Материалдар / Көркем жазу сауаттылықтың белгісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көркем жазу сауаттылықтың белгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен оқушыларды сауатты жазуға баулыы
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Көркем жазу

«Қарақұм» жалпы білім беретін мектебі

Педагогтің аты-жөні:

Әлпешова Ләйлә

Күні:


Сыныбы: 4 « А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көркем жазу сауаттылықтың белгісі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Оқушылардың теориялық білімдерін кеңейтіп, оны практикада қолданылуына ықпал етеді. Көркем жазу қабілетін өздігінен ізденіп жұмыс жасауына мүмкіндік береді.

Сабақтың мақсаты:

Берілген тапсырмаларды орындауда оқушылар өз беттерімен ізденеді, оқушының ой өрісін кеңейтіп есте сақтауын дамытады, байқағыштығын қалыптастырады, эвристикалық қабілеті шыңдалады. Оқушының өзіндік пікір айтып оны қорғай білуіне мүмкіндік жасалады



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ-тың басы

Қызығушылық-ты ояту

2 мин.

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Сабаққа кіріспе

10 мин


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


Сұрақтарға жауап береді:

Берілген өлең жолдарынан ілік септігінің жалғауын тап.

Көзімнің қарасы, Көңілімнің сарасы. Бітпейді іштегі Ғашықтың жарасы.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға мадақтау сөзімен ынталан-дыру.

Сабақ-тың ортасы

Мағына-ны ашу.

10 мин.








1-тапсырма: Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қой.

ор, …иклон, …ертеж, тұ…ы, Гау...ар, … адиша, жи…аз, …оккей, қа….арман, пла…, …емпион, бор…, …ётка, кон...ерт, стан....ия, ....ифр, ...абар.






- Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып,сөйлем құрайды


Дескриптор: Жалпы – 3 балл.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

суреттер

Сергіту сәті:

3 мин

































Топтық жұмыс

10 мин

Дәмді шөпті таңдаған, Дәмді шөпті толғаған. Дағдысынша Дуадақ, Даланы еркін шарлаған. Шырмалған шырмауық, Шүпірлеп шығыпты. Шілдеде су ішпей бір ауық, Шытынап бұтағы сыныпты Өкпелеп қуып, Көшкен ауылды.Өкпем өшті,Өкшем ауырды.

Жаңылтпаштарды тез қайтала және жаттап ал. Қай дыбыстың көп қайталанғанына назар аудар.

2-тапсырма: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Дескриптор:

Жалпы – 3 балл.

- өз оймен бөліседі. Берілген екі сурет бойынша екі бөлек әңгіме құра. Құраған әңгімелеріңде қандай ұқсастық және қандай айырмашы

лық болды, ол неге байланысты?

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сызбалар, суреттер

Жеке жұмыс

5 мин

3-тапсырма: Мәтінді көшіріп жаз.

Сенбілік


Бір күні мұғалім апай сенбілік болатынын айтты. Барша жұрттың жұмысқа шығатыны және тегін еңбек ететінін түсіндірді. Мен сенбілік қашан болады деп күттім. Күткен күнге де жеттім. Жұмыс киімін киген бойда мектепке тартып келемін. Мектеп ауласында балалар жыртылып айрылғандай. Ию-қию. Біз линейкаға тұрдық. Әр класқа арнаулы тапсырма берілді. Барлығымыз жұмысқа кірісіп кеттік. Мектеп ауласындағы ағаштардың діңін ағарттық. Арықтарды тазарттық. Қаншама қоқыстарды зембілмен алысқа апарып тастадық. Лезде аула тап-таза болып шыға келді. Түсте үйге қайттық. («Балдырған» журналынан)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Дескриптор:

Жалпы – 4 балл.

-сөйлемдерді қатесіз көшіріп жазады

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақ-тың соңы

Ой толғаныс.

Рефлек-сия

5 мин.


«Түйінді ой» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Қалыптас

тырушы бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




Кері байланыс:





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!