Бөлім
|
Сәндік-қолданбалы
өнер
|
Педагогтің
Т.А.Ә.
|
Файзолла Альбина
Айбарқызы
|
Күні
:17.11.2021
|
|
Сынып: 7
|
Қатысушылар саны:
4
|
Қатыспағандар:-
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Көркемдік
жазба (батик, гжель, хохлома).
Жазбалар
түрлері. Жазбалардың тәсілдері мен
техникасы. Материалдары және
құралдары
|
Сабақта меңгерілетін оқу
мақсаттары
|
7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығутегі
әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз
бетінше зерделеу және сипаттау
7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста
идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең
тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде
ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану
арқылы)
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Сәндік – қолданбалы өнердің
бір түрі – көркем өрнек салу түрлерін
біледі.
Көркем өрнек салу
тәсілдері мен техникаларын сипаттайды.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/уақыт
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушылардың
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу.
Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа
аудару.Өткен сабақты пысықтау
мақсатында «Қар кесегі» әдісін қолдандым.
1.Тақырып мазмұнын ашу
мақсатында төмендегідей сұрақтар
қойылады:
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне
сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс
әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап
береді
|
Қалыптастырушы
бағалау: Бірін –бірі
бағалау.
|
Оқулықтағы түсініктемелер мен
иллюстрациялық суреттер
Мен қосымша
тапсырмалар
|
Ортасы
|
(Т) Оқушылар шағын топтарда АКТ технологияларын қолданып
отырып, таңдап алған СҚӨ бұйымдарының шығу тарихын, ерекшеліктері
мен дәстүрлі түрлерін зерттейді.
|
Оқушыларға «Шебер» атты кері байланыс парағы
Онда: балға суреті - «мен меңгердім», қол ара суреті - «мен
білгенмін» және шеге суреті - «толықтырғым келеді» деген үш бағанға
оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойларын жазып
береді.
.
|
|
Алуан түрлі қағаздар мен
картон қағаз т.б табиғи сәндік бұйымдар
|
Сергіту
сәті
|
«Жылы сөз» жылулық
шеңбері
|
Оқушылар сабақ өті барысында
өз сыныптастарына жылулық сөздерін айтады
.
|
|
|
Аяқталуы
|
Кері
байланыс
Оқушылар рефлекциясы : «Алма
ағашы» әдісі.
-
Жасыл түсті алма – мен бүгін
бәрін жақсы орындадым, сондықтан көңіл-күйім
котеріңкі.
-
Сары алма – мен тапсырманы
толықтырамын, көңіл күйім орташа.
-
Қызыл түсті алма - мен
тапсырманы орындай алмадым , көңіл –күйім
жоқ.
Өз ойларын еркін жеткізу
.
|
Оқушылар бүгінгі сабақты
қандай деңгейде түсініп,білгендерін алманы таңдағандары бойынша
білемін.
Жасыл алманы бәрін жақсы
түсінген оқушылар таңдаса , сары алманы кейбіреулерін дұрыс
түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар таңдаса, қызыл алманы
тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдайды .Бүгінгі
сабақтағы білім деңгейінің көрсетеді
|
Оқушылардың жасаған
жұмыстарына пікір қалдыру.
|
Қағазға салынған
қызыл, сары және жасыл алма суреттері
|