Материалдар / Көркем идеяларды жүзеге асыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көркем идеяларды жүзеге асыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың ой өрісін,шығармашылығын дамытады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2021
398
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

1 Бөлім.Сәндік қолданбалы өнер

Педагогтің аты жөні

Муса Д

Күні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Көркем идеяларды жүзеге асыру. Дыбыстау

Осы сабақта қол жеткізіле- тін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Шығармашылық идеялардың көркемдік өрнегі

6.2.1.1 - Өздерінің идеялары мен сезімдерін жеткізу үшін қоршаған әлемнің көрнекі элементтерін және көркем өнер құралдарын анықтау, таңдау және пайдалану.

Жұмысты бейімдеу және жетілдіру

6.3.4.1 - Сындарлы пікірлерді қабылдап, бейімделу, өзінің және өзге оқушылардың жетілдіру жөнінде ақпараттандырылған ұсыныстар жасау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Театрдағы дыбыстау өнерімен таныстыру.


Көптеген оқушылар: Сыныпқа шығармашылық жұмысты таныстыру.


Кейбір оқушылар: Дизайнды жетілдіруге түсініктеме беріңіз.


Сабақ барысы

Сабақтың кезең/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы


Сабақ мақсаты 1.сюжет кесәйкес кейіпкерлердің дыбысын қарастыру.

Оқушылар театрландырылған көрсетілімнің фрагментін көрсету. Кейіпкері мен дауысының сипатына назар аударту.


Көрермендер жақсы кейіпкерлерді жаман кейіпкерлерден қалай ажыратады?

- Әңгімелеуші дауыс интонациясын қалай өзгертеді?

- Жарықтандырушы сюжеттің көрнекті етіп қалай көрсету керек?

Оқушылар жоспарланған сюжетке сәйкес, кейіпкерлердің дауыстарын салады.


Шығармашылық жұмысты жоспарлаудың кезеңдерін анықта.

  • Тақырып аясында кішігірім зерттеу жұмысын жүргізу;

  • Сценарий құрастыру;

  • Кейіпкерлерді жасау;

  • Декорацияларды құрастыру;

  • Дыбыстау/музыкалық шығарма дайындау;

  • Қойылым.











Уақытылы көмек алу үшін кері байланыс алу.


Сабақтың ортасы






Сабақ мақсаты 2: шығармашылық жұмыстарды жасау

Берілген критерийлер бойынша оқушылар театрландырылған көріністі таныстыру.

  • Нақты эскиздерге сәйкес кейіпкерлердің ұқсастығын көрсетеді.

  • Декорациядақызықты дизайн шешімін көрсетеді

  • қуыршақтарды мұқият орындау

  • сюжеттің мағынасын көрсетеді

мұғалімнің басшылығымен тәжірибе жүргізу

Бір – бірлеріңнің ойларыңды толықтырыңдар.

  • Оқиғаның идеясы.

  • Оқиғаның мазмұны түсінікті ме?

  • Не қосар едіңіздер?



Сценарий құрастыр. Скетчбукке жаз.

  • Ол әдеби шығарманың желісі бойынша құрастырылуы мүмкін.

  • Ойдан шығарылған оқиға болуы мүмкін.

  • Ертегі бойынша құрастырылуы мүмкін.

Оқытушының басшылығымен тәжірибе.


Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмысын бағалау.

Сэндвич» техникасындағы жұмысын дамыған дескрипторларға бағалауға шақыру:


Сабақтың соңы






Сабақ мақсаты3: Дизайнды жетілдіруге түсініктеме беріңіз.

Оқушылар өзінің және сыныптастарының жұмысындағы күшті тұстарына түсініктеме беруін сұраңыз.

  • Сіздің жұмысыңызда қандай тұстары маңызды болды?

  • - Сіз қандай жағдайларда осы тақырыпқа байланысты білімді қолданасыз?

  • - Сіздің жұмысыңызда және сыныптастарыңыздың жұмысында қандай мықты тұстары бар?

  • Сіздің жұмысыңыздың әлсіз тұстары қандай?

  • Сіздің жоспарыңызды толығымен ашуға бола ма?

  • Сіздің өз жұмысыңызда және сыныптастарыңыз жұмысында не өзгертер едің,?



Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушыларға эксперимент нәтижелерімен сыныптастарынмен бөлісу.



Оқушылар сұрақтарға жауап беруге ынталандыру.


-Мен не білдім ,нені үйрендім

- Не түсініксіз болды?.

- Не нәрсені жақсарту қажет.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!