән көрсетілімі, т.б.)

Сабақтың мақсаты:

  • Көрме – жәрмеңкенің жоспарын құрастырады.

  • Көрменің салтанатты кезеңінің сценарийін ойластырады.

  • Көрмені ұйымдастыру үшін материалдар дайындайды (афиша, шақыру билеттері, жұмыстың атауы, көрменің атауы)

Картиналар мен бұйымдардың орналасу жоспарын салады.

Құндылықтарды дарыту

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

  • өзін-өзі ұйымдастыру, міндеттерге басымдық беру, жұмыс уақытын жоспарлау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушыларды орналастыру, амандасу, құралдарын дайындау. «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау.

Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.

(Ұ) Мұғалім оқушыларға шығармашылық көрменің ұйымдастыру кезеңдері менмақсатын таныстырады. Сонымен қатар, көрме оқушылардың өз шығармашылығында идеяларының берілу жолдарын көрсетеді.

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулық, құрал-жабдықтар






6-20 мин




Ортасы



21-30 мин





30-40 мин

Шығармашылық жұмысты таныстырылымға дайындау.

  • не атқарылды?

  • шығармашылық жұмысты орындау барысында сәтті шыққан не?

  • қандай қиындықтар туындады?

  • рефлексивті күнделік жүргізудің тиімділігі болды ма?

  • идеяны іске асыра алдыңыз ба?


Сыныптастарыңа жұмысыңды таныстыр

  • Таныстырылымға әрбір оқушыға 2 минуттан беріледі.

  • Бұйымның идеясын іске асыра алдың ба? Болмаса, неге?

  • Бұйымыңда нені түрлендірер едің?

  • Ілмек және шалма бізбен тағы да не тоқыр едің?


Көрме ұйымдастыр

  • Көрме өтетін орынды дайында;

  • Афиша,шақыру билеттерін дайында;

  • Көрменің атауын қой;

  • Келушілерден кері байланыс алу үшін рефлексия парағын дайында.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі


Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Дискриптор

Шығармашылық жұмыстарды рәсімдей алады;

Өз жұмыстарына аннотация жаза алады;

Көрме ұйымдастыра алады.

http://mir-biz.ru/biznes-plany/vystavochnyj-biznes/

Көрмелік бизнесті қалай істеуге болады

Өз шығармаңыздыңнегізгі бағасын қалай білуге болады.

http://mrsa.ru/ocenka-kartin/kak-ocenit-stoimost-hudozhestvennogo-proizvedeniya

5 мин

Аяқталуы



Көрме шолу;

- орындалған жұмыстарды бағалау;

- оқушылардың жұмыстарына талдау жасау.

Жұмыс орнын тазалау.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ