Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көркем еңбек пәнінен күнтізбелік тақырыптық жоспарлау (ұл балаларға арналған)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ р/с |
Бөлім / Тақырыптар |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
І тоқсан |
||||||
1 |
Визуалды өнер |
Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдары. Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары |
5. 1. 2. 1 әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу |
1 1 |
|
|
2 |
5. 1. 3. 1 шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) |
|||||
|
5. 3. 2. 1 пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттау |
|||||
|
5. 3. 3. 1 пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау |
|||||
3 |
Натюрморт өнері. Ұлттық сәндік натюрморт |
5. 1. 5. 2 шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау |
1 1 |
|
|
|
4 |
5. 1. 6. 4 таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу |
|||||
|
5. 2. 1. 1 өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану |
|||||
|
5. 2. 3. 3 шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
|||||
5 |
Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы |
5. 1. 1. 1 қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) |
1 1 |
|
|
|
6 |
5. 2. 1. 1 өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану |
|||||
7 |
Индустриалды пейзаж. Қала пейзажы. Сызықтық перспектива |
5. 1. 1. 1 қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) |
1 1 |
|
|
|
8 |
5. 2. 1. 1 өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану |
|||||
9 |
Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері |
5. 1. 1. 1 қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) |
1 1 1 |
|
|
|
10 |
5. 2. 1. 1 өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану |
|||||
11 |
|
5. 3. 3. 1 пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау |
||||
12 |
Шығармашылық жұмыс. |
5. 1. 5. 2 шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау |
1 1 1 1 |
|
|
|
13
14 |
5. 1. 6. 4 таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу |
|||||
15 |
5. 2. 1. 1 өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану. |
|||||
16 |
Көрме ұйымдастыру |
5. 3. 1. 1 бүкіл сыныпқа дайын жұмысты таныстыру (көрме) |
1 |
|
|
|
ІІ тоқсан |
||||||
17
18 |
Сәндік-қолданбалы өнер |
Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері |
5. 1. 2. 1 әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу |
1 1 |
|
|
19 |
Сәндік-қолданбалы өнердегі заманауи және дәстүрлі емес материалдар. Материалдар мен құрал-жабдықтармен танысу |
5. 1. 6. 2 бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау; |
1 1 |
|
|
|
20 |
5. 2. 2. 1 конструкциялық, табиғи және жасанды материалдарды өңдеу үшін қол еңбегі құралдары мен жабдықтарын анықтау, сипаттау және қолдану |
|||||
21
22
23 |
Дәстүрлі емес материалдардан сәндік бұйым. Идеяларды талқылау мен дамыту. Нобай орындау |
5. 1. 5. 2 шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау |
1 1 1 |
|
|
|
24 25 |
Дәстүрлі емес материалдардан сәндік бұйым. Бұйым дайындау |
5. 2. 3. 2 түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау |
1 1 1 |
|
|
|
26 |
5. 2. 6. 1 техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану |
|||||
27 |
Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу |
5. 1. 6. 2 бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау |
1 1 |
|
|
|
28 |
5. 1. 5. 2 шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау |
|||||
29
30 |
Бұйым өру |
5. 2. 3. 2 түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау; |
1 1 1 |
|
|
|
31 |
5. 2. 3. 3 шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
|||||
|
5. 2. 6. 1 техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану. |
|||||
32 |
Жұмыстардың көрмесі |
5. 3. 1. 1 бүкіл сыныпқа дайын жұмысты танысту (көрме) |
1 |
|
|
|
ІІІ тоқсан |
||||||
33 |
Дизайн және технология |
Конструкциялық материалдар. Материалдардың түрлері мен қасиеттерін зерттеу |
5. 1. 6. 1 конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардың жалпы қасиеттері мен құрылысын, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтай отырып зерделеу |
1 |
|
|
34 |
Конструкциялық материалдарды өңдеуге арналған жабдықтар, қол еңбегі құралдары, құрылғылар |
5. 2. 2. 2 ағаш және темір өңдеу білдегінің тағайындалуы мен құрылысын түсіндіру; |
1 |
|
|
|
35 |
5. 2. 2. 1 конструкциялық, табиғи және жасанды материалдарды өңдеу үшін қол еңбегі құралдары мен жабдықтарын анықтау, сипаттау және қолдану |
1 |
|
|
||
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |