Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Көрсеткіштік функция және оның қасиеттері
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзaқ мeрзiмдi жоспaрдың
тaрaуы: Көрсеткіштік және логарифмдік
функциялар
Жаңақала
колледжі
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Оразакаева Анар Утегалиевна
Курс:
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақ
тақырыбы
Көрсеткіштік функция, оның
қасиеттері және графигі
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
11.3.1.14 -
Көрсеткіштік функцияның анықтамасын білу және оның графигін
салу.
11.3.1.15 – Көрсеткіштік
функцияның қасиеттерін есептер шығаруда
қолдану.
Сабақ мақсаттары
Бaрлық оқушылaр:
Көрсеткіштік функция анықтамасын айтады және оның графигін салады.
Көрсеткіштік функцияның қасиеттерін есептер шығаруда
қолданады.
Оқушылaрдың бaсым
бөлiгi: Қарапайым түрлендірулерді қолданып, функцияның графигін
салады.
Кeйбiр оқушылaр: Көрсеткіштік
функцияның қасиеттерін пайдаланып, тұжырымдамаларды
дәлелдейді.
Бағалау
критерийлері
Көрсеткіштік
функцияның графигін салады.
Көрсеткіштік функция
қасиеттерін қолданады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
−
көрсеткіштік және логарифмдік
функциялардың графиктерін салуды
сипаттайды;
−логарифмдік өрнектерді түрлендіруді
сипаттайды;
−көрсеткіштік және логарифмдік
функциялардың туындыларын табуды
түсіндіреді.
Пәнге қатысты лексика мен
терминология
логарифм; логарифм негізі;
ондық логарифм; натурал логарифм; логарифм астындағы өрнек;
логарифмдік өрнек; логарифмдік функция; көрсеткіштік функция; е
саны
Диалогқа/жазылымға қажетті
тіркестер
– ... функциясын негiзi а-ға тең
көрсеткiштiк функция деп
атайды.
– ... функциясын негiзi а-ға тең
логарифмдік функция деп атайды. – Көрсеткiштiк функцияның
(логарифмдік функцияның) анықталу облысы:
....
– Егер ... болса, онда
... көрсеткiштiк функциясы (логарифмдік функциясы) өспелi
(кемімелі);
Құндылықтарды
дарыту
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық
идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» негізінде
оқушыларды ұлттық, рухани-өнегелік құндылықтарымызға дәріптеуге
тәрбиелеу.
,cтикерлерді таңдау арқылы
оқушылар 2 топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын топта
тексеру. Үй тапсырмасында қиындық тудырған есепті топпен біріге
отырып талқылау.
«Түрткі болу»
әдісі. Өткен тақырып бойынша
сұрақтар қойылады.
ІІ. Жаңа
тақырыпты түсіну.
Анықтама. у = ax
түріндегі функция, мұндағы a ≠ 1, a > 0, көрсеткіштік функция
деп аталады.
Мысалы, y
=және т.с.с көрсеткіштік
функциялар болады. Анықтамадағы>0,≠1 шарттары өте
маңызды.
Көрсеткіштік
функцияның қасиеттері:
Көрсеткіштік
функцияның анықталу облысы (-∞;+∞) сандар жиыны
болады
(0; +∞) сандар жиыны
көрсеткіштік функцияның мәндерінің облысы
болады
а)
егер > 1 жәнеболады;
ә)егер
> 1 жәнеболады;
б)
егер < 1 жәнеболады;
в) егер
< 1 жәнеболады;
г)
егер > 0жәнеболады.
4)
Егер>
1, онда y
=көрсеткіштік функциясы өспелі
болады, яғнитеңсіздігін қанағаттандыратын
әрбір,нақты сандары
үшінтеңсіздігі
орындалады.
5)
Егер, онда y
=көрсеткіштік функциясы
кемімелі болады, яғнитеңсіздігін қанағаттандыратын
әрбір,нақты сандары
үшінтеңсіздігі
орындалады.
y
=көрсеткіштік функцияның
графигі
Көрсеткіштік функция
графигіпараметріне байланысты
мынандай болады:
>
1<
1
«Борт журналы»
әдісі. Қарапайым түрде мәтінді оқу
алдында және оқу материалымен танысқан соң
қолданылады.
Жеке
жұмыс.Кестені
толтырыңыздар. Көрсеткіштік функция
негізіне қатысты қандай қасиеттерге ие?
Слайдтағы дайын
жауап арқылы өзін-өзі
тексеру
Дескриптор:Білім
алушы:
-Көрсеткіштік
функцияның негізгі қасиеттері оның негізіне тәуелсіз бірдей
болады;
Монотондылығына
байланысты функцияның қасиеті
өзгереді.
ҚБ. “Мұғалімнің
мадақтауы мен қолдауы”
әдісі.
Деңгейлік
тапсырма. «Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі.
А
деңгей
1.функциялары
берілген.
а) Бір координаталар
жазықтығында функциялардың графиктерін
салыңыз:
і)
іі)
b)
графиктерденболатын нүктенің
координаталарын
табыңыз.
Дескриптор: Білім
алушы:
- функциялардың графиктерін
салады;
- екі графиктің қиылысу
нүктесін анықтайды;
- нүктенің координаталарын
жазады.
В
деңгей
2.Графиктік тәсілмен
теңдеулерді шешіңіз:
a)
b)
c)
Дескриптор:Білім
алушы:
- теңдеуді шешудің графиктік
тәсілін қолданады;
- функциялардың графиктерін
бір координаталаржазықтығында
бейнелейді:
- қиылысу нүктесін
анықтайды;
- нүктенің координаталарын
табады;
- теңдеудің шешімін
жазады
С
деңгей
3. [-1;1] аралығында
функциялардың ең үлкен және ең кіші мәндерін
анықтаңыз:
а)
ә)
Дескриптор:Білім
алушы:
- функциядағы х-тің
орнына берілген аралықтағы кіші мәнді
қояды;
-
сәйкесмәнін
анықтайды;
-
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз