Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: 101 мектеп-лицей |
Күні:. | Мұғалімнің аты-жөні: Байділдақызы Мақсат |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы: | Көркемдік жазбаны орындау,Сәндеу, Безендіру. |
|
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме) | 7.2.6.1Қауіпсіздік ережелерінің сақтай отырып, маңыздылығын көрсету арқылы құралдар мен материалдарды қолдану. |
Сабақмақсаттары | Батиктің өлшемі бойынша рамка жасау;Өзінің жұмысын рамкаға әсемдеу; Жұмысты әсемдеу(кракле, бисер)Өзінің және сыныптастарының жұмыстарына баға беру. |
Жетістіккритерийлері | Батиктің өлшемі бойынша өз жұмысына рамка жасады. Жұмысын әсемдеді(кракле, бисер)Өзінің және сыныптастарының жұмыстарына баға берді. |
Тілдікмақсаттар
| Кракелюр, багет, паспарту. |
Құндылықтарды дарыту
| Өзінің және өзгелердің тұлғалық даралығын бағалай біледі. Жаңа идеялар мен көзқарастарға ерекше көңіл бөледі. |
Пәнаралықбайланыс | Сызу, физика. |
АКТ қолдану дағдылары | Оқушылар АКТ дағдыларын қолданады. |
Бастапқыбілім | Оқушылар картиналарды әсемдеудің тәсілдерін біледі. Парафиннің физикалық қасиетін біледі. |
Сабақбарысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы2 мин
8 мин. | Сабақ мақсаты мен критерийлері айтылады.
Ойын: Маған өз күлкіңді сыйлашы.
Оқушылар дөңгелене тұрады. Жүргізуші ойынға қатысушының біріне келіп; «Крошка! Крошка! Егер мені жақсы көрсең маған өз күлкіңді сыйла!Оған күлмей жауап беру қажет: Крошка! Крошка! Мен сені жақсы көремін. Бірақ саған күлмеймін! Егер оқушының бірі күлсе, жүргізуші сол болады. Егер шыдаса, онда өз орнында қалады. Жүргізуші өзгеге барады. (Мұндай ойын көңіл-күйді көтеріп, сыныпты біріктіреді)Бейнероликтертер көрсетілімі: Рамканы қалай жасауға болатындығы жөнінде. | Презентация1,2,3 слайд
Картоннан рамка жасауhttps://www.youtube.com/watch?v=pu_bteDcTmc
https://www.youtube.com/watch?v=KqE6minyTQU
|
15 мин
15 мин
| Практикалық жұмыс. Оқушылар жұмыс барысына кіріседі. Санитарлық-гигиеналық нормалар жайында мұғалімге сабақ басталмас бұрын техникалық қауіпсіздік шарасын өткізген дұрыс.
Оқушылар жұмыстарын технологиялық карталарына сәйкес аяқтайды. Және шығармашылық жұмысына рамка әзірлеуге кіріседі( оларды керекті материалдар болуы тиіс)
Егер оқушылардың бірі рамка әкелмесе, онда шығармашылық жұмысын әсемдеуге болады. Түрлі бисерлермен.
Мұғалім «Техника кракле» деп аталатын тәсіл жайында түсіндіріп өтуіне болады. «Кракелюр» парафин арқылы жасалады. Ол жайында
|
Эффект кракле в батике.https://www.youtube.com/watch?v=p1_8G_-ZWUk
Утюг, газеты, воск, краски для Батика.
Кракелюр техникасы жайында толығырақ мәлімет.
|
Сабақтың соңы5 мин. | Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты?Нені түрлендіру қажет?Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеттіжоғарықандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау - оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?(смайликтер, тағыбасқа)
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
Оқушыларға жеке көңіл бөлінеді. Ресурстар мен шығармашылық жұмысқа қажетті материалдар әр оқушының қажеттіліктеріне сай таңдалады.
| Сұраққа жауап беру. Бірін бірі бағалау. | Физминутка жасалады. Материалдарды қолданған кезде қауіпсіздік техникасын сақталады.
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?
| Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
|
|
Жалпыбаға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?
1:
2:
Сабақтыжақсартуғанеықпалетеалады (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?
1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарданегекөңілбөлуқажет?
|