
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көркем еңбек пәні ҚМЖ 1тоқсан
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанның дәстүрлі тоқыма өнері. Қазақ кілемдері. Алаша. Кілем тоқу. Гобелен. Қазіргі кілемдер үлгілері |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.2.1 өнер туындыларының тарихи және мәдени шығармаларындағы материалдар мен стильдерді жариялауда көпшілік назарының әсерін қарастыра отырып, салыстырмалы талдауды жасау; 9.1.3.1 шығармашылық ойды жүзеге асыру мен дамытуда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты түрде және өнімді қолдану (ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану); |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
.Қазақтың ұлттық сәндік бұйымдарын жасап үйретугге баулу |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Қар кесегі» әдісін қолдандым. 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер Мен қосымша тапсырмалар
|
|||
Ортасы |
(Т) Оқушылар шағын топтарда АКТ технологияларын қолданып отырып, таңдап алған СҚӨ бұйымдарының шығу тарихын, ерекшеліктері мен дәстүрлі түрлерін зерттейді. |
Оқушыларға «Шебер» атты кері байланыс парағы Онда: балға суреті - «мен меңгердім», қол ара суреті - «мен білгенмін» және шеге суреті - «толықтырғым келеді» деген үш бағанға оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойларын жазып береді. .
|
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б табиғи сәндік бұйымдар
|
|||
Сергіту сәті |
«Жылы сөз» жылулық
шеңбері |
Оқушылар сабақ өті барысында өз сыныптастарына жылулық сөздерін айтады . |
|
|
|||
Аяқталуы |
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : «Алма ағашы» әдісі.
Өз ойларын еркін жеткізу . |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін алманы таңдағандары бойынша білемін. Жасыл алманы бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса , сары алманы кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар таңдаса, қызыл алманы тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдайды .Бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің көрсетеді |
Оқушылардың жасаған жұмыстарына пікір қалдыру. |
Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл алма суреттері |
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
|
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанның дәстүрлі тоқыма өнері. Қазақ кілемдері. Алаша. Кілем тоқу. Гобелен. Қазіргі кілемдер үлгілері |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.2.1 өнер туындыларының тарихи және мәдени шығармаларындағы материалдар мен стильдерді жариялауда көпшілік назарының әсерін қарастыра отырып, салыстырмалы талдауды жасау; 9.1.3.1 шығармашылық ойды жүзеге асыру мен дамытуда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты түрде және өнімді қолдану (ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану); |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
.Қазақтың ұлттық сәндік бұйымдарын жасап үйретугге баулу |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында Сұрақ жауап әдісін қолдандым. 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер Мен қосымша тапсырмалар
|
|||
Ортасы |
Тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді.Топтағы балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз беттерінше түсіндіреді. |
Оқушыларға «Шебер» атты кері байланыс парағы Онда: балға суреті - «мен меңгердім», қол ара суреті - «мен білгенмін» және шеге суреті - «толықтырғым келеді» деген үш бағанға оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойларын жазып береді. .
|
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б табиғи сәндік бұйымдар
|
|||
Сергіту сәті |
«Жылы сөз» жылулық
шеңбері |
Оқушылар сабақ өті барысында өз сыныптастарына жылулық сөздерін айтады . |
|
|
|||
Аяқталуы |
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : «Алма ағашы» әдісі.
Өз ойларын еркін жеткізу . |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін алманы таңдағандары бойынша білемін. Жасыл алманы бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса , сары алманы кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар таңдаса, қызыл алманы тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдайды .Бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің көрсетеді |
Оқушылардың жасаған жұмыстарына пікір қалдыру. |
Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл алма суреттері |
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
|
қысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Кілем тоқу материалдары мен құрал жабдықтары |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.6.4 шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын қолдану бойынша өзіндік (оригиналды) шешімдерді ұсыну |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Бұйымжасаудаәртүрліграфикалыққұралдардықолданаотырып (оныңішінде АКТ қолданып), нобайлар, графикалықжәнетехнологиялыққұжаттардайындаутәсілдеріментаныстыру;
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында сұрақтар қойылады 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
|
||
Ортасы |
Сабаққа байланысты видеосабақ
көрсетіледі . Тақырыпты
Жигсо
әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге
бөліп, оқуға тапсырма береді.Топтағы балалар бір мысалды
қарастырып, бірге отырып талқылап, өз беттерінше
түсіндіреді. |
Оқушылар оқулықты және қосымша әдебиеттерді пайдаланып тапсырмаларды орындайды.. |
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б
|
||
Аяқталуы |
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін қалпақты таңдау арқылы көрсетеді . Ақ қалпақ бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса қызыл , кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар қара қалпақ сары тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдап бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің қаншалықты нәтижеге жеткендігін көрсетеді. |
Оқушылардың таңдаған қалпақтарына пікір қалдыру. |
Ақ , қызыл , қара , сары ,жасыл , көк түсті қалпақтар |
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйым нобайын жасау. Материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын
дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау; |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Бұйымжасаудаәртүрліграфикалыққұралдардықолданаотырып (оныңішінде АКТ қолданып), нобайлар, графикалықжәнетехнологиялыққұжаттардайындаутәсілдеріментаныстыру;
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында сұрақтар қойылады 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
|
||
Ортасы |
Сабаққа байланысты видеосабақ көрсетіледі . Тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді.Топтағы балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз беттерінше түсіндіреді. |
Оқушылар оқулықты және қосымша әдебиеттерді пайдаланып тапсырмаларды орындайды.. |
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б
|
||
Аяқталуы |
. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың таңдаған қалпақтарына пікір қалдыру. |
|
Кысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік қолданалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.1.1 мазмұнды, ерекше туындыны орындау үшін өз бетінше және сенімділікпен өнердің көркем құралдарын қолдану; 9.2.3.3 шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану; |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетіндегі өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының анықтайды, зерделейді |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Ыстық орындық» әдісін қолдандым. 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады: Бұйымның нобайы ? Көркемдік жазбаның ерекшелігі....
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген сәндік өнер заттары суреттері
|
|||
Ортасы |
Оқушылар қайталау сабағында берілген тапсырмаларды орындап видеосабақтан берілген пайдаланып тапсырмаларды орындайды. |
Оқушыларәр түрліжанрда сурет салады. Орындау реттілігін сақтайды. |
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б
|
|||
Аяқталуы |
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады . |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
|
Кысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік қолданалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.1.1 мазмұнды, ерекше туындыны орындау үшін өз бетінше және сенімділікпен өнердің көркем құралдарын қолдану; 9.2.3.3 шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану; |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетіндегі өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының анықтайды, зерделейді |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Ыстық орындық» әдісін қолдандым. 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады: Қазіргі кілем тоқу үлгілерін ата ? Бұйым нобайын жаса
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген сәндік өнер заттары суреттері
|
|||
Ортасы |
Оқушылар қайталау сабағында берілген тапсырмаларды орындап видеосабақтан берілген пайдаланып тапсырмаларды орындайды. |
Оқушыларәр түрліжанрда сурет салады. Орындау реттілігін сақтайды. |
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б
|
|||
Аяқталуы |
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады . |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
|
Кысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік қолданалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.1.1 мазмұнды, ерекше туындыны орындау үшін өз бетінше және сенімділікпен өнердің көркем құралдарын қолдану; 9.2.3.3 шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану; |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетіндегі өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының анықтайды, зерделейді |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Қар кесегі» әдісін қолдандым. 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген сәндік өнер заттары суреттері
|
|||
Ортасы |
Оқушылар қайталау сабағында берілген тапсырмаларды орындап видеосабақтан берілген пайдаланып тапсырмаларды орындайды. |
Оқушыларәр түрліжанрда сурет салады. Орындау реттілігін сақтайды. |
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б
|
|||
Аяқталуы |
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін қалпақты таңдау арқылы көрсетеді . Ақ қалпақ бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса қызыл , кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар қара қалпақ сары тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдап бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің қаншалықты нәтижеге жеткендігін көрсетеді |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
|
Кысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік қолданалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.1.1 мазмұнды, ерекше туындыны орындау үшін өз бетінше және сенімділікпен өнердің көркем құралдарын қолдану; 9.2.3.3 шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану; |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетіндегі өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының анықтайды, зерделейді |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Сабақ басында сыныптың сабаққа дайындығын тексеру мақсатында «Миға шабуыл»: оқушыларға текстильді көркемдеп жазба техникасында орындалған туындыларды ұсынып, бұл бұйымдарды не біріктіреді және қалай орындалғанын жайлы сұрақтарға жауап алу. Сұрақтардың жауабына қарай оқушылармен сабақтың мақсаты мен тақырыбын анықтау. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген сәндік өнер заттары суреттері
|
|||
Ортасы |
Оқушылар қайталау сабағында берілген тапсырмаларды орындап видеосабақтан берілген пайдаланып тапсырмаларды орындайды. |
Оқушыларәр түрліжанрда сурет салады. Орындау реттілігін сақтайды. |
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б |
|||
Аяқталуы |
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін қалпақты таңдау арқылы көрсетеді . Ақ қалпақ бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса қызыл , кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар қара қалпақ сары тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдап бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің қаншалықты нәтижеге жеткендігін көрсетеді |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
Кысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік қолданалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмысты қорғау. Көрме ұйымдастыру |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.3.1.1 медиа құралдары мен онлайн платформаларды қолдана отырып, белгілі бір аудиторияға дайын жұмыстарын қорғауды өз бетінше ұйымдастыру (бейнетаспа, онлайн форумдар, әлеуметтік желілер) |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетіндегі өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының анықтайды, зерделейді |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Ыстық орындық» әдісін қолдандым. 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады: Кілемнің түрлерін ата? Шығу тарихы |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген сәндік өнер заттары суреттері
|
|||
Ортасы |
Оқушылар қайталау сабағында берілген тапсырмаларды орындайды |
Оқушыларәр түрліжанрда сурет салады. Орындау реттілігін сақтайды. |
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т. |
|||
Аяқталуы |
Кері байланыс Смайлик арқылы
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады . |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
|
Кысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік қолданалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шығармашылық жұмыстарды орындау |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін өз бетінше өнердің көркем құралдарын анықтау, таңдау және қолдану 8.1.6.4-Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетіндегі өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының анықтайды, зерделейді Қағазға, матаға өрнек салуды шығармашылық жұмыста қолданады |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Ыстық орындық» әдісін қолдандым. 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады: Бұйымның нобайы ? Көркемдік жазбаның ерекшелігі.... |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген сәндік өнер заттары суреттері
|
|||
Ортасы |
Оқушылар қайталау сабағында берілген тапсырмаларды орындайды |
Оқушыларәр түрліжанрда сурет салады. Орындау реттілігін сақтайды. |
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т. |
|||
Аяқталуы |
Кері байланыс |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады . |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
Кысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік қолданалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Әшекейлерді пайдалана отырып сәндеу |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану 8.2.6.1-Қауіпсіздік ережелерінің маңызы мен сақтық шараларын сақтауды жариялау арқылы материалдар мен жұмыс құралдарын пайдалану
|
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетіндегі өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының анықтайды, зерделейді Қағазға, матаға өрнек салуды шығармашылық жұмыста қолданады |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Ыстық орындық» әдісін қолдандым. 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:
көркемдік жазбаның ерекшелігін зерттей отырып, мен... |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген сәндік өнер заттары суреттері
|
|||
Ортасы |
Оқушылар қайталау сабағында берілген тапсырмаларды орындайды |
Оқушыларәр түрліжанрда сурет салады. Орындау реттілігін сақтайды. |
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т. |
|||
Аяқталуы |
Кері байланыс Жулдызша тусі арқылы арқылы
Түсіндім Сұрағым бар
Мүлдем түсінбедім |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады . |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
Кысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік қолданалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Әшекейлерді пайдалана отырып сәндеу |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану 8.2.6.1-Қауіпсіздік ережелерінің маңызы мен сақтық шараларын сақтауды жариялау арқылы материалдар мен жұмыс құралдарын пайдалану
|
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетіндегі өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының анықтайды, зерделейді Қағазға, матаға өрнек салуды шығармашылық жұмыста қолданады |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Ыстық орындық» әдісін қолдандым. *ТҚЕ еске түсіру *Бұйымның нобайы |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген сәндік өнер заттары суреттері
|
|||
Ортасы |
Оқушылар қайталау сабағында берілген тапсырмаларды орындайды |
Оқушыларәр түрліжанрда сурет салады. Орындау реттілігін сақтайды. |
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т. |
|||
Аяқталуы |
Кері байланыс Смайлик арқылы
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады . |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік қолданалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмысты қорғау және көрме ұсыну |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.3.1.1-Онлайн платформадағы ауқымды аудитория алдында дайын жұмыстарды қорғау және оны ұсыну (онлайн форумдар, әлеуметтік желілерде) |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Ыстық орындық» әдісін қолдандым. 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген сәндік өнер заттары суреттері
|
|||
Ортасы |
Оқушылар қайталау сабағында берілген тапсырмаларды орындап видеосабақтан берілген пайдаланып тапсырмаларды орындайды. |
Оқушыларәр түрліжанрда сурет салады. Орындау реттілігін сақтайды. |
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б
|
|||
Аяқталуы |
Кері байланыс |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады . |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
|

