І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен
сәлемдесу. Сабаққа дайындығын
пысықтау.
,
, cтикерлерді таңдау арқылы
оқушылар 2 топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын топта
тексеру. Үй тапсырмасында қиындық тудырған есепті топпен біріге
отырып талқылау.
«Түрткі болу»
әдісі. Өткен тақырып бойынша
сұрақтар қойылады.
ІІ. Жаңа
тақырыпты түсіну.
Анықтама. у = ax
түріндегі функция, мұндағы a ≠ 1, a > 0, көрсеткіштік функция
деп аталады.
Мысалы, y
= және т.с.с көрсеткіштік
функциялар болады. Анықтамадағы
>0,
≠1 шарттары өте
маңызды.
Көрсеткіштік
функцияның қасиеттері:
Көрсеткіштік
функцияның анықталу облысы (-∞;+∞) сандар жиыны
болады
(0; +∞) сандар жиыны
көрсеткіштік функцияның мәндерінің облысы
болады
а)
егер > 1 және болады;
ә) егер
> 1 және болады;
б)
егер < 1 және болады;
в) егер
< 1 және болады;
г)
егер > 0
және болады.
4)
Егер >
1 , онда y
=
көрсеткіштік функциясы өспелі
болады, яғни
теңсіздігін қанағаттандыратын
әрбір
,
нақты сандары
үшін теңсіздігі
орындалады.
5)
Егер , онда y
=
көрсеткіштік функциясы
кемімелі болады, яғни
теңсіздігін қанағаттандыратын
әрбір
,
нақты сандары
үшін теңсіздігі
орындалады.
y
= көрсеткіштік функцияның
графигі
Көрсеткіштік функция
графигі параметріне байланысты
мынандай болады:
>
1 <
1 
«Борт журналы»
әдісі. Қарапайым түрде мәтінді оқу
алдында және оқу материалымен танысқан соң
қолданылады.
Жеке
жұмыс. Кестені
толтырыңыздар. Көрсеткіштік функция
негізіне қатысты қандай қасиеттерге ие?

Слайдтағы дайын
жауап арқылы өзін-өзі
тексеру

Дескриптор: Білім
алушы:
-Көрсеткіштік
функцияның негізгі қасиеттері оның негізіне тәуелсіз бірдей
болады;
Монотондылығына
байланысты функцияның қасиеті
өзгереді.
ҚБ. “Мұғалімнің
мадақтауы мен қолдауы”
әдісі.
Деңгейлік
тапсырма. «Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі.
А
деңгей
1.
функциялары
берілген.
а) Бір координаталар
жазықтығында функциялардың графиктерін
салыңыз:
і)
іі)
b)
графиктерден болатын нүктенің
координаталарын
табыңыз.
Дескриптор: Білім
алушы:
- функциялардың графиктерін
салады;
- екі графиктің қиылысу
нүктесін анықтайды;
- нүктенің координаталарын
жазады.
В
деңгей
2.Графиктік тәсілмен
теңдеулерді шешіңіз:
a)
b)
c)
Дескриптор: Білім
алушы:
- теңдеуді шешудің графиктік
тәсілін қолданады;
- функциялардың графиктерін
бір координаталаржазықтығында
бейнелейді:
- қиылысу нүктесін
анықтайды;
- нүктенің координаталарын
табады;
- теңдеудің шешімін
жазады
С
деңгей
3. [-1;1] аралығында
функциялардың ең үлкен және ең кіші мәндерін
анықтаңыз:
а)

ә)
Дескриптор:
Білім
алушы:
- функциядағы х-тің
орнына берілген аралықтағы кіші мәнді
қояды;
-
сәйкес мәнін
анықтайды;
- |